Έγραψα στην Chipstars για επιστροφή χρημάτων. Δεν έχω λάβει απάντηση στο ερώτημά μου μέσω email. Αντίθετα, ένας εχθρικός υπάλληλος επικοινώνησε μαζί μου μέσω WhatsApp και με απείλησε. Αυτό υποτίθεται ότι είναι ένα αξιόπιστο καζίνο;;;;
I wrote to Chipstars for a refund. I have not received a response to my email query. Instead, an unfriendly employee contacted me via WhatsApp and threatened me. This is supposed to be a reputable casino????
Chipstars habe ich wegen einer Erstattung angeschrieben. Ich habe auf meine E-Mail Anfrage keine Antwort erhalten. Stattdessen hat Sich ein unfreundlicher Mitarbeiter per WhatsApp gemeldet und mir gedroht. Das soll ein seriöses Casino sein????
Εάν πιστεύετε ότι δικαιούστε επιστροφή χρημάτων, υποβάλετε ένα παράπονο και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε. Από τότε που άκουσα για αυτήν την κατάσταση για πρώτη φορά εδώ και τώρα.
Τέτοιες καταστάσεις πρέπει να διερευνηθούν πρώτα για να διαπιστωθεί το πλήρες πλαίσιο. Επομένως, υποβάλετε την καταγγελία τώρα:
https://casino.guru/complaints/create
Εάν το καζίνο έκανε πραγματικά κάτι άδικο, θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
If you believe you are entitled to a refund, submit a complaint, and we will try to help. Since I heard about this situation for the first time here and now.
Such situations must be investigated first in order to find out the full context; thus, submit the complaint now:
https://casino.guru/complaints/create
If the casino truly did something unfair, we'll try to help you.
Δεν θέλω να έχω καμία σχέση με το καζίνο πια, αλλά είναι φυσιολογικό να με απειλούν;;; Ένα καζίνο σαν κι αυτό πρέπει να κλείσει!!! Καταγράφηκε ένας αποθανών και χρησιμοποιήθηκε η πιστωτική μου κάρτα για καταθέσεις. Ίσως ήταν ένα από τα παιδιά μου, δεν ξέρω και δεν υπάρχει τρόπος να το μάθω. Έγραψα στο καζίνο και ρώτησα γιατί δεν υπήρχαν μηχανισμοί ασφαλείας κατά την εγγραφή για να αποτραπεί κάτι τέτοιο και ζήτησα επιστροφή χρημάτων. Εξάλλου, ένας νεκρός δεν μπορεί να επιβεβαιώσει τους όρους και τις προϋποθέσεις. Ληξιαρχική πράξη θανάτου από το 2019!!!! Το έστειλα και μετά έλαβα πολλά άσχημα μηνύματα!
I don't want to have anything to do with the casino anymore, but is it normal to be threatened??? A casino like this should be closed!!! A deceased person was registered and my credit card was used for deposits. Maybe it was one of my children, I don't know and there's no way to find out. I wrote to the casino and asked why there were no security mechanisms during registration to prevent something like this and asked for a refund. After all, a dead person can't confirm terms and conditions. Death certificate from 2019!!!! I sent it and then received several nasty messages!
Ich will mit dem Casino nichts mehr zu tun haben, aber ist es normal das einem gedroht wird??? So ein Casino gehört geschlossen!!! Eine verstorbene Person wurde registriert und meine Kreditkarte wurde für Einzahlungen genutzt. Vielleicht war es eins meiner Kinder, ich weiß es nicht und es ist nicht herauszufinden. Ich habe das Casino angeschrieben und gefragt warum es keine Sicherheitsmechanismen bei der Registrierung gibt um so etwas zu verhindern und um Rückerstattung gebeten. Schließlich kann ein Toter keine AGBs bestätigen. Sterbeurkunde aus 2019!!!! habe ich zugesandt und bekam daraufhin mehrere böse Nachrichten!
Φυσικά, δεν είναι φυσιολογικό να απειλείς κανέναν, έστω και με καλό λόγο. Πώς σας απείλησε το καζίνο, παρακαλώ;
Λυπάμαι που το λέω αυτό, αλλά αν η κάρτα κάποιου κλάπηκε και κακοποιήθηκε, δεν μπορώ να φανταστώ πώς το καζίνο θα μπορούσε να το αποτρέψει. Ο μηχανισμός ασφαλείας έχει ρυθμιστεί για να διατηρεί ασφαλείς τις ευαίσθητες πληροφορίες σας. δεν αναγνωρίζει ποιος έχει πρόσβαση στο λογαριασμό σας για λογαριασμό σας. Αυτό είναι τεχνικά αδύνατο, εκτός εάν χρησιμοποιείτε κάποιο είδος βιοσάρωσης (δακτυλικό αποτύπωμα και ούτω καθεξής) για αυτό.
Αλλά ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω πλήρως το όλο θέμα, φαίνεται.
Τι συμβαίνει με έναν νεκρό; Μπορείτε να με βοηθήσετε σε αυτό, παρακαλώ;
Of course, it is not normal to threaten anyone, even with a good reason. How did the casino threaten you, please?
I'm sorry to say that, but if anyone's card was stolen and misused, I can't imagine how the casino could prevent that. The security mechanism is set to keep your sensitive information secure; it does not recognize who accesses your account on your behalf. This is technically impossible unless you use some sort of bioscan (fingerprint and so on) for that.
But honestly, I do not fully understand the whole issue, it seems.
What is it with a dead person? Can you help me with that, please?
Ο εγγεγραμμένος δεν είναι πλέον εν ζωή. Πέθανε το 2019. Πώς μπορεί να εγγραφεί ένας νεκρός;;; Πώς μπορεί ένας νεκρός να επιβεβαιώσει τους όρους και τις προϋποθέσεις επειδή δεν έλαβα επιστροφή χρημάτων. Δεν θέλω να πω πώς απείλησε το άτομο, αλλά θα χαρώ να σου τα στείλω όλα.
The registered person is no longer alive. She died in 2019. How can a dead person register??? How can a dead person confirm the terms and conditions because I didn't get a refund. I don't want to say how the person threatened, but I would be happy to send you everything.
Die registriere Person lebt nicht mehr. Sie ist bereits 2019 verstorben. Wie kann sich eine tote Person registrieren??? Wie kann eine tote Person die AGBs bestätigen weil ich keine Erstattung bekommen habe. Ich möchte hier nicht sagen wie die Person gedroht hat aber gerne sende ich Ihnen alles zu.
Γειά σου.
Α, το βλέπω τώρα!
Λοιπόν, προσπαθήστε να το δείτε ως εξής: Το καζίνο δεν είναι κρατικό γραφείο και η φόρμα εγγραφής του δεν έρχεται αντιμέτωπη με καμία βάση δεδομένων (σε αντίθεση με το Ηνωμένο Βασίλειο, για παράδειγμα) επομένως, η εισαγωγή ψευδών ή λανθασμένων πληροφοριών είναι αποκλειστικά κακή πράξη πίστη και ένα βήμα ενάντια στους όρους και τις προϋποθέσεις. Αν και καταλαβαίνω την άποψή σας, όλοι γνωρίζουν ότι μια τέτοια απάτη είναι ενάντια στην επιτρεπόμενη διαδικασία. Επομένως, δεν έχει σημασία ποιος ήταν η ταυτότητα που χρησιμοποιήθηκε. έχει, ωστόσο, σημασία ποιος έκανε αυτό το βήμα.
Όσον αφορά την επιστροφή της κατάθεσης που δεν έχετε εξουσιοδοτήσει, σας προτείνω να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας.
Είχα αυτή την εμπειρία και μπορώ να πω ότι χρειάστηκαν 2 μήνες, αλλά πήρα τα χρήματα πίσω.
Εξακολουθώ να πιστεύω ότι πρέπει επίσης να υποβάλετε την καταγγελία εδώ στο Casino Guru. Μπορεί να έχασα κάποιο σημείο που δεν το γνωρίζω τώρα..
Hello.
Oh, I see now!
Well, try to look at it like this: The casino is not a state office, and its registration form is not confronted with any database (unlike in the UK, for instance) thus, entering false or incorrect information is solely an act of bad faith and a step against terms and conditions. Though I understand your point of view, everyone knows such fraud is against allowed procedure. So, it does not actually matter who's identity was used; it does, however, matter who committed this step.
When it comes to getting back the deposit you have not authorized, I strongly suggest you contact your bank.
I have had this experience, and I can say it took 2 months, but I got the money back.
I still think you should also submit the complaint here on Casino Guru. I may have missed some point I'm not aware of now,..
Επικοινώνησα με την τράπεζα και ταυτόχρονα κάλεσα την αστυνομία για απειλές. Γι' αυτό δεν θα παραπονεθώ εδώ, αλλά οι μέθοδοι των Chipstars είναι σκέτη καταστροφή. Μπορώ να καταλάβω αν δεν κάνετε επιστροφή χρημάτων, αλλά η απειλή δεν είναι επιλογή!!!
Θα πάρω τα λεφτά μου πίσω μέσω της τράπεζας αλλά απλώς αναφέρω. Τα καζίνο με γερμανική άδεια ελέγχουν εκ των προτέρων αν το άτομο είναι πραγματικό. Αλλά στα άλλα καζίνο όλα έχουν να κάνουν με το κέρδος και λιγότερο με τον υπεύθυνο τζόγο!
I contacted the bank and at the same time called the police about threats. That's why I won't complain here, but Chipstars' methods are a complete disaster. I can understand if you don't refund, but threatening is not an option!!!
I will get my money back through the bank but just mentioning. Casinos with a German license check beforehand whether the person is real. But at the other casinos it's all about profit and less about gambling responsibly!
Ich habe die Bank eingeschaltet und gleichzeitig die Polizei wegen Bedrohung. Deswegen werde ich hier keine Beschwerde einleiten aber die Methoden von Chipstars sind schon eine völlige Katastrophe. Ich kann verstehen wenn man nicht erstattet, aber drohen geht nunmal gar nicht!!!
Ich werde über die Bank mein Geld zurückholen aber erwähnt sei nur. Casinos mit deutscher Lizenz prüfen vorher ob die Person real ist. Aber bei den anderen Casinos geht es nur um Profit weniger darum verantwortungsvolles Glücksspiel zu betreiben!
Σας έστειλα στιγμιότυπα οθόνης στο community@casino.guru ...
I sent you screenshots to community@casino.guru ...
Screenshots habe ich Ihnen an community@casino.guru zugesandt…
Δεν μπορώ να σε βοηθήσω σε αυτό, είμαι απλώς διαχειριστής του φόρουμ. Παρακαλώ υποβάλετε την καταγγελία. αυτός είναι ο τρόπος που πρέπει να ακολουθήσετε:
https://casino.guru/complaints/create
Παρακαλώ, σκεφτείτε το. 🙏
I can't help you with that, I'm just a forum admin. Please submit the complaint; this is the way to follow:
https://casino.guru/complaints/create
Please, consider that. 🙏
Ήθελες να μάθεις πώς έγινε η απειλή. Σου έστειλα αυτό. Ή θέλεις να μάθεις ή απλά προσποιείσαι. Γι' αυτό δεν σκέφτομαι πολύ το CasinoGuru. Υποστηρίζετε ένα καζίνο όπως το Chipstars που απειλεί τους πελάτες.
Τότε μη ρωτάς ποιος απείλησε και πώς αν τελικά δεν σε νοιάζει!!!
You wanted to know how the threat was made. I sent this to you. Either you want to know or you're just pretending. That's why I don't think much of CasinoGuru. You support a casino like Chipstars that threatens customers.
Then don't ask who threatened and how if you ultimately don't care!!!
Sie wollten doch wissen wie man gedroht hat. Das habe ich Ihnen zugesandt. Entweder Sie wollen es wissen oder Sie tun nur so. Deshalb halte ich von CasinoGuru nichts. Ihr unterstützt so ein Casino wie Chipstars das Kunden bedroht.
Dann fragen Sie nicht wer, wie gedroht hat wenn es Sie letztendlich doch nicht interessiert!!!
Επικοινώνησα με την τράπεζα και ταυτόχρονα κάλεσα την αστυνομία για απειλές. Γι' αυτό δεν θα παραπονεθώ εδώ, αλλά οι μέθοδοι των Chipstars είναι σκέτη καταστροφή. Μπορώ να καταλάβω αν δεν κάνετε επιστροφή χρημάτων, αλλά η απειλή δεν είναι επιλογή!!!
Θα πάρω τα λεφτά μου πίσω μέσω της τράπεζας αλλά απλώς αναφέρω. Τα καζίνο με γερμανική άδεια ελέγχουν εκ των προτέρων αν το άτομο είναι πραγματικό. Αλλά στα άλλα καζίνο όλα έχουν να κάνουν με το κέρδος και λιγότερο με τον υπεύθυνο τζόγο!
I contacted the bank and at the same time called the police about threats. That's why I won't complain here, but Chipstars' methods are a complete disaster. I can understand if you don't refund, but threatening is not an option!!!
I will get my money back through the bank but just mentioning. Casinos with a German license check beforehand whether the person is real. But at the other casinos it's all about profit and less about gambling responsibly!
Ich habe die Bank eingeschaltet und gleichzeitig die Polizei wegen Bedrohung. Deswegen werde ich hier keine Beschwerde einleiten aber die Methoden von Chipstars sind schon eine völlige Katastrophe. Ich kann verstehen wenn man nicht erstattet, aber drohen geht nunmal gar nicht!!!
Ich werde über die Bank mein Geld zurückholen aber erwähnt sei nur. Casinos mit deutscher Lizenz prüfen vorher ob die Person real ist. Aber bei den anderen Casinos geht es nur um Profit weniger darum verantwortungsvolles Glücksspiel zu betreiben!
ΑΧΑ ΟΚ. Είναι λογικό. Ευχαριστώ για την ειδοποίηση και μην σε πειράζει η προηγούμενη απάντησή μου, παρακαλώ.
Σε μια τέτοια περίπτωση, θα κοινοποιούσα τις λεπτομέρειες και θα τις δημοσιεύσω εδώ στο φόρουμ. Εμείς στο Casino Guru πιστεύουμε στη διαφάνεια και τη διαφάνεια, αφήστε και άλλους να πουν τη γνώμη τους.
Aha, ok. It makes sense. Thanks for the notice, and do not mind my previous reply, please.
In such a case, I would share the details and post them here on the forum. We at Casino Guru believe in transparency and openness, let others make their opinion too.
Ο απειλητικός υπάλληλος λέγεται Danilo και έχει ισπανικό αριθμό, αν και δεν είναι απολύτως βέβαιο αν αυτό είναι το πραγματικό του όνομα. Προσποιήθηκε τον επιχειρησιακό διευθυντή της Chipstars...
The threatening employee is supposedly called Danilo and has a Spanish number, although it is not entirely certain whether that is his real name. He pretended to be the operational manager of Chipstars...
Der drohende Mitarbeiter heißt angeblich Danilo und hat eine spanische Nummer, wobei es auch nicht so sicher ist ob er wirklich so heißt. Er gab sich als Operativer Leiter von Chipstars aus…
Εκτιμώ πολύ που είσαι αρκετά δυνατός για να έρθεις εδώ και να μοιραστείς τις εμπειρίες σου. Ελπίζω κανένας άλλος να μην περάσει ποτέ την ίδια κατάσταση!
Ευχαριστώ.
I really appreciate you being strong enough to come here and share your experiences. I hope no one else will ever go through the same situation!
Thank you.
Δεν φοβάμαι τέτοια πράγματα, ο κύριος Ντανίλο δεν ξέρει με ποιον τα βάζει εδώ :)
I'm not afraid of things like that, Mr. Danilo doesn't know who he's messing with here :)
Ich habe keine Angst vor solchen Dingen, der Herr Danilo weiß ja auch nicht mit wem er sich hier anlegt 🙂
Αγαπητέ Radka,
Έχετε ενημερωθεί μέσω καναλιού απευθείας επικοινωνίας, αυτό θα ξεκαθαρίσει τυχόν απορίες σχετικά με αυτό το ειλικρινά επιπόλαιο αίτημα του ngam5771.
Η ομάδα Chipstars σας
Dear Radka,
You have been informed via direct comminication channel, this will clear up any questions regarding this frankly frivolous request by ngam5771.
Your Chipstars team
Αγαπητή ομάδα των Chipstars,
Δεν πειράζει και δεν έχει σημασία τι πελάτης είναι!!! που βγάζει ή χάνει χρήματα από εσάς. Τελικά, καταλήγεις να κερδίζεις χρήματα. Μπορείτε να απορρίψετε επαγγελματικά οποιοδήποτε αίτημα και όλα γίνονται.
Αλλά είναι ασυγχώρητο και εντελώς αντιεπαγγελματικό να αντιδράς έτσι και πελάτης!!! να απειλήσω. Αλλά ίσως αυτός είναι δυστυχώς ο ρυθμός και ο τόνος στην Ισπανία/Κουρασάο ή όπου αλλού βρίσκεται ο κύριος Danilo ☺️
Dear Chipstars team,
It doesn't matter and doesn't matter what a customer is!!! who makes or does lose money on you. After all, you end up winning money. You can professionally decline any request and everything is done.
But it is unforgivable and completely unprofessional to react like that and a customer!!! to threaten. But maybe that's unfortunately the pace and tone in Spain/Curacao or wherever else Mr. Danilo is located ☺️
Sehr geehrtes Chipstars Team,
es ist völlig egal und spielt keine Rolle was ein Kunde!!! der bei Ihnen Geld verliert macht oder tut. Schließlich gewinnen Sie am Ende Geld. Sie können jede Anfrage professionell ablehnen und alles ist erledigt.
Aber es ist unverzeihlich und völlig unprofessionell so zu reagieren und einen Kunden!!! zu bedrohen. Aber vielleicht ist das leider die Gangart und der Ton in Spanien/Curacao oder wo auch sonst der Herr Danilo sitzt ☺️
Αγαπητέ Radka,
Έχετε ενημερωθεί μέσω καναλιού απευθείας επικοινωνίας, αυτό θα ξεκαθαρίσει τυχόν απορίες σχετικά με αυτό το ειλικρινά επιπόλαιο αίτημα του ngam5771.
Η ομάδα Chipstars σας
Dear Radka,
You have been informed via direct comminication channel, this will clear up any questions regarding this frankly frivolous request by ngam5771.
Your Chipstars team
Γειά σου.
Δεν γνωρίζω κάτι τέτοιο. μήπως μπορείτε να απαντήσετε ανοιχτά εδώ στο φόρουμ;
Θέλω να πω, είναι πολύ περίπλοκο όταν δεν έχω ιδέα περί τίνος πρόκειται.
Ευχαριστώ.
Hello there.
I'm not aware of anything like that; perhaps you can respond openly here on the forum?
I mean, it is quite complicated when I have no clue what this is about.
Thank you.
Ευχαριστώ πολύ Radka, βρίσκω αυτό το παιχνίδι κρυφτού από την Chipstars πολύ αραιό και λάθος.
Επαναλαμβάνω ξανά… ακόμα κι αν εγώ, ως πελάτης του καζίνο, ζητήσω λανθασμένα επιστροφή χρημάτων, μπορείτε να αρνηθείτε ευγενικά. Αλλά δεν πρέπει να συμπεριφέρεστε τόσο κατακριτέα όσο ο επιχειρησιακός διευθυντής «Ντανίλο». Στείλτε μηνύματα WhatsApp στον πελάτη με ισπανικό αριθμό και απειλήστε τον!!! Αυτή είναι αφόρητη συμπεριφορά από καζίνο και τους υπεύθυνους!!
Έστειλα αυτό το μήνυμα στη Radka και στην ομάδα ως στιγμιότυπο οθόνης μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της κοινότητάς τους. Είναι διαθέσιμα ως αποδεικτικά στοιχεία! Ευχαριστώ πολύ
Thank you very much Radka, I find this game of hide-and-seek from Chipstars very sparse and wrong.
I repeat again… even if I, as a customer of the casino, wrongly request a refund, you can politely refuse. But you shouldn't act as reprehensibly as the operational manager "Danilo". Send WhatsApp messages to the customer with a Spanish number and threaten them!!! This is intolerable behavior from a casino and those in charge!!
I sent this message to Radka and the team as a screenshot via their community email address. They are available as evidence! Thank you very much
Vielen Dank Radka, ich finde dieses Versteckspiel von Chipstars sehr spärlich und falsch.
Ich wiederhole nochmal… selbst wenn ich als Kunde des Casinos zu Unrecht eine Rückerstattung anfordere, dann kann man dies freundlich ablehnen. Aber man sollte nicht so verwerflich agieren wie der Operative Leiter „Danilo". Dem Kunden WhatsApp Nachrichten mit einer spanischen Nummer schicken und drohen!!! Das ist ein nicht tolerierbares Verhalten eines Casinos und dessen Verantwortlichem!!
Ich habe Radka und dem Team diese Nachricht als Screenshot über sie Community-Mail-Adresse zugesandt. Sie liegen als Beweise vor! Dankeschön
Αισθάνομαι ότι έχω πιαστεί στη μέση σε κάτι πολύ πιο περίπλοκο, παρόλα αυτά, πιστεύω ότι η ανοιχτή συζήτηση και η απλή εξήγηση είναι οι ευκολότεροι τρόποι για να το αφήσεις να ξεκαθαρίσει όλο αυτό.
Γιατί σε αυτό το σημείο δεν μπορούμε να πούμε πολλά εμείς που δεν ασχοληθήκαμε από την αρχή.
Προφανώς, το να απειλείς κανέναν δεν αποτελεί επιλογή.
Ευχαριστώ και εγώ και καλή σου μέρα!
I feel like I'm caught in the middle of something much more complex, still, I believe that open discussion and plain explanation are the easiest ways to let this all be cleared out.
Because at this point, there isn't much we, who were not involved from the beginning, can say.
Obviously, threatening anyone isn't an option.
Thank you too, and have a nice day!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.