Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοChipstars Casino - γενική συζήτηση

Chipstars Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 3 έτη από bojan851
|
53.093 προβολές 347 απαντήσεις |
|
1...4 5 6...18
Daniel
πριν από 1 έτος

I did not say you got paid by casinos based on your complaint outcomes.

I did however say you get paid for being casino affiliates.

Below Scenario

I open a Chipstars Account via Casino Guru link lose EUR26,000 and you get zero? That is nonsense.

As an affiliate of that casino you will either get paid a percentage of my losses or will get paid on my turnover or will get paid a fixed amount. You will NOT get zero and lets not pretend that you do.

"Honestly, it's quite tiring to read accusations from players who blame us for being ALWAYS on casino's side"


Investigate complaints based on the evidence you are provided with and be consistent in your rulings then. You can't say if a player breaches a casino's T&C's you find in favour of the casino but then in my case the Casino breaches their T&C's then you still find in the casinos favour. A win/win situation for the casino and zero accountability from Casino Guru if they breach their own T&C's.

I have made my point and will not be replying further.

You have your views and obviously you are not going to bite the hand that feeds you. I have different views on the matter but that's life and we move on.


πριν από 1 έτος

Έγραψα στην Chipstars για επιστροφή χρημάτων. Δεν έχω λάβει απάντηση στο ερώτημά μου μέσω email. Αντίθετα, ένας εχθρικός υπάλληλος επικοινώνησε μαζί μου μέσω WhatsApp και με απείλησε. Αυτό υποτίθεται ότι είναι ένα αξιόπιστο καζίνο;;;;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Μπορώ να παρακολουθήσω μόνο τον χρήστη "dmr1". Είχα απλώς αρνητικές εμπειρίες με τη διαχείριση παραπόνων του CasinoGuru. Δυστυχώς, παραδίδετε οτιδήποτε άλλο εκτός από αυτό που υπόσχεται και διαδίδεται! Δεν είστε ούτε ουδέτεροι ούτε ιδιαίτερα φιλικοί. Μόνο σε αυτό το φόρουμ οι απαντήσεις σας είναι εξαιρετικά εχθρικές και όχι ιδιαίτερα επαγγελματικές!! Κρίμα αν σκεφτεί κανείς ότι οι άνθρωποι που κάνουν μια καταγγελία έχουν πραγματικά την ελπίδα ότι θα βοηθηθούν.

Αυτόματη μετάφραση:
dmr1
πριν από 1 έτος

Αυτό έχω να πω μόνο για τους Chipstars. Όπως όλα σχεδόν τα καζίνο που εδρεύουν στο Κουαρασάο, το Chipstars είναι καλό να παίζετε μόνο εφόσον χάνετε χρήματα. Αν υπάρχει πρόβλημα χάνεσαι. Τα παράπονα δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον, αλλά για να διατηρήσουμε την πλατφόρμα προσφέρουμε κάτι παρόμοιο με τη διαχείριση παραπόνων. Τελικά, όλα τα παράπονα απορρίπτονται επειδή υποστηρίζεται ότι όλα έγιναν δεκτά με την εγγραφή ή εάν κάτι δεν αναφέρεται στις οδηγίες, ο παίκτης έχει παραβιάσει τους όρους και τις προϋποθέσεις. Αυτό το καζίνο είναι απλά γελοίο! Θα πρέπει να πάρετε το Cashwin και το CatCasino ως παράδειγμα. Ξεφορτωθείτε αυτό το καζίνο. Ψέματα και δόλος!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έγραψα στην Chipstars για επιστροφή χρημάτων. Δεν έχω λάβει απάντηση στο ερώτημά μου μέσω email. Αντίθετα, ένας εχθρικός υπάλληλος επικοινώνησε μαζί μου μέσω WhatsApp και με απείλησε. Αυτό υποτίθεται ότι είναι ένα αξιόπιστο καζίνο;;;;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

If you believe you are entitled to a refund, submit a complaint, and we will try to help. Since I heard about this situation for the first time here and now.

Such situations must be investigated first in order to find out the full context; thus, submit the complaint now:

https://casino.guru/complaints/create

If the casino truly did something unfair, we'll try to help you.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

Δεν θέλω να έχω καμία σχέση με το καζίνο πια, αλλά είναι φυσιολογικό να με απειλούν;;; Ένα καζίνο σαν κι αυτό πρέπει να κλείσει!!! Καταγράφηκε ένας αποθανών και χρησιμοποιήθηκε η πιστωτική μου κάρτα για καταθέσεις. Ίσως ήταν ένα από τα παιδιά μου, δεν ξέρω και δεν υπάρχει τρόπος να το μάθω. Έγραψα στο καζίνο και ρώτησα γιατί δεν υπήρχαν μηχανισμοί ασφαλείας κατά την εγγραφή για να αποτραπεί κάτι τέτοιο και ζήτησα επιστροφή χρημάτων. Εξάλλου, ένας νεκρός δεν μπορεί να επιβεβαιώσει τους όρους και τις προϋποθέσεις. Ληξιαρχική πράξη θανάτου από το 2019!!!! Το έστειλα και μετά έλαβα πολλά άσχημα μηνύματα!

Αυτόματη μετάφραση:
ngam5771
πριν από 1 έτος

Of course, it is not normal to threaten anyone, even with a good reason. How did the casino threaten you, please?

I'm sorry to say that, but if anyone's card was stolen and misused, I can't imagine how the casino could prevent that. The security mechanism is set to keep your sensitive information secure; it does not recognize who accesses your account on your behalf. This is technically impossible unless you use some sort of bioscan (fingerprint and so on) for that.

But honestly, I do not fully understand the whole issue, it seems.

What is it with a dead person? Can you help me with that, please?

Radka
πριν από 1 έτος

Ο εγγεγραμμένος δεν είναι πλέον εν ζωή. Πέθανε το 2019. Πώς μπορεί να εγγραφεί ένας νεκρός;;; Πώς μπορεί ένας νεκρός να επιβεβαιώσει τους όρους και τις προϋποθέσεις επειδή δεν έλαβα επιστροφή χρημάτων. Δεν θέλω να πω πώς απείλησε το άτομο, αλλά θα χαρώ να σου τα στείλω όλα.

Αυτόματη μετάφραση:
ngam5771
πριν από 1 έτος

Hello.

Oh, I see now!

Well, try to look at it like this: The casino is not a state office, and its registration form is not confronted with any database (unlike in the UK, for instance) thus, entering false or incorrect information is solely an act of bad faith and a step against terms and conditions. Though I understand your point of view, everyone knows such fraud is against allowed procedure. So, it does not actually matter who's identity was used; it does, however, matter who committed this step.

When it comes to getting back the deposit you have not authorized, I strongly suggest you contact your bank.

I have had this experience, and I can say it took 2 months, but I got the money back.

I still think you should also submit the complaint here on Casino Guru. I may have missed some point I'm not aware of now,..

Radka
πριν από 1 έτος

Επικοινώνησα με την τράπεζα και ταυτόχρονα κάλεσα την αστυνομία για απειλές. Γι' αυτό δεν θα παραπονεθώ εδώ, αλλά οι μέθοδοι των Chipstars είναι σκέτη καταστροφή. Μπορώ να καταλάβω αν δεν κάνετε επιστροφή χρημάτων, αλλά η απειλή δεν είναι επιλογή!!!

Θα πάρω τα λεφτά μου πίσω μέσω της τράπεζας αλλά απλώς αναφέρω. Τα καζίνο με γερμανική άδεια ελέγχουν εκ των προτέρων αν το άτομο είναι πραγματικό. Αλλά στα άλλα καζίνο όλα έχουν να κάνουν με το κέρδος και λιγότερο με τον υπεύθυνο τζόγο!

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Σας έστειλα στιγμιότυπα οθόνης στο community@casino.guru ...

Αυτόματη μετάφραση:
ngam5771
πριν από 1 έτος

I can't help you with that, I'm just a forum admin. Please submit the complaint; this is the way to follow:

https://casino.guru/complaints/create

Please, consider that. 🙏


Radka
πριν από 1 έτος

Ήθελες να μάθεις πώς έγινε η απειλή. Σου έστειλα αυτό. Ή θέλεις να μάθεις ή απλά προσποιείσαι. Γι' αυτό δεν σκέφτομαι πολύ το CasinoGuru. Υποστηρίζετε ένα καζίνο όπως το Chipstars που απειλεί τους πελάτες.

Τότε μη ρωτάς ποιος απείλησε και πώς αν τελικά δεν σε νοιάζει!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Επικοινώνησα με την τράπεζα και ταυτόχρονα κάλεσα την αστυνομία για απειλές. Γι' αυτό δεν θα παραπονεθώ εδώ, αλλά οι μέθοδοι των Chipstars είναι σκέτη καταστροφή. Μπορώ να καταλάβω αν δεν κάνετε επιστροφή χρημάτων, αλλά η απειλή δεν είναι επιλογή!!!

Θα πάρω τα λεφτά μου πίσω μέσω της τράπεζας αλλά απλώς αναφέρω. Τα καζίνο με γερμανική άδεια ελέγχουν εκ των προτέρων αν το άτομο είναι πραγματικό. Αλλά στα άλλα καζίνο όλα έχουν να κάνουν με το κέρδος και λιγότερο με τον υπεύθυνο τζόγο!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Aha, ok. It makes sense. Thanks for the notice, and do not mind my previous reply, please.

In such a case, I would share the details and post them here on the forum. We at Casino Guru believe in transparency and openness, let others make their opinion too.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

Ok

Radka
πριν από 1 έτος

Ο απειλητικός υπάλληλος λέγεται Danilo και έχει ισπανικό αριθμό, αν και δεν είναι απολύτως βέβαιο αν αυτό είναι το πραγματικό του όνομα. Προσποιήθηκε τον επιχειρησιακό διευθυντή της Chipstars...

Αυτόματη μετάφραση:
ngam5771
πριν από 1 έτος

I really appreciate you being strong enough to come here and share your experiences. I hope no one else will ever go through the same situation!

Thank you.

πριν από 1 έτος

Δεν φοβάμαι τέτοια πράγματα, ο κύριος Ντανίλο δεν ξέρει με ποιον τα βάζει εδώ :)

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Dear Radka,


You have been informed via direct comminication channel, this will clear up any questions regarding this frankly frivolous request by ngam5771.


Your Chipstars team

πριν από 1 έτος

Αγαπητή ομάδα των Chipstars,

Δεν πειράζει και δεν έχει σημασία τι πελάτης είναι!!! που βγάζει ή χάνει χρήματα από εσάς. Τελικά, καταλήγεις να κερδίζεις χρήματα. Μπορείτε να απορρίψετε επαγγελματικά οποιοδήποτε αίτημα και όλα γίνονται.

Αλλά είναι ασυγχώρητο και εντελώς αντιεπαγγελματικό να αντιδράς έτσι και πελάτης!!! να απειλήσω. Αλλά ίσως αυτός είναι δυστυχώς ο ρυθμός και ο τόνος στην Ισπανία/Κουρασάο ή όπου αλλού βρίσκεται ο κύριος Danilo ☺️

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 6...18
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα