ΦόρουμΚαζίνοCasinozer - γενική συζήτηση

Casinozer - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Dizzaya
|
8885 προβολές 32 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Δυστυχώς, διάβασα πολύ αργά την κριτική σου, αλλά αυτό που λες είναι σίγουρα γεγονός. Ένιωσα πολύ προγραμματισμένο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

I tried to ask the casino about exceeding RTP, let's see what they come up with.

πριν από 2 έτη

Αυτή η σελίδα μου εμφανίστηκε όταν πηγαίνω σε καυτά παιχνίδια. Δημοσιεύω τον σύνδεσμο https://www.casinozer.com/de/game/category/hot

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Thanks for the link. This is actually getting more and more interesting and even more ridiculous. I'll carry on dealing with this on Monday. The casino has a very nice rating on our website and this is just insane information provided to the players!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας στείλω μια φωτογραφία. Ή πηγαίνετε στο καζίνο στο Καζίνο και στην επιλογή Hot .. αυτά είναι RTP πέρα από την πραγματικότητα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello there,

I receive a reply concerning RTP. Feell free to read the full answer:

"Hello, 

Thank you for contacting us, I hope to find you well. 

The RTP is calculated on the last 24h, thus it may change. It is calculated according to the player's winnings, if they were in luck, the RTP can even go over 100%. 

I hope to answer your question. 

For example, you can see in the attached document that during the last 24h Prosperty Pearls has an RTP of 120% but this slot has a theoretical 96,18% RTP. 

For any other question, don't hesitate to contact us by email or live chat, the latter being open between 10am and midnight every day.

I wish you a great day,

Ninon,

Casinozer Support Team"



πριν από 2 έτη

Περισσότερο από κακό ολόκληρο το καζίνο!


Αποδέχτηκε το μπόνους Casinoguru και έλαβε ένα μπόνους δωρεάν περιστροφών.

Είχα ακόμα 1,62 € σε χρήματα μπόνους και μου είπαν να πληρώσεις ξανά και μετά μπορείς να πάρεις το άλλο μπόνους 100%. Αμέσως μετά, έβαλα το 1,62€ και τώρα η υποστήριξη μου λέει ότι πρέπει να στοιχηματίσω κάτι ξανά! Καταλαβαίνουν ακριβώς το 0 από αυτό που θέλω.


Τώρα υπάρχει κάτι άλλο που είναι ενδιαφέρον! Ήθελα να διαγράψω το λογαριασμό μου και τώρα περιμένω 3 ημέρες και μπόρεσα να καταθέσω ευχάριστα κατά τη διάρκεια αυτού του χρόνου! Δεν έχουν, αλλά στην πραγματικότητα δεν έχουν προστασία παίκτη! Το αν θα λάβω πίσω τις καταθέσεις μου και θα διαγραφεί ποτέ ο λογαριασμός μου είναι εικασία κανενός


Αυτό είναι το χειρότερο καζίνο που έχω δει ποτέ!


@Casinoguru γιατί έχει τόσο υψηλή βαθμολογία εδώ;;;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Fabi84
πριν από 2 έτη

Hello there,

It sometimes happens that you simply do not enjoy the casino but honestly it can not affect the casino's rating.

If you like to know more about how we evaluate each casino, feel free to read this article:

https://casino.guru/our-casino-reviews

To get more familiar with Casinozer's rating, just read the the "reputation explained" tab:

https://casino.guru/casinozer-review#tab=js-tab-reputation

Concerning the bonuses, it's quite normal that only one bonus can be active at the same time so to be able to get another bonus, the previous one must end. The balance gets to zero or you complete the withdrawal. If you take another bonus another wagering requirement is applied.

Furthermore, have you stated any reason for closing your account, please? It's very important to inform the casino properly and proceed as advised. The live chat can't close anyone's account, normally, the operator asks the player to write an email using a specific email address.

Was it like that, please?

πριν από 2 έτη

Το AI είχε 2 μπόνους για μία κατάθεση!

Β Περιμένω μέχρι σήμερα να διαγραφεί ο λογαριασμός μου!


Και η CI μπορεί να καταθέσει και ζήτησε τη διαγραφή του λογαριασμού μου πριν από αρκετές ημέρες!


Έστειλα και το mail και δεν έκανα τίποτα μέσω της ζωντανής συνομιλίας. Το καλύτερο έρχεται στο τέλος. Έπρεπε να είχα λάβει μια απάντηση χθες ότι ο λογαριασμός μου έχει διαγραφεί. Τι συνέβη? NIX αλλά και καθαρά garnix!

Αυτόματη μετάφραση:
Fabi84
πριν από 2 έτη

Has your account been closed, please?

I just want to say that we see 3 days as a reasonable time period for the casino to close the account.

If you feel you were treated badly, consider submitting a complaint, please.

πριν από 2 έτη

Καταλαβαίνεις ΠΟΤΕ μια λέξη από αυτά που γράφω; Τρομερό το όλο θέμα!!!


ΠΑΛΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ μου έχουν διαγράψει το acc και έχουν περάσει σχεδόν 2 εβδομάδες που περιμένω!


Επιπλέον, δεν έχω πάρει ακόμα τις καταθέσεις μου πίσω!!!


Το όλο θέμα είναι ένα καζίνο SCAM ούτε περισσότερο ούτε λιγότερο! Και πάλι είχα 2 μπόνους ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ή τα έχω ακόμα.





Αυτόματη μετάφραση:
Fabi84
πριν από 2 έτη

Hello,

yes - I do. And I still think you should submit your complaint. Honestly, there is no point in constantly complaining here, if we have no chance to check what has happened. Don't you think?

Just submit the complaint here (as I already sent to you earlier):

https://casino.guru/complaints/create

Only after that, we can start with the investigation.

Thank you.


πριν από 2 έτη

Γιατί αυτό το καζίνο εξακολουθεί να έχει καλή φήμη; Εάν δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε τη σωστή φήμη και δεν σας ενδιαφέρουν οι πολλές αρνητικές κριτικές, τότε δεν θα πρέπει να διαχειρίζεστε αυτόν τον ιστότοπο! Αυτό το βρώμικο καζίνο με βομβαρδίζει με διαφημίσεις και αρνείται να αυτο-αποκλειστεί παρόλο που λειτουργούν παράνομα στην αυστριακή αγορά!

Αυτόματη μετάφραση:
Ares1981
πριν από 2 έτη

Hello there.

This casino has a good overall score based on our internal review. Plus there has been only 1 complaint submitted against this casino so far:

https://casino.guru/casinozer-review#tab=js-tab-reputation

file

This leads to the second point, submit the complaint so we shall see what has happened.

If you do not submit the complaint it is not fair to question our methods because we can't investigate your issue and find out any problems hidden from us.

Feel free to check complaints and preferably submit your own:

https://casino.guru/complaints/create

Thank you.

πριν από 1 έτος

I hereby inform that casinozer and its partner and sister casinos (Altacore N.V.) reject any kind of complaint (regardless of the content). According to its statements, the casino also sees itself not responsible for taking and complying with any measures against gambling addiction. The casino always justifies this with the article from the T&C that the player agreed to when registering:


"By creating your account, you guarantee the following: You understand and accept the existing risks of losing your money by using the services of the Website"


So if you want a fair complaints procedure and some player protection, I advise against doing so at Altacore N.V. casinos to play.

Mister_Schweiz
πριν από 1 έτος

I guess that's why we reviewed the responsible gambling tools as "bad".

file

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα