ΦόρουμΚαζίνοChipstars Casino - γενική συζήτηση

Chipstars Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

πριν από 2 έτη από bojan851
|
30957 προβολές 176 απαντήσεις |
|
1...7 8 9...12
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 11 μήνες

Έγραψα στην Chipstars για επιστροφή χρημάτων. Δεν έχω λάβει απάντηση στο ερώτημά μου μέσω email. Αντίθετα, ένας εχθρικός υπάλληλος επικοινώνησε μαζί μου μέσω WhatsApp και με απείλησε. Αυτό υποτίθεται ότι είναι ένα αξιόπιστο καζίνο;;;;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

If you believe you are entitled to a refund, submit a complaint, and we will try to help. Since I heard about this situation for the first time here and now.

Such situations must be investigated first in order to find out the full context; thus, submit the complaint now:

https://casino.guru/complaints/create

If the casino truly did something unfair, we'll try to help you.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
Radka
πριν από 11 μήνες

Δεν θέλω να έχω καμία σχέση με το καζίνο πια, αλλά είναι φυσιολογικό να με απειλούν;;; Ένα καζίνο σαν κι αυτό πρέπει να κλείσει!!! Καταγράφηκε ένας αποθανών και χρησιμοποιήθηκε η πιστωτική μου κάρτα για καταθέσεις. Ίσως ήταν ένα από τα παιδιά μου, δεν ξέρω και δεν υπάρχει τρόπος να το μάθω. Έγραψα στο καζίνο και ρώτησα γιατί δεν υπήρχαν μηχανισμοί ασφαλείας κατά την εγγραφή για να αποτραπεί κάτι τέτοιο και ζήτησα επιστροφή χρημάτων. Εξάλλου, ένας νεκρός δεν μπορεί να επιβεβαιώσει τους όρους και τις προϋποθέσεις. Ληξιαρχική πράξη θανάτου από το 2019!!!! Το έστειλα και μετά έλαβα πολλά άσχημα μηνύματα!

Αυτόματη μετάφραση:
ngam5771
πριν από 11 μήνες

Of course, it is not normal to threaten anyone, even with a good reason. How did the casino threaten you, please?

I'm sorry to say that, but if anyone's card was stolen and misused, I can't imagine how the casino could prevent that. The security mechanism is set to keep your sensitive information secure; it does not recognize who accesses your account on your behalf. This is technically impossible unless you use some sort of bioscan (fingerprint and so on) for that.

But honestly, I do not fully understand the whole issue, it seems.

What is it with a dead person? Can you help me with that, please?

Radka
πριν από 11 μήνες

Ο εγγεγραμμένος δεν είναι πλέον εν ζωή. Πέθανε το 2019. Πώς μπορεί να εγγραφεί ένας νεκρός;;; Πώς μπορεί ένας νεκρός να επιβεβαιώσει τους όρους και τις προϋποθέσεις επειδή δεν έλαβα επιστροφή χρημάτων. Δεν θέλω να πω πώς απείλησε το άτομο, αλλά θα χαρώ να σου τα στείλω όλα.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από ngam5771 διαγράφηκε
ngam5771
πριν από 11 μήνες

Hello.

Oh, I see now!

Well, try to look at it like this: The casino is not a state office, and its registration form is not confronted with any database (unlike in the UK, for instance) thus, entering false or incorrect information is solely an act of bad faith and a step against terms and conditions. Though I understand your point of view, everyone knows such fraud is against allowed procedure. So, it does not actually matter who's identity was used; it does, however, matter who committed this step.

When it comes to getting back the deposit you have not authorized, I strongly suggest you contact your bank.

I have had this experience, and I can say it took 2 months, but I got the money back.

I still think you should also submit the complaint here on Casino Guru. I may have missed some point I'm not aware of now,..

Radka
πριν από 11 μήνες

Επικοινώνησα με την τράπεζα και ταυτόχρονα κάλεσα την αστυνομία για απειλές. Γι' αυτό δεν θα παραπονεθώ εδώ, αλλά οι μέθοδοι των Chipstars είναι σκέτη καταστροφή. Μπορώ να καταλάβω αν δεν κάνετε επιστροφή χρημάτων, αλλά η απειλή δεν είναι επιλογή!!!

Θα πάρω τα λεφτά μου πίσω μέσω της τράπεζας αλλά απλώς αναφέρω. Τα καζίνο με γερμανική άδεια ελέγχουν εκ των προτέρων αν το άτομο είναι πραγματικό. Αλλά στα άλλα καζίνο όλα έχουν να κάνουν με το κέρδος και λιγότερο με τον υπεύθυνο τζόγο!

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 11 μήνες

Σας έστειλα στιγμιότυπα οθόνης στο community@casino.guru ...

Αυτόματη μετάφραση:
ngam5771
πριν από 11 μήνες

I can't help you with that, I'm just a forum admin. Please submit the complaint; this is the way to follow:

https://casino.guru/complaints/create

Please, consider that. 🙏


Radka
πριν από 11 μήνες

Ήθελες να μάθεις πώς έγινε η απειλή. Σου έστειλα αυτό. Ή θέλεις να μάθεις ή απλά προσποιείσαι. Γι' αυτό δεν σκέφτομαι πολύ το CasinoGuru. Υποστηρίζετε ένα καζίνο όπως το Chipstars που απειλεί τους πελάτες.

Τότε μη ρωτάς ποιος απείλησε και πώς αν τελικά δεν σε νοιάζει!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Επικοινώνησα με την τράπεζα και ταυτόχρονα κάλεσα την αστυνομία για απειλές. Γι' αυτό δεν θα παραπονεθώ εδώ, αλλά οι μέθοδοι των Chipstars είναι σκέτη καταστροφή. Μπορώ να καταλάβω αν δεν κάνετε επιστροφή χρημάτων, αλλά η απειλή δεν είναι επιλογή!!!

Θα πάρω τα λεφτά μου πίσω μέσω της τράπεζας αλλά απλώς αναφέρω. Τα καζίνο με γερμανική άδεια ελέγχουν εκ των προτέρων αν το άτομο είναι πραγματικό. Αλλά στα άλλα καζίνο όλα έχουν να κάνουν με το κέρδος και λιγότερο με τον υπεύθυνο τζόγο!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Aha, ok. It makes sense. Thanks for the notice, and do not mind my previous reply, please.

In such a case, I would share the details and post them here on the forum. We at Casino Guru believe in transparency and openness, let others make their opinion too.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
Radka
πριν από 11 μήνες

Ok

Radka
πριν από 11 μήνες

Ο απειλητικός υπάλληλος λέγεται Danilo και έχει ισπανικό αριθμό, αν και δεν είναι απολύτως βέβαιο αν αυτό είναι το πραγματικό του όνομα. Προσποιήθηκε τον επιχειρησιακό διευθυντή της Chipstars...

Αυτόματη μετάφραση:
ngam5771
πριν από 11 μήνες

I really appreciate you being strong enough to come here and share your experiences. I hope no one else will ever go through the same situation!

Thank you.

πριν από 11 μήνες

Δεν φοβάμαι τέτοια πράγματα, ο κύριος Ντανίλο δεν ξέρει με ποιον τα βάζει εδώ :)

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Dear Radka,


You have been informed via direct comminication channel, this will clear up any questions regarding this frankly frivolous request by ngam5771.


Your Chipstars team

πριν από 11 μήνες

Αγαπητή ομάδα των Chipstars,

Δεν πειράζει και δεν έχει σημασία τι πελάτης είναι!!! που βγάζει ή χάνει χρήματα από εσάς. Τελικά, καταλήγεις να κερδίζεις χρήματα. Μπορείτε να απορρίψετε επαγγελματικά οποιοδήποτε αίτημα και όλα γίνονται.

Αλλά είναι ασυγχώρητο και εντελώς αντιεπαγγελματικό να αντιδράς έτσι και πελάτης!!! να απειλήσω. Αλλά ίσως αυτός είναι δυστυχώς ο ρυθμός και ο τόνος στην Ισπανία/Κουρασάο ή όπου αλλού βρίσκεται ο κύριος Danilo ☺️

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Dear Radka,


You have been informed via direct comminication channel, this will clear up any questions regarding this frankly frivolous request by ngam5771.


Your Chipstars team

πριν από 11 μήνες

Hello there.

I'm not aware of anything like that; perhaps you can respond openly here on the forum?

I mean, it is quite complicated when I have no clue what this is about.

Thank you.

πριν από 11 μήνες

Ευχαριστώ πολύ Radka, βρίσκω αυτό το παιχνίδι κρυφτού από την Chipstars πολύ αραιό και λάθος.


Επαναλαμβάνω ξανά… ακόμα κι αν εγώ, ως πελάτης του καζίνο, ζητήσω λανθασμένα επιστροφή χρημάτων, μπορείτε να αρνηθείτε ευγενικά. Αλλά δεν πρέπει να συμπεριφέρεστε τόσο κατακριτέα όσο ο επιχειρησιακός διευθυντής «Ντανίλο». Στείλτε μηνύματα WhatsApp στον πελάτη με ισπανικό αριθμό και απειλήστε τον!!! Αυτή είναι αφόρητη συμπεριφορά από καζίνο και τους υπεύθυνους!!


Έστειλα αυτό το μήνυμα στη Radka και στην ομάδα ως στιγμιότυπο οθόνης μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της κοινότητάς τους. Είναι διαθέσιμα ως αποδεικτικά στοιχεία! Ευχαριστώ πολύ


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
ngam5771
πριν από 11 μήνες

I feel like I'm caught in the middle of something much more complex, still, I believe that open discussion and plain explanation are the easiest ways to let this all be cleared out.

Because at this point, there isn't much we, who were not involved from the beginning, can say.

Obviously, threatening anyone isn't an option.

Thank you too, and have a nice day!

1...7 8 9...12
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα