Γεια, ήθελα απλώς να πω ότι το πιο εύκολο πράγμα που θα μπορούσατε να κάνετε θα ήταν να επικοινωνήσετε μαζί τους για αυτό το πρόβλημα. Βλέπω ότι το καταλάβατε, αλλά μάλλον ήταν πολύ αργά όταν ανέστειλαν τον λογαριασμό σας. Γιατί δεν γράψατε στο καζίνο ακριβώς πριν δημιουργήσετε έναν άλλο λογαριασμό;
Θεωρητικά θα μπορούσατε να υποβάλετε μια καταγγελία μαζί μας, αλλά δεν ξέρω αν αυτό θα βοηθήσει, αλλά τουλάχιστον μπορείτε να προσπαθήσετε εάν δεν μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους.
Hey, I just wanted to say that the easiest thing to do would be to contact them with this problem. I see you realized it but probably too late when they suspended your account. Why didn't you write to the casino right before you created another account?
Theoretically you could file a complaint with us, but I don't know if that will help, but at least you can try if you can't contact them.