Αγαπητέ Radka,
Έχετε ενημερωθεί μέσω καναλιού απευθείας επικοινωνίας, αυτό θα ξεκαθαρίσει τυχόν απορίες σχετικά με αυτό το ειλικρινά επιπόλαιο αίτημα του ngam5771.
Η ομάδα Chipstars σας
Dear Radka,
You have been informed via direct comminication channel, this will clear up any questions regarding this frankly frivolous request by ngam5771.
Your Chipstars team
Γειά σου.
Δεν γνωρίζω κάτι τέτοιο. μήπως μπορείτε να απαντήσετε ανοιχτά εδώ στο φόρουμ;
Θέλω να πω, είναι πολύ περίπλοκο όταν δεν έχω ιδέα περί τίνος πρόκειται.
Ευχαριστώ.
Hello there.
I'm not aware of anything like that; perhaps you can respond openly here on the forum?
I mean, it is quite complicated when I have no clue what this is about.
Thank you.
Ευχαριστώ πολύ Radka, βρίσκω αυτό το παιχνίδι κρυφτού από την Chipstars πολύ αραιό και λάθος.
Επαναλαμβάνω ξανά… ακόμα κι αν εγώ, ως πελάτης του καζίνο, ζητήσω λανθασμένα επιστροφή χρημάτων, μπορείτε να αρνηθείτε ευγενικά. Αλλά δεν πρέπει να συμπεριφέρεστε τόσο κατακριτέα όσο ο επιχειρησιακός διευθυντής «Ντανίλο». Στείλτε μηνύματα WhatsApp στον πελάτη με ισπανικό αριθμό και απειλήστε τον!!! Αυτή είναι αφόρητη συμπεριφορά από καζίνο και τους υπεύθυνους!!
Έστειλα αυτό το μήνυμα στη Radka και στην ομάδα ως στιγμιότυπο οθόνης μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της κοινότητάς τους. Είναι διαθέσιμα ως αποδεικτικά στοιχεία! Ευχαριστώ πολύ
Thank you very much Radka, I find this game of hide-and-seek from Chipstars very sparse and wrong.
I repeat again… even if I, as a customer of the casino, wrongly request a refund, you can politely refuse. But you shouldn't act as reprehensibly as the operational manager "Danilo". Send WhatsApp messages to the customer with a Spanish number and threaten them!!! This is intolerable behavior from a casino and those in charge!!
I sent this message to Radka and the team as a screenshot via their community email address. They are available as evidence! Thank you very much
Vielen Dank Radka, ich finde dieses Versteckspiel von Chipstars sehr spärlich und falsch.
Ich wiederhole nochmal… selbst wenn ich als Kunde des Casinos zu Unrecht eine Rückerstattung anfordere, dann kann man dies freundlich ablehnen. Aber man sollte nicht so verwerflich agieren wie der Operative Leiter „Danilo". Dem Kunden WhatsApp Nachrichten mit einer spanischen Nummer schicken und drohen!!! Das ist ein nicht tolerierbares Verhalten eines Casinos und dessen Verantwortlichem!!
Ich habe Radka und dem Team diese Nachricht als Screenshot über sie Community-Mail-Adresse zugesandt. Sie liegen als Beweise vor! Dankeschön
Αισθάνομαι ότι έχω πιαστεί στη μέση σε κάτι πολύ πιο περίπλοκο, παρόλα αυτά, πιστεύω ότι η ανοιχτή συζήτηση και η απλή εξήγηση είναι οι ευκολότεροι τρόποι για να το αφήσεις να ξεκαθαρίσει όλο αυτό.
Γιατί σε αυτό το σημείο δεν μπορούμε να πούμε πολλά εμείς που δεν ασχοληθήκαμε από την αρχή.
Προφανώς, το να απειλείς κανέναν δεν αποτελεί επιλογή.
Ευχαριστώ και εγώ και καλή σου μέρα!
I feel like I'm caught in the middle of something much more complex, still, I believe that open discussion and plain explanation are the easiest ways to let this all be cleared out.
Because at this point, there isn't much we, who were not involved from the beginning, can say.
Obviously, threatening anyone isn't an option.
Thank you too, and have a nice day!
Δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο να γράψω αυτά που έγραψα στο νήμα του καζίνο του SuperBoss. Μπορείτε να κάνετε τη δική σας έρευνα και φυσικά καταλαβαίνω ότι θέλετε να δείτε τις εμπειρίες άλλων παικτών, ελπίζω να βρείτε αυτό που ψάχνετε. 🙂
I don't think it's necessary for me to write what I wrote in the SuperBoss casino thread. You can do your own research, and of course I understand that you want to see other players' experiences, I hope you find what you're looking for. 🙂
Θα θέλαμε να απαντήσουμε απευθείας σε αυτό το ερώτημα.
Όλοι όσοι έρχονται στον ιστότοπό μας για να διασκεδάσουν και να παίξουν θα περάσουν καλά, μια ματιά στην ενότητα αναθεώρησης θα είναι αρκετή για να αποκτήσετε ειλικρινή εικόνα.
Ωστόσο, ο ngam5771 συμμετείχε σε εξαιρετικά δόλια δραστηριότητα, υποδυόμενος ένα άτομο με νοητική υστέρηση την πρώτη φορά και στη συνέχεια για δεύτερη φορά ένα νεκρό άτομο.
Δεν υπήρξαν απειλές, διασφαλίζουμε πάντα τις καλύτερες υπηρεσίες και διεξάγουμε την αλληλογραφία μας με τον πιο επαγγελματικό τρόπο, η διατήρηση του δικαιώματος λήψης νομικών μέτρων δεν αποτελεί απειλή με κανένα τρόπο.
Οι αναρτήσεις του χρήστη dmr1s είναι επίσης επιπόλαιες, τουλάχιστον, φαίνεται ότι το dmr1 έχει μια κάπως επιλεκτική ανάμνηση/μνήμη, εδώ είναι ένα απόσπασμα όπου λέει ότι όλα τα προβλήματα με τα Chipstars έχουν επιλυθεί φιλικά.
Συχνά υπάρχουν περισσότερα στις ιστορίες από αυτά που αναφέρονται και προσέχουμε να μην αποκαλύπτουμε πληροφορίες που δεν υποτίθεται ότι είναι δημόσια.
Ελπίζουμε ότι αυτό θέτει τα πράγματα στη θέση τους και σας ευχόμαστε να περάσετε καλά.
Η ομάδα Chipstars σας.
We would like to answer directly to this query.
Everybody who comes to our site to have fun and play will have a good time, a look into the review section should be sufficient to get candid insight.
ngam5771 however engaged into highly fraudulent activity, impersonating a mentally handycapped person the first time and then a second time impersonating a dead person.
There have been no threats, we always ensure the best services and conduct our correspondence in the most professional way, reserving rights to take legal steps is not a threat by any means.
User dmr1s posts are also frivolous, to say the least, it appears dmr1 has a somewhat selective recolletion/memory, here is an excerpt where he says all the issues with Chipstars have been amicably resolved.
There is often more to the stories than what is reported and we are careful to not disclose information which is not supposed to be public facing.
We hope this puts things into perspective and wish you a good time.
Your Chipstars team.
Μπορείς να εξηγήσεις λίγο περισσότερο την υπόθεση; Χρησιμοποιούσε έγγραφα κάποιου άλλου; Πώς ξέρετε ότι προσποιούνταν ότι ήταν ανάπηρος ή χρησιμοποιούσε ταυτότητα νεκρών;
Ήταν μια περίπτωση να προσπαθήσετε να ανακτήσετε τις ζημίες λέγοντας ότι ο λογαριασμός άνοιξε ενώ δεν θα έπρεπε, επομένως θα έπρεπε να επιστραφούν όλες οι απώλειες;
Δεν μπορώ να πω ότι καταλαβαίνω τι συμβαίνει εδώ. Ίσως μπορείς να μας πεις την ιστορία σου Ντέιβ;
Could you please explain the case a bit more? Was he using someone else's documents? How do you know he was pretending to be handicapped or using dead persons identity?
Was it a case of trying to get the losses back via saying account was opened when it shouldn't have been thus all losses should be refunded?
I can't say I understand what's gone on here. Maybe you can tell us your story Dave?
Ειλικρινά δεν βλέπω κακό σε αυτό. Δεν έχω ιδέα ποιος κανόνας παραβιάστηκε. Εκτός από το γεγονός ότι έχετε δημιουργήσει έναν δεύτερο λογαριασμό για να επιστρέψετε εδώ, και οι δύο λογαριασμοί είναι πλέον αποκλεισμένοι.
Δεν θα υποστηρίξουμε ανθρώπους σαν εσάς εδώ. Σας το έχω ξαναπεί πολλές φορές.
I honestly see no harm in that. I have no clue which rule was broken. Aside from the fact that you've created a second account to return here, both accounts are now banned.
We won't support the likes of you here. I have told you many times before.
Μπορείς να εξηγήσεις λίγο περισσότερο την υπόθεση; Χρησιμοποιούσε έγγραφα κάποιου άλλου; Πώς ξέρετε ότι προσποιούνταν ότι ήταν ανάπηρος ή χρησιμοποιούσε ταυτότητα νεκρών;
Ήταν μια περίπτωση να προσπαθήσετε να ανακτήσετε τις ζημίες λέγοντας ότι ο λογαριασμός άνοιξε ενώ δεν θα έπρεπε, επομένως θα έπρεπε να επιστραφούν όλες οι απώλειες;
Δεν μπορώ να πω ότι καταλαβαίνω τι συμβαίνει εδώ. Ίσως μπορείς να μας πεις την ιστορία σου Ντέιβ;
Could you please explain the case a bit more? Was he using someone else's documents? How do you know he was pretending to be handicapped or using dead persons identity?
Was it a case of trying to get the losses back via saying account was opened when it shouldn't have been thus all losses should be refunded?
I can't say I understand what's gone on here. Maybe you can tell us your story Dave?
Υποθέτω ότι θα ήταν καλύτερο να χρησιμοποιήσετε το κουμπί απάντησης, ώστε ο παραλήπτης να γνωρίζει την απάντησή σας.
Το DMR2, ωστόσο, δεν θα ανταποκριθεί. ο δεύτερος λογαριασμός του έχει επίσης αποκλειστεί. Λυπάμαι, αλλά δεν θα υποστηρίξουμε μια τέτοια προσέγγιση.
I guess it would be better to use the reply button so the recipient is aware of your response.
DMR2, however, won't respond; his second account has also been banned. I'm sorry, but we won't stand for such an approach.
Όποιος θέλει να διασκεδάσει θα πρέπει να αποφύγει αυτό το καζίνο. Αναφέρεσαι σε γελοίες 52 κριτικές που είναι δήθεν θετικές. 52 κριτικές δεν έχουν νόημα για μένα και δεν αντικατοπτρίζουν ένα καλό καζίνο. Σαν να μην το καμαρώνεις!
Παρακαλώ απαντήστε στην ερώτησή μου για το πώς νομίζετε ότι γνωρίζετε την αλήθεια; Απλώς χαρακτήρισαν το όλο θέμα ως απάτη. Προφανώς πόζαρα ως άτομο με αναπηρία την πρώτη φορά και ως νεκρό τη δεύτερη φορά. Αυτό που γράφεις είναι γελοίο και δείχνει πόσο αμφίβολη είναι η δουλειά σου. Αγαπητέ Radka, ενημέρωσα την Chipstars ότι τα στοιχεία της πιστωτικής μου κάρτας χρησιμοποιήθηκαν κατάχρηση και ότι ένας αποθανών καταχωρήθηκε μαζί σας! Τώρα πες μου τι είναι απάτη σε αυτό. Ένα από τα θετά μου παιδιά έκανε εγγραφή στον αείμνηστο πατέρα του και χρησιμοποίησε τα στοιχεία της πιστωτικής μου κάρτας!!! Οι Chipstars υποστήριξαν αυτήν την προσέγγιση και δεν μου επέστρεψαν τα χρήματά μου. Επομένως, η Chipstars ανέχεται πληρωμές από λογαριασμούς τρίτων και έτσι υποστηρίζει το ξέπλυμα χρήματος. Αυτό μένει να σημειωθεί.
Το Chipstars αποφασίζει μόνος του τι είναι απάτη και τι όχι. Αυτό είναι εξαιρετικά καταδικαστέο. Όπως και το jwillow84, θα ήθελα να μάθω πώς ξέρετε ότι είναι απάτη. Τέλος, σας παρείχα όλα τα σχετικά έγγραφα. Εξάλλου, ο εγγεγραμμένος είναι πραγματικά νεκρός (βλ. πιστοποιητικό θανάτου) και τα στοιχεία της πιστωτικής μου κάρτας που λάβατε είναι διαφορετικά. Δεν έχω καμία σχέση με την πρώτη περίπτωση που περιγράφει το Chipstars. Αυτό δείχνει πόσο κακώς ερευνά η Chipstars!!
Είναι αστείο που ο Chipstars πιστεύει ότι δεν απειλήθηκα. Έγινε αναφορά της αστυνομίας για απειλές. Εάν η αστυνομία κρίνει ότι πρόκειται για απειλή, δεν εναπόκειται στην Chipstars να κρίνει ότι δεν αποτελεί απειλή. Το Chipstars δεν είναι αστυνομική δύναμη. Είναι απειλητικό όταν γράφεις σε κάποιον μέσω WhatsApp και κάνεις απειλές.
Παίζω διαδικτυακά καζίνο για πάνω από 10 χρόνια. Δεν έχω συναντήσει ποτέ κάτι σαν το Chipstars. Ένα καζίνο σαν αυτό πρέπει να απαγορευτεί!! Και τέτοιοι υπάλληλοι δεν πρέπει να εργάζονται σε κανέναν τομέα υπηρεσιών.
Νομίζεις ότι αν δεν με είχαν απειλήσει και δεν μου είχαν επιστρέψει άδικα τα χρήματά μου, θα είχα κάνει τόση προσπάθεια να απαντήσω στο φόρουμ; Οχι! Απλώς δεν θα ανεχτώ να διαδίδονται τέτοια ψέματα από ένα καζίνο που λαμβάνει τέτοια μέτρα για να εκφοβίσει τον κόσμο. Είσαι σε λάθος διεύθυνση για μένα με τέτοια «μέτρα»!
Anyone who wants to have a bit of fun should avoid this casino. You refer to a ridiculous 52 reviews that are supposedly positive. 52 reviews are not meaningful to me and do not reflect a good casino. As if you don't boast about it!
Please answer my question as to how you think you know the truth? They simply classified the whole thing as a scam. Apparently I posed as a disabled person the first time and as a deceased person the second time. What you write is ridiculous and shows how dubious your work is. Dear Radka, I informed Chipstars that my credit card details were misused and a deceased person was registered with you! Now tell me what's fraudulent about it. One of my stepchildren registered his late father and used my credit card details!!! Chipstars supported this approach and did not refund my money. Chipstars therefore tolerates payments from third-party accounts and thus supports money laundering. That remains to be noted.
Chipstars decides for itself what is fraud and what is not. This is extremely reprehensible. Just like jwillow84, I would like to know how you know it's a scam. Finally, I have provided you with all relevant documents. After all, the person registered is actually dead (see death certificate) and my credit card details that you received are different. I have nothing to do with the first case that Chipstars describes. This shows how poorly Chipstars researches!!
It's laughable that Chipstars thinks I wasn't threatened. A police report about threats was made. If the police determine that it is a threat, it is not up to Chipstars to judge that it is not a threat. Chipstars is not a police force. It is threatening when you write to someone via WhatsApp and make threats.
I have been playing online casinos for over 10 years. I've never come across anything like Chipstars. A casino like this should be banned!! And such employees should not work in any service sector.
Do you think if I hadn't been threatened and hadn't been unfairly given my money back, I would have made so much effort to respond to the forum? No! I just won't tolerate such falsehoods being spread by a casino that takes such measures to intimidate people. You are at the wrong address for me with such "measures"!
Jeder der ein bißchen Spaß haben möchte, sollte dieses Casino vermeiden. Sie beziehen Sich auf lächerliche 52 Rezensionen die vermeintlich positiv sind. 52 Rezensionen sind für mich nicht aussagekräftig und spiegeln kein gutes Casino wieder. Als brüsten Sie Sich nicht damit!
Beantworten Sie mir bitte die Frage, woher Sie meinen die Wahrheit zu kennen? Sie stuften das Ganze einfach als Betrug ein. Angeblich hätte ich mich beim ersten Mal als behinderte Person ausgegeben und beim zweiten Mal als verstorbene Person. Was Sie schreiben ist lächerlich und zeigt wie unseriös Sie arbeiten. Liebe Radka ich habe Chipstars mitgeteilt, dass meine Kreditkartendaten missbraucht wurden und eine verstorbene Person bei Ihnen angemeldet wurde! Jetzt sagen Sie mir, was daran betrügerisch ist. Einer meiner Stiefkinder hat seinen verstorbenen Vater angemeldet und meine Kreditkartendaten genutzt!!! Chipstars hat dieses Vorgehen unterstützt und mir mein Geld nicht zurückerstattet. Chipstars duldet also Zahlungen von Fremdkonten und unterstützt damit Geldwäsche. Das bleibt festzuhalten.
Chipstars entscheidet selber was Betrug ist und was nicht. Das ist äußerst verwerflich. Genau so wie jwillow84 würde ich gerne wissen woher Sie wissen das es Betrug ist. Schließlich habe ich Ihnen alle relevanten Unterlagen zur Verfügung gestellt. Schließlich ist die angemeldete Person tatsächlich tot (s. Sterbeurkunde) und meine Kreditkartendaten, die Sie erhalten haben, sind andere. Mit dem ersten Fall den Chipstars schildert habe ich nichts zu tun. Daran erkennt man wie schlecht Chipstars recherchiert!!
Es ist lachhaft, das Chipstars meint ich wäre nicht bedroht worden. Eine Anzeige bei der Polizei wegen Bedrohung wurde gestellt. Wenn die Polizei feststellt dass es eine Bedrohung ist , liegt es nicht an Chipstars zu beurteilen, das es keine Bedrohung ist. Chipstars ist keine Polizei. Es ist bedrohend wenn man jemanden per WhatsApp anschreibt und Drohungen äußert.
Ich spiele seit über 10 Jahren Online Casino. So etwas wie Chipstars ist mir noch nie unter die Augen gekommen. So ein Casino gehört verboten!! Und solche Mitarbeiter sollten in keinem Dienstleistungssektor arbeiten.
Meinen Sie wenn ich nicht bedroht worden wäre und nicht zu Unrecht mein Geld zurück bekommen würde, hätte ich mir so viel Mühe gemacht dem Forum zu antworten? Nein! Ich dulde nur nicht, dass solche Unwahrheiten verbreitet werden, von einem Casino dass solche Maßnahmen ergreift um Menschen einzuschüchtern. Sie Sind bei mir nur mit solchen "Maßnahmen" an der falschen Adresse!
Ως άλλοτε μέλος ενός παίκτη του Chipstars.bet, μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι είναι απατεώνες, ως κάποτε παίκτης αυτού του καζίνο, δεν μου είπαν ή δεν μου απέρριψαν ότι αυτό το καζίνο δεν επιτρέπεται να παίζει στην Αυστρία, επομένως δεν έχω την Αυστριακή Άδεια, και η μόνη άδεια στην Αυστρία που έχει εγκριθεί είναι ο ιστότοπος win2day, τον οποίο ανακάλυψα αργότερα και πολύ αργά, από τότε, μόλις το έμαθα και το ανακάλυψα καταχωρώντας μέσω instagram και βλέποντας τη διαφήμιση που λέει ( πάρτε πίσω το καζίνο απώλειες ) από την εταιρεία δικηγόρων στην Αυστρία που εργάζονται για τους παίκτες που έχουν παίξει σε άλλα καζίνο αντί για win2day και παίρνουν πίσω τις καταθέσεις τους μείον τα κέρδη, από τότε έχω επικοινωνήσει με το VIP Manager od Chipstars casino με το όνομα Danilo , αν αυτό είναι αλήθεια και θα μπορούσαμε να κανονίσουμε κάτι ώστε να μην το πάρω σοβαρά με αυτήν την εταιρεία (που δεν είναι η μόνη εταιρεία που το κάνει αυτό για τους παίκτες στην Αυστρία), μπλόκαρε αμέσως τον λογαριασμό μου και δεν απάντησε για μέρες, και όταν απάντησε, είπε μόνο ότι έχω δικαίωμα να το κάνω αυτό, και τον ρώτησα άλλη μια φορά, στην οποία απάντησε (επίσης μετά από μέρες): "Το όνομα χρήστη μου" τελειώσαμε να μιλάμε, καλή τύχη.
Και εδώ μιλάμε για 5000€ μείον τα κέρδη, και αυτός ο VIP Manager με ρώτησε μάλιστα μια φορά, είμαι από την Αυστρία, στην οποία απάντησα ναι, δεν μου είπε μια φορά ότι δεν επιτρέπεται, παρόλο που δεν μπλοκάρουν την IP σας και παρόλο που παραδέχονται ότι τους επιτρέπεται στην Αυστρία και ότι έχουν αυστριακή άδεια για να μπορούν να παίξουν οι παίκτες, κάτι που τώρα έχω απόδειξη συνομιλίας ότι παραδέχτηκαν ότι έχουν, παρόλο που δεν έχουν και δεν μπορούν να έχουν.
As a once member of a Chipstars.bet player, i can assure you they are scammers, as a once player of this casino, i was not told or declined that this casino is not allowed in Austria to play thus not having the Austrian Licence, and the only licence in Austria that is approved is the site win2day, which i found out later and too late, as of this, once i found it out and i found it out listing through instagram and seeing the ad that says ( take back your casino losts ) from the company of lawyers in Austria that work for the players that have played in any other casinos rather than win2day and take back they’re deposits minus the winnings, as of then i have contacted the VIP Manager od Chipstars casino named Danilo, if that is true and could we arrange something so that i should not take it in that serious matter with this company ( which is not the only company that does this for the players in Austria ) , he immediately blocked my account and didnt answer for days, and when he did answer, he only said its my right to do that, and i asked him one more time, at which he responded ( also after days ) : "my username" we are finished talking, good luck.
And we are talking here about a 5000€ minus the winnings, and this VIP Manager even asked me once, am i from Austria, which i replied yes, he didnt once told me that it isnt allowed, even though they dont block your IP and even though they are admitting that they are allowed in Austria and that they have Austrian licence for the players to be able to play, which i now have chat proof that they admitted that they do have, even though they dont and cant have.
Γεια σου. Λυπάμαι για την κατάσταση στην οποία βρεθήκατε. Δεν είναι εύκολο να ακούς όταν ένας παίκτης έχει παρόμοια προβλήματα και δεν του δίνονται οι σωστές πληροφορίες. Ωστόσο, κατά την εγγραφή σας θα μπορούσατε επίσης να εισαγάγετε τη χώρα σας στον τυποποιητή χωρίς κανένα πρόβλημα; Εναλλακτικά, δεν προσπαθήσατε να ελέγξετε τους όρους και τις προϋποθέσεις για να δείτε εάν η χώρα σας ήταν περιορισμένη ή όχι;
Τέλος πάντων, αν πιστεύετε ότι το καζίνο σας παραπλάνησε και δεν σας έδωσε τις σωστές πληροφορίες όταν ρωτήσατε και πιστεύετε ότι το λάθος είναι με το μέρος τους, θα σας συνιστούσανα υποβάλετε μια καταγγελία εδώ .
Θα το κάνεις;
Hey. I'm sorry for the situation you've gotten yourself into. It is not easy to hear when a player has similar problems and is not given the right information. However, when you registered you could also enter your country in the formular without any problems ? Alternatively, didn't you try to check the terms and conditions to see if your country was restricted or not ?
Anyway, if you think the casino misled you and didn't give you the right information when you asked and you feel that the fault is on their side, I would recommend you to file a complaint here.
Are you going to do it ?
γεια
Είχα μια καλή εμπειρία στα chipstars. Μια τεράστια ποικιλία παιχνιδιών και επαληθεύτηκα πολύ γρήγορα.
Έκανα κατάθεση μέσω τραπεζικού εμβάσματος σε πολλές περιπτώσεις.
Είχα την τύχη να κερδίσω £800 τα οποία απέσυρα στις 5 Απριλίου.
Ξέρω ότι ήταν ένα Σαββατοκύριακο, αλλά όταν ρώτησα τη ζωντανή συνομιλία χθες, είπαν ότι τα chipstar περιμένουν εκεί τα πορτοφόλια να αναπληρωθούν.
Δεν το είπα ποτέ πριν, με κάνει να νιώθω λίγο ανήσυχη.
Μπορεί ο πράκτορας της chipstars να επαληθεύσει ότι όλα είναι καλά.
Ευχαριστώ Carl
Hi
I have had a good experience at chipstars.A vast variety of games and i was verified very quickly.
I deposited through a bank transfer on numerous occasions.
I was lucky enough to win £800 which i withdrew on the 5th of April.
I know its been a weekend but when i asked live chat yesterday they said chipstars are waiting for there wallets to be replenished.
Never been told this before,,makes me feel a bit worried.
Can chipstars agent verify that all is good please.
Thanks Carl
Αγαπητέ παίχτη,
Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη για τις κάπως καθυστερημένες αναλήψεις των τελευταίων ημερών. Ο λόγος είναι μια υποχρεωτική αλλαγή στο API του παρόχου, η οποία κοινοποιήθηκε μέσω σύντομης ειδοποίησης, εργαζόμαστε για αυτό με ύψιστη προτεραιότητα και θα πρέπει να επανέλθουν τα πάντα ως συνήθως εντός 2 εργάσιμων ημερών. Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας και πιστώσαμε ένα μικρό δώρο για την ταλαιπωρία στον λογαριασμό σας.
Θερμούς χαιρετισμούς
Dear player,
We would like to apologize for the somewhat delayed withdrawals of the past few days. The reason is a mandatory change in the provider API, which was communicated via short notice, we are working on this with the highest priority and we should have everything back to business as usual within 2 business days. We thank you for your patience and we have credited a little gift for the inconvenience to your account.
Kind regards
Αγαπητοί Chipstars
Σας ευχαριστώ για την γρήγορη απάντησή σας.
Άλλο ένα θετικό στην εμπειρία μου από το παιχνίδι στο καζίνο σας. ευχαριστώ για το απροσδόκητο δώρο.
θερμούς χαιρετισμούς
Καρλ
Dear Chipstars
Thank you for your quick response.
Another positive to my experience of playing at your casino.thanks for the unexpected gift.
kind regards
Carl
γεια
Είχα μια καλή εμπειρία στα chipstars. Μια τεράστια ποικιλία παιχνιδιών και επαληθεύτηκα πολύ γρήγορα.
Έκανα κατάθεση μέσω τραπεζικού εμβάσματος σε πολλές περιπτώσεις.
Είχα την τύχη να κερδίσω £800 τα οποία απέσυρα στις 5 Απριλίου.
Ξέρω ότι ήταν ένα Σαββατοκύριακο, αλλά όταν ρώτησα τη ζωντανή συνομιλία χθες, είπαν ότι τα chipstar περιμένουν εκεί τα πορτοφόλια να αναπληρωθούν.
Δεν το είπα ποτέ πριν, με κάνει να νιώθω λίγο ανήσυχη.
Μπορεί ο πράκτορας της chipstars να επαληθεύσει ότι όλα είναι καλά.
Ευχαριστώ Carl
Hi
I have had a good experience at chipstars.A vast variety of games and i was verified very quickly.
I deposited through a bank transfer on numerous occasions.
I was lucky enough to win £800 which i withdrew on the 5th of April.
I know its been a weekend but when i asked live chat yesterday they said chipstars are waiting for there wallets to be replenished.
Never been told this before,,makes me feel a bit worried.
Can chipstars agent verify that all is good please.
Thanks Carl
Χμ, νομίζω ότι είναι μια ωραία χειρονομία από το καζίνο και επίσης ευχαριστώ για την εμπειρία που περιγράψατε. Όταν λάβετε τα χρήματα, μη διστάσετε να μοιραστείτε και να μας ενημερώσετε.
Μπορείτε επίσης να γράψετε μια κριτική χρήστη και να μας πείτε όλα όσα βιώσατε στο καζίνο και ποια πιστεύετε ότι είναι τα πλεονεκτήματα ή τα μειονεκτήματα.
Εάν αποφασίσετε να το κάνετε, απλώς κάντε κλικ εδώ - κριτικές χρηστών .
Συνεχίστε την καλή δουλειά και ελπίζω να πάρετε τα χρήματά σας το συντομότερο δυνατό. ☘️🤗😎
Hm, I think that's a nice gesture from the casino and also thanks for your experience you described. When you get the money, feel free to share and update us.
You can also write a user review and tell us everything you experienced in the casino and what you think are the advantages or disadvantages.
If you decide to do so, just click here- user reviews.
Keep up the good work and I hope you get your money as soon as possible. ☘️🤗😎
Αγαπητέ Chipstars Casino
Ευχαριστώ
Έλαβα την εξαργύρωση των 800 £ σήμερα.
Η ζωντανή συνομιλία και ο εαυτός σας βοήθησαν πολύ.
Δεν έχω κανένα πρόβλημα να δώσω στο καζίνο σας μια θετική κριτική.
ευχαριστώ και πάλι
Dear Chipstars Casino
Thank you
I have received my £800 cashout today.
Live chat and yourself have been very helpful.
I have no problems in giving your casino a positive review.
thanks again
Θαυμάσια νέα. Χαίρομαι που πήρες την απόσυρσή σου και όλα πήγαν καλά στο τέλος. Πόση ώρα σου πήρε ?
Όσον αφορά την κριτική χρήστη, μπορείτε επίσης να γράψετε μίακριτική εδώ. 🙂
Το καζίνο θα είναι ευχαριστημένο πιστεύω.
Επίσης, παίζεις συχνά εδώ;
Great news. I'm glad you got your withdrawal and all went good in the end. How long did it take ?
Regarding user review, you can also write one here- user review. 🙂
Casino will be delighted I reckon.
Also, do you play here often ?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.