ΦόρουμΚαζίνοCasinoin - γενική συζήτηση

Casinoin - γενική συζήτηση (σελίδα 13)

πριν από 3 έτη από Lampros
|
41287 προβολές 239 απαντήσεις |
|
1...12 13
Προσθήκη ανάρτησης
vanya.tkach
πριν από 1 μήνα

Hello, has your KYC lasted that long ? I'd say that's too much. What's the problem with not being able to verify your documents ? Have you thought about lodging a complaint if you can't move on ? 

πριν από 1 μήνα

με τσεκάρουν μόνο μια βδομάδα και μου είπαν ότι μπορούν να το επεκτείνουν σε 30 εργάσιμες, που είναι πολλά.

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 1 μήνα

Yes, that would be for me too. We also give casinos 14 days for KYC because we believe that casinos should be able to sort out everything necessary and verify the player by then. So if it takes an unreasonable amount of time, you can contact us at any time. 

In your case, it was only a week, which doesn't seem so bad to me.

Anyway, didn't you try to play after that experience ? 

πριν από 1 μήνα

Δεν θέλω να παίζω πια εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 1 μήνα

It is totally up to you, of course. If this experience has put you away, it is better to move on. Right?

πριν από 1 μήνα

Παρακαλώ μειώστε τη βαθμολογία αυτού του καζίνο γιατί είναι πολύ κακά.

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 1 μήνα

It is really not possible to reduce the rating of the casino whenever someone asks for it. The whole process needs to be done before the rating can get lower or higher.🤷‍♀️

I believe that you are aware of this. Right?

If you'd like to read about it more, do so here, please. You can find there much information regarding the whole process.

πριν από 1 μήνα

Θέλω να γράψω ένα παράπονο για αυτό το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 1 μήνα

What would that be about? What happened to you here? Last time we wrote to each other we talked about verification but I didn't catch any problem. 

Could you please tell me ? 

πριν από 1 μήνα

μου πήρε τα λεφτά

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 1 μήνα

Okay, and on what basis did the casino take your money, did they tell you any reason ? 

πριν από 1 μήνα

Δηλαδή με άφησαν να βγάλω χρήματα από το πορτοφόλι μου

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 1 μήνα

Am I assuming correctly no issues is now troubling you at Casinoin? 🙂

Can't say I fully understood the whole point, so if there is anything of concern, feel free to specify it, please.

πριν από 1 μήνα

τα χρήματα μου πληρώθηκαν, αλλά και πάλι δεν συμβούλεψα κανέναν να παίξει εκεί

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 1 μήνα

Well, thank you for sharing your opinion. Sometimes it would be nice to describe a bit more what happened to you, because it will help other players.

Anyway, why wouldn't you recommend playing at this casino ? If they paid you the money, I might be interested. 🙂

1...12 13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη