Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCoins.Game Casino - γενική συζήτηση

Coins.Game Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

 από drksux
|
18.186 προβολές 116 απαντήσεις |
|
1...5 6

χωρίς να συμπληρώσετε γρήγορα προσωπικά στοιχεία, τα έχετε όλα στο μυαλό σας;

Αυτόματη μετάφραση:

I'm sorry - what is that suppossed to mean, please? 🙂

Coins.game site is fraud

I deposited 423 XRP on the site and won about 300 XRP through hundreds of games. I requested a withdrawal to end the day's game, but it was stopped for security reasons and that it violated policy. I have submitted all requested information and ID, but it is stopped regardless of the reason. This is a very unfair and vicious site, so please do not use it.

swpark3135

Hi there!

Though I imagine it must have been a terrible experience, and I truly appreciate the effort you just showed. I still have a question, if you don't mind.

What policy the casino claimed was violated?

It almost sounds like you did not pass the KYC verification for some reason.

Can you please be more specific? We might be able to assist once the problem is more obvious.

Γεια, αυτό το καζίνο είναι σκουπίδια. Έχει όλα τα παιχνίδια διαχείριση. Παίζω πολύ καιρό και δεν ξέρω πώς να κερδίσω. Είναι απατεώνες.

Αυτόματη μετάφραση:
popbobi82

Hi, do you mean that the games seem to be fake or that the RTP is not high or not as high as the casino indicates for the games? Are you able to see it somewhere or not?

Yes it is a big pile of crap filled with thiefs. I promise to you coins.game I will not rest until you'll loose your license since you stole a life changing amount from me. You trying to f.ck wrong barbarian ( I don't think I can use the word that usually is used ) and now I'll f..k you... remember no lube no diner is coming

kestutisnarbutas11

I have seen that it is a complicated situation and also that the complaint has been reopened. I hope that this situation can be resolved somehow and it will turn out well. 

Anyway, now we will have to wait for further developments.

Jaro

I don't think it is complicated at all I believe it is very easy case since I have all of the evidence required to confirm my statements and they have nothing. Before sending my "bad proof of address" I asked if it will suffice otherwise I can go get something different and since I didn't get negative answer I did proceed with what I had. I don't want to trash them and call names since I still like it irregardless this unpleasant situation but sometimes one has to do what one has to do.

kestutisnarbutas11

I understand what you are talking about. So we'll let our team take a look at it all again and hopefully it can be fixed somehow.

Δεν μπορείς να παίξεις σε αυτό το καζίνο, είναι κλέφτες, κάθε μέρα αυτό το καζίνο χειροτερεύει, την άλλη μέρα έκανα 2 μεταφορές των 30 € το καθένα και τώρα δεν ξέρουν πού είναι τα λεφτά, δεν μπορείς ποτέ να κερδίσεις, έχουν διαχείριση όλων των παιχνιδιών, κανείς δεν απαντά ποτέ, αν πεις κάτι στη γάτα σε μπλοκάρουν, είναι χάλια καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:

Είναι απατεώνες και κανείς δεν κάνει τίποτα. Δεν έχω παίξει ποτέ σε πολλά καζίνο, αλλά αυτό είναι απάτη. Αφού έχουν άδεια, είναι πολύ σπάνιο.

Αυτόματη μετάφραση:
popbobi82

Hi, I'm sorry to hear about your bad casino experience. 

When we talk about transfers, do you mean that you tried to withdraw or deposit? When you write them what happened to the money, they don't write you anything at all? 

Try to tell me a little more, please. 

Το δόλιο καζίνο δεν πληρώνει τα κέρδη, οι παίκτες δεν παίζουν σε αυτό το καζίνο. Δεν θα λάβετε τα κέρδη σας. Παίξτε σε οποιοδήποτε άλλο μέρος όπου υπάρχουν καλές κριτικές ή καταστάσεις. Αυτοί είναι απατεώνες, ξέρετε, δεν πληρώνουν ούτε ένα μικρό ποσό.

Αυτόματη μετάφραση:

Αυτό είναι ένα δόλιο καζίνο που δεν πληρώνει τα κέρδη, υπάρχει τραπεζική επιβεβαίωση. Η συνομιλία υποστήριξης είναι τρομερή, δεν ανταποκρίνεται, αλλά η κατάσταση έχει ολοκληρωθεί, όταν δεν υπάρχουν κεφάλαια στο υπόλοιπο, δεν δίνει κέρδη. Οι παίκτες δεν παίζουν αυτό το καζίνο !!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Alina69

Hello,

I imagine you feel very frustrated. I hope you don't mind if I help others with a few details I found in the complaint: "The player from Ukraine attempted to withdraw 10,000 UAH, but the funds were sent to someone else's account. Customer support is unresponsive, and the player has not received any funds in their gaming balance or bank card, suspecting deception with a fake receipt."

(full complaint here 👈)

First of all, I can assure you Natalia is a great resolver and she won't stop pursuing every inconsistency in the case. Therefore, please relax; she will diligently work to advance the case with the casino representative. Luckily, the person is responsive.


Radka

Ευχαριστώ για τη βοήθειά σας, ελπίζω να λυθεί η απορία μου. Θέλω οι παίκτες να ξέρουν πώς το καζίνο εξαπατά και δεν δίνει κέρδη, μόνο στο καζίνο για να κάνει καταθέσεις, και αν κερδίσετε κάποιο μικρό μέρος της κατάθεσης, δεν σας το δίνουν καν. Δεν έχω συναντήσει τέτοια απάτη, δεν δίνω κέρδη για περισσότερο από ένα μήνα, εξαπατούν με αυτές τις άκυρες αποδείξεις, η υπηρεσία υποστήριξης δεν απαντά καν.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:
Alina69

Thank you for bringing this issue up to the forum. It has been such a long time, and yet the problem has not been resolved, which is serious, and others will be informed thanks to you.

Right now, I would not rely on casino support very much. If at all possible, spare your nerves and let Natalia handle that.

1...5 6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα