ΦόρουμΚαζίνοCatCasino - γενική συζήτηση

CatCasino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από nvlado7806
|
12829 προβολές 72 απαντήσεις |
|
12 3 4
Προσθήκη ανάρτησης
Gretche70
πριν από 1 έτος

To be fair, I'd like to say that many casinos listed on this website simply ignore the forum and players completely. OR strictly posts bonuses promotions only - which I find far worse from the player's perspective.

Just my point of view.

πριν από 1 έτος

Γειά σου. Είχα επίσης προβλήματα με την απόσυρσή μου πριν από μερικούς μήνες, αλλά μετά τη διαδικασία επαλήθευσης δεν είχα κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής και πραγματικά μου αρέσει να παίζω στο Catscasino! Κάνω κατάθεση και ανάληψη μέσω eZeetWallet εδώ και βδομάδες και εδώ και 4 μέρες έχω ανάληψη 120 ευρώ σε διαδικασία και κάθε μέρα αναβάλλω εκ νέου..

...Προηγουμένως η πληρωμή διαρκούσε μόνο λίγες ώρες. Μόνο που αυτή τη φορά όχι. Μπορείτε παρακαλώ να με βοηθήσετε;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hy.

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και για μένα. Η επαλήθευση δεν ήταν πρόβλημα και ολοκληρώθηκε γρήγορα. Η πρώτη πληρωμή καταβλήθηκε μέσω Skrill εντός 24 ωρών αφού ρωτήθηκε δύο φορές στη συνομιλία πελατών.

Περίμενα 3 μέρες για τη δεύτερη πληρωμή. Μετά από επανειλημμένες ερωτήσεις, μου έλεγαν πάντα μια διαφορετική απάντηση στη συνομιλία πελατών. Πρώτα είπε ότι θα εξοφληθεί σύντομα, μετά είπε εντός 24 ωρών, μετά είπε εντός 72 ωρών και τέλος ότι η πληρωμή θα ελεγχθεί από την υπηρεσία ασφαλείας και ότι πρέπει να κάνω υπομονή. Δυστυχώς δεν έχει συμβεί τίποτα μέχρι τώρα και νομίζω ότι θα ξεπεράσω τις 72 ώρες.

Δεδομένου ότι υπάρχει ένα ημερήσιο ή εβδομαδιαίο όριο πληρωμών και έχω ακόμα κάποια χρήματα στον λογαριασμό μου, νομίζω ότι θα καθυστερήσει για πάντα. Είμαι ενθουσιασμένος. Αν δεν συμβεί τίποτα στο εγγύς μέλλον, μάλλον θα ανοίξω μια καταγγελία, που νομίζω ότι είναι κρίμα γιατί μου αρέσει πολύ το καζίνο κατά τα άλλα. Αλλά αν μια πληρωμή διαρκεί για πάντα και δεν λάβετε μια σωστή απάντηση, είναι πραγματικά κρίμα. 😪

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γειά σου. Είχα επίσης προβλήματα με την απόσυρσή μου πριν από μερικούς μήνες, αλλά μετά τη διαδικασία επαλήθευσης δεν είχα κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής και πραγματικά μου αρέσει να παίζω στο Catscasino! Κάνω κατάθεση και ανάληψη μέσω eZeetWallet εδώ και βδομάδες και εδώ και 4 μέρες έχω ανάληψη 120 ευρώ σε διαδικασία και κάθε μέρα αναβάλλω εκ νέου..

...Προηγουμένως η πληρωμή διαρκούσε μόνο λίγες ώρες. Μόνο που αυτή τη φορά όχι. Μπορείτε παρακαλώ να με βοηθήσετε;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello.

I'd like to learn a few things first f - I may:

Has the casino informed you about the reason for this delay? Have you suggested other payment options to opt for?

You know, using a different payment option is usually the easiest solution. So, I'd say it's worth a try.

What do you think about it?

πριν από 1 έτος

Hy.

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και για μένα. Η επαλήθευση δεν ήταν πρόβλημα και ολοκληρώθηκε γρήγορα. Η πρώτη πληρωμή καταβλήθηκε μέσω Skrill εντός 24 ωρών αφού ρωτήθηκε δύο φορές στη συνομιλία πελατών.

Περίμενα 3 μέρες για τη δεύτερη πληρωμή. Μετά από επανειλημμένες ερωτήσεις, μου έλεγαν πάντα μια διαφορετική απάντηση στη συνομιλία πελατών. Πρώτα είπε ότι θα εξοφληθεί σύντομα, μετά είπε εντός 24 ωρών, μετά είπε εντός 72 ωρών και τέλος ότι η πληρωμή θα ελεγχθεί από την υπηρεσία ασφαλείας και ότι πρέπει να κάνω υπομονή. Δυστυχώς δεν έχει συμβεί τίποτα μέχρι τώρα και νομίζω ότι θα ξεπεράσω τις 72 ώρες.

Δεδομένου ότι υπάρχει ένα ημερήσιο ή εβδομαδιαίο όριο πληρωμών και έχω ακόμα κάποια χρήματα στον λογαριασμό μου, νομίζω ότι θα καθυστερήσει για πάντα. Είμαι ενθουσιασμένος. Αν δεν συμβεί τίποτα στο εγγύς μέλλον, μάλλον θα ανοίξω μια καταγγελία, που νομίζω ότι είναι κρίμα γιατί μου αρέσει πολύ το καζίνο κατά τα άλλα. Αλλά αν μια πληρωμή διαρκεί για πάντα και δεν λάβετε μια σωστή απάντηση, είναι πραγματικά κρίμα. 😪

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I wouldn't be surprised much to find out that the payment provider has some issues providing services in German-speaking countries. Just a guess, but it happens quite a lot these days. 🙁 I'll keep the chat operators aside since they are not usually well-informed.

So, I'll stick with my question. Can you opt for a different payment option at the moment?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

Hy.

Προφανώς δεν είναι οι επιλογές πληρωμής για μένα, τουλάχιστον δεν μου είπαν αυτό και η πληρωμή δεν έχει ακυρωθεί μέχρι τώρα.

Έχω ήδη πληρώσει μια φορά μέσω Skrill και δεν υπήρχε πρόβλημα.

Τώρα, με τη δεύτερη πληρωμή, η απάντηση είναι πάντα η ίδια: "Η πληρωμή σας ελέγχεται από την υπηρεσία ασφαλείας και θα εξοφληθεί σύντομα".

Επικοινώνησα ξανά με την εξυπηρέτηση πελατών σήμερα μέσω συνομιλίας και μου είπαν ότι θα προσπαθήσουν να μου πληρώσουν τα χρήματα σήμερα. Είμαι ενθουσιασμένος.

Αλλά επειδή θα ήθελα να κάνω περαιτέρω αναλήψεις, καθώς έχω ακόμα μερικές στον λογαριασμό μου, είμαι περίεργος αν θα πάρει τόσο πολύ κάθε φορά. Αρκεί να πληρωθεί καθόλου σήμερα...

Αυτόματη μετάφραση:
Titus1987
πριν από 1 έτος

Η δεύτερη πληρωμή μόλις εξοφλήθηκε. 😊👍

Ελπίζω αυτό να λειτουργήσει τώρα στο μέλλον. 😊

Αυτόματη μετάφραση:
Titus1987
πριν από 1 έτος

Nice!✨👌

Hopefully, it was just an occasional complication without further effect!

Keep us posted once you submit another one - just to see how it goes. 🙂


πριν από 1 έτος

fileI would like to bring to everyone’s attention that this casino (or someone impersonating as CatCasino) is sending these kind of emails from a seedy gmail-address. They have also attached a whatsapp-number for contact. Just to clarify; I have depoed here once. I think it was 10 euros. So I, by no means, would have a personal manager...

yoyeli
πριν από 1 έτος

Seems like a phishing email! Thank you very much for bringing this up!

Could you inform the casino? I believe they should know.

Has anyone else found this in a mailbox? 🤔

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

Ναι εγω.


Και ήμουν επίσης εγγεγραμμένος στο Cat Casino και έλαβα επίσης τέτοια mail στο Gama και επίσης από τη Gama.


Αλλά η πολύ πιο ενδιαφέρουσα ερώτηση είναι, από πού πήραν τη διεύθυνση email μας και πώς ξέρουν ότι έχουμε λογαριασμό σε αυτά τα καζίνο.


Μήπως η Cat και η Gama δίνουν διευθύνσεις email;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

fileReceived another one. This is definitely CatCasino sending these to people who unsubscribed from their newsletter etc. Highly immoral...

Malaga
πριν από 1 έτος

Cat Casino and Gama have the same owner. It seems the casinos are also managed by the same people so that's the answer to your question. The casinos are connected.

Anyway, it would be interesting if you asked the same question the Cat Casino's customer support.

yoyeli
πριν από 1 έτος

Do I understand it correctly that you unsubscribed from from Cat Casino's newsletter, but then you received this anyway?

matthesnicole1988
πριν από 1 έτος

Hello there,

Thank you for your feedback.

We sincerely regret that we are currently experiencing some technical issues affecting the withdrawal process. We are making every effort to promptly eliminate these problems and ensure smooth operation.

If you are still having difficulties with withdrawal, please write to aleksandra.ru@cataffs.com with your ID or the mail where your account is registered.

Gretche70
πριν από 1 έτος

Hello there,

Thank you for your feedback.

We're sorry you had a negative experience with our customer service.

If it's not too much trouble for you, could you please describe the situation in more detail by sending us an email at aleksandra.ru@cataffs.com, along with your ID or the email address associated with your account?

Titus1987
πριν από 1 έτος

Hello there,

Thank you for your feedback.

We sincerely regret that we are currently experiencing some technical issues affecting the withdrawal process. We are making every effort to promptly eliminate these problems and ensure smooth operation.


Could you please describe the situation in detail by emailing us at aleksandra.ru@cataffs.com with your ID or the mail where your account is registered.

yoyeli
πριν από 1 έτος

Hello there,

Thank you for your feedback.

These letters can be sent by a personal manager with a personalized offer for you, as well as managers can write to you on messenger, if for example you are not satisfied with such communication support, you can always write to us to revise or disable for you mailings with personalized offers.

Malaga
πριν από 1 έτος

Hello there,

Thank you for your feedback.

No such can not be, as we are two different projects but we have the same affiliate program.

yoyeli
πριν από 1 έτος

Hello there,

Thank you for your feedback.

If you wish to unsubscribe from the newsletter, you should contact our support chat or write to support@catcasino.com.

12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα