Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCasinoin - γενική συζήτηση

Casinoin - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

 από Lampros
|
62.166 προβολές 265 απαντήσεις |
|
12 3 4...14
khathunm61

I can see you already submitted the complaint here.

But as far as I can see, Petronela will need more info from you. Does the casino communicate with you when you contact them? It would be good to know why they keep cancelling the withdrawal.

Έγινε επεξεργασία

I uploaded all my information to them! Id card! Passport! All the bills to top up! Utility bills! G2A accounts! Neosurf accounts! Wait a minute! They are deliberately making it hard for us players! Garbage platform! Please help me!


khathunm61

Hello,

can you answer these questions as well, please?

"Have you been advised why you can’t withdraw your winnings? Is it an internal casino system issue, or it’s related to your account only?"

If so, please respond to your complaint. Thank you.

Ο Hay έχει κάποια σχέση με το icebet. Κέρδισα πάνω από 7 χιλιάδες εκεί, πληρώνουν μόνο 20 έως 400 και τους έχουν πληρώσει 3 φορές. Έχουν γίνει αρκετές επαληθεύσεις. Και πάρε 1x400 μετά από λίγες μέρες. Τα υπόλοιπα μένουν εκεί μετά από 1 εβδομάδα λαμβάνω ένα email 1200 έχουν ακυρωθεί πρέπει να πληρώσω 200.


Τι είναι αυτό?

Αυτόματη μετάφραση:

Είναι ένα καζίνο απάτης, ελπίζω να έχετε τα χρήματά σας

Αυτόματη μετάφραση:

Icebet is a fraud platform malicious t&c against the players

Their RTP is zero...dont bekomme a victim, dont play there

simplyme

Kindly note, that this thread is bound to the Casinoin only.

Would you mind commenting on this casino in the proper thread, please?

https://casino.guru/icebet-casino-review#tab=js-tab-discussion

Have to say that its reputation could be better:

file


εδώ και μια βδομάδα και παραπάνω δεν μου στέλνουν 1600€ που έχω κερδίσει και μου λένε πως έχει γίνει η έγκριση από την μεριά τους, έχουν προωθήσει τις αναλήψεις αλλά ο πάροχος που εχογν για τις αναλήψεις έχει πρόβλημα και καθυστερεί. Αρνούνται να δώσουν οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία και όλο λένε ότι σύντομα θα αποκατασταθεί το πρόβλημα. Εν τω μεταξύ το site δέχεται κανονικότατα καταθέσεις και δεν έχουν καν ένα warning banner ότι έχουν τεχνικό πρόβλημα με αναλήψεις.

Η πλάκα είναι πως έχω κάνει 3-4 αναλήψεις κανονικά από από αυτούς ποσά μεταξύ 400-800€ Και δεν είχα θέμα, αλλα μόλις ζήτησα 1600€ (4 σπαστά αιτήματα) τότε άρχισαν να ζητάνε πιστοποιήσεις λογαριασμών καρτών κτλ που δεν είχαν ζητήσει πριν!!

μυρίζομαι απάτη και δεν ξέρω τι να κάνω

gkara2022

Hello,

I replied to you:

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/cazinoin-ate-me-30600-euros#post-30888

Sometimes casinos ask for a further check when the player requests a higher withdrawal amount. It's not so unusual, it's just a kind of further verification.


gkara2022

Γεια σου φίλε και σε εμένα ένα μικρό ποσό 197 ευρώ και δεν τα εχουν βάλει.πάνω από 10 μέρες τώρα περιμένω

Radka

i have provide any paper and verification paper they have asked.

Giorgosbig

και φαντάζομαι παίρνεις την ίδια απάντηση… να περιμένεις να λυθεί το πρόβλημα σωστα;

gkara2022

Ναι το ίδιο λένε μιλάμε δεν έχω παίξει σε ποίο απατεώνες.παιζω 15 χρόνια ονλινε πρώτη φορά μου συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Και εμένα δεν μου έχει ξανατύχει. Ελπίζω ο Γκουρού να βοηθήσει γιατί πραγματικά είμαι απελπισμένος. Και όχι τίποτε άλλο και νομικά δεν μπορείς να κυνηγήσεις για να τους τρέξεις.. περισσότερα λεφτά θα φας από τα κέρδη.

Έγινε επεξεργασία

Γεια σου φίλε και σε εμένα ένα μικρό ποσό 197 ευρώ και δεν τα εχουν βάλει.πάνω από 10 μέρες τώρα περιμένω

Hello,

what did the casino tell you, please?

Are you also fully verified?

Και εμένα δεν μου έχει ξανατύχει. Ελπίζω ο Γκουρού να βοηθήσει γιατί πραγματικά είμαι απελπισμένος. Και όχι τίποτε άλλο και νομικά δεν μπορείς να κυνηγήσεις για να τους τρέξεις.. περισσότερα λεφτά θα φας από τα κέρδη.

I also hope that this is just a small complication and we will be able to help. This casino is licensed, so the last option would be the authority, but I think it's too early to think about it at the moment.

Radka

The casino asked me in the beginning for certification papers (card, Id, selfie) which provided by me and they found them OK. I tried to withdraw the money and then they asked me for bank statement. I provided and they found it also OK. And then they started the fairytale for problem with the withdrawal provider and that from their side they have forward the requests to the provider successfully.

Radka

Δεν μου έχει ζητήσει επαλήθευση.απο τη τράπεζα μου είπανε ότι πρέπει να στείλουν κάποια αρχεία για να γίνει η συναλλαγή αλλιώς δεν θα φανούν τα λεφτά.

Μετά από 38 mail σήμερα άλλαξαν απάντηση.

file

Δεν τους εμπιστευομαι καθόλου αλλά είμαι υποχρεωμένος να περιμένω.

Αν δεν τα βάλουν όμως δεν ξέρω τι να κάνω αλήθεια…


😂το ίδιο και σε εμένα σε 7 εργάσιμες μέρες και αν δεν μπουν πάλι από την αρχή χααχαχαα😂 μας δουλεύουν κανονικά.

Μετά από 38 mail σήμερα άλλαξαν απάντηση.

file

Δεν τους εμπιστευομαι καθόλου αλλά είμαι υποχρεωμένος να περιμένω.

Αν δεν τα βάλουν όμως δεν ξέρω τι να κάνω αλήθεια…


Hello,

I'd say that this could be the result of the previous payment provider problem, if the money is about to be returned it truly seems like the payment was not processed.

Furthermore, Giorgosbig has received the same information, hence I feel it can be true after all.

I can imagine that it feels wrong to you to wait for so long and then start over again though. 

The Complaint Team will look into this, I'm sure.




12 3 4...14
Μετάβαση στη σελίδααπό 14 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα