ΦόρουμΚαζίνοCelsius Casino - γενική συζήτηση

Celsius Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Anonymized198
|
3658 προβολές 18 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Celsius Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Έχω στείλει παράπονο, έχω στείλει το αίτημα αυτοαποκλεισμού τρεις φορές, συνεχίζω να παίζω και δυστυχώς δεν μου απαντά κανείς, ούτε με email, ούτε στο chat. Είμαι απελπισμένος, δεν ξέρω πώς να το κάνω.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized198
πριν από 2 έτη

Hello Marquez199,

I'm sorry to hear about your issue. We inform that the casino provides slow or bad customer support, so this is it. 🙁

The only thing that comes to my mind is to set the gambling limits to zero. Sadly, I do not know if this casino provides such an option.


πριν από 2 έτη

Έχει κανείς κανένα νέο από αυτό το καζίνο; είναι εγγεγραμμένος; πως βρισκεις? Τους θεωρώ τρομερά έξυπνους, παραβιάζουν συνεχώς τα T & C που περιγράφουν οι ίδιοι στο site.

Χλευάζουν και χλευάζουν τα προβλήματα τζόγου των εθισμένων παικτών.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized198
πριν από 2 έτη

Hello Marquez199,

the only sources of players' experiences so far are 9 submitted complaints - yours included:

file

Check all here.

No user review and no comments. 🙁

Radka
πριν από 2 έτη

Γεια, αλλά ο Jozef σας έχει κάτι τυχαία; είναι περίεργο που δεν απαντά σε παράπονα. Συνήθως είναι πολύ γρήγορο..

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized198
πριν από 2 έτη

It is usually very fast, but we currently have more complaints submitted than usual and many people who deal with complaints are on vacation so that's why the response time might be longer than usual.

πριν από 2 έτη

Not a complaint, but a potential reliability issue - Celsius seems to display a Curaçao licence however it looks like it's not a valid one...

I do not know if it's a fake or if it expired but that's not a great sign for this website 😕

Thebaum
πριν από 2 έτη

Hello there,

regarding the Celsius Casino, have you found anything different from their information, please? 🤔

"Celsius is authorized and regulated by the Government of Curacao and operates under License No. 365/JAZ issued to Gaming Curacao N.V."

If so I will forward it to our Data Team for the check.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

Hi! Well their verified badge is still there - but if you go and check it... https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=ea2eeffe8203734e95eb265a81be0ca7 meh

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Thebaum
πριν από 2 έτη

Hi there,

it does not work this way 🙂. If you wish to check the license, you must click the authenticator available on the casino's site, otherwise, the link does not work properly.:

file

This "NODATA THIS URL IS NOT VERIFIED" means that the URL chain has been broken hence no data could be found.

πριν από 2 έτη

Oh I didn't see it broke the page if I copy/pasted the URL.

But yes that's exactly what I did, and it still shows it as not valid. Very weird. Well anyway I probably won't spend much time on Celsius, that was just in case 😀

file

Thebaum
πριν από 2 έτη

Hi there,

if you click on the validator/license icon placed on the Celsius web directly, you'll get the proper result 😉.

Can be found here:

file

What makes feel like playing elswhere, I wonder? 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

I always have a thing for good looking Casinos 😏

But still, that's exactly what I did. Even when I click on this validator I still see the invalid license. I don't get it.


Anyway, maybe it's just me, so I will trust you on this!

Thebaum
πριν από 2 έτη

I think I understand, I also like fancy webs 🙂

Hmm, that's interesting, honestly have no clue what may be causing this.

I truly believe that the license is valid, I'll ask somebody else to try. 🤔


πριν από 9 μήνες

Why do this casino not ever respond to anything??? Even the scam casinos respond...with this one...nothing. Some of the worst customer support in history with this site. I would stay well clear if your thinking about getting paid as well.

CryptoG82
πριν από 9 μήνες

Hello, I see you have a problem with the withdrawal and communication with the casino. 

Nevertheless, how long have you been waiting for the withdrawal ? I suppose you don't know any reason why that is. Is your account fully verified yet ? 

I will wait for the answer.

Jaro
πριν από 9 μήνες

20 days. 6 emails and on Live Chat today I had to create another account to actually try and speak to them...guess what...ignored again!!! This site is an absolute disgrace. We are talking about 0.01 BTC ffs

Jaro
πριν από 9 μήνες

I verified what they asked me to verify on first deposit. I then deposited again following that and then asked them to close my account because of gambling issues. Prior to that I withdrew the remaining 0.01 BTC in the account and I got a "Success" message. I checked the crypto address etc, all fine. 20 days now and no response at all to multiple attempts to communicate with them, just nothing. Incredible really. Surely this is heading for the Scam list.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα