Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCasinoin - γενική συζήτηση

Casinoin - γενική συζήτηση (σελίδα 12)

 από Lampros
|
65.054 προβολές 265 απαντήσεις |
|
1...11 12 1314
rafaelsanchesdepieri

Hi, we give casinos 14 days to resolve the KYC issue, so haven't you thought about filing a complaint ? 

As for the verification itself, did the casino tell you why they take so long and what they are verifying ? Did you also have any problems that something was not correct and you had to resend it ? 

Jaro

Όλα λύθηκαν φίλε μου. Η υπηρεσία, παρά το γεγονός ότι χρειάστηκε πολύς χρόνος για την επίλυση της υπόθεσης, ήταν πάντα φιλική και εξυπηρετική. Το καζίνο μου φαίνεται σοβαρό!!!!

Αυτόματη μετάφραση:

Νέες ενημερώσεις για την περίπτωσή μου: το καζίνο, παραδόξως, αφού επαλήθευσε τον λογαριασμό μου και έκανε την πρώτη μου πληρωμή, αποφάσισε να μπλοκάρει τα μπόνους μου χωρίς εξήγηση και προφανώς ζήτησα το κλείσιμο του λογαριασμού μου.

Η εντύπωση που έχουμε από αυτό το καζίνο είναι ότι δεν δέχονται να χάσουν χρήματα και είναι νευρικοί για όποιον καταφέρει να βγάλει κέρδος εκεί. Οπως και να χει η ζωή συνεχίζεται.

Υπάρχουν πολλά άλλα καζίνο για να παίξετε!!!

Αυτόματη μετάφραση:

Νέες ενημερώσεις για την περίπτωσή μου: το καζίνο, παραδόξως, αφού επαλήθευσε τον λογαριασμό μου και έκανε την πρώτη μου πληρωμή, αποφάσισε να μπλοκάρει τα μπόνους μου χωρίς εξήγηση και προφανώς ζήτησα το κλείσιμο του λογαριασμού μου.

Η εντύπωση που έχουμε από αυτό το καζίνο είναι ότι δεν δέχονται να χάσουν χρήματα και είναι νευρικοί για όποιον καταφέρει να βγάλει κέρδος εκεί. Οπως και να χει η ζωή συνεχίζεται.

Υπάρχουν πολλά άλλα καζίνο για να παίξετε!!!

Αυτόματη μετάφραση:

Oh, I'm so sorry, I read the first post and when I finished the second one I can see that mixed feelings are in place. It's unfortunate when you get excluded from using the bonuses but unfortunately the casino has the right to do so. What I would be quite sorry about is that especially without some explanation because that would be quite important for me personally. 

But you got the money and, as you say, you can find another casino where it won't be the same. 

So I'll keep my fingers crossed for you. 🤞

Δεν συνιστώ να παίξω εκεί, γιατί ο έλεγχος των εγγράφων μου σε αυτό το καζίνο διαρκεί 30 εργάσιμες ημέρες, είναι κακό καζίνο, αν και έπαιξα εκεί για περίπου 2-3 εβδομάδες ((((καλό είναι ότι τουλάχιστον δεν έχω μεγάλο ποσό εκεί, μόνο 142 δολάρια !ΜΗΝ ΠΑΙΞΕΤΕ ΕΔΩ

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach

Hello, has your KYC lasted that long ? I'd say that's too much. What's the problem with not being able to verify your documents ? Have you thought about lodging a complaint if you can't move on ? 

με τσεκάρουν μόνο μια βδομάδα και μου είπαν ότι μπορούν να το επεκτείνουν σε 30 εργάσιμες, που είναι πολλά.

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach

Yes, that would be for me too. We also give casinos 14 days for KYC because we believe that casinos should be able to sort out everything necessary and verify the player by then. So if it takes an unreasonable amount of time, you can contact us at any time. 

In your case, it was only a week, which doesn't seem so bad to me.

Anyway, didn't you try to play after that experience ? 

Δεν θέλω να παίζω πια εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach

It is totally up to you, of course. If this experience has put you away, it is better to move on. Right?

Παρακαλώ μειώστε τη βαθμολογία αυτού του καζίνο γιατί είναι πολύ κακά.

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach

It is really not possible to reduce the rating of the casino whenever someone asks for it. The whole process needs to be done before the rating can get lower or higher.🤷‍♀️

I believe that you are aware of this. Right?

If you'd like to read about it more, do so here, please. You can find there much information regarding the whole process.

Θέλω να γράψω ένα παράπονο για αυτό το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach

What would that be about? What happened to you here? Last time we wrote to each other we talked about verification but I didn't catch any problem. 

Could you please tell me ? 

μου πήρε τα λεφτά

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach

Okay, and on what basis did the casino take your money, did they tell you any reason ? 

Δηλαδή με άφησαν να βγάλω χρήματα από το πορτοφόλι μου

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach

Am I assuming correctly no issues is now troubling you at Casinoin? 🙂

Can't say I fully understood the whole point, so if there is anything of concern, feel free to specify it, please.

τα χρήματα μου πληρώθηκαν, αλλά και πάλι δεν συμβούλεψα κανέναν να παίξει εκεί

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach

Well, thank you for sharing your opinion. Sometimes it would be nice to describe a bit more what happened to you, because it will help other players.

Anyway, why wouldn't you recommend playing at this casino ? If they paid you the money, I might be interested. 🙂

1...11 12 1314
Μετάβαση στη σελίδααπό 14 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα