Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCatCasino - γενική συζήτηση

CatCasino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από nvlado7806
|
14.170 προβολές 75 απαντήσεις |
|
1 2...4
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το CatCasino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Έκανα κατάθεση σε αυτό το καζίνο μέσω τραπεζικού εμβάσματος κέρδισα και ήθελα να κάνω ανάληψη του ποσού των 600 ευρώ. αλλά αποδείχθηκε ότι αυτά τα χρήματα δεν μπορούσαν να πληρωθούν σε εμένα μέσω τραπεζικής μεταφοράς. Στη συνέχεια ζήτησα να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου με πιστωτική κάρτα, αν ήταν δυνατόν αλλά δυστυχώς δεν έγινε εκεί τότε ζήτησα μέσω ηλεκτρονικού πορτοφολιού.αλλά ούτε αυτό δούλεψε.Μαλώνω οκτώ μέρες τώρα και κάθε μέρα γράφει στο chat αλλά δεν γίνεται τίποτα.Κάθε μέρα πες μου ότι πρέπει να περιμένω και να ψάξω για επιλογές. Είχε κανείς παρόμοια περίπτωση και μπορεί να μου δώσει κάποιες συμβουλές για το τι να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
nvlado7806
πριν από 2 έτη

Hi, I found a very similar case to yours. The player is from German as well. It seems the casino has issues with sending money to Germany. I'm afraid you'll have to use some cryptocurrency in order to get your winnings from them.

πριν από 2 έτη

Αυτό είναι πολύ απογοητευτικό. Έχοντας προβλήματα γιατί επιτρέπουν κατ' αρχήν παίκτες από τη Γερμανία. μόνο και μόνο για να μπορέσουν να τους πάρουν τα χρήματά τους

Αυτόματη μετάφραση:
nvlado7806
πριν από 2 έτη

I would not say that the problem is caused by the casino only, I'd say, that more likely it's because of all the

bureaucracy the local law puts on the casinos when it comes to payments.

I think that Daniel made a good point when he suggested using cryptocurrency.

I think you should try it.

πριν από 2 έτη

μετά από 10 μέρες πόνου και νευρικότητας κατάφερα τελικά να πάρω τα χρήματά μου

Αυτόματη μετάφραση:
nvlado7806
πριν από 2 έτη

See? I told you. 🙂

I'm sorry but it is more complicated for players from German, I assume.


πριν από 2 έτη

Είναι περίπλοκο για όλους τους παίκτες! Επειδή το καζίνο είναι διεφθαρμένο! Ήρθε η ώρα να κατατάξετε επιτέλους τη φήμη! Ο λογαριασμός μου έχει κλείσει από εμένα! Ο αυτοαποκλεισμός λόγω προβληματικής συμπεριφοράς τυχερών παιχνιδιών χρειάστηκε να ζητηθεί πολλές φορές και εφαρμόστηκε μόνο αφού απειλήθηκαν νομικές ενέργειες! Τώρα μου αρνούνται την πληρωμή επειδή ο λογαριασμός μου έχει κλείσει! Η προστασία του παίκτη αγνοείται! Εδώ προσπαθούν να αναγκάσουν τους παίκτες να ανοίξουν ξανά τους λογαριασμούς τους για να στοιχηματίσουν την πίστωσή τους! Ηθικά και νομικά πολύ αμφισβητήσιμο! Επιπλέον, το καζίνο λειτουργεί παράνομα σε πολλές χώρες! Τι περιμένεις! Διαβάστε τις κριτικές και τα παράπονα και επιτέλους ενεργήστε προς το συμφέρον των παικτών!!

Αυτόματη μετάφραση:
Ares1981
πριν από 2 έτη

Hello,

you did what you could by submitting the complaint, now I'm wondering why you deposited in a casino that operates illegally on the Austrian market, any chance that you had known this before you made the deposits?

Anyway, I ask you kindly to act more friendly towards Casino Guru teams, just give the complaint some time to advance further, and we shall all see whether the casino acts accordingly or not.

Do you think you can do that?



πριν από 2 έτη

Ποιο μέρος του μηνύματός μου είναι αγενές; Αυτό που απαριθμώ τα προβλήματα με το καζίνο; Ή αυτό που κατακρίνω την καλή φήμη (που δεν χαρίζουν άλλες πλατφόρμες!); Εάν διευθύνετε μια δημόσια πλατφόρμα, θα πρέπει να είστε σε θέση να χειριστείτε την κριτική; Δεν το νομίζεις; Και σχετικά με την ερώτησή σας: ήξερα ότι το καζίνο δεν έχει άδεια: κάποιος που εργάζεται για μια πλατφόρμα καζίνο θα πρέπει να είναι αρκετά εκπαιδευμένος ώστε να γνωρίζει ότι οι προβληματικοί παίκτες του τζόγου εκμεταλλεύονται αυτό το κενό!! Αλλά αντίθετη ερώτηση: Το Casinoguru γνωρίζει επίσης ότι υπάρχει μόνο μία άδεια για ένα καζίνο στην Αυστρία; Γιατί διαφημίζετε αυτά τα καζίνο δημοσιεύοντας την ακόλουθη ευδιάκριτη ειδοποίηση: "Δέχεται παίκτες από την Αυστρία"!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Ares1981
πριν από 2 έτη

If you would running a "public platform" and paying people to help players for free, I guess that such "advice would not be welcome either:

 "What are you waiting for! Read the reviews and complaints and finally act in the interests of the players!!"

Got it? 🙂

We do things differently, we only rely on complaints and information gathered and evaluated directly by our teams.

Furthermore, if you use the proper filter to show you only casinos licensed in Austria (AT licensed), you'd find a different result. Go ahead and try it out, please.

file

I understand your point, but you do not understand that casinos listed on our website serve informative purposes - we do not advertise casinos. So if the casino accepts players from Austria and it's stated in the terms and conditions we accurately provide this info to players. On the other hand, each country has its own tab in the casino list, showing only the casinos licensed for this particular country.

Does it all sound more reasonable now? I hope it does.

πριν από 2 έτη

Greetings,

Unfortunately, for technical reasons, we can not withdraw to your cards at the moment. We are doing everything to solve this process, but it takes time. Due to this reason we withdraw to alternative methods such as: electronic wallets, cryptocurrency and withdrawal to IBAN.

CatCasino
πριν από 2 έτη

Hello,

thank you for this message. Hope the issue will be solved soon. 🤞

CatCasino
πριν από 1 έτος

Έχετε ακόμα το ίδιο πρόβλημα; Επειδή προσπαθώ να πληρώσω τα κέρδη μου μέσω πιστωτικής κάρτας για 5η φορά τώρα, απορρίπτεται συνεχώς και στο chat λένε συνέχεια ότι πρέπει να κάνω νέα αίτηση. Η ανάρτησή σας ήταν πριν από 4 μήνες, αλλά το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει τότε;

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

Hey Gretche70.

I hope the casino will respond soon, though I take that as a lovely surprise. Do I understand correctly no other options aside from the credit card were suggested to you? I feel like you're getting nowhere. 🤔

Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka, τις τελευταίες 3 μέρες ήθελα να κάνω ανάληψη 250 ευρώ. Φυσικά έλεγξα εκ των προτέρων τι τρόπους πληρωμής έχουν. Από όλες αυτές τις μεθόδους, θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω μόνο πιστωτική κάρτα επειδή δεν έχω τις άλλες μεθόδους. Έκανα κατάθεση με πιστωτική κάρτα και ήθελα να πληρώσω με τον ίδιο τρόπο. Η πληρωμή απορρίπτεται συνεχώς και στη συνέχεια μου λένε επανειλημμένα ότι πρέπει να υποβάλω νέα αίτηση. Μετά μου είπαν να χωρίσω την πληρωμή σε 2-3 συναλλαγές. Το έχω κάνει 7 φορές τώρα. Τους ρώτησα αν δεν μπορούσαν να μου πληρώσουν τα χρήματα μόνο με τραπεζικό έμβασμα, δεν μου απάντησαν. Απλώς λέει συνέχεια, κάντε μια νέα εφαρμογή. Έστειλα και email και ξανά επισήμανα αν υπάρχει δυνατότητα να μου πληρώσω τα χρήματα με τραπεζικό έμβασμα. Δεν έχω λάβει απάντηση σε αυτό το email μέχρι στιγμής. Δεν μου πρόσφεραν ποτέ καμία άλλη μέθοδο, αλλά δεν κατέχω καμία από τις άλλες μεθόδους. Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί και έπαιξα ακόμα και χωρίς μπόνους. Απλώς λένε συνέχεια, κάντε μια νέα εφαρμογή, γι' αυτό δεν μπορώ να πάω άλλο σε αυτήν τη συνομιλία. Έχω χρησιμοποιήσει μια πιστωτική κάρτα για να κάνω καταθέσεις και αναλήψεις σε άλλα καζίνο, επομένως δεν είναι ούτε η κάρτα μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

file Αυτές είναι οι μέθοδοι απόσυρσης

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Α, και αν απορριφθεί η ανάληψη, δεν λαμβάνετε καν ειδοποίηση. Πρέπει να συνεχίσετε να ελέγχετε ξανά για να δείτε αν τελικά τα χρήματα βγήκαν ή ακυρώθηκαν ξανά.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σας, αν δεν είχα τραβήξει ένα στιγμιότυπο οθόνης των συναλλαγών μου σε αυτό το καζίνο, κανείς δεν θα με πίστευε. Προσπάθησα τώρα 9 φορές να καταβληθεί το ποσό, 9 φορές απορρίφθηκε. Και το μόνο που λένε στη ζωντανή συνομιλία είναι να υποβάλουν μια νέα αίτηση, από την οποία έχω κάνει ήδη μερικά στιγμιότυπα οθόνης. Πραγματικά ποτέ, ποτέ δεν έχω βιώσει κάτι τέτοιο σε κανένα άλλο καζίνο. Μπορώ μόνο να συμβουλεύσω όλους να μην παίξουν εδώ. Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να κάνουμε καταγγελία, ίσως υπάρξει λύση τότε.

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

Hi Gretchen70.

the way I see it, the casino is having some issues. Despite this obvious fact, the casino chose to set a wall of nonworking solutions. I'd say it's pointless to try new withdrawals all over again, it must feel terribly stressful for you! Sadly you will most probably realize we allow casinos 14 full days for the verification and the withdrawal, which takes me to the point of KYC. May I know whether your account has been fully verified in the past?

Despite the 14 days, by submitting the complaint, you made the best step, I'd say. In the best course of action, you'll get paid, in the worst case, you'll have to wait for the complaint to take effect. Just provide all relevant screenshots, emails, or whatever you have there, and we shall see what happens next. 🤞🤞🤞

Feel free to update me here as well!

1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα