Καλησπέρα, υποσχέθηκα να σου απαντήσω. 01/08/2024 την 14η ημέρα αφότου περιόρισαν τον λογαριασμό μου, πήγα στη ζωντανή συνομιλία τους και ρώτησα αν θα υπήρχε απάντηση την επόμενη μέρα, γιατί η επόμενη μέρα θα ήταν η 15η. Ο ατζέντης τους μου είπε ότι χρειάζονταν 15 εργάσιμες, τον ρώτησα μετά πόσες μέρες έμειναν μέχρι το τέλος της επιθεώρησης, μου είπε 3-4 μέρες. Στη συνέχεια ρώτησα τι σημαίνει ότι θα μου γράψουν σίγουρα μέχρι τις 13 Ιανουαρίου 2024 και ο ατζέντης τους απάντησε ότι ναι, θα γράψουν πίσω. Σήμερα είναι 12 Ιανουαρίου 2024, δεν έχει γραφτεί τίποτα, πήγα στη ζωντανή συνομιλία και ρώτησα αν θα υπάρξει απάντηση μέχρι αύριο, ένας άλλος πράκτορας απάντησε ότι μπορεί να είναι την επόμενη εβδομάδα. Στη συνέχεια της έδειξα ένα στιγμιότυπο οθόνης της προηγούμενης αλληλογραφίας μου με έναν άλλο πράκτορα και ρώτησα γιατί μου έγραψε λάθος μήνυμα, εκείνη μου είπε ότι δεν είπε ψέματα, αλλά έδωσε μόνο τις πληροφορίες που μπορούσε και μετά ρώτησα γιατί χρειάζονταν περισσότερες από 15 ημέρες σε αυτήν την περίπτωση, στην οποία ο ατζέντης τους απάντησε ότι είχε ήδη γράψει ό,τι μπορούσε και έφυγε από τη ζωντανή συνομιλία. Όπως το καταλαβαίνω, απλά μου λένε ψέματα και δεν πρόκειται να με πληρώσουν. Έχω στιγμιότυπα οθόνης σχεδόν όλης της αλληλογραφίας. Έχω ήδη υποβάλει μια καταγγελία κατά του καζίνο coins.game στον ιστότοπό σας
Good afternoon, I promised to answer you. 01/08/2024 on the 14th day after they restricted my account, I went to their live chat and asked if there would be an answer the next day, because the next day would be the 15th. Their agent told me that they needed 15 business days, I I asked him then how many days were left until the end of the inspection, he told me 3-4 days. I then asked what it means that they will definitely write to me by January 13, 2024, and their agent answered that yes, they will write back. Today is January 12, 2024, nothing has been written back, I went to the live chat and asked if there would be an answer by tomorrow, another agent replied that it might be next week. I then showed her a screenshot of my previous correspondence with another agent and asked why he wrote me the wrong message, she told me that he did not lie, but only provided the information he could, then I asked why they needed more than 15 days in this case , to which their agent replied that she had already written everything she could and left the live chat. As I understand it, they are just stalling and lying to me and not going to pay me. I have screenshots of almost all correspondence. I have already filed a complaint against coins.game casino on your site
Добрий день, я обіцяв вам відповісти. 08.01.2024 на 14 день після того як вони обмежили мій рахунок, я зайшов в їхній лайв чат і запитав, чи буде на наступний день відповідь, бо наступний день вже буде 15. Їхній агент віжповів, що їм потрібно було 15 робочих днів, я запитав його, тоді скільки днів ще залишилося до кінця перевірки, він мені відповів 3-4 дні. Я тоді запитав, що значить до 13.01.2024 вони мені точно відпишуть, і їх агент відповів, що так, відпишуть. Сьогодні 12.01.2024, нічого не відписали, зайшов у лайв чат і запитав чи до завтра буде відповідь, інший агент відповів, що можливо наступного тижня. Я тоді їй скинув скріншот моєї попередньої переписки з іншим агентом і запитав чому він написав мені не правду, вона мені відповіла, що він не брехав, а лише надав інформацію, яку міг, тоді я поцікавився, чому в такому разі їм треба більше 15 днів, на що їх агент відповіла, що вона написала вже все, що могла і вийшла з лайв чату. Як я розумію, вони просто тягнуть час і брешуть мені і не збираються мені платити. Я маю сріншоти майже всіх переписок. Я вже заповнив скаргу на coins.game casino на вашому сайті
Αυτόματη μετάφραση: