Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCasinoMega - γενική συζήτηση

CasinoMega - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

 από dakovtoni004
|
14.763 προβολές 67 απαντήσεις |
|
1...3 4
marcinqszwed

According to what you sent both here and to Veronika, the complaint shows that you won the money with the bonus play and therefore everything should be in order. So since you provided our experts with everything they needed and the decision was made in this way, even though I'm sorry, I can't change this decision.

Δεν θέλω να αλλάξω καμία από τις αποφάσεις σου. Δεν παίρνετε εσείς την απόφαση, μπορείτε μόνο να εκφράσετε τη γνώμη σας. Σας ζητώ να απαντήσετε κυριολεκτικά στις ερωτήσεις μου και να αιτιολογήσετε τη γνώμη σας για να καταλάβω και να γλυτώσω από το καζίνο στο μέλλον χάρη σε αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
marcinqszwed

Since according to what you have provided as a screenshot and after investigation it was found that you have uploaded money from bonus play and it can be paid a maximum of 10x the bonus amount, I can only recommend that you always be careful and read the terms and conditions. If you don't understand something then you have the option to chat with support or live chat. Alternatively, if you are worried that another problem may arise then don't play with the bonuses here and save yourself further worries in the future.

Hello Marcin,


At Casino Mega, all bonuses have terms and conditions with which you should familiarise yourself before starting to play.


On the 4th of December at 22:17, you deposited 100 PLN, on which you received a bonus of 75%, amounting to 75 PLN. By accepting it, you agreed to the bonus terms, one of which states:


The maximum win from the 75% bonus on the third casino deposit is ten times (10x) the amount of the bonus received. Any amount exceeding this requirement will be deducted from the customer's balance. The maximum withdrawal from the bonus is also applied when you cancel the bonus.


Consequently, your winnings of 10,008.61 PLN were reduced to 750 PLN and paid into your account on the 8th of December around 16:26.


If you have any questions moving forward, please do not hesitate to contact us via email or live chat and we will be happy to assist you and clarify any doubts.


Thanks,

CasinoMega Team

Έκανα κατάθεση χθες, ήθελα να παίξω σήμερα, είπε, δεν είναι διαθέσιμο στη χώρα σας, λέτε ότι δέχεστε παίκτες από τη Γερμανία, τι είναι αυτό το χάλι, ποιος αστειεύεται ποιος εδώ;! Δεν μπορώ να συνδεθώ ή να κάνω κάτι άλλο και μπορώ μόνο να γράψω ένα email στο casinomega.

Ελπίζω να φροντίσεις να εξοφληθεί αμέσως η κατάθεσή μου, είναι το ίδιο με το χρέος, εδώ διάβασα ότι το καζίνο δέχεται παίκτες από Γερμανία και αφού η κατάθεσή μου δεν τους δέχεται πλέον, σωστά!!!

Φροντίστε το ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
marcoleitner389

Hello,

I saw the casino representative just recently explained the matter in the complaint. A reload matter bonus combined with unfinished bets. Please enter the complaint thread through this link 👈

Hope it helps.


Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ πλέον να συνδεθώ!!! Λέει, δεν είναι διαθέσιμο στη χώρα μου, ποιος μιλάει για το μπόνους, τι συμβαίνει με εσάς!

Αυτόματη μετάφραση:
marcoleitner389

I see that it has been resolved by what you wrote in your complaint.

Is that so?🙂

1...3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα