ΦόρουμΚαζίνοCusco Casino - γενική συζήτηση

Cusco Casino - γενική συζήτηση

πριν από 8 μήνες από kupertief1
|
4422 προβολές 41 απαντήσεις |
|
1 23
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Cusco Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 8 μήνες

Casino Cusco is also mobile friendly. You can play all games on your smartphone or tablet without having to download an app. The mobile website is as user-friendly as the desktop website.


Casino Cusco is very user friendly. The website is well-organized and easy to navigate. You can easily search for games by type, provider or theme. The games are available in several languages, including Dutch.

kupertief1
πριν από 8 μήνες

That's great! What about the other qualities, if you don't mind me asking?

Is support helpful, terms written clearly? KYC handled with care yet swiftly?

Thanks in advance 🙂

πριν από 6 μήνες

Το καζίνο Cusco παίρνει παράνομα χρήματα από Ολλανδούς προβληματικούς παίκτες χωρίς να συνεργάζεται για να επιστρέψει ένα αίτημα επιστροφής χρημάτων, αυτός είναι ο λόγος που πριν από ένα μήνα θέλω τα χρήματά μου πίσω το συντομότερο δυνατό

Το email του καζίνο Cusco και οι υπάλληλοι στη ζωντανή συνομιλία δεν απαντούν στο αίτημά μου από τον περασμένο μήνα στο αίτημά μου για επιστροφή χρημάτων, η κατάσταση συνεχίζεται εδώ και ένα μήνα, έδωσα όλα τα στοιχεία μου και δεν έλαβα τίποτα πίσω, όχι μέσω email και τίποτα μέσω ζωντανής συνομιλίας δεν είναι πρόθυμοι να συνεργαστούν με το αίτημα επιστροφής χρημάτων μου από πριν από ένα μήνα αφορά ένα ποσό 580 ευρώ που δεν επιτρέπεται να δεχτούν επειδή είμαι Ολλανδός παίκτης λειτουργούν παράνομα δεν έχουν άδεια για αυτό και επιπλέον είμαι καταχωρημένος στα cruks και είμαι γνωστός ως προβληματικός παίκτης γνωρίζουν γι 'αυτό υποδεικνύουν μέσω trustpilot ότι είναι πρόθυμοι να συνεργαστούν μέσω email εάν τους στείλω ένα email απευθείας πρώτα έδωσαν ρητά λάθος διεύθυνση email αλλά Είχα ήδη στείλει email στο σωστό άτομο εκεί πριν, είχα ήδη υποβάλει το αίτημα και είχα στείλει τα πάντα όσον αφορά τα δεδομένα, τότε τους στέλνετε μερικά ακόμη email κατόπιν αιτήματός τους εδώ μέσω Trustpilot ότι θέλουν να συνεργαστούν, αλλά ακόμα δεν υπάρχει απάντηση στο δικό μου καθόλου email και όχι ακόμα κι αν το ζητήσετε ξανά στη ζωντανή συνομιλία, ο den δεν είναι επίσης διατεθειμένος να απαντήσει μέσω της ζωντανής συνομιλίας και έχει κάνει αρκετές εκτυπώσεις για αυτό τον περασμένο μήνα, μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει το δικό μου επιστροφή χρημάτων, καμία ενημέρωση δεν έλαβε επιστροφή χρημάτων μέσω email και δεν έλαβε καμία βοήθεια μέσω ζωντανής υποστήριξης. Η μόνη λύση που θα με κάνει να σταματήσω να το αναφέρω είναι να λάβω τα χρήματά μου πίσω στον αριθμό του τραπεζικού μου λογαριασμού το συντομότερο δυνατό. Αφορά όλες τις καταθέσεις μου γύρω στα 580 ευρώ. τον προηγούμενο μήνα Μάρτιο που κατατέθηκαν και άρα έπιασαν έναν προβληματικό παίκτη χωρίς άδεια από ένα cruks και γνωρίζοντας αυτό, να προσέχετε άτομα, είναι απατεώνες

Ημερομηνία εμπειρίας: 20 Μαρτίου 2024

Αυτόματη μετάφραση:
Claudiajayden
πριν από 6 μήνες

I am really sorry about this situation of yours. When exactly have you open an account at this casino, if I may ask? As far as I can see, the casino operates under the Gaming Curaçao (GC), but does not accept players from the Netherlands.🤔

I hope our team will be able to help out with this issue in your complaint, where they are actually waiting for some answers from you. Please update them whenever possible, so they can move forward with your case.

πριν από 6 μήνες

They answered only when everybody can read with the situation but nothing at my emails and nothing with my conversation at their live support and message what i leave behind they lied that they are willing to help me they dont wanna help me already a month nothing send me back at my emails or live chat file

Claudiajayden
πριν από 6 μήνες

I am really sorry about the whole situation. Hopefully, our team will get in touch with the casino soon to solve it.

πριν από 6 μήνες

Thanks to bad there still no answers not at live support not from their email also not in the 24 hours what i gived theme there s nothing from theme back to me from this cuscocasino i hope also you and your team resolve this thanks for your help

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
Claudiajayden
πριν από 6 μήνες

Sometimes a delay can be caused by overloaded withdrawal requests or even when a casino is understaffed, so please try to be a little patient. We are always glad to help.

πριν από 6 μήνες

Yes ive wait already 1.5month almost and still not answers from cuscocasino i think they blocked me from support and email i hope they refund me soon in a couple days because i wait already long enough its time now

Claudiajayden
πριν από 6 μήνες

I surely understand your frustration here, but unfortunately, there is nothing much to be done right now. Just wait to see what our complaint team will be able to do about your case.

πριν από 6 μήνες

Still nothing back also no email nothing from cusco casino

πριν από 6 μήνες

But hold this private please theres my name on it this was from 20 march after the verification i never heard theme anymore by email or live chat

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
πριν από 6 μήνες

file let see nick also please because he would shut the case and say that i did not have the right for my money back because i also not asked for self exclusion but here is proof please help me with my money back from 20 march its now 5 May it takes to long after my verification back than i not heard theme anymore by email and by support they not answering me only when everybody can read the say with trustpilot that i must take contact by email first they send there a wrong emailadress on purpose but i had already send to the good emailadress and after the verification in the beginning not response me anymore the only thing in the beginning was to look to it and should send me an update but never get an answer anymore and still not have my refund back from all deposits back than

Claudiajayden
πριν από 6 μήνες

Please do not post any screenshots on the forum with your name visible if you do not wish anyone to see your information. We are not able to control or hide what is visible there.

I am really sorry about the whole situation and our complaint team, together with Nick is surely doing whatever is possible to get your case solved. Please bear in mind that they can help everyone only if there is some possibility to do that, and they cannot change any events that happened there. I hope there will be the best resolution possible in your case soon.

πριν από 6 μήνες

I hope to they never respons me after my verification in the beginning anymore not by chat not by email

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
Claudiajayden
πριν από 6 μήνες

Try to stay calm, please. I imagine you're quite stressed out, so try to focus on staying positive.

Nick will get to the bottom of this, but for now, I think it would be wise not to overestimate the possible outcome. 🙏

We must try to ensure the casino representative will respond to the complaint; that matters the most. Just let Nick do his part, and try to relax a bit.

πριν από 6 μήνες

I relax i wait almost 2 months thanks for your message

Claudiajayden
πριν από 6 μήνες

Sometimes, unfortunately, the case can take a bit longer to get solved, you know.

πριν από 6 μήνες

I still wait thank you

1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα