Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοDozenspins Casino - γενική συζήτηση

Dozenspins Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Gretche70
|
4.899 προβολές 35 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Dozenspins Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Για να είμαι ειλικρινής, δεν ξέρω τι να σκεφτώ για αυτό το καζίνο. Κέρδισε καλά και γρήγορα στην αρχή. Η πληρωμή διήρκεσε μόνο 2 ημέρες παρά την επαλήθευση. Πληρώθηκε ξανά. Ξαναπλήρωσε 400 ευρώ. Δεν μπορείτε να πληρώσετε περισσότερα. Τώρα η πληρωμή είναι ήδη 3 μέρες και δεν γίνεται τίποτα. Δεν χρειάζεται να γράψετε ένα email, δεν θα υπάρξει ποτέ απάντηση. Στη συνομιλία μου είπαν ότι πληρώνουν με σειρά προτεραιότητας. Λίγο περίεργο. Τα παιχνίδια κύλησαν υπέροχα στην αρχή, μόνο που τώρα τρέχουν για να μην έχεις πλέον την ευκαιρία να κερδίσεις κάτι μεγαλύτερο, όσο κι αν καταθέσεις. Μάλλον προσφέρουν στον ιστότοπό τους ότι μπορείτε να ορίσετε όριο κατάθεσης, αλλά δεν υπάρχει απάντηση από το καζίνο. Κρίμα, σκέφτηκα πραγματικά στην αρχή, τελικά καλό καζίνο, αλλά δυστυχώς η αίσθηση μου λέει κάτι διαφορετικό τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Όταν ρώτησα στη συνομιλία γιατί η πληρωμή μου δεν είχε ακόμη διεκπεραιωθεί, η απάντηση ήταν να επικοινωνήσω με την υποστήριξη kyc. Κάτι που έχω κάνει αρκετές φορές, δεν υπήρξε ανταπόκριση. Τα email αγνοούνται και στη ζωντανή συνομιλία δεν θέλουν να βοηθήσουν. Έπεσα ξανά για καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

It's strange from my point of view, considering that you have a fully verified account and I've seen that you've already made a withdrawal. Have you always withdrawn and deposited using the same method or have you used a different in some cases ? Sometimes the payment provider may have problems and therefore the casino may not be at fault. In case support and live chat do not respond, it is to the casino's detriment, because they can lose players in a similar way.

 

However, I would say that 3 days is not that long yet, try to give them more time, because nothing bad has to happen yet. As part of the resolution of player complaints, we give the casino up to 14 days to resolve the withdrawal. Anyway, if you still don't receive the money even after 14 days and the casino doesn't communicate, I would recommend filing a complaint.

 

By the way, you wrote that you thought you finally found a good casino. How did you get to this one ? Through Casino Guru or somewhere else?

Jaro
πριν από 1 έτος

Γειά σου

Ναι, έχω πάντα τους ίδιους τρόπους κατάθεσης και ανάληψης. Δεν εκνευρίστηκα που δεν έχει διεκπεραιωθεί η 2η πληρωμή εδώ και 3 μέρες, αν και δηλώνουν ότι θα διεκπεραιώσουν την πληρωμή εντός 24 ωρών. Απλώς εξεπλάγην που η πρώτη μου πληρωμή ήταν στον λογαριασμό μου μετά από μόλις 2 ημέρες, παρόλο που έπρεπε να επαληθεύσω πλήρως τον εαυτό μου. Και η 2η πληρωμή ήταν ακόμα ανοιχτή μετά από 3 ημέρες. Έγινε επίσης επεξεργασία σήμερα μετά από 5 ημέρες και μεταφέρθηκε στον λογαριασμό μου. Ίσως επειδή έγραψα μια κριτική εδώ. Με την 1η πληρωμή, ήμουν επίσης στη ζωντανή συνομιλία την επόμενη μέρα για να ρωτήσω πόσο χρόνο θα χρειαζόταν για την επεξεργασία της. Με ρώτησαν αν δεν είχα λάβει email. Όχι δεν έχω. Στη συνέχεια, ο υπάλληλος μου έστειλε το περιεχόμενο αυτού του email σε ζωντανή συνομιλία. Έλεγε ότι θα έπρεπε να στείλω ένα έγγραφο σε kyc supports, το οποίο έκανα. Η απόσυρσή μου διεκπεραιώθηκε την επόμενη μέρα. Οπότε όλα είναι φυσιολογικά για μένα. Αλλά όταν η δεύτερη πληρωμή δεν διεκπεραιώθηκε, ρώτησα ξανά στο chat. Και μετά ήρθε η απάντηση, πληρώνουν με σειρά προτεραιότητας. Θα πρέπει να γράψω στο τμήμα υποστήριξης ή kyc. Το έκανα αρκετές φορές, μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει ούτε μία απάντηση. Το καζίνο απάντησε στην κριτική μου ότι λύνουν γρήγορα προβλήματα. Θα πρέπει να γράψετε για υποστήριξη. Το βρήκα πραγματικά γελοίο γιατί το έχω κάνει πολλές φορές και με αγνόησαν εντελώς. Ούτε ένα email δεν επέστρεψε, ούτε ένα, τίποτα. Γι' αυτό έγραψα την ανάρτησή μου εδώ για να πάρω απάντηση εδώ. Ναι στην αρχή σκέφτηκα wow ένα υπέροχο καζίνο. Τα παιχνίδια πήγαν πολύ καλά και υπήρχαν πολύ καλές πιθανότητες νίκης. Η 1 πληρωμή έγινε επίσης χωρίς προβλήματα. Όταν κέρδισα ξανά και ζήτησα ξανά απόσυρση, η διασκέδαση είχε τελειώσει. Έκανα κατάθεση ξανά μερικές φορές, αν και η 2η πληρωμή μου ήταν ακόμα σε εκκρεμότητα. Αλλά από τότε τα παιχνίδια δεν έτρεχαν πια τέλεια, έτρεχαν πραγματικά σαν να σταματούσες τους τροχούς με τέτοιο τρόπο που δεν είχες πια κέρδος. Στα μάτια μου, δεν είχε καμία σχέση με καλή ή κακή τύχη. Και ούτε εγώ το φαντάζομαι. Βρήκα αυτό το καζίνο εδώ στο Casino Guru μια φορά και βαθμολογήθηκε πολύ καλά. Για μένα, όχι μόνο τα παιχνίδια είναι σημαντικά σε ένα καζίνο, αλλά και η υποστήριξη. Αλλά εδώ δεν βοηθήθηκε αλλά απλώς αγνοήθηκε.

Εξακολουθώ να παίζω σε ένα άλλο καζίνο στο οποίο έγραψα πριν από 1 εβδομάδα. Και μόλις σήμερα ανακάλυψα ότι λειτουργεί από την ίδια εταιρεία. Το καζίνο ονομάζεται All Reels. Εκεί κέρδισα 2200 ευρώ σήμερα και ζήτησα πληρωμή 400 ευρώ 3 φορές. Ρώτησα στο chat πόσα διαστήματα μπορώ να πληρώσω. Εκεί είπε κανείς 3 εκταμιεύσεις ταυτόχρονα. Έτσι το ίδιο όπως εδώ σε αυτό το καζίνο. Τότε ήταν που παρατήρησα για πρώτη φορά ότι αυτά τα καζίνο ανήκουν μαζί. Ρώτησα ξανά αν πρέπει ακόμα να στείλω έγγραφα, αν και επαλήθευσα τον λογαριασμό μου αμέσως μετά την εγγραφή. Όλα τα Reels μου είπαν επίσης να περιμένω ένα email. Οπότε είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος να δω τι έρχεται.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

Hi, I'm glad you got the second withdrawal in 5 days. Regarding the games, in this case we have no information about them being fake or anything like that.

In terms of playing at a sister casino, I'll just say that I think it's going to be a similar withdrawal process and it's also possible that both casinos use the same customer support. In this case, I hope you will be able to withdraw money at the sister casino. 

When your money arrives, could you let us know here on the forum if it was a similar or the same process or if you had a more positive experience?

Jaro
πριν από 1 έτος

Γειά σου

Δυστυχώς είναι ακόμη χειρότερα στο αδελφό καζίνο All Reels, έπρεπε να υποβάλω μια καταγγελία γιατί δεν μπορώ να πάω περαιτέρω εκεί

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

Well, it is certainly not pleasant that you're also having problems in sister casino and I understand your frustration. 

Regarding the complaint you filed, I've already read it and Veronica and the whole team will try to make sure the situation is resolved fairly. For now, we just have to wait and see how the casino responds to your issue. 

Once you made any progress, just let us know.

πριν από 1 έτος

Πριν από 5 μέρες έγραψα ένα email στην υποστήριξη ότι πρέπει να κλείσουν τον λογαριασμό μου. Για άλλη μια φορά δεν υπήρξε καμία αντίδραση και ο λογαριασμός μου είναι ακόμα ανοιχτός. Ήταν πραγματικά ανόητο πάλι και πλήρωσα ξανά. Τόσο γρήγορα όσο πληρώθηκε. Έτσι γρήγορα επέστρεψα στο μηδέν. Στη συνέχεια, μπήκα στη ζωντανή συνομιλία για να ρωτήσω γιατί αγνοήσατε ξανά το email μου, τώρα αγνοούμαι επίσης στη ζωντανή συνομιλία. Όποιος περιμένει βοήθεια από την υποστήριξη εδώ κάνει λάθος. Αν θέλετε να πετάξετε τα χρήματά σας, αυτό είναι το μέρος για εσάς

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

Please use the "reply" button if possible. As for your specific situation, I don't understand what the problem is when the casino is unable to close the account. I'm sorry that in this case you deposited there again and lost. 

In your particular situation, I would recommend a complaint since the casino is ignoring your efforts to close your account. 

Do you think you will try ?

πριν από 1 έτος

Looking at Altacore N.V. ‘s other casinos( IWild, Icebet, Stellario, Burningbet, SmokeAce, Windetta, WinLegends, Allreels, Winstoria, Snatch) you see the same modus operandi through the group.

* Above average rating by Guru

* Poor rating by reviewers

* Highly rated fake reviews

* Preditory Bonus structure

* purposefully delayed payments that are below daily limits

* Support lies both privately and publicly when answering customer complaints about payments and bonus structure

πριν από 1 έτος

This is part of a complaint for Dozenspins that is reflected through the Altacore N. my V. group regarding preditory Bonus Terms

https://casino.guru/dozenspins-casino-player-s-winnings-partially-confiscated

Peter

Casino Data Team Lead & Complaint Specialist

• 1 MONTH AGO

Hi all,

Thank you for your replies.

Dear Dozenspins Casino team,

I'm afraid I have to agree with Ypsi2005. It's fine that you inform the players about applying max cashout when the wagering of the bonus is finished and when their winnings are higher than this amount. But how about the majority of the players whose winnings are lower than the max cashout? How do they know if the bonus. rules still apply to their balance even if the wagering of the bonus is finished and the balance is displayed as real money? This doesn't make any sense. Even if the player should make a withdrawal in order to get rid of the max cashout rule (which isn't even stated in the casino's Bonus T&Cs) it would be very user-unfriendly, unintuitive, and even predatory. As soon as the wagering is finished and the bonus money is converted to real money, all bonus rules should be dropped, and therefore Ypsi2005 should get paid in full.

πριν από 1 έτος

file

Casino Guru! Can you explain why this warning doesn’t show on all Altacore NV sites when they have nearly IDENTICAL bonus, withdrawal and management structure?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

This is part of a complaint for Dozenspins that is reflected through the Altacore N. my V. group regarding preditory Bonus Terms

https://casino.guru/dozenspins-casino-player-s-winnings-partially-confiscated

Peter

Casino Data Team Lead & Complaint Specialist

• 1 MONTH AGO

Hi all,

Thank you for your replies.

Dear Dozenspins Casino team,

I'm afraid I have to agree with Ypsi2005. It's fine that you inform the players about applying max cashout when the wagering of the bonus is finished and when their winnings are higher than this amount. But how about the majority of the players whose winnings are lower than the max cashout? How do they know if the bonus. rules still apply to their balance even if the wagering of the bonus is finished and the balance is displayed as real money? This doesn't make any sense. Even if the player should make a withdrawal in order to get rid of the max cashout rule (which isn't even stated in the casino's Bonus T&Cs) it would be very user-unfriendly, unintuitive, and even predatory. As soon as the wagering is finished and the bonus money is converted to real money, all bonus rules should be dropped, and therefore Ypsi2005 should get paid in full.

πριν από 1 έτος

This is the same story - same open complaint.

Kindly mind my reply right here. Thank you!

πριν από 1 έτος

file

Casino Guru! Can you explain why this warning doesn’t show on all Altacore NV sites when they have nearly IDENTICAL bonus, withdrawal and management structure?

πριν από 1 έτος

Hello again!

Well, almost identical does not sound completely identical to me. Since I'm not responsible for these warnings, I'm afraid you'll get no answers from me.

Could you ask the Data Team, as you may do yourself anytime you'd like:

file

Scroll down the Overview tab to see this feature.

I can't see this warning while looking at Dozenspins Casino, though. Also, these two don't have the same bonuses, I'd say.

I honestly do not understand the issue:

filefile

Since you seem very concerned about the whole group, I also added another screenshot, - does not look the same to me.

I truly recommend sharing your concern with the Data Team directly, thus, I feel I can't help you further with this subject. 🤔


πριν από 1 έτος

I think you either didn’t read what I wrote or you are playing the same game as the casinos. Their go to answer to most questions is that "they don’t quite understand your concern".

I clearly wrote their bonus structure is nearly identical ie terms and conditions. Showing pictures of promotions from each casino is a silly answer to my question. Of coarse their promos aren’t exactly the same but the legalese behind them is….

πριν από 1 έτος

Btw I have not received a single response from any "author and guarantor" when I’ve made comments on the reviews.

πριν από 1 έτος

I think you either didn’t read what I wrote or you are playing the same game as the casinos. Their go to answer to most questions is that "they don’t quite understand your concern".

I clearly wrote their bonus structure is nearly identical ie terms and conditions. Showing pictures of promotions from each casino is a silly answer to my question. Of coarse their promos aren’t exactly the same but the legalese behind them is….

πριν από 1 έτος

Could you kindly focus on my reply instead of comparing us to casinos?

Submit a complaint or inform our Data Team.

Without a concrete situation, there is nothing to discuss with words like "legalasel" "promos" or the rest - to be honest.

You started with the print screens - remember? 🙂

So, I sent you a bonus tab printscreen to identify the issue - this isn't any promo by the way. I was trying to understand you better.

We do not get involved in legality here on the forum, we focus on fairness, because it is easier to apply the principles to players from all countries around the world. If you are convinced there is something illegally wrong with the bonuses, turn to the licensing authority or hire a lawyer.

If you seek help with unfair treatment in any casino, submit a complaint.

Otherwise, I have no clue what you want to achieve here.



πριν από 1 έτος

Btw I have not received a single response from any "author and guarantor" when I’ve made comments on the reviews.

πριν από 1 έτος

Meaning when you used this feature?

file

When exactly did you write there? Can you share the subject and the sender's email address?

Alternatively, please provide further details on data@casino.guru, I'll ask the Team to look into it for you 🙂

Radka
πριν από 1 έτος

Let’s focus on what I said then Radka. Btw this is a forum and if you do not understand what a forum is you should not be replying to posters. I will write about Altacore NV casinos dirty laundry anytime I can because Guru is promoting this nasty group of casinos as trustworthy.

Im more concerned about what other players see here than your opinion "to be honest"

"Submit a complaint or inform our Data Team."

Im complaining on forum in leu of making a complaint because there is no point. I’m done with Altacore NV casinos and I want to make other players aware of their preditory Terms and conditions.

The complaint process is unproductive to say the least when you are looking to make Gurus reviews honest.

For example if I complain that payment is slow and not per terms and conditions the only thing that is followed up is eventual payment to the customer. Casino Guru does not change what the Daily limits are for payments on the review page when it is obvious across all Altacore NV casinos their policy is to stall payments as long as possible and make the max payout of 400€ per day regardless of each Individual casinos daily limits. The poor soles that win a large amount of money are in for a shock when they try to withdraw. Lol.

When it comes to the bonus structure there should be a warning at all Altacore NV casinos that if you do not withdraw your full balance at the time of bonus fulfillment you will have additional winnings deleted. There are many complaints in regards to this across Altacore NV casinos yet there are no warnings except on Dozenspins.

As for contacting the "data team" what would I send to them ? Guru has all the info they need in their complaint system but have made no wholesome changes to the Guru Review pages for the Altacore Casinos.

If I send in proof of delayed payments will the daily withdrawal limit change on review page?

If I send proof that that they claw back wins a second time after bonus fulfillment will you put a warning?

I call bullshit because there are active and resolved complaints regarding these issues and no changes have been made.




1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα