Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοElabet Casino - γενική συζήτηση

Elabet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 7 μήνες από Carmatz
|
4.480 προβολές 54 απαντήσεις |
|
1 23
πριν από 7 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Elabet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 7 μήνες

Από τις 14 Μαΐου έχω ζητήσει απόσυρση. Εκτός από το ότι ζήτησα καθυστερημένα την τεκμηρίωση, εκτός από το ότι θέλω να δω τα ευαίσθητα δεδομένα συναλλαγής, παρόλο που έχω παράσχει τα πάντα, δεν έχω λάβει ακόμη τίποτα από τις 30 Μαΐου. Πόσοι σε αυτή την κατάσταση;

Αυτόματη μετάφραση:
Carmatz
πριν από 6 μήνες

Hi, we give casinos exactly 14 days to sort out everything necessary around withdrawal and KYC, so it's a good step that you've managed to file a complaint

However, did you manage to pass the verification successfully or still not ? Maybe that could be one of the reasons why you still don't have the money. Did you play with any bonus or not ? 

Let me know and of course you can also answer Tomas' questions here. I hope our team will be able to help you. 

πριν από 6 μήνες

Hi, we give casinos exactly 14 days to sort out everything necessary around withdrawal and KYC, so it's a good step that you've managed to file a complaint

However, did you manage to pass the verification successfully or still not ? Maybe that could be one of the reasons why you still don't have the money. Did you play with any bonus or not ? 

Let me know and of course you can also answer Tomas' questions here. I hope our team will be able to help you. 

πριν από 6 μήνες

Hi Jaro, yes I passed KYC before made deposit. Then at the withdrawal they asked me further documents that i sent to them, but they aren't answering. They only said that "we've received your documents and we'll let you know"... but they aren't let me know anything.


Yes, I Played with bonus too, and i converted it into withdrawable money

Carmatz
πριν από 6 μήνες

Great, so I guess we know why you don't have money yet. When they ask you for more documents, I believe they first have to confirm that everything is in order and when that happens, then you should be able to withdraw. 

Regarding the bonus, I see that you have fulfilled all the necessary requirements according to your words, so we will have to wait for the casino to come up with an update on the documents. 

I firmly believe that it will be as soon as possible. 

Jaro
πριν από 6 μήνες

I hope too. The thing i don't like is that they asked me more documents only 4 days after withdrawal request. And then even if they've received it they still send me email with the same request, and that i've resent.


I've contacted support chat and they told me that they've receveid. But they're taking too much time to do verification.

Carmatz
πριν από 6 μήνες

I understand that sometimes it is not the most pleasant and that you do the additional verification only now during the withdrawal. So you will have to wait and see if everything is okay and if it is, I guess it will not be a problem to withdraw. The good sign is that at least they are answering, so keep a cool head and I believe everything will turn out fine.

The casino doesn't look bad and has a pretty high safety index, so I hope nothing surprises you anymore.  🙂

Carmatz
πριν από 6 μήνες

Στο ίδιο σκάφος με εσάς από τις 19 Μαΐου, δεν κατάφερα ποτέ να μιλήσω με χειριστή, εκτός από την τελευταία φορά. Υποστήριξε ότι η επαλήθευση KYC πήρε μερικές εργάσιμες ημέρες και με αγνόησε εντελώς όταν επεσήμανα ότι είχαν περάσει 10…

Πέρασα ελέγχους σε μερικές μέρες, το πολύ τρεις σε τουλάχιστον είκοσι καζίνο! Δεν έχω δει ποτέ τέτοια κατάσταση… Για να μην αναφέρουμε την παντελή έλλειψη βοήθειας!

Πάντα βασιζόμουν στο Gurucasino όσον αφορά την επιλογή διαφόρων ιστότοπων, διαφορετικά δεν θα είχα εγγραφεί ποτέ, σίγουρα ανεξάρτητα από το πώς θα καταλήξει, δεν θα ξαναπληρώσω ποτέ ένα ευρώ σε αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
Carmatz
πριν από 6 μήνες

Έχετε ακούσει για το καζίνο; Ρωτάω γιατί περιμένεις περισσότερο από μένα... Κάνουν έλεγχο ή είναι χαμένη υπόθεση;

Αυτόματη μετάφραση:
Blasco12902
πριν από 6 μήνες

Hi, since we give casinos 14 days to resolve withdrawals and KYC, I think this is enough time for the casino to at least get back to you about your situation and if all the documents were in order. But if they didn't, it would certainly not have been pleasant for me and I think it was a good move to lodge a complaint

I can see that the ball is in the casino's court, so we will wait and see if they can answer and explain if they have a problem as well, since you are not the only one. 

Would it be possible for you to let me know if you hear anything new ? 

Blasco12902
πριν από 6 μήνες

Μάντεψε'. Συνεχίζουν να μου στέλνουν email μία φορά την εβδομάδα ότι θέλουν το πρωτότυπο έγγραφο PDF των μη αναθεωρημένων συναλλαγών σε χαρτί.


Παρόλο που πιστεύω ότι είναι ξεκάθαρα παράνομο, ενέδωσα και του έστειλα αυτό το έγγραφο άλλες 3 φορές με όλες τις εμφανείς συναλλαγές, 3 φορές, και για ολόκληρο το έτος 2024. Και μου λένε συνέχεια ότι θέλουν αυτό, παρόλο που τους το έχω στείλει άλλες 3 φορές.


Είναι σαφές ότι δεν θέλουν να στείλουν τα χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
Carmatz
πριν από 6 μήνες

Λοιπόν αρχίζω να το σκέφτομαι κι εγώ, μου ζήτησαν φωτογραφία με το λογότυπό τους κοντά (ήδη διφορούμενο), τις μπροστινές/πίσω φωτογραφίες των καρτών και το αντίγραφο κίνησης. Μετά εξαφανίστηκε στον αέρα..

Στο τέλος θα πρέπει να γίνει μια καταγγελία με την AAMS, αλλά δεν ξέρω αν και αυτό μπορεί να είναι καθοριστικό

Αυτόματη μετάφραση:
Blasco12902
πριν από 6 μήνες

Αυτό που θα κάνω, έφτιαξα στον εαυτό μου ένα ειδικό PEC. Αν το κάναμε όλοι αυτό και αρχίζαμε να στέλνουμε παράπονα, ίσως κάτι να συμβεί

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Μάντεψε'. Συνεχίζουν να μου στέλνουν email μία φορά την εβδομάδα ότι θέλουν το πρωτότυπο έγγραφο PDF των μη αναθεωρημένων συναλλαγών σε χαρτί.


Παρόλο που πιστεύω ότι είναι ξεκάθαρα παράνομο, ενέδωσα και του έστειλα αυτό το έγγραφο άλλες 3 φορές με όλες τις εμφανείς συναλλαγές, 3 φορές, και για ολόκληρο το έτος 2024. Και μου λένε συνέχεια ότι θέλουν αυτό, παρόλο που τους το έχω στείλει άλλες 3 φορές.


Είναι σαφές ότι δεν θέλουν να στείλουν τα χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

If I may step in, what comes to mind after reading your post is that you should check the quality and format of the document you are sending over and over. It actually happens many times that one of these is the reason for rejection. You could ask the casino as well about this. Let us know, please.

Carmatz
πριν από 6 μήνες

Δηλαδή σου απαντούν;; Κάτι ήδη! Δεν με ρώτησαν απολύτως τίποτα! Δεν μου έδωσαν καμία εξήγηση ή τίποτα, είναι πραγματικά παράλογο! Δύο εβδομάδες από τότε που έστειλα τα έγγραφα και τίποτα! Έχει αρχίσει να είναι πραγματικά απογοητευτικό, πώς είναι δυνατόν ορισμένα καζίνο να έχουν άδεια, απλά δεν καταλαβαίνω

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 6 μήνες

Χθες μου ανέστειλαν τον λογαριασμό, με ένα ακόμη αίτημα για έγγραφα, που τους έστειλα για πέμπτη φορά!


Επικοινώνησα με το chat και βασικά μου λένε ότι η λίστα με τις συναλλαγές που είχα από την τράπεζα δεν είναι καλή γιατί θέλουν το αντίγραφο του λογαριασμού.

Δηλαδή, πρέπει να υπάρχει ένα αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού γραμμένο από ... έως ... Μετά λένε ότι είναι ένα μη πρωτότυπο PDF, αλλά αυτό δεν είναι απολύτως αλήθεια, είναι αυτό που μου έδωσε η τράπεζα.


Στην πράξη θέλουν ένα έγγραφο που ούτε η τράπεζα δεν μου το παρέχει!

Μετά πρώτα λένε μια λίστα με κινήσεις για 1 μήνα, μετά διορθώνουν την κατάσταση με 3μηνη τραπεζική κίνηση. Και μετά δεν τους αρέσει γιατί σύμφωνα με αυτούς είναι επεξεργάσιμο PDF. Επινοούν κάθε είδους δικαιολογίες.


Οποιοσδήποτε άλλος πράκτορας στοιχημάτων δεν είχε προβλήματα αφού του παρείχε μια κατάσταση λογαριασμού.


Προφανώς, για να κάνω παρέκταση αυτές τις πληροφορίες, έπρεπε να τις αναφέρω στο chat. Μέσω email στέλνουν πάντα την ίδια απάντηση.


Τώρα ζήτησα αυτό το έγγραφο-φάντασμα από την τράπεζα με τη διατύπωση που θέλουν, ελπίζοντας ότι θα μπορέσουν να το κάνουν. Ωστόσο, έχω ήδη προσκομίσει αποδείξεις κατοχής κάρτας, τα συγκεκριμένα αιτήματά τους είναι περίεργα, με στόχο μόνο τη μη εκταμίευση της ανάληψης

Αυτόματη μετάφραση:
Blasco12902
πριν από 6 μήνες

Ζητήστε προτροπή μέσω συνομιλίας και ρωτήστε τι δεν είναι σωστό. Ακόμα κι αν φαντάζομαι ήδη τις απαντήσεις

Αυτόματη μετάφραση:
Carmatz
πριν από 6 μήνες

Επίσης, ανέστειλαν τον λογαριασμό μου αφού ζήτησαν την ίδια τεκμηρίωση (ήδη στάλθηκε) δύο φορές.

Προφανώς είναι δικαιολογίες για να μην πληρώσω, αφού το κάνουν με όλους.

Πώς θα μπορούσαμε να κινηθούμε για να προστατευτούμε;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Ενημέρωση: Ενημερώθηκα και είδα ότι όντως υπάρχει διαφορά μεταξύ της ΚΑΤΑΛΟΓΗΣ ΚΙΝΗΣΕΩΝ και της ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ, δεν είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα, ακόμα κι αν μοιάζουν πολύ.


https://www.confrontaconti.it/guide-conti/domande-frequenti/qual-e-la-differenza-fra-estratto-conto-e-lista-movimenti.aspx#:~:text=L'estratto%20conto %20%C3%A8%20il, αναφέρει επίσης το%20the%20ενημερωμένο%20υπόλοιπο.


Ωστόσο, η διαφορά είναι ότι η λίστα των συναλλαγών μπορεί να ζητηθεί ανά πάσα στιγμή, ενώ η κατάσταση λογαριασμού τοποθετείται ΕΤΗΣΙΑ από την τράπεζα, ή ΤΡΙΜΗΝΙΑΙΑ. Επομένως το αίτημά τους είναι γελοίο, δεδομένου ότι, εάν η τράπεζα είναι διατεθειμένη να το κάνει, δεν μπορεί να γίνει πριν από τις 30 Ιουνίου.


Επιπλέον, πρώτα στέλνοντας email ζητώντας ΛΙΣΤΑ ΚΙΝΗΣΕΩΝ, μετά από 4-5 μέρες ανακοινώνουν ότι θέλουν απόσπασμα των τελευταίων 3 μηνών. Πράγμα που δεν μπορεί να υπάρξει αυτή τη στιγμή, οπότε το αίτημά τους είναι απολύτως ΠΑΡΑΝΟΜΟ


Ακολουθεί κάποιο ιστορικό των email που ελήφθησαν. Σημειώστε τις ημέρες καθυστέρησης μεταξύ του ενός email και του άλλου. Ζήτησα την απόσυρση στις 14 Μαΐου


filefilefilefile


Του έστειλα αυτό το έγγραφο 4-5 φορές. Μόνο στο τελευταίο chat μου είπαν ότι δεν είναι καλό γιατί δεν είναι τραπεζικό αντίγραφο αλλά λίστα συναλλαγών και το PDF μπορεί να φιλτραριστεί. Σύμφωνα με αυτούς θα είχα φιλτράρει τις κινήσεις


file


Τώρα δεν μπορώ πλέον να προσθέσω συνημμένα

Αυτόματη μετάφραση:
danimola
πριν από 6 μήνες

Εν τω μεταξύ, αν κάνουμε αναφορά εδώ και ανοίξουμε καταγγελία ο καθένας, δεν λέω ότι θα λυθεί, αλλά τουλάχιστον θα κάνουμε μια κίνηση.

Έχω επίσης επαφή με έναν δικηγόρο που υποτίθεται ότι είναι στον κλάδο.

Αυτόματη μετάφραση:
1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα