ΦόρουμΚαζίνοCoins.Game Casino - γενική συζήτηση

Coins.Game Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από drksux
|
11758 προβολές 102 απαντήσεις |
|
1 2...6
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Coins.Game Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Ακύρωσαν το μπόνους μου λέγοντας ότι έχω 2 λογαριασμούς.. θα περάσουν 48 ώρες χωρίς να γυρίσουν τον στημένο τυχερό τροχό τους..

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
drksux
πριν από 1 έτος

Hi, I don't envy your situation, to tell you the truth. Regarding multiple accounts, wouldn't it be possible for someone in your family or neighbours to open an account in the same casino from same IP address? 

However, I noticed that you have already managed to file a complaint, so our team will try to do everything possible to help you. 

Anyway, did the casino just take your bonus ? Didn't they close your account? 

πριν από 1 έτος

Γεια σας... ευχαριστώ για την προσοχή σας..

Πραγματικά δεν υπάρχει κανένας άλλος που παίζει στο σπίτι μου για να δικαιολογήσει αυτήν την κατάσταση, αλλά το coins.game Casino έχει ήδη αφαιρέσει τους περιορισμούς στον λογαριασμό μου. Πιστεύω ότι ήταν απλώς ένα λάθος.


Ευχαριστώ και πάλι και το πρόβλημα επιλύθηκε.

Αυτόματη μετάφραση:
drksux
πριν από 1 έτος

Great, so it looks like it was just a quick check of your account and if the casino thought something was suspicious, they took the necessary steps. 

However, I am glad that the situation was resolved relatively quickly and smoothly. 

Anyway, could I ask you to update the complaint and tell Petronella that everything is fine ? That would certainly be friendly and appropriate. 

Besides, did you manage to get the mentioned bonus in the end ? 

πριν από 11 μήνες

Γεια σε όλους, θέλω να κάνω μια κριτική για τον ιστότοπο Coins.game casino Πολύ γρήγορη εγγραφή χωρίς συμπλήρωση προσωπικών δεδομένων, όλα είναι καλά μέχρι να κερδίσετε ένα σημαντικό ποσό. Την πρώτη εβδομάδα ή και δύο, όλα ήταν εντάξει, ακόμη και τα κεφάλαια αποσύρθηκαν χωρίς επαλήθευση, και μετά άρχισε... Μου ζήτησαν να επαληθεύσω, έχουν ένα πρόγραμμα στον ιστότοπό τους που επαληθεύει αυτόματα, το πρόγραμμα με επαλήθευσε και τους Οι εργαζόμενοι μέσω ζωντανής συνομιλίας έγραψαν ότι χρειάζονται έως και 48 ώρες και θα απαντήσουν στο mail. Μετά από 60 ώρες, δεν πήρα απάντηση και επικοινώνησα ξανά με ζωντανή συνομιλία και αυτή τη φορά μου έγραψαν ότι χρειάζονται άλλες 15 ημέρες για να επαληθεύσουν και να ελέγξουν τον λογαριασμό μου, δηλαδή το πρόγραμμα με επαλήθευσε σε λίγα λεπτά, και χρειάζονται πάνω από μισό μήνα !!! Δεν θα συμβούλευα κανέναν να παίξει σε αυτό το καζίνο εάν ελπίζετε να αποσύρετε τα κέρδη σας, εάν είχα διαβάσει τις κριτικές των ανθρώπων πριν εγγραφώ, δεν θα είχα τέτοια προβλήματα, να είστε προσεκτικοί, να προσέχετε τους απατεώνες

Αυτόματη μετάφραση:
havilei
πριν από 11 μήνες

The same thing. They said i need to wait 15 working days

πριν από 11 μήνες

Γεια σε όλους, θέλω να κάνω μια κριτική για τον ιστότοπο Coins.game casino Πολύ γρήγορη εγγραφή χωρίς συμπλήρωση προσωπικών δεδομένων, όλα είναι καλά μέχρι να κερδίσετε ένα σημαντικό ποσό. Την πρώτη εβδομάδα ή και δύο, όλα ήταν εντάξει, ακόμη και τα κεφάλαια αποσύρθηκαν χωρίς επαλήθευση, και μετά άρχισε... Μου ζήτησαν να επαληθεύσω, έχουν ένα πρόγραμμα στον ιστότοπό τους που επαληθεύει αυτόματα, το πρόγραμμα με επαλήθευσε και τους Οι εργαζόμενοι μέσω ζωντανής συνομιλίας έγραψαν ότι χρειάζονται έως και 48 ώρες και θα απαντήσουν στο mail. Μετά από 60 ώρες, δεν πήρα απάντηση και επικοινώνησα ξανά με ζωντανή συνομιλία και αυτή τη φορά μου έγραψαν ότι χρειάζονται άλλες 15 ημέρες για να επαληθεύσουν και να ελέγξουν τον λογαριασμό μου, δηλαδή το πρόγραμμα με επαλήθευσε σε λίγα λεπτά, και χρειάζονται πάνω από μισό μήνα !!! Δεν θα συμβούλευα κανέναν να παίξει σε αυτό το καζίνο εάν ελπίζετε να αποσύρετε τα κέρδη σας, εάν είχα διαβάσει τις κριτικές των ανθρώπων πριν εγγραφώ, δεν θα είχα τέτοια προβλήματα, να είστε προσεκτικοί, να προσέχετε τους απατεώνες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Hey. I see there are some problems with the verification. I certainly understand that it is not nice if you have already been verified and suddenly the casino tells you that it needs more time to do something you have already successfully passed. However, we give casinos 14 days to resolve KYC, so if it takes longer, feel free to contact us and we will try to help. 

Anyway, I also know that casinos are very careful about this process and maybe in your case there are some facts in the context of verification that the casino still has to check. So I wouldn't be skeptical right away since you said that everything has been working fine so far and to wait for some time to see how it develops. Maybe you will be informed sooner about the verification and everything will turn out well. 

Besides, did you also enter a withdrawal and it is now pending due to verification ?

πριν από 11 μήνες

The same thing. They said i need to wait 15 working days

πριν από 11 μήνες

Hi, as I wrote in my previous post, we give casinos 14 days to complete the KYC process. So if you continue to have problems and nothing is resolved, let me know. 

Anyway, is the issue only with verification or did you submit the withdrawal as well ?

Jaro
πριν από 11 μήνες

Καλησπέρα, πριν το coins.game casino μου ζητήσει να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου, παρήγγειλα χρήματα για ανάληψη, επέστρεψαν αυτά τα χρήματα στον λογαριασμό του παιχνιδιού μου και ενώ η επαλήθευση είναι σε εξέλιξη, δεν μπορώ να τα κάνω ανάληψη

Αυτόματη μετάφραση:
havilei
πριν από 11 μήνες

Hi there!

That's quite usual, I'm afraid. You are only entitled to the withdrawal once your account, gaming, and payment history are approved, meaning the KYC verification is fully completed. Technically, the initial withdrawal request initiates the procedure.

Does it make sense to you, please?


Radka
πριν από 11 μήνες

Γεια, είμαι εντάξει με το γεγονός ότι δεν μπορείτε να κάνετε ανάληψη χρημάτων ενώ η διαδικασία επαλήθευσης βρίσκεται σε εξέλιξη, αλλά είμαι εντάξει με το γεγονός ότι μετά την επαλήθευση από το πρόγραμμα στον ιστότοπό τους σε λίγα λεπτά, θέλουν να ελέγξτε τον λογαριασμό μου για άλλο μισό μήνα. Με ενδιαφέρει τι θα ελέγξουν για 15 μέρες και για ποιο λόγο;

Αυτόματη μετάφραση:
havilei
πριν από 11 μήνες

No need to worry, I think the casino will check what is needed and get to you maybe sooner than the time frame they put on it. If there is any problem I think they will inform you and also if you pass it successfully you should get some information about it. Let's understand that once you have been verified it is not pleasant to go through the same thing again, but to cooperate in this case it will be necessary to get it over with as soon as possible and hopefully successfully.

So be sure to let us know how it goes. I will be waiting.

havilei
πριν από 11 μήνες

Hi!

The way I understood the previous communication, the point is to check your account or transactions further. I believe this is something the app can't do. You need the casino employee for that.

It may also be a random check, or the system has raised some flags that only casino staff can resolve.

The reason is also not told in advance since the casino most likely wants to avoid your possible questions.

The approach usually goes like this: investigate first, conclude the conclusion, and then conform the player with the results.

This is what I've learned. 🤷‍♀️

Well, if you're convinced something nasty is going on, feel free to submit a complaint.

Speaking of which, are you familiar with this free-of-charge feature?


Jaro
πριν από 11 μήνες

Σίγουρα θα σας ενημερώσω αν τελειώσει νωρίτερα

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 11 μήνες

Ναι, ξέρω ότι μπορείτε να γράψετε μια καταγγελία για ένα καζίνο στον ιστότοπό σας, αλλά προς το παρόν αποφάσισα να κάνω μια κριτική, επομένως δεν έχω χάσει τα χρήματά μου και ο λογαριασμός μου δεν έχει αποκλειστεί ακόμα. Ας δούμε τι θα γίνει σε λίγες μέρες

Αυτόματη μετάφραση:
havilei
πριν από 11 μήνες

I don't think that if you filed a complaint something like that would happen. I mean, even for a casino, it's something that could be improved in the future. However, if the KYC takes an unreasonable amount of time, we give casinos 14 days to do it, you know you can contact us. 

I'll keep my fingers crossed that you get through it successfully as soon as possible. 

When you have an update let me know.

Jaro
πριν από 10 μήνες

Καλησπέρα, υποσχέθηκα να σου απαντήσω. 01/08/2024 την 14η ημέρα αφότου περιόρισαν τον λογαριασμό μου, πήγα στη ζωντανή συνομιλία τους και ρώτησα αν θα υπήρχε απάντηση την επόμενη μέρα, γιατί η επόμενη μέρα θα ήταν η 15η. Ο ατζέντης τους μου είπε ότι χρειάζονταν 15 εργάσιμες, τον ρώτησα μετά πόσες μέρες έμειναν μέχρι το τέλος της επιθεώρησης, μου είπε 3-4 μέρες. Στη συνέχεια ρώτησα τι σημαίνει ότι θα μου γράψουν σίγουρα μέχρι τις 13 Ιανουαρίου 2024 και ο ατζέντης τους απάντησε ότι ναι, θα γράψουν πίσω. Σήμερα είναι 12 Ιανουαρίου 2024, δεν έχει γραφτεί τίποτα, πήγα στη ζωντανή συνομιλία και ρώτησα αν θα υπάρξει απάντηση μέχρι αύριο, ένας άλλος πράκτορας απάντησε ότι μπορεί να είναι την επόμενη εβδομάδα. Στη συνέχεια της έδειξα ένα στιγμιότυπο οθόνης της προηγούμενης αλληλογραφίας μου με έναν άλλο πράκτορα και ρώτησα γιατί μου έγραψε λάθος μήνυμα, εκείνη μου είπε ότι δεν είπε ψέματα, αλλά έδωσε μόνο τις πληροφορίες που μπορούσε και μετά ρώτησα γιατί χρειάζονταν περισσότερες από 15 ημέρες σε αυτήν την περίπτωση, στην οποία ο ατζέντης τους απάντησε ότι είχε ήδη γράψει ό,τι μπορούσε και έφυγε από τη ζωντανή συνομιλία. Όπως το καταλαβαίνω, απλά μου λένε ψέματα και δεν πρόκειται να με πληρώσουν. Έχω στιγμιότυπα οθόνης σχεδόν όλης της αλληλογραφίας. Έχω ήδη υποβάλει μια καταγγελία κατά του καζίνο coins.game στον ιστότοπό σας

Αυτόματη μετάφραση:
havilei
πριν από 10 μήνες

Hi, I have a feeling it's a run around from the casino and you still haven't learned anything relevant. So from my point of view, it's a good move that you've filed a complaint. If you don't know what to expect, here's a guide that will give you an overview of what to expect when you file a complaint.

Anyway, it would certainly be good to know or have an explanation from the casino so that we can be wiser too. 

So let's see where our team gets to and hopefully we can help you. If you get a response from the casino about your situation, definitely let me know. 

Jaro
πριν από 10 μήνες

they closed my account and stole my money. I am shockedfile

1 2...6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα