Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCasinoin - γενική συζήτηση

Casinoin - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

 από Lampros
|
63.765 προβολές 265 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...14

😂το ίδιο και σε εμένα σε 7 εργάσιμες μέρες και αν δεν μπουν πάλι από την αρχή χααχαχαα😂 μας δουλεύουν κανονικά.

Hello,

I guess that the pretty same question goes to you. I'm eager to know whether players from some other countries face the same issue as you do at the moment. 🤔

Anyway, you've submited the complaint, sadly complaint can't save you from the waiting but it's good to know that someone is whatching over it, I'd say.

We count on you!! Honestly you are our last hope! 🙂

Δεν πρόκειται να πάρουμε τα χρήματα.το θέμα είναι κάποιος να τους γαμησει δεν καταλαβαίνουν τίποτα μην τους γαμησο κάνα σπίτι μπάσταρδοι απατεώνες.

We count on you!! Honestly you are our last hope! 🙂

I read your complaint update and I think that now it's pretty clear that there are some troubles with cards, hence you'll need to opt for a different payment option when the money is returned to your casino account.

Even the payment provider can experience some difficulties, it happens.

I can't see another issue. 🤞


Δεν πρόκειται να πάρουμε τα χρήματα.το θέμα είναι κάποιος να τους γαμησει δεν καταλαβαίνουν τίποτα μην τους γαμησο κάνα σπίτι μπάσταρδοι απατεώνες.

Mind your language, please.

Also, allow me to inform you that the casino openly explained the issue and suggested a solution.

Quoting from the complaint:

"Unfortunately, our card payment provider is experiencing a technical outage due to which the card transactions were not processed correctly and have actually failed status. According to the latest information received, the funds that were not credited to players’ bank accounts will be returned to the accounts in our system within 7 business days. Once the funds are received back, you will be able to request a new payout using an alternative method after that.


Please reach out to the customer support, so they could provide you with the alternative payout options and credit a bonus as an apology for the inconvenience caused."

I think that it's kind of good news. No cheating so far, I'd say.


Πάντως εμένα σήμερα μου επιστράφηκαν τα χρήματα στο λογαριασμό του παιχνιδιού.

Έκανα ανάληψη του ποσού μέσω τραπεζικής κατάθεσης SEPA. Τους ρώτησα αμέσως αν το είδαν το αίτημα (γιατί μου έβαλε Unknown Error) και αμέσως όμως το ποσό που είχα ζητήσει είχε μετατραπεί σε αίτημα ανάληψης.

Βεβαια ζήτησαν πάλι bank statement για να επιβεβαιώσουν ότι μου ανήκει ο λογαριασμός… είδωμεν… προς το παρόν είναι σε διαδικασία επεξεργασίας.

Για το Bonus που έχουν τάξει κουβέντα βέβαια.. αλλά δεν με νοιάζει, ας πάρω τα χρήματα μου..

gkara2022

I understand that this is not a very smooth process, however, the casino seems to care, and I think that it will be resolved.

They wrote that the bonus is compensation for those troubles, that's quite usual.

Hope you get your winnings soon. 🤞

gkara2022

Είχες κάποια ενημέρωση για την ανάληψη?

Εχω μείνει στο ότι η κατάθεση θα γίνει εντός 3 εργάσιμων ημερών.

Απο Τρίτη λογικά περιμένω..

«Hello! Yes, we see that your request has been approved and you have already requested a withdrawal. Please, note that such transfers take up to 3 business days so please do not cancel the transaction while it is being processed»

gkara2022

Μακάρι φίλε γιατί έχω απελπιστεί και εγώ. Λογικά πρέπει να πληρωθούμε εφόσον έχει γίνει η επαλήθευση και το αίτημα sepa βρίσκεται σε εξέλιξη,αν έχεις κάποιο νέο,γράψτο να μαθαίνουμε και εμείς.

gkara2022

Φίλε καλησπέρα,είχες κάποιο νεότερο σχετικά με την ανάληψη,τι γίνεται?εγώ ακόμα περιμένω.ενημερωσε μας.

Giorgosbig

Φίλε καλησπέρα,τι έγινε τα πήρες τα χρήματα?

Σήμερα υποτειθεται ότι είναι η 3η μέρα που ειναι το όριο που ανέφεραν για να την κάνει η SEPA.

Τους έστειλα και μειλ να δω να μου πουν τι γίνεται.

Μολις έχω νέα θα σας ενημερωσω

Απάντησαν το παρακάτω και οι απαντήσεις τους

file file

Άλλες 3 εργάσιμες;αυτό που ζούμε είναι μακάβριο ειλικρινά.παρακαλω πολύ το guru να επέμβει στο θέμα μας και να αποκατασταθεί το πρόβλημα μάς,περιμένουμε τόσες ημέρες και ακόμα τίποτα.

Αλήθεια μακαρι να μπορούσα να πάω στα γραφεία τους να τα πάρω έστω και σε δίφραγκα αρκεί να τα πάρω..

gkara2022

Λογικά αύριο πρέπει να μπουν,που μπλέξαμε!!!!οι προηγούμενες αναλήψεις που είχες κάνει σε πόσες μέρες σου έμπαιναν τα χρήματα?

Αλήθεια μακαρι να μπορούσα να πάω στα γραφεία τους να τα πάρω έστω και σε δίφραγκα αρκεί να τα πάρω..

Hello,

Just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂 and I hope you get your winnings soon!

Radka

Γειά σου φίλε,σε παρακαλώ κάνε κάτι περιμένουμε τόσες μέρες και δεν έχουμε πληρωθεί,παλεύω από τις 18 Αυγούστου,μου ζήτησαν μετά απο 3 ημερες επαληθευσει,τους έστειλα όλα τα απαραίτητα έγγραφα,η ταυτοποίηση επαληθεύτηκε επιτυχώς,από κει και πέρα επειδή είχαν πρόβλημα με τις πληρωμές όπως μας ενημέρωσαν περιμέναμε άλλες 3 ημέρες,αφού μας ειδοποίησαν πως άνοιξε το sepa και αποκατασταθηκε το πρόβλημα πληρωμών τους,περιμένουμε έως και σήμερα έχουν περάσει 3 εργάσιμες ημέρες και ακόμα τίποτα,ειλικρινά όλο αυτό είναι ψυχολογικό και πολύ αγχωτικό,σου ζητώ να μας βοηθήσεις και να επιλυθεί το θέμα μας.Σε ευχαριστώ πολύ,αλλά είμαι πολύ δυσαρεστημενος με όλα όσα γίνονται.Οι μέρες περνάνε και χρήμα δεν βλέπουμε!!!!!!

lamprostsakal

Νομιζω γύρω στις 3-4 μέρες max

1...3 4 5...14
Μετάβαση στη σελίδααπό 14 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα