ΦόρουμΚαζίνοElabet Casino - γενική συζήτηση

Elabet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 4 μήνες από Carmatz
|
3107 προβολές 54 απαντήσεις |
|
12 3
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 μήνες

Σίγουρα αν δεν προκύψει τίποτα θα βασιστώ στο AAMS, επίσης γιατί σίγουρα δεν θα τους αφήσω το υπόλοιπό μου, ή τουλάχιστον όχι το ποσό των πληρωμών που έγιναν.

Αυτόματη μετάφραση:
Blasco12902
πριν από 3 μήνες

I totally understand that and I wouldn't give up either, so I applaud that. I hope it will not be necessary, but if it is, it is good that you still have this option to contact someone. 

So let me know if you have anything new. 

πριν από 3 μήνες

Υπέβαλα μια καταγγελία στο AAMS χωρίς να λάβω ακόμη απάντηση από το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
Blasco12902
πριν από 3 μήνες

Well then, as I said, I'll wait for your update when you have one. That is, if it will be okay from your side. You might help other players too. Fingers crossed.

πριν από 3 μήνες

Καλά νέα επιτέλους. Έλαβα την ανάληψη των 750 ευρώ που είχα ζητήσει στις 14 Μαΐου. 36 μέρες αναμονή λοιπόν.


Εν ολίγοις, καταλαβαίνω τους χρόνους αναμονής, τις ειδήσεις, τους ελέγχους, ίσως και τις δυσκολίες ρευστότητας, αλλά νομίζω ότι πρέπει να δουλέψουμε λίγο καλύτερα. Δεν μου έχει συμβεί ποτέ αυτό εδώ και τόσο καιρό. Έπρεπε να τους στείλω τα έγγραφα πολλές φορές και επέμειναν να λένε ότι δεν ήταν πρωτότυπα.


Αυτόματη μετάφραση:
Carmatz
πριν από 3 μήνες

Επιτέλους καλά νέα!!! Θα φτάσω τα 36 τη Δευτέρα, ας ελπίσουμε για το καλύτερο!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Επιτέλους καλά νέα!!! Θα φτάσω τα 36 τη Δευτέρα, ας ελπίσουμε για το καλύτερο!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Σου λέω, αν τους τα έχεις δώσει όλα και δεν σκίζουν πια τις μπάλες ζητώντας σου πράγματα που τους έχεις ξαναστείλει, είναι καλό σημάδι, μετρήστε καμιά δεκαριά μέρες από εκεί...


Τρελοί καιροί, αλλά ω, καλά... Δεν ξέρω καν τι περιμένουν να κάνει ένας παίκτης αν χρειάζονται αιώνες για να πάρει πίσω τα χρήματά του

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Καλά νέα επιτέλους. Έλαβα την ανάληψη των 750 ευρώ που είχα ζητήσει στις 14 Μαΐου. 36 μέρες αναμονή λοιπόν.


Εν ολίγοις, καταλαβαίνω τους χρόνους αναμονής, τις ειδήσεις, τους ελέγχους, ίσως και τις δυσκολίες ρευστότητας, αλλά νομίζω ότι πρέπει να δουλέψουμε λίγο καλύτερα. Δεν μου έχει συμβεί ποτέ αυτό εδώ και τόσο καιρό. Έπρεπε να τους στείλω τα έγγραφα πολλές φορές και επέμειναν να λένε ότι δεν ήταν πρωτότυπα.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Well, I'd say that's too much for my taste. I can understand if the casino has some procedures and has to stick to them, but to make one withdrawal last for over a month would probably discourage me from playing here anymore. 

However, how do you see it, will you find another casino where it won't take so long ? 

Anyway, I'm very glad that even after such a long time you managed to get the money.

Good luck. ☘️

Jaro
πριν από 3 μήνες

I'm subscribed at various casinos, i use them alternatingly. Before now, the most prolonged waiting was 1 week. So i'm pretty patient, i know it will take time to process and verify, I ain't even withdraw all the money, but right now they didn't make me willing to come back and play with them.



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Carmatz
πριν από 3 μήνες

I honestly admire your patience! Delayed payments may happen for various reasons, but this is huge. No wonder you are not interested in staying at his casino.

Thank you very much for sharing your struggle with us. I'm more than convinced no one would like to experience that on their own.

If you don't mind a little tip, do you know you can review this casino? After all this you have been through, your point of view is more than deserved. If you like the idea, use this link to submit a user review on Elabet Casino.


Carmatz
πριν από 3 μήνες

Έστειλα τα πάντα για τουλάχιστον μια-δυο εβδομάδες, πρέπει να έχω στείλει το τελευταίο έγγραφο τουλάχιστον 5/6 φορές. Τώρα «χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να επαληθεύσουν». Εν τω μεταξύ είμαστε στις 36 μέρες και τίποτα από τα λεφτά μου

Αυτόματη μετάφραση:
Blasco12902
πριν από 3 μήνες

For me personally this would be unacceptable. I understand that if it's about account verification then casinos have to care about it as much as the players and have to follow certain procedures. If a player sends something that is not in a good format or does not meet the requirements then I can see why it might be delayed. 

But if a player sends last document and the casino doesn't see it for a week, that's pretty sad to me. 

Still, I believe that the reassurance from the other player helped at least a little bit and that you will see your money soon. 

If that happens, don't hesitate to share it with me.

πριν από 3 μήνες

Τίποτα τελικά επικοινώνησα με τον δικηγόρο μου, μου πρότεινε να στείλω άλλο ένα email που θα τους υπενθυμίσει τις συμβατικές υποχρεώσεις και τη συμμόρφωση με τον χάρτη υπηρεσιών και τη διαθεσιμότητά μου για εξώδικη επίλυση μέχρι την επόμενη εβδομάδα, εάν δεν έχω απάντηση Θα προχωρήσω νομικά. Είναι παράλογο να έρχεται σε αυτό!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Μια ερώτηση δεδομένης της άγνοιάς μου για το θέμα, ανακάλυψα ότι το Elabet.it διαχειρίζεται τα ίδια άτομα που διαχειρίζονταν το Lopoca.it, ένα διαδικτυακό καζίνο που έκλεισε λίγο πριν το άνοιγμα της Elabet χωρίς να πληρώσει τους λογαριασμούς των παικτών. Πώς λειτουργεί; Κηρύσσουν κάποιου είδους πτώχευση για να πλύνουν τα χέρια τους;

Αυτόματη μετάφραση:
Blasco12902
πριν από 3 μήνες

I'm not sure how it was and why the other casino closed. Maybe you can find more information on the internet, but it's not impossible. 

Regarding your next course of action, I'm curious to see how this is resolved. 

However, I saw that Michal has called the casino again, so let's hope that the case can be brought to a successful conclusion. This waiting would probably get on my nerves, but it will be important what the ending will be. 

Fingers crossed 🤞

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα