Δυστυχώς, διάβασα πολύ αργά την κριτική σου, αλλά αυτό που λες είναι σίγουρα γεγονός. Ένιωσα πολύ προγραμματισμένο.
Unfortunately, I read your review too late, but what you say is definitely a fact. It felt very programmed.
Ich hatte deine Bewertung leider zu spät gelesen, aber es definitiv Fakt, was du erzählst. Es hat sich sehr programmiert angefühlt.
Αυτή η σελίδα μου εμφανίστηκε όταν πηγαίνω σε καυτά παιχνίδια. Δημοσιεύω τον σύνδεσμο https://www.casinozer.com/de/game/category/hot
This page was shown to me when I go to hot games. I post the link https://www.casinozer.com/de/game/category/hot
Diese Seite wurde mir angezeigt wenn man auf hot Games geht. Ich poste den link https://www.casinozer.com/de/game/category/hot
Ευχαριστώ για τον σύνδεσμο. Αυτό στην πραγματικότητα γίνεται όλο και πιο ενδιαφέρον και ακόμα πιο γελοίο. Θα συνεχίσω να ασχολούμαι με αυτό τη Δευτέρα. Το καζίνο έχει μια πολύ ωραία βαθμολογία στον ιστότοπό μας και αυτές είναι απλώς παράλογες πληροφορίες που παρέχονται στους παίκτες!
Thanks for the link. This is actually getting more and more interesting and even more ridiculous. I'll carry on dealing with this on Monday. The casino has a very nice rating on our website and this is just insane information provided to the players!
Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας στείλω μια φωτογραφία. Ή πηγαίνετε στο καζίνο στο Καζίνο και στην επιλογή Hot .. αυτά είναι RTP πέρα από την πραγματικότητα.
I'm happy to send you a picture. Or you go to the casino on Casino and on the selection Hot .. these are RTP s beyond reality.
Ich kann gerne ein Bild zu kommen lassen. Oder sie gehen bei dem Casino auf Casino und auf die Auswahl Hot..das sind RTP s jenseits der Realität.
Γειά σου,
Λαμβάνω μια απάντηση σχετικά με το RTP. Μη διστάσετε να διαβάσετε την πλήρη απάντηση:
"Χαίρετε,
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας, ελπίζω να σας βρω καλά.
Το RTP υπολογίζεται τις τελευταίες 24 ώρες, επομένως μπορεί να αλλάξει. Υπολογίζεται σύμφωνα με τα κέρδη του παίκτη, αν ήταν τυχερός, το RTP μπορεί να πάει ακόμα και πάνω από 100%.
Ελπίζω να απαντήσω στην ερώτησή σας.
Για παράδειγμα, μπορείτε να δείτε στο συνημμένο έγγραφο ότι κατά τη διάρκεια των τελευταίων 24 ωρών το Prosperty Pearls έχει RTP 120%, αλλά αυτή η υποδοχή έχει θεωρητικό RTP 96,18%.
Για οποιαδήποτε άλλη ερώτηση, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email ή ζωντανής συνομιλίας, καθώς η τελευταία είναι ανοιχτή από τις 10 το πρωί έως τα μεσάνυχτα κάθε μέρα.
Σου ευχομαι μια υπεροχη μερα,
Ninon,
Ομάδα Υποστήριξης Casinozer"
Hello there,
I receive a reply concerning RTP. Feell free to read the full answer:
"Hello,
Thank you for contacting us, I hope to find you well.
The RTP is calculated on the last 24h, thus it may change. It is calculated according to the player's winnings, if they were in luck, the RTP can even go over 100%.
I hope to answer your question.
For example, you can see in the attached document that during the last 24h Prosperty Pearls has an RTP of 120% but this slot has a theoretical 96,18% RTP.
For any other question, don't hesitate to contact us by email or live chat, the latter being open between 10am and midnight every day.
I wish you a great day,
Ninon,
Casinozer Support Team"
Περισσότερο από κακό ολόκληρο το καζίνο!
Αποδέχτηκε το μπόνους Casinoguru και έλαβε ένα μπόνους δωρεάν περιστροφών.
Είχα ακόμα 1,62 € σε χρήματα μπόνους και μου είπαν να πληρώσεις ξανά και μετά μπορείς να πάρεις το άλλο μπόνους 100%. Αμέσως μετά, έβαλα το 1,62€ και τώρα η υποστήριξη μου λέει ότι πρέπει να στοιχηματίσω κάτι ξανά! Καταλαβαίνουν ακριβώς το 0 από αυτό που θέλω.
Τώρα υπάρχει κάτι άλλο που είναι ενδιαφέρον! Ήθελα να διαγράψω το λογαριασμό μου και τώρα περιμένω 3 ημέρες και μπόρεσα να καταθέσω ευχάριστα κατά τη διάρκεια αυτού του χρόνου! Δεν έχουν, αλλά στην πραγματικότητα δεν έχουν προστασία παίκτη! Το αν θα λάβω πίσω τις καταθέσεις μου και θα διαγραφεί ποτέ ο λογαριασμός μου είναι εικασία κανενός
Αυτό είναι το χειρότερο καζίνο που έχω δει ποτέ!
@Casinoguru γιατί έχει τόσο υψηλή βαθμολογία εδώ;;;
More than bad the whole casino!
Accepted the Casinoguru bonus and got a free spins bonus.
I still had €1.62 in bonus money and I was told pay again and then you can take the other 100% bonus. No sooner said than done I have wagered the €1.62 and now the support is telling me that I should wager something again! They understand exactly 0 of what I want.
Now there's something else that's interesting! I wanted to delete my acc and am now waiting 3 days and was able to deposit happily during that time! They have NO but really no player protection! Whether I'll get my deposits back and my acc will ever be deleted is anyone's guess
This is the worst casino I have EVER seen!
@Casinoguru why is it rated so highly here?!?
Mehr als schlecht das ganze Casino!
Habe den Casinoguru Bonus angenommen und einen Freespins Bonus bekommen.
Hatte noch 1,62€ in Bonusgeld drauf und mir wurde gesagt zahl nochmal ein dann kannst du den anderen 100% Bonus nehmen.Gesagt getan habe die 1,62€ umgesetzt und jetzt erzählt mir der Support das ich irgendwas wieder umsetzen soll!Die verstehen genau 0 von dem was ich möchte.
Jetzt kommt noch was intressantes!Habe mein Acc löschen wollen und warte nun 3 Tage und konnte in der Zeit munter einzahlen!Die haben KEINEN aber auch wirklich keinen Spielerschutz!Ob ich meine Einzahlungen zurück erhalte und mein Acc jemals gelöscht wird steht in den Sternen
Das ist mit das schlechteste Casino was ich JEMALS gesehen habe!
@ Casinoguru warum wird es hier so gut bewertet?!?
Γειά σου,
Μερικές φορές συμβαίνει απλά να μην απολαμβάνετε το καζίνο, αλλά ειλικρινά δεν μπορεί να επηρεάσει τη βαθμολογία του καζίνο.
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πώς αξιολογούμε κάθε καζίνο, μη διστάσετε να διαβάσετε αυτό το άρθρο:
https://casino.guru/our-casino-reviews
Για να εξοικειωθείτε περισσότερο με την αξιολόγηση του Casinozer, απλώς διαβάστε την καρτέλα "Εξηγήθηκε η φήμη":
https://casino.guru/casinozer-review#tab=js-tab-reputation
Όσον αφορά τα μπόνους, είναι πολύ φυσιολογικό ότι μόνο ένα μπόνους μπορεί να είναι ενεργό ταυτόχρονα, οπότε για να μπορέσετε να λάβετε άλλο μπόνους, πρέπει να τελειώσει το προηγούμενο. Το υπόλοιπο μηδενίζεται ή ολοκληρώνετε την ανάληψη. Εάν λάβετε ένα άλλο μπόνους, εφαρμόζεται μια άλλη απαίτηση στοιχηματισμού.
Επιπλέον, έχετε δηλώσει κάποιον λόγο για το κλείσιμο του λογαριασμού σας, παρακαλώ; Είναι πολύ σημαντικό να ενημερώσετε σωστά το καζίνο και να προχωρήσετε σύμφωνα με τις οδηγίες. Η ζωντανή συνομιλία δεν μπορεί να κλείσει τον λογαριασμό κανενός, κανονικά, ο χειριστής ζητά από τον παίκτη να γράψει ένα email χρησιμοποιώντας μια συγκεκριμένη διεύθυνση email.
Ήταν έτσι, παρακαλώ;
Hello there,
It sometimes happens that you simply do not enjoy the casino but honestly it can not affect the casino's rating.
If you like to know more about how we evaluate each casino, feel free to read this article:
https://casino.guru/our-casino-reviews
To get more familiar with Casinozer's rating, just read the the "reputation explained" tab:
https://casino.guru/casinozer-review#tab=js-tab-reputation
Concerning the bonuses, it's quite normal that only one bonus can be active at the same time so to be able to get another bonus, the previous one must end. The balance gets to zero or you complete the withdrawal. If you take another bonus another wagering requirement is applied.
Furthermore, have you stated any reason for closing your account, please? It's very important to inform the casino properly and proceed as advised. The live chat can't close anyone's account, normally, the operator asks the player to write an email using a specific email address.
Was it like that, please?
Το AI είχε 2 μπόνους για μία κατάθεση!
Β Περιμένω μέχρι σήμερα να διαγραφεί ο λογαριασμός μου!
Και η CI μπορεί να καταθέσει και ζήτησε τη διαγραφή του λογαριασμού μου πριν από αρκετές ημέρες!
Έστειλα και το mail και δεν έκανα τίποτα μέσω της ζωντανής συνομιλίας. Το καλύτερο έρχεται στο τέλος. Έπρεπε να είχα λάβει μια απάντηση χθες ότι ο λογαριασμός μου έχει διαγραφεί. Τι συνέβη? NIX αλλά και καθαρά garnix!
A I had 2 bonuses running for one deposit!
B I'm waiting until today for my account to be deleted!
And C I can deposit and requested my account deletion several days ago!
I also sent the mail and didn't do anything via the live chat. The best thing comes at the end I should have received an answer yesterday that my account is deleted. What happened? NIX but also purely garnix!
A ich habe für eine Einzahlung 2 Bonuse laufen gehabt!
B Ich warte bis heute das mein Konto da gelöscht wird!
Und C ich kann einzahlen und habe vor etlichen Tagen meine Kontolöschung beantragt!
Habe auch die Mail geschickt und nix über den Livechat gemacht.Das beste kommt zum Schluss ich sollte gestern eine Antwort erhalten das mein Konto gelöscht ist.Was ist passiert?NIX aber auch rein garnix!
Ο λογαριασμός σας έχει κλείσει, παρακαλώ;
Θέλω απλώς να πω ότι βλέπουμε τις 3 ημέρες ως εύλογο χρονικό διάστημα για να κλείσει ο λογαριασμός το καζίνο.
Εάν πιστεύετε ότι σας φέρθηκαν άσχημα, σκεφτείτε να υποβάλετε μια καταγγελία, παρακαλώ.
Has your account been closed, please?
I just want to say that we see 3 days as a reasonable time period for the casino to close the account.
If you feel you were treated badly, consider submitting a complaint, please.
Καταλαβαίνεις ΠΟΤΕ μια λέξη από αυτά που γράφω; Τρομερό το όλο θέμα!!!
ΠΑΛΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ μου έχουν διαγράψει το acc και έχουν περάσει σχεδόν 2 εβδομάδες που περιμένω!
Επιπλέον, δεν έχω πάρει ακόμα τις καταθέσεις μου πίσω!!!
Το όλο θέμα είναι ένα καζίνο SCAM ούτε περισσότερο ούτε λιγότερο! Και πάλι είχα 2 μπόνους ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ή τα έχω ακόμα.
Do you EVER understand a word of what I write? Terrible the whole thing!!!
AGAIN they have STILL NOT deleted my acc and it's been almost 2 weeks now that I'm waiting!
In addition, I still haven't got my deposits back!!!
The whole thing is a SCAM casino no more and no less! And again I had 2 bonuses running AT THE SAME TIME or I still have them.
Verstehst du ÜBERHAUPT ein Wort von dem was ich schreibe?Schrecklich das ganze!!!
NOCHMAL die haben mein Acc IMMER NOCH NICHT gelöscht und das sind nun fast 2 Wochen die ich warte!
Dazu kommt meine Einzahlungen habe ich bis heute nicht wieder!!!
Das ganze ist ein SCAM Casino nicht mehr und nicht weniger!Und nochmals ich habe 2 Bonuse GLEICHZEITIG laufen gehabt bzw habe ich noch.
Γεια σας,
ναι. Και εξακολουθώ να πιστεύω ότι πρέπει να υποβάλετε το παράπονό σας. Ειλικρινά, δεν έχει νόημα να παραπονιόμαστε συνεχώς εδώ, αν δεν έχουμε την ευκαιρία να ελέγξουμε τι έχει συμβεί. Δεν νομίζεις;
Απλώς υποβάλετε την καταγγελία εδώ (όπως σας έχω ήδη στείλει νωρίτερα):
https://casino.guru/complaints/create
Μόνο μετά από αυτό, μπορούμε να ξεκινήσουμε την έρευνα.
Σας ευχαριστώ.
Hello,
yes - I do. And I still think you should submit your complaint. Honestly, there is no point in constantly complaining here, if we have no chance to check what has happened. Don't you think?
Just submit the complaint here (as I already sent to you earlier):
https://casino.guru/complaints/create
Only after that, we can start with the investigation.
Thank you.
Γιατί αυτό το καζίνο εξακολουθεί να έχει καλή φήμη; Εάν δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε τη σωστή φήμη και δεν σας ενδιαφέρουν οι πολλές αρνητικές κριτικές, τότε δεν θα πρέπει να διαχειρίζεστε αυτόν τον ιστότοπο! Αυτό το βρώμικο καζίνο με βομβαρδίζει με διαφημίσεις και αρνείται να αυτο-αποκλειστεί παρόλο που λειτουργούν παράνομα στην αυστριακή αγορά!
Why does this casino still have a good reputation? If you are unable to post correct reputations and don't care about the many negative reviews, then you shouldn't be running this website! This filthy casino bombards me with advertising and refuses to self-exclude even though they operate illegally on the Austrian market!
Wieso wird dieses Casino noch immer mit einer guten Reputation geführt? Wenn ihr nicht in der Lage seit, korrekte Reputationen zu veröffentlichen und euch die vielen negativen Bewertungen egal sind, dann solltet ihr diese Homepage nicht betreiben! Dieses Dreckscasino bombardiert mich mit Werbung und verweigert einen Selbstausschluss obwohl die illegal am österreichischen Markt agieren!
Γειά σου.
Αυτό το καζίνο έχει μια καλή συνολική βαθμολογία με βάση την εσωτερική μας κριτική. Επιπλέον, έχει υποβληθεί μόνο 1 καταγγελία εναντίον αυτού του καζίνο μέχρι στιγμής:
https://casino.guru/casinozer-review#tab=js-tab-reputation
Αυτό οδηγεί στο δεύτερο σημείο, υποβάλετε την καταγγελία για να δούμε τι έχει συμβεί.
Εάν δεν υποβάλετε την καταγγελία, δεν είναι δίκαιο να αμφισβητήσετε τις μεθόδους μας, επειδή δεν μπορούμε να διερευνήσουμε το πρόβλημά σας και να ανακαλύψουμε τυχόν προβλήματα που κρύβονται από εμάς.
Μη διστάσετε να ελέγξετε τα παράπονα και κατά προτίμηση να υποβάλετε τα δικά σας:
https://casino.guru/complaints/create
Ευχαριστώ.
Hello there.
This casino has a good overall score based on our internal review. Plus there has been only 1 complaint submitted against this casino so far:
https://casino.guru/casinozer-review#tab=js-tab-reputation
This leads to the second point, submit the complaint so we shall see what has happened.
If you do not submit the complaint it is not fair to question our methods because we can't investigate your issue and find out any problems hidden from us.
Feel free to check complaints and preferably submit your own:
https://casino.guru/complaints/create
Thank you.
Ενημερώνω ότι η casinozer και τα συνεργαζόμενα καζίνο (Altacore NV) απορρίπτουν κάθε είδους καταγγελία (ανεξάρτητα από το περιεχόμενο). Σύμφωνα με τις δηλώσεις του, το καζίνο θεωρεί επίσης ότι δεν είναι υπεύθυνο για τη λήψη και τη συμμόρφωση με τυχόν μέτρα κατά του εθισμού στον τζόγο. Το καζίνο το δικαιολογεί πάντα με το άρθρο από τους Όρους και Προϋποθέσεις που συμφώνησε ο παίκτης κατά την εγγραφή:
"Με τη δημιουργία του λογαριασμού σας, εγγυάστε τα ακόλουθα: Κατανοείτε και αποδέχεστε τους υπάρχοντες κινδύνους απώλειας των χρημάτων σας χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες της Ιστοσελίδας"
Επομένως, εάν θέλετε μια δίκαιη διαδικασία παραπόνων και κάποια προστασία των παικτών, σας συμβουλεύω να μην το κάνετε στα καζίνο Altacore NV για να παίξετε.
I hereby inform that casinozer and its partner and sister casinos (Altacore N.V.) reject any kind of complaint (regardless of the content). According to its statements, the casino also sees itself not responsible for taking and complying with any measures against gambling addiction. The casino always justifies this with the article from the T&C that the player agreed to when registering:
"By creating your account, you guarantee the following: You understand and accept the existing risks of losing your money by using the services of the Website"
So if you want a fair complaints procedure and some player protection, I advise against doing so at Altacore N.V. casinos to play.
Υποθέτω ότι αυτός είναι ο λόγος που εξετάσαμε τα εργαλεία υπεύθυνου τζόγου ως "κακά".
I guess that's why we reviewed the responsible gambling tools as "bad".
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.