ΦόρουμΚαζίνοCasinoin - γενική συζήτηση

Casinoin - γενική συζήτηση (σελίδα 12)

πριν από 3 έτη από Lampros
|
49144 προβολές 253 απαντήσεις |
|
1...11 12 13
rafaelsanchesdepieri
πριν από 4 μήνες

Hi, we give casinos 14 days to resolve the KYC issue, so haven't you thought about filing a complaint ? 

As for the verification itself, did the casino tell you why they take so long and what they are verifying ? Did you also have any problems that something was not correct and you had to resend it ? 

Jaro
πριν από 4 μήνες

Όλα λύθηκαν φίλε μου. Η υπηρεσία, παρά το γεγονός ότι χρειάστηκε πολύς χρόνος για την επίλυση της υπόθεσης, ήταν πάντα φιλική και εξυπηρετική. Το καζίνο μου φαίνεται σοβαρό!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Νέες ενημερώσεις για την περίπτωσή μου: το καζίνο, παραδόξως, αφού επαλήθευσε τον λογαριασμό μου και έκανε την πρώτη μου πληρωμή, αποφάσισε να μπλοκάρει τα μπόνους μου χωρίς εξήγηση και προφανώς ζήτησα το κλείσιμο του λογαριασμού μου.

Η εντύπωση που έχουμε από αυτό το καζίνο είναι ότι δεν δέχονται να χάσουν χρήματα και είναι νευρικοί για όποιον καταφέρει να βγάλει κέρδος εκεί. Οπως και να χει η ζωή συνεχίζεται.

Υπάρχουν πολλά άλλα καζίνο για να παίξετε!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Νέες ενημερώσεις για την περίπτωσή μου: το καζίνο, παραδόξως, αφού επαλήθευσε τον λογαριασμό μου και έκανε την πρώτη μου πληρωμή, αποφάσισε να μπλοκάρει τα μπόνους μου χωρίς εξήγηση και προφανώς ζήτησα το κλείσιμο του λογαριασμού μου.

Η εντύπωση που έχουμε από αυτό το καζίνο είναι ότι δεν δέχονται να χάσουν χρήματα και είναι νευρικοί για όποιον καταφέρει να βγάλει κέρδος εκεί. Οπως και να χει η ζωή συνεχίζεται.

Υπάρχουν πολλά άλλα καζίνο για να παίξετε!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Oh, I'm so sorry, I read the first post and when I finished the second one I can see that mixed feelings are in place. It's unfortunate when you get excluded from using the bonuses but unfortunately the casino has the right to do so. What I would be quite sorry about is that especially without some explanation because that would be quite important for me personally. 

But you got the money and, as you say, you can find another casino where it won't be the same. 

So I'll keep my fingers crossed for you. 🤞

πριν από 3 μήνες

Δεν συνιστώ να παίξω εκεί, γιατί ο έλεγχος των εγγράφων μου σε αυτό το καζίνο διαρκεί 30 εργάσιμες ημέρες, είναι κακό καζίνο, αν και έπαιξα εκεί για περίπου 2-3 εβδομάδες ((((καλό είναι ότι τουλάχιστον δεν έχω μεγάλο ποσό εκεί, μόνο 142 δολάρια !ΜΗΝ ΠΑΙΞΕΤΕ ΕΔΩ

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 3 μήνες

Hello, has your KYC lasted that long ? I'd say that's too much. What's the problem with not being able to verify your documents ? Have you thought about lodging a complaint if you can't move on ? 

πριν από 3 μήνες

με τσεκάρουν μόνο μια βδομάδα και μου είπαν ότι μπορούν να το επεκτείνουν σε 30 εργάσιμες, που είναι πολλά.

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 3 μήνες

Yes, that would be for me too. We also give casinos 14 days for KYC because we believe that casinos should be able to sort out everything necessary and verify the player by then. So if it takes an unreasonable amount of time, you can contact us at any time. 

In your case, it was only a week, which doesn't seem so bad to me.

Anyway, didn't you try to play after that experience ? 

πριν από 3 μήνες

Δεν θέλω να παίζω πια εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 3 μήνες

It is totally up to you, of course. If this experience has put you away, it is better to move on. Right?

πριν από 3 μήνες

Παρακαλώ μειώστε τη βαθμολογία αυτού του καζίνο γιατί είναι πολύ κακά.

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 3 μήνες

It is really not possible to reduce the rating of the casino whenever someone asks for it. The whole process needs to be done before the rating can get lower or higher.🤷‍♀️

I believe that you are aware of this. Right?

If you'd like to read about it more, do so here, please. You can find there much information regarding the whole process.

πριν από 3 μήνες

Θέλω να γράψω ένα παράπονο για αυτό το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 3 μήνες

What would that be about? What happened to you here? Last time we wrote to each other we talked about verification but I didn't catch any problem. 

Could you please tell me ? 

πριν από 3 μήνες

μου πήρε τα λεφτά

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 3 μήνες

Okay, and on what basis did the casino take your money, did they tell you any reason ? 

πριν από 3 μήνες

Δηλαδή με άφησαν να βγάλω χρήματα από το πορτοφόλι μου

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 3 μήνες

Am I assuming correctly no issues is now troubling you at Casinoin? 🙂

Can't say I fully understood the whole point, so if there is anything of concern, feel free to specify it, please.

πριν από 3 μήνες

τα χρήματα μου πληρώθηκαν, αλλά και πάλι δεν συμβούλεψα κανέναν να παίξει εκεί

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 3 μήνες

Well, thank you for sharing your opinion. Sometimes it would be nice to describe a bit more what happened to you, because it will help other players.

Anyway, why wouldn't you recommend playing at this casino ? If they paid you the money, I might be interested. 🙂

1...11 12 13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα