Αρχικά είπες ότι:
«Δεν έχω λάβει ούτε μια απάντηση από κανέναν «συγγραφέα και εγγυητή»
Τώρα λες:
Όσο για την επικοινωνία με την "ομάδα δεδομένων" τι θα τους έστελνα; Ο γκουρού έχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται στο σύστημα παραπόνων του
Δεν μπορείτε να περιμένετε απάντηση από την ομάδα δεδομένων μας εάν δεν επικοινωνήσετε μαζί τους. Ελπίζω να είναι ξεκάθαρο.
Όταν πρόκειται για την παρουσία σας σε αυτό το φόρουμ, είστε εσείς που δεν καταλαβαίνετε πώς λειτουργεί αυτό το φόρουμ. Πραγματοποιήσατε ανεπιθύμητη αλληλογραφία στο φόρουμ με 9 πανομοιότυπες αναρτήσεις, κάτι που κανονικά θα οδηγούσε σε μόνιμη απαγόρευση σε άλλες πλατφόρμες φόρουμ.
Δεν απαγορεύσαμε τον λογαριασμό σας μόνο επειδή πιστεύαμε ότι, παρόλο που παραβήκατε τους κανόνες, μπορεί να χρειαστείτε πραγματικά τη βοήθειά μας με το καζίνο και η απαγόρευση του λογαριασμού σας θα έκλεινε αυτήν την επιλογή για εσάς.
Τέλος πάντων, εφόσον λέτε ότι ανησυχείτε περισσότερο για το τι βλέπουν οι άλλοι παίκτες εδώ από τη γνώμη μας, μπορώ να αφήσω ανοιχτή αυτή τη συζήτηση για όποιον θέλει να συμμετάσχει, αλλά αν επαναλάβετε για άλλη μια φορά ότι το Casino Guru προωθεί αυτήν την ομάδα (η οποία είναι ψέμα), θα αποκλείσω προσωπικά τον λογαριασμό σας και την πρόσβαση σε αυτό το φόρουμ οριστικά.
Προσπαθούμε πάντα να βοηθάμε τους παίκτες που ενδιαφέρονται για αυτό και αυτό το κάνουμε κυρίως μέσω της ενότητας παραπόνων. Εάν αρνηθείτε να υποβάλετε την καταγγελία, είναι προσωπική σας επιλογή, αλλά μην ισχυριστείτε ότι είμαστε στο πλευρό του καζίνο χωρίς καν να μας δώσετε την ευκαιρία να εξετάσουμε την υπόθεση με περισσότερες λεπτομέρειες.
You initially said that:
"I have not received a single response from any "author and guarantor"
Now you're saying:
As for contacting the "data team" what would I send to them ? Guru has all the info they need in their complaint system
You can't expect response from our data team if you don't contact them. I hope it's clear.
When it comes to your presence on this forum, it's you who doesn't understand how this forum works. You spammed the forum with 9 identical posts, which would normally lead to a permanent ban on other forum platforms.
We didn't ban your account only because we believed that even though you broke the rules, you may really need our help with the casino and banning your account would close this option for you.
Anyway, since you say you're more concerned about what other players see here than our opinion, I can leave this discussion open for anyone who'd like to join it, but if you repeat once again that Casino Guru promotes this group (which is a lie), I'll personally ban your account and access to this forum permanently.
We always try to help players who are interested in it and we do this mainly through the complaints section. If you refuse submitting the complaint, it's your personal choice, but don't claim we're on the casino's side without even giving us the chance of looking into the case in more detail.