ΦόρουμΚαζίνοCasinoin - γενική συζήτηση

Casinoin - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από Lampros
|
28468 προβολές 218 απαντήσεις |
|
12 3 4...11
Προσθήκη ανάρτησης
khathunm61
πριν από 1 έτος

I can see you already submitted the complaint here.

But as far as I can see, Petronela will need more info from you. Does the casino communicate with you when you contact them? It would be good to know why they keep cancelling the withdrawal.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

I uploaded all my information to them! Id card! Passport! All the bills to top up! Utility bills! G2A accounts! Neosurf accounts! Wait a minute! They are deliberately making it hard for us players! Garbage platform! Please help me!


khathunm61
πριν από 1 έτος

Hello,

can you answer these questions as well, please?

"Have you been advised why you can’t withdraw your winnings? Is it an internal casino system issue, or it’s related to your account only?"

If so, please respond to your complaint. Thank you.

πριν από 2 έτη

Ο Hay έχει κάποια σχέση με το icebet. Κέρδισα πάνω από 7 χιλιάδες εκεί, πληρώνουν μόνο 20 έως 400 και τους έχουν πληρώσει 3 φορές. Έχουν γίνει αρκετές επαληθεύσεις. Και πάρε 1x400 μετά από λίγες μέρες. Τα υπόλοιπα μένουν εκεί μετά από 1 εβδομάδα λαμβάνω ένα email 1200 έχουν ακυρωθεί πρέπει να πληρώσω 200.


Τι είναι αυτό?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Είναι ένα καζίνο απάτης, ελπίζω να έχετε τα χρήματά σας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Icebet is a fraud platform malicious t&c against the players

Their RTP is zero...dont bekomme a victim, dont play there

simplyme
πριν από 1 έτος

Kindly note, that this thread is bound to the Casinoin only.

Would you mind commenting on this casino in the proper thread, please?

https://casino.guru/icebet-casino-review#tab=js-tab-discussion

Have to say that its reputation could be better:

file


πριν από 1 έτος

εδώ και μια βδομάδα και παραπάνω δεν μου στέλνουν 1600€ που έχω κερδίσει και μου λένε πως έχει γίνει η έγκριση από την μεριά τους, έχουν προωθήσει τις αναλήψεις αλλά ο πάροχος που εχογν για τις αναλήψεις έχει πρόβλημα και καθυστερεί. Αρνούνται να δώσουν οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία και όλο λένε ότι σύντομα θα αποκατασταθεί το πρόβλημα. Εν τω μεταξύ το site δέχεται κανονικότατα καταθέσεις και δεν έχουν καν ένα warning banner ότι έχουν τεχνικό πρόβλημα με αναλήψεις.

Η πλάκα είναι πως έχω κάνει 3-4 αναλήψεις κανονικά από από αυτούς ποσά μεταξύ 400-800€ Και δεν είχα θέμα, αλλα μόλις ζήτησα 1600€ (4 σπαστά αιτήματα) τότε άρχισαν να ζητάνε πιστοποιήσεις λογαριασμών καρτών κτλ που δεν είχαν ζητήσει πριν!!

μυρίζομαι απάτη και δεν ξέρω τι να κάνω

gkara2022
πριν από 1 έτος

Hello,

I replied to you:

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/cazinoin-ate-me-30600-euros#post-30888

Sometimes casinos ask for a further check when the player requests a higher withdrawal amount. It's not so unusual, it's just a kind of further verification.


gkara2022
πριν από 1 έτος

Γεια σου φίλε και σε εμένα ένα μικρό ποσό 197 ευρώ και δεν τα εχουν βάλει.πάνω από 10 μέρες τώρα περιμένω

Radka
πριν από 1 έτος

i have provide any paper and verification paper they have asked.

Giorgosbig
πριν από 1 έτος

και φαντάζομαι παίρνεις την ίδια απάντηση… να περιμένεις να λυθεί το πρόβλημα σωστα;

gkara2022
πριν από 1 έτος

Ναι το ίδιο λένε μιλάμε δεν έχω παίξει σε ποίο απατεώνες.παιζω 15 χρόνια ονλινε πρώτη φορά μου συμβαίνει κάτι τέτοιο.

πριν από 1 έτος

Και εμένα δεν μου έχει ξανατύχει. Ελπίζω ο Γκουρού να βοηθήσει γιατί πραγματικά είμαι απελπισμένος. Και όχι τίποτε άλλο και νομικά δεν μπορείς να κυνηγήσεις για να τους τρέξεις.. περισσότερα λεφτά θα φας από τα κέρδη.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Γεια σου φίλε και σε εμένα ένα μικρό ποσό 197 ευρώ και δεν τα εχουν βάλει.πάνω από 10 μέρες τώρα περιμένω

πριν από 1 έτος

Hello,

what did the casino tell you, please?

Are you also fully verified?

πριν από 1 έτος

Και εμένα δεν μου έχει ξανατύχει. Ελπίζω ο Γκουρού να βοηθήσει γιατί πραγματικά είμαι απελπισμένος. Και όχι τίποτε άλλο και νομικά δεν μπορείς να κυνηγήσεις για να τους τρέξεις.. περισσότερα λεφτά θα φας από τα κέρδη.

πριν από 1 έτος

I also hope that this is just a small complication and we will be able to help. This casino is licensed, so the last option would be the authority, but I think it's too early to think about it at the moment.

Radka
πριν από 1 έτος

The casino asked me in the beginning for certification papers (card, Id, selfie) which provided by me and they found them OK. I tried to withdraw the money and then they asked me for bank statement. I provided and they found it also OK. And then they started the fairytale for problem with the withdrawal provider and that from their side they have forward the requests to the provider successfully.

Radka
πριν από 1 έτος

Δεν μου έχει ζητήσει επαλήθευση.απο τη τράπεζα μου είπανε ότι πρέπει να στείλουν κάποια αρχεία για να γίνει η συναλλαγή αλλιώς δεν θα φανούν τα λεφτά.

πριν από 1 έτος

Μετά από 38 mail σήμερα άλλαξαν απάντηση.

file

Δεν τους εμπιστευομαι καθόλου αλλά είμαι υποχρεωμένος να περιμένω.

Αν δεν τα βάλουν όμως δεν ξέρω τι να κάνω αλήθεια…


gkara2022
πριν από 1 έτος

😂το ίδιο και σε εμένα σε 7 εργάσιμες μέρες και αν δεν μπουν πάλι από την αρχή χααχαχαα😂 μας δουλεύουν κανονικά.

πριν από 1 έτος

Μετά από 38 mail σήμερα άλλαξαν απάντηση.

file

Δεν τους εμπιστευομαι καθόλου αλλά είμαι υποχρεωμένος να περιμένω.

Αν δεν τα βάλουν όμως δεν ξέρω τι να κάνω αλήθεια…


πριν από 1 έτος

Hello,

I'd say that this could be the result of the previous payment provider problem, if the money is about to be returned it truly seems like the payment was not processed.

Furthermore, Giorgosbig has received the same information, hence I feel it can be true after all.

I can imagine that it feels wrong to you to wait for so long and then start over again though. 

The Complaint Team will look into this, I'm sure.




12 3 4...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα