Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοElabet Casino - γενική συζήτηση

Elabet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 6 μήνες από Carmatz
|
4.427 προβολές 54 απαντήσεις |
|
1 2 3
πριν από 6 μήνες

Αφού ανέφεραν το AAMS και παραπονέθηκαν μέσω ενός από τα πολλά email, τελικά μου απάντησαν!! Έκανα λάθος όταν έκανα τις πρώτες καταθέσεις με την προπληρωμένη κάρτα του συντρόφου μου, που παρεμπιπτόντως μετά πήγα να τσεκάρω τους όρους και δεν βρήκα κάποια συγκεκριμένη διατύπωση... Μου ζήτησαν όμως τεκμηρίωση και βεβαίωση ότι το λάθος δεν θα συμβαίνει ξανά. .. Τούτου λεχθέντος, αναρωτιέμαι, ποιος ξέρει πόσος χρόνος θα πάρει για την επόμενη απάντηση, και αν δεν θα ζητήσουν τίποτα άλλο... Είναι πάντα πολύ στάσιμο για μένα, αφού όλα έχουν γίνει για εβδομάδες και έχοντας μόνο μία απάντηση μέχρι στιγμής... Ας το ελπίσουμε 🤞🏽

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Επίσης, ανέστειλαν τον λογαριασμό μου αφού ζήτησαν την ίδια τεκμηρίωση (ήδη στάλθηκε) δύο φορές.

Προφανώς είναι δικαιολογίες για να μην πληρώσω, αφού το κάνουν με όλους.

Πώς θα μπορούσαμε να κινηθούμε για να προστατευτούμε;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

I wouldn't exactly say that they are excuses for not paying. If you read carefully, you will find out that other players made a mistake in sending the requested documents or even violated some rules. I can see that the casino is actually willing to help in these cases. The main thing is to fully cooperate with the casino and send all the documents they asked you for, where you need to make sure they are the right ones, in the right format, and of good quality.

If you feel that you need help from our team, please let us know, and you can file a complaint.

πριν από 6 μήνες

Ενημέρωση: Ενημερώθηκα και είδα ότι όντως υπάρχει διαφορά μεταξύ της ΚΑΤΑΛΟΓΗΣ ΚΙΝΗΣΕΩΝ και της ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ, δεν είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα, ακόμα κι αν μοιάζουν πολύ.


https://www.confrontaconti.it/guide-conti/domande-frequenti/qual-e-la-differenza-fra-estratto-conto-e-lista-movimenti.aspx#:~:text=L'estratto%20conto %20%C3%A8%20il, αναφέρει επίσης το%20the%20ενημερωμένο%20υπόλοιπο.


Ωστόσο, η διαφορά είναι ότι η λίστα των συναλλαγών μπορεί να ζητηθεί ανά πάσα στιγμή, ενώ η κατάσταση λογαριασμού τοποθετείται ΕΤΗΣΙΑ από την τράπεζα, ή ΤΡΙΜΗΝΙΑΙΑ. Επομένως το αίτημά τους είναι γελοίο, δεδομένου ότι, εάν η τράπεζα είναι διατεθειμένη να το κάνει, δεν μπορεί να γίνει πριν από τις 30 Ιουνίου.


Επιπλέον, πρώτα στέλνοντας email ζητώντας ΛΙΣΤΑ ΚΙΝΗΣΕΩΝ, μετά από 4-5 μέρες ανακοινώνουν ότι θέλουν απόσπασμα των τελευταίων 3 μηνών. Πράγμα που δεν μπορεί να υπάρξει αυτή τη στιγμή, οπότε το αίτημά τους είναι απολύτως ΠΑΡΑΝΟΜΟ


Ακολουθεί κάποιο ιστορικό των email που ελήφθησαν. Σημειώστε τις ημέρες καθυστέρησης μεταξύ του ενός email και του άλλου. Ζήτησα την απόσυρση στις 14 Μαΐου


filefilefilefile


Του έστειλα αυτό το έγγραφο 4-5 φορές. Μόνο στο τελευταίο chat μου είπαν ότι δεν είναι καλό γιατί δεν είναι τραπεζικό αντίγραφο αλλά λίστα συναλλαγών και το PDF μπορεί να φιλτραριστεί. Σύμφωνα με αυτούς θα είχα φιλτράρει τις κινήσεις


file


Τώρα δεν μπορώ πλέον να προσθέσω συνημμένα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

To me, all this sounds like a pretty normal KYC procedure, to tell you the truth.🤷‍♀️

It is nothing unusual that a casino will need the bank statements of the player to have all the information needed for player to pass the KYC. Usually, all the banks provide those monthly and in PDF format, which you just need to resend to the casino.

So hopefully you will be able to do so soon, and this way you can move closer to getting your account verified and withdrawing the money.🤞

πριν από 6 μήνες

Αφού ανέφεραν το AAMS και παραπονέθηκαν μέσω ενός από τα πολλά email, τελικά μου απάντησαν!! Έκανα λάθος όταν έκανα τις πρώτες καταθέσεις με την προπληρωμένη κάρτα του συντρόφου μου, που παρεμπιπτόντως μετά πήγα να τσεκάρω τους όρους και δεν βρήκα κάποια συγκεκριμένη διατύπωση... Μου ζήτησαν όμως τεκμηρίωση και βεβαίωση ότι το λάθος δεν θα συμβαίνει ξανά. .. Τούτου λεχθέντος, αναρωτιέμαι, ποιος ξέρει πόσος χρόνος θα πάρει για την επόμενη απάντηση, και αν δεν θα ζητήσουν τίποτα άλλο... Είναι πάντα πολύ στάσιμο για μένα, αφού όλα έχουν γίνει για εβδομάδες και έχοντας μόνο μία απάντηση μέχρι στιγμής... Ας το ελπίσουμε 🤞🏽

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Well, in most online casinos, this is not allowed. You need to use your own card to deposit the money. Otherwise, you will not be able to withdraw your winnings.🤷‍♀️

I can see that the casino really wants to comply with your request and give you the option to fix your mistake. So, hopefully, after all this, you will be able to get to your winnings. Please, surely, keep us informed about any upcoming events.

Romi
πριν από 6 μήνες

Έκανα σίγουρα ένα ηλίθιο λάθος, αν και μετά έλεγξα τους όρους και δεν βρήκα κάτι σχετικά, οπότε σκέφτηκα ότι δεν ήταν αυτό το πρόβλημα. Τέλος πάντων, θα σας κρατάω ενήμερους, ελπίζω να λυθούν όλα!

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 6 μήνες

Ευχαριστώ για την υποστήριξη.

Διάβασα όλες τις μαρτυρίες, αλλά έπαιξα χωρίς να παραβιάσω κανέναν κανόνα και χρησιμοποίησα μόνο κάρτες που είχα καταχωρίσει.

Το καζίνο αρχικά επιβεβαίωσε ότι είχε λάβει τα ζητούμενα έγγραφα, στη συνέχεια ανέστειλε τον λογαριασμό μου και ζήτησε ξανά ένα από τα έγγραφα που είχαν ήδη αποσταλεί (λογαριασμός κοινής ωφέλειας).

Στη συνέχεια, δεν έλαβα ποτέ καμία απάντηση παρά τις υπενθυμίσεις μέσω email, επομένως δεν μου φαίνεται σαν συνεργατική συμπεριφορά.

Σε κάθε περίπτωση θα περιμένω λίγες μέρες ακόμα και θα σας ενημερώσω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Έκανα σίγουρα ένα ηλίθιο λάθος, αν και μετά έλεγξα τους όρους και δεν βρήκα κάτι σχετικά, οπότε σκέφτηκα ότι δεν ήταν αυτό το πρόβλημα. Τέλος πάντων, θα σας κρατάω ενήμερους, ελπίζω να λυθούν όλα!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Please do that, we want to know everything regarding your case.

πριν από 6 μήνες

Ευχαριστώ για την υποστήριξη.

Διάβασα όλες τις μαρτυρίες, αλλά έπαιξα χωρίς να παραβιάσω κανέναν κανόνα και χρησιμοποίησα μόνο κάρτες που είχα καταχωρίσει.

Το καζίνο αρχικά επιβεβαίωσε ότι είχε λάβει τα ζητούμενα έγγραφα, στη συνέχεια ανέστειλε τον λογαριασμό μου και ζήτησε ξανά ένα από τα έγγραφα που είχαν ήδη αποσταλεί (λογαριασμός κοινής ωφέλειας).

Στη συνέχεια, δεν έλαβα ποτέ καμία απάντηση παρά τις υπενθυμίσεις μέσω email, επομένως δεν μου φαίνεται σαν συνεργατική συμπεριφορά.

Σε κάθε περίπτωση θα περιμένω λίγες μέρες ακόμα και θα σας ενημερώσω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

How long ago did you send the last document, if I may ask?

We'll wait for any updates.

Romi
πριν από 6 μήνες

Φυσικά το έστειλα το Σάββατο 01/06

Αυτόματη μετάφραση:
danimola
πριν από 6 μήνες

Ok, so please let us know whenever you'll have some news for us.

Romi
πριν από 6 μήνες

The point is that i gave them all that they requested but they told me that it's not good because i could have modified the PDF document.

I didn't do anything, i asked my bank the document, i gave them, and they told me i can modify. If the bank gives me this document what can i do?

Carmatz
πριν από 6 μήνες

I surely do get your point here, and therefore I hope that we will be able to get this case solved as soon as possible with the best possible outcome.

If you have any updates, please come forward.

πριν από 6 μήνες

Και αυτή είναι η ενημέρωση

file


Στην πράξη, δεν δέχονται τη λίστα συναλλαγών (αφού μου ζήτησαν τη λίστα συναλλαγών στο email), επειδή είναι λίστα συναλλαγών και όχι αντίγραφο κίνησης τράπεζας και η οποία μπορεί να φιλτραριστεί (????) .


Ως εκ τούτου, ρωτάω την τράπεζα εάν μπορεί να μου δώσει το αντίγραφο κίνησης λογαριασμού για τους τελευταίους 3 μήνες και όχι τη λίστα των συναλλαγών, στέλνοντάς τους στιγμιότυπα οθόνης για το τι μου είπε η βοήθεια της Elabet.


Και τι μου απαντούν; Προφανώς δεν είναι δυνατόν να έχω την επίσημη κατάσταση λογαριασμού όποτε και όπως μου αρέσει, αλλά αυτή να συντάσσεται ΕΤΗΣΙΑ. Ενώ είναι δυνατό να ζητήσετε τη λίστα των κινήσεων ανά πάσα στιγμή.


Τι ορίζουν τότε; Η λίστα κινήσεων δεν μπορεί να τροποποιηθεί στη μορφή της.


Ως εκ τούτου, είναι πολύ σοβαρό ότι το καζίνο διεκδικεί το δικαίωμα να ισχυριστεί ότι ένα ΕΠΙΣΗΜΟ ΕΓΓΡΑΦΟ που παράγεται από μια τράπεζα είναι τροποποιήσιμο.

Είναι επίσης σοβαρό ότι ισχυρίζεται ότι έχει ένα έγγραφο που δεν μπορεί να αποκτηθεί. Σαν να ισχυριζόμουν ότι γνώριζα την τριμηνιαία έκθεση μιας εταιρείας πριν από το τέλος του τριμήνου ή τον ετήσιο ισολογισμό πριν από το τέλος του έτους.


Το ανέφερα για υποστήριξη. Μέχρι στιγμής δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα. Για να δούμε, ίσως είναι καλό σημάδι γιατί δεν ξέρουν τι να κρατήσουν πια, ή το σκέφτονται.

Αυτόματη μετάφραση:
Carmatz
πριν από 6 μήνες

Well, this is quite a messed-up situation. Right? Hopefully, you will be able to find a way out of this in the best possible way. Our team will also do everything possible to help. Let's wait and see.

πριν από 6 μήνες

Μου ζητάνε συνέχεια έγγραφα, κάθε φορά που τους στέλνω κάτι με κάνουν να περιμένω μέρες, και μετά μου ζητάνε κι άλλα, εδώ και ένας μήνας... Πήγε κανείς καλά;; Έχουν πληρώσει; Δεν υπάρχει ούτε μία μαρτυρία ότι πλήρωσαν ανάληψη

Αυτόματη μετάφραση:
Blasco12902
πριν από 6 μήνες

I see that your case has been dragging on for quite a long time, what kind of documents are they still demanding from you ? Were they also approved or rejected ? I don't envy your situation at all because it must be annoying and I don't understand why they can't ask for the documents at once and verify them rather than one by one. I don't know what can take the casino so long to verify one document and then ask for something again and then have to deal with it several days later. 

I have also seen that even in the case of a complaint they should write it off and they only have an hour. Then the timer is extended again for a week and if they do not reply, the complaint is closed as unresolved. I would hate to see that and the best thing would be for them to comment and verify you. 

Anyway, are you still in contact with the casino or do they not even write you back if you ask them something ? 

πριν από 6 μήνες

Κατάφερα να επικοινωνήσω ξανά μαζί τους σήμερα το πρωί, παράλογες απαντήσεις. Επισυνάπτω το στιγμιότυπο οθόνης

file

Μου ζήτησαν τα συνήθη έγγραφα για την επαλήθευση της ταυτότητας, της διαμονής, των τρόπων κατάθεσης και ανάληψης. Έστειλα τα πάντα

Δεν απαντούν στο εν λόγω email

Αυτόματη μετάφραση:
Blasco12902
πριν από 6 μήνες

I'm so sorry. I didn't learn much from the screenshot because it's so general and they don't have any timeframe, so basically it's an answer about nothing.  

In terms of verification, yes, these are basic documents and I'm not sure what can take them so long. Still, don't give up even though it must be frustrating and endure the whole process. Just don't do anything with the money because in cases like this I know the players will get bored and eventually lose it. So that's my recommendation to hold out. 

I hope our team manage to help you.

πριν από 6 μήνες

Ακόμα κι αν δεν μπορώ, ο λογαριασμός μου έχει τεθεί σε αναστολή.

Τουλάχιστον μου έδωσαν κάποιες δικαιολογίες ή ενδείξεις... όλα είναι παράλογα

Αυτόματη μετάφραση:
Blasco12902
πριν από 6 μήνες

Well, it's good for something that you have a blocked account. I saw that the timer has been extended but I don't know if they will answer when they had a week to do it and nothing happened. 

Anyway, you mentioned in the screenshot earlier that you will contact AAMS, do you think you will do that and complain there ? It's one of the possibilities, so that's why I'm asking. 

Let me know. 

1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα