πριν από 3 έτη
Δεν εννοούσα να πιέσω
θα πρέπει να είναι μόνο μια πρόταση
I did not mean to push 🙂
should only be a suggestion
0
Δεν εννοούσα να πιέσω
θα πρέπει να είναι μόνο μια πρόταση
I did not mean to push 🙂
should only be a suggestion
δεν με αφήνουν να κάνω αναλήψεις
they won't let me make withdrawals
no me dejan hacer retiros
Χαίρετε,
τι λόγο σου έδωσαν για αυτό, παρακαλώ;
Ίσως κάποιο πρόβλημα με τη συγκεκριμένη επιλογή πληρωμής;
Hello,
what reason did they give you for that, please?
Some problem with the specific payment option maybe?
Λυπάμαι αλλά είναι στην ισπανική γλώσσα.
Θα μπορούσατε να το γράψετε εδώ, για να βοηθήσει ο μεταφραστής, παρακαλώ;
I'm sorry but it is in the Spanish language.
Could you write it down here, so the translator can help a bit, please?
η ιστορία είναι ίδια όπως πάντα τεχνικά προβλήματα που κατατίθενται με μια άλλη εναλλακτική μέθοδο ... jeton bitcon. ηλεκτρονικά πορτοφόλια που δεν έχουμε όλοι και δεν το λένε στην αρχή όταν καταθέτετε με την πιστωτική σας κάρτα ή όταν χάνετε, μόνο όταν θέλετε να κάνετε ανάληψη και να ξεκουραστείτε
the story is the same as always technical problems deposited with another alternative method ... jeton bitcon. electronic wallets that we don't all have and they don't say that at first when you deposit with your credit card, or when you lose, only when you want to withdraw something and rest
Ναι, αυτή είναι μια αρκετά κοινή ιστορία. Σας συνιστώ να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να δημιουργήσετε το ewallet που χρειάζονται, να λάβετε τα κέρδη σας από εκεί και στη συνέχεια να εγκαταλείψετε το καζίνο. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι καλύτερα να τους δώσεις τα χρήματά σου και να τα χάσεις όλα.
Yes, that's a pretty common story. I recommend you to spend some time on creating the ewallet they require, get your winnings from there and then you can abandon the casino. I still believe it's better then giving them your money and lose it all instead.
Φταίτε πολλές ευθύνες που δίνετε ψευδείς πληροφορίες σχετικά με τα καζίνο χωρίς προηγουμένως να τις επαληθεύσετε, όπως συμβαίνει με το casinoin
You have a lot of blame for giving false information about casinos without first verifying it, as is the case with casinoin
Ο Hay έχει κάποια σχέση με το icebet. Κέρδισα πάνω από 7 χιλιάδες εκεί, πληρώνουν μόνο 20 έως 400 και τους έχουν πληρώσει 3 φορές. Έχουν γίνει αρκετές επαληθεύσεις. Και πάρε 1x400 μετά από λίγες μέρες. Τα υπόλοιπα μένουν εκεί μετά από 1 εβδομάδα λαμβάνω ένα email 1200 έχουν ακυρωθεί πρέπει να πληρώσω 200.
Τι είναι αυτό?
Hay has someone had something to do with icebet. I won over 7k there, they only pay out 20 to 400 and have had them paid out 3 times. Several verifications done. And get 1x 400 after a few days. The rest stays there after 1 week I get an email 1200 have been canceled I should pay 200.
What's that?
Hay hat jemand mit icebet was zu tun gehabt. Habe dort über 7k gewonnen die lasse nur 20bis400 auszahlen habe 3x auszahlen lassen. Mehrere verifizierungen durchgeführt. Und nach paar Tagen 1x 400 bekommen. Rest bleibt dort nach 1 Woche bekomme ich ne Email 1200 wurden storniert ich solle 200 auszahlen.
Was solln das ?
Επαληθεύουμε κάθε πληροφορία σχετικά με ένα καζίνο στον ιστότοπό μας και το κάνουμε μερικές φορές το χρόνο (ειδικά σε περίπτωση καζίνο με καλή βαθμολογία). Χρησιμοποιούμε πληροφορίες που δίνονται από τα καζίνο, οπότε αν ισχυρίζονται ότι υπάρχουν ορισμένες μέθοδοι πληρωμής, τις δηλώνουμε στον ιστότοπο. Από την άλλη πλευρά, μπορούμε να δοκιμάσουμε 35 διαθέσιμες μεθόδους πληρωμής σε κάθε καζίνο. Αυτό είναι απλά αδύνατο να γίνει.
We verify every information about a casino on our website and we do it a few times per year (especially in case of casino with a good rating). We use information given by the casinos so if they claim that certain payment methods are available, we state it on the website. On the other hand, we can test 35 available payment methods in every casino. That's simply impossible to do.
Με κάνει να πιστεύω ότι είσαι περισσότερο για τη δουλειά του καζίνο παρά για τους παίκτες, όταν εμείς είμαστε αυτοί που σε ταΐζουμε.
It makes me think that you are more for the work of the casino than for the players, when we are the ones who feed you.
Me hace pensar que eres más para el trabajo del casino que para los jugadores, cuando somos nosotros los que te alimentamos.
Νομίζω ότι πρέπει να διαβάσετε ξανά την ανάρτηση.
Ο Ντάνιελ δεν υπερασπίζεται το καζίνο και ακόμα κι αν το έκανε, να είστε βέβαιοι ότι έχει έναν καλό λόγο για αυτό.
Δεν ξέρω ποιον ταΐζετε αλλά σίγουρα δεν είμαστε εμείς 🙂.
Μείνε καλά.
I think you should read the post again.
Daniel is not defending the casino and even if he did, be assured that he has a good reason for that.
I don't know who you are feeding but is definitely not us 🙂.
Stay well.
Μείνετε μακριά από το Casinoin και τα άλλα δύο. Οι παίκτες πρώτα προσελκύονται και στη συνέχεια αφαιρούνται. Έχουν αφαιρέσει καλά παιχνίδια και ένα μεγάλο μέρος δεν είναι διαθέσιμο για Γερμανούς παίκτες. Τα υπόλοιπα παιχνίδια είναι σκουπίδια. Ψάχνω για ένα καζίνο που να είναι δίκαιο
Stay away from Casinoin and the other two. The players are first attracted and then ripped off. They have removed good games and a large part is not available for German players. The rest of the games are rubbish. I'm looking for a casino that is fair
Finger weg von Casinoin und den anderen beiden.Erst werden die Spieler angelockt um dann abzuzocken.Gute Spiele haben sie rausgenommen und ein großer Teil ist für deutsche Spieler nicht verfügbar. Der Rest an Spielen ist Schrott.Ich suche mir ein Casino das fair ist
Γεια σας,
Έλεγξα και τα παράπονά σας κατά του Casinoin Casino και πήρατε τα κέρδη σας και στις δύο περιπτώσεις. Είμαι σωστός?
Νομίζω ότι σε απασχολούν περισσότερο τα παιχνίδια, έτσι δεν είναι;
Hello,
I checked both your complaints against Casinoin Casino and you got your winnings in both cases. Am I correct?
I think that you are more concerned about the games, don't you?
Γειά σου,
Εάν κάποιος παίκτης παραβιάζει τους Όρους και τις Προϋποθέσεις, θα έλεγα ότι το καζίνο μπορεί να έχει έναν λόγο.
Μπορώ να δω ότι υποβάλατε μια καταγγελία κατά ενός διαφορετικού καζίνο (Casinoin), μπορούμε να το συζητήσουμε σε ένα κατάλληλο νήμα:
https://casino.guru/casinoin-review#tab=js-tab-discussion
Ευχαριστώ.
Hello there,
If any player violates the Terms and Conditions, I'd say that casino could have a reason.
I can see you submitted a complaint against a different casino (Casinoin), we can discuss it in an appropriate thread:
https://casino.guru/casinoin-review#tab=js-tab-discussion
Thak you.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.