Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCelsius Casino - γενική συζήτηση

Celsius Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Anonymized198
|
4.206 προβολές 22 απαντήσεις |
|
1 2
EgoSkill1
πριν από 2 ημέρες

Hey, I just wanted to say that the easiest thing to do would be to contact them with this problem. I see you realized it but probably too late when they suspended your account. Why didn't you write to the casino right before you created another account?

Theoretically you could file a complaint with us, but I don't know if that will help, but at least you can try if you can't contact them.  

Jaro
πριν από 2 ημέρες

I have noticed this issue as well and attempted to contact them via email, but unfortunately, I did not receive a response. Furthermore, I am unable to use the chat function because I cannot log in. I genuinely appreciate the site and would like to continue using it in the future, but I do not believe creating a third account to reach out to them would resolve the problem. This is why I am trying this platform in hopes of receiving a response.

EgoSkill1
χθες

I clearly understand your situation. Did you also deposit into the other account and have some money there and then it was blocked? Did you have any conversation where you told them to close that account and that you wanted to keep the other one? 

Please let me know.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα