πριν από 1 μήνα
Γειά σου.
Hello.
Здравствуйте.
0
Γεια, υπάρχει κάτι που θα θέλατε να πείτε σε αυτό το καζίνο; Έχεις παίξει εδώ;
Hey, is there anything you would like to say to this casino? Have you played here?
γεια σου,
Έχω έναν επαληθευμένο λογαριασμό και είχα κάνει 3 αναλήψεις που όλες ακυρώθηκαν. Όταν ρωτάω τον λόγο στο live chat πείτε ότι έχουν περάσει το θέμα στους "ειδικούς" τους.
hello ,
i have a verified account and i had made 3 withdrawals that all where cancelled.When i ask the reason at the live chat the say that they have pass the issue to their "specialists" .
Γεια σας, είναι πιθανό η ζωντανή συνομιλία, αφού δεν ασχολείται με αναλήψεις, να μην ξέρει πώς να σας απαντήσει. Οπότε θα έπρεπε να πάει σε ένα συγκεκριμένο τμήμα όπου μάλλον θα ζητούσα μια επαφή και θα έστελνα ένα email. Το καζίνο δεν σας είπε γιατί ακυρώθηκαν οι αναλήψεις σας; Σίγουρα θα ήταν χρήσιμο να το γνωρίζουμε αυτό πρώτα.
Παίξατε με μπόνους εδώ;
Hi, it's possible that live chat, since it doesn't deal with withdrawals, doesn't know how to answer you. So it would have to go to a specific department where I would probably ask for a contact and send an email. The casino didn't tell you why your withdrawals were canceled? It would certainly be useful to know this first.
Did you play with a bonus here?
Όχι, δεν είπαν τον λόγο αφού τους ρώτησα επίσης δύο φορές. Έχω κάνει στο παρελθόν επιτυχή ανάληψη από το καζίνο, αλλά έχω αλλάξει την κάρτα μου από τότε με την οποία έκανα την κατάθεση. Όχι, δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ κανένα μπόνους
No they didnt state the reason after i also asked them twice.I have previously withdrawal successfully in the past from casinoin but i have changed my card since then with which i did the deposit .No i have never used any bonus
Και δεν χρειάστηκε να επαληθεύσετε τη νέα κάρτα; Εάν το καζίνο δεν επικοινωνήσει μαζί σας για κάτι ή δεν σας ενημερώσει, η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει, καθώς βλέπω ότι έχετε ανοιχτό παράπονο .
Θα παρακολουθώ λοιπόν τις εξελίξεις και αν ακούσετε κάτι νεότερο, ενημερώστε με.
And you didn't need to verify the new card? If the casino doesn't get back to you with anything or update you, our team will try to help you since I see you have an open complaint.
So I'll keep an eye on developments and if you hear anything new, please let me know.
Τους ρώτησα αν χρειάζονται κάποια δήλωση της νέας μου κάρτας ή έλεγχο ταυτότητας και μου απάντησαν όχι ακόμα. Περιμένω την απάντησή τους. Σας ευχαριστώ για την υποστήριξή σας
I asked them if they need any statement of my new card or authentication and they answered not yet .I waiting for their reply.Thank you for your support
Νόμιζα ότι αυτό θα ήταν το πρώτο πράγμα που θα σου ζητούσαν, αλλά εφόσον δεν το χρειάζονται, δεν πειράζει.
Θα περιμένουμε λοιπόν να ακούσουμε τους ειδικούς και να δούμε γιατί ακυρώθηκαν οι αναλήψεις σας.
Όταν το μάθετε, ενημερώστε το παράπονό σας και εμένα. 🙂
I thought that would be the first thing they would ask of you, but as long as they don't need it that's fine.
So we'll wait to hear from the specialists and see why your withdrawals were canceled.
When you find out, update your complaint and me. 🙂
Το πρόβλημα είναι ότι έχουν περάσει 3 μέρες από τότε που το τεύχος μου παραδόθηκε στους "ειδικούς" τους για τόσο μικρό ποσό και απλό θέμα. Είναι σαν να μην θέλουν να κάνετε ανάληψη. Κάθε email είναι η ίδια γενική απάντηση. Πολύ κακή εμπειρία δυστυχώς.
The problem is that its been 3 days since my issue is handed over to their "specialists" for such a small amount and simple matter .It is like they simple dont want you to withdraw.Every email is the same general response.Very poor experience unfortunately.
Αυτό θα με ανησυχούσε και εμένα, αλλά όταν προσπαθώ να το δω από μια πιο γενική οπτική γωνία, θα έλεγα ότι πρέπει να μάθουμε την απάντηση του ειδικού για να προχωρήσουμε. Δεν είναι η καλύτερη επιλογή, το ξέρω - αλλά δεν γνωρίζω εναλλακτικές προς το παρόν.
Ελπίζω σύντομα να επικοινωνήσουμε μαζί σας και να επιλυθεί η απόσυρση!
That would worry me too, but when I try to look at it from a more general perspective, I'd say we most need to learn the specialist's response in order to move on. Not the best option, I know - but I'm not aware of alternatives at the moment.
I hope you will soon be contacted and the withdrawal resolved!
Good evening,
On Friday 18/10 I made a deposit and by Saturday I won 12,065 euros, yesterday I tried to make a withdrawal and while all the other times my withdrawals were completed within just a few seconds, the choruses started..... they wouldn't accept to pay me, they kept telling me lies with the result that until now I have not received any money back.
I want to make a complaint, I don't think I will get my earnings, please help me
Καλησπέρα σας,
Τη παρασκευη 18/10 πραγματοποίηση καταθεση και έως το σάββατο κερδισα 12.065 ευρώ, χθές προσπάθησα να πραγματοποιησω αναληψη και ενω όλες τις άλλες φορες οι αναλήψης μου ολοκληρωνόντουσαν εντος λιγων μόλις δευτερολεπτων αρχισαν τα παρατραγουδα..... δεν δεχοντουσαν να με πληρωσουν μου ελεγαν συνεχως ψεμματα με αποτελεσμα μεχρι και τωρα να μην εχω παρει ευρω πισω.
Θελω να προβω σε καταγγελια πιστευω δε θα τα παρω ποτε τα κερδη μου παρακαλω βοηθηστε με
Γεια, μάλλον θα παραμείνω στο γεγονός ότι έχετε λάβει χρήματα στο παρελθόν, κάτι που είναι καλό σημάδι. Παίξατε εδώ με κάποιο μπόνους ή όχι; Σας είπε το καζίνο ότι δεν θα σας πλήρωναν ή γιατί προέκυψε αυτή η κατάσταση;
Φαντάζομαι ότι αν καταφέρεις να κερδίσεις ένα τέτοιο ποσό, το καζίνο θα κάνει κάποια έρευνα και μάλλον δεν θα πληρωθείς μέχρι τότε. Αλλά θα υπέθετα επίσης ότι θα σας ενημέρωναν ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει.
Εν πάση περιπτώσει, εφόσον έχετε υποβάλει καταγγελία , η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει εάν το καζίνο δεν επικοινωνήσει ή δεν λάβετε σχετικές πληροφορίες.
Ελπίζω αυτό να λυθεί σύντομα.
Hey, I'd probably stick to the fact that you've received money in the past, which is a good sign. Did you play here with any bonus or not? Did the casino tell you that they wouldn't pay you or why did this situation arise?
I imagine that if you manage to win such a sum, the casino will make some kind of investigation and you probably won't get paid until then. But I would also assume that they would let you know that something like this is going on.
Anyway, since you have filed a complaint, our team will try to help you if the casino does not communicate or you do not receive any relevant information.
I hope this will be resolved soon.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.