Το έχω προωθήσει στον Νικ και είπε ότι θα επικοινωνήσει μαζί σου σύντομα, οπότε μην ανησυχείς. Το χρονόμετρο θα παραταθεί και ελπίζουμε ότι θα επιλυθεί σύντομα.
I've forwarded it to Nick and he said he'll get back to you soon, so don't worry. The timer will be extended and hopefully it will be resolved shortly.
Είδα ότι ο Νικ έχει ήδη απαντήσει, οπότε ελπίζω ότι τα πράγματα θα επιταχυνθούν τώρα. 🙂
I saw that Nick has already replied, so hopefully things will speed up now. 🙂
Απλώς με δυσκολεύει πολύ, αλλά είμαι στο δίκιο μου, ξέρω σίγουρα ότι του έχω ήδη απαντήσει, περιμένω τώρα και πάλι ευχαριστώ για την απάντησή σου
He only is making me very difficult but i am in my right i know for sure i did already answered back to him i wait now again thank you for your answer
Απλώς δώστε στον Nick λίγο χρόνο, παρακαλώ, και θα βρει την καλύτερη λύση για την περίπτωσή σας.
Just give Nick some time, please, and he will get the best resolution to your case.
Ευχαριστώ, ξέρω ότι δεν είναι το πιο εύκολο πράγμα να περιμένεις, αλλά με τόσα πολλά παράπονα που έρχονται, είναι δύσκολο να απαντήσεις αμέσως, αλλά η ομάδα μας προσπαθεί να το κάνει όσο το δυνατόν πιο σύντομο.
Τέλος πάντων, ακόμα δεν έχετε ακούσει κάτι νέο;
Thanks, I know it's not the easiest thing to wait for but with so many complaints coming in it's hard to reply right away, but our team is trying to make it as short as possible.
Anyway, you still haven't heard anything new?
Σας ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Ελπίζω να έρθει σύντομα η επίλυση της περίπτωσής σας.
Thank you for the update. I hope the resolution to your case will come soon.
Νικ, προφανώς δεν έκανες καμία προσπάθεια επειδή δούλευες εναντίον μου από την αρχή και με δυσκόλεψες πολύ, ξέρεις πολύ καλά τους κανόνες, αλλά δεν πειράζει, θα λυθεί περαιτέρω με το ksa παρακαλώ διαγράψτε όλα μου τα παράπονα και οι πληροφορίες παρακαλώ
Nick, apparently you haven't made any effort because you have been working against me from the start and making it very difficult for me, you know the rules very well, but never mind, it will be sorted out further with the ksa please delete all my complaint and info please
Ω, λυπάμαι πολύ. Είδα ότι η επιστροφή χρημάτων σας αφορά ορισμένα νομικά ζητήματα στη χώρα σας και, παρόλο που θα προσπαθούσαμε να σας βοηθήσουμε, δεν βλέπουμε σε βάθος αυτά τα πράγματα. Είναι λυπηρό που αποδείχθηκε έτσι, αλλά η KSA ελπίζουμε ότι θα μπορέσει να σας βοηθήσει καλύτερα, καθώς είναι ικανοί σε νομικά θέματα στη χώρα σας.
Καλή τύχη και ελπίζω να τακτοποιήσεις. Αν σας αρέσει, πείτε μου πώς πάει. 🙁
Oh, I'm so sorry. I saw that your refund is about some legal stuff in your country, and although we would try to help, we don't see in the depth of these things. It's sad that it turned out this way but KSA will hopefully be able to help you better since they are proficient in legal matters in your country.
Good luck and I hope you will sort it out. If you feel like it, let me know how it goes. 🙁
Η ομάδα παραπόνων θα φροντίσει γι' αυτό, οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχείτε
Είναι εντάξει που η Ολλανδία είναι περιορισμένη, αλλά όταν η κατάσταση στρέφεται στη νομιμότητα, δεν μπορούμε να το λύσουμε γιατί δεν έχουμε δικηγόρους εδώ. Ειδικά όχι όταν έρχονται παίκτες από διαφορετικές χώρες και τα νομικά πράγματα είναι διαφορετικά παντού.
Για άλλη μια φορά, λυπάμαι.
The complaint team will take care of that, so you don't have to worry
It's fine that Netherlands is restricted, but when the situation turns to legality, we are not able to solve it because we don't have any lawyers here. Especially not when players from different countries come here and legal things are different everywhere.
Once again, I'm sorry.
Εντάξει, αλλά ο nick πρέπει να πει αυτό το direct not blablabla και μετά γεια ξέρει ότι από την αρχή η χώρα μας είναι μια περιορισμένη χώρα αλλά είναι εντάξει το χειρίζομαι με το ksa i speak theme αργότερα γι' αυτό παρακαλώ διαγράψτε όλες τις πληροφορίες από εμένα επίσης πάω να δοκιμάσω κάπου κατά τα άλλα ευχαριστώ αντίο
Ok but nick must say that direct not blablabla and than bye he knows that from the beginning our country is a restricted country but its ok i handle it with the ksa i speak theme later about this please delete all info from me also i go try somewhere else thank you bye
Χρειαζόταν λοιπόν πρώτα να μάθει όλα τα βασικά και μόνο και μόνο επειδή μια χώρα είναι περιορισμένη δεν σημαίνει ότι δεν θα προσπαθούσαμε να βοηθήσουμε. Αλλά, όπως είπα, από τη στιγμή που κατάλαβε ότι ήταν θέμα νομιμότητας, ήταν ανίσχυρος σε αυτή την περίπτωση. Ελπίζω ότι εσείς και η KSA μπορείτε να λύσετε τα πράγματα.
So he needed to find out all the essentials first, and just because a country is restricted doesn't mean we wouldn't try to help. But, as I said, once he knew it was about legality, he was powerless in that case. I hope you and KSA can work things out.
nick Σας ζήτησα να διαγράψετε το παράπονό μου για να μην λάβω θέση σε αυτό. Εάν δεν μπορείτε να με βοηθήσετε περαιτέρω επειδή δεν γνωρίζετε τους κανόνες της Ολλανδικής Αρχής Παιγνίων ή δεν ξέρετε πώς να το αντιμετωπίσετε, τότε μην το πείτε για τους παραπάνω λόγους γιατί το γνωρίζω πολύ καλά, σας έστειλα ακόμη και το αποδεικτικά στοιχεία από έναν δικηγόρο και επεξεργαστήκατε ακόμη και το όνομά του, επομένως ήσασταν παρεμποδιστικός από την αρχή, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν το δικαιούμαι, εξακολουθώ να δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων και ήδη παίρνω χρήματα από άλλο διαδικτυακό καζίνο, Το περιμένω γιατί γνωρίζουν και τους κανονισμούς, μόνο το Cuscocasino προφανώς δεν το γνωρίζει ακόμα, αλλά αυτό θα περάσει στις αρχές της KSA στην Ολλανδία που θα έρθουν θα συμβεί αυτόματα ή ελπίζω με πρόστιμο εκατομμυρίων
nick I have asked you to delete my complaint so as not to take sides in this. If you cannot help me further because you do not know the rules of the Dutch Gaming Authority or do not know how to deal with this, then do not say so for the above reasons because you I know it very well, I even sent you the evidence from a lawyer and you even edited his name, so you have been obstructive from the start, but that does not mean that I am not entitled to it I am still entitled to a refund and am already getting money back from another online casino, I am waiting for it because they also know the regulations, only Cuscocasino apparently does not yet, but that will be passed on to the KSA authorities in the Netherlands who will come it will happen automatically or hopefully with a fine of millions
Κοίτα, όσο κι αν σε συμπονώ και σε λυπάμαι πολύ, έτσι είναι. Περιέγραψα και εξήγησα ποιο είναι το πρόβλημα και γιατί δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Δεν είμαι σίγουρος τι άλλο θα μπορούσα να σας πω γιατί δυστυχώς δεν έχω τίποτα. Η ομάδα μας προσπαθεί πάντα να κάνει το καλύτερο δυνατό αλλά δυστυχώς είμαστε πολύ κοντοί για κάποιες περιπτώσεις. 😥
Look, as much as I sympathize with you and feel really sorry for you, that's just the way it is. I've described and explained what the problem is and why we can't help you. I'm not sure what more I could tell you because unfortunately I have nothing. Our team always tries to do their best but unfortunately we are too short for some cases. 😥
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.