ΦόρουμΚαζίνοCasino Sieger - γενική συζήτηση

Casino Sieger - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Radka
|
6676 προβολές 47 απαντήσεις |
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
Radka
πριν από 1 έτος

Περίμενα με askgambler 4 μέρες.. δεν ανακοίνωσαν τίποτα και δεν απάντησαν. Και η υπόθεση μόλις έκλεισε. Είπαν επικοινωνήστε με το chat, αλλά είναι λίγο δύσκολο όταν δεν με δέχονται

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

file

κάθε μέρα η ίδια απάντηση και καμία πληροφορία για χρήματα. Μυρίζει πολύ άσχημο τσούρι!

Αυτόματη μετάφραση:
eedisivac
πριν από 1 έτος

I understand your frustration, but who can say whether some manager is truly reviewing the case or whether this is just a way of diversion!? I truly feel you, but as you said - we must wait.

It is, however, the most concerning few previous complaints were unresolved. 🙁



Radka
πριν από 1 έτος

Ναι, αυτή η υπόθεση προφανώς μόλις κυκλοφορεί. Αλλά θα έχουμε μια αγωγή και θα πάει πολύ μακριά, οπότε σίγουρα τα χρήματα θα αρχίσουν να εμφανίζονται. Εδώ, χρειάζεται απλώς χρόνος για να εκδικαστεί το θέμα

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Πέρασαν 4 μέρες. Πότε έρχεσαι??


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έπρεπε να επέμβεις όταν έχει γίνει η καταγγελία και έχουν περάσει 4 μέρες ... εδώ περιμέναμε 5 μέρες! Τα χρήματα δεν φαίνονται. Δεν υπάρχει άλλη απάντηση όταν πρέπει να περιμένετε πάνω από 2 εβδομάδες και καμία πληροφορία για τα χρήματα. Ζήτησα απόδειξη πληρωμής πριν από 10 μέρες. Ούτε αυτό κατέστη δυνατό να οργανωθεί. Ο Sieger πρόκειται να αρχίσει να πιέζει αποζημιώσεις και παράπονα όταν επικοινωνήσω με έναν δικηγόρο και την άδεια παιχνιδιού του

Αυτόματη μετάφραση:
eedisivac
πριν από 1 έτος

Hi, have you taken any steps towards a lawsuit ?

Regarding your complaint and the 4 days, our team tries to deal with each case consistently, which is why sometimes it can take time. Veronica will get back to you soon, but she is also waiting for the 14 days mentioned in your complaint. 2 weeks is the time we give the casino to resolve this process, so you need to be patient. 

As far as the reply is concerned, I am sorry that the casino is not communicating with you, because I believe it is not pleasant. When you asked the casino for proof of payment, the casino replied, why was it not possible to provide it or did not reply at all ? 

Anyway, as I said, Veronica will get back to you soon and I firmly believe that you will manage to get some reasonable answer from the casino and everything will turn out well in the end. You could continue to update us if possible. 

πριν από 1 έτος

Εντάξει. Περιμένω τη βοήθειά σας. Έχω κάνει ποινική μήνυση. Και αν το απαιτεί το θέμα, θα το πάω στα δικαστήρια. Και ναι, είναι καταπληκτικό όταν δεν στέλνουν καν απόδειξη πληρωμής.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

filefile ι filefile

το ίδιο απαντά συνέχεια όταν ρωτάω πού είναι τα χρήματά μου ή απόδειξη πληρωμής

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Περίμενα τα χρήματα σχεδόν 3 εβδομάδες. Απόδειξη πληρωμής για 8 ημέρες. Δεν λαμβάνω τίποτα άλλο από το casino sieger όταν δεν έχετε λάβει νέα ενημέρωση. Ναι, τώρα κάνω ό,τι μπορώ για να διασφαλίσω ότι το καζίνο Sieger θα κλείσει εντελώς. Ξέρουν πώς να δέχονται χρήματα, αλλά από ότι φαίνεται δεν ξέρουν πώς να πληρώσουν!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Μετά από 16 ημέρες, δεν υπάρχουν ακόμη πληροφορίες για τα χρήματα. Δεν υπάρχει απόδειξη πληρωμής. Έχω κάνει ποινική μήνυση. Και προσέλαβε δικηγόρο. Έχω όλα τα στοιχεία αποθηκευμένα, τα λέμε στο δικαστήριο με το casino sieger. Είχατε έναν άμεσο αριθμό για την άδεια παιχνιδιών mg; Ακόμα θα επικοινωνούσα μαζί τους

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

file

για άλλη μια φορά έλαβα αυτό το μήνυμα όπου απλά περιμένω και περιμένω, ευτυχώς αυτό θα τελειώσει σύντομα όταν στο δικαστήριο αυτά θα επιλυθούν αμέσως και δεν περιμένω

Αυτόματη μετάφραση:
eedisivac
πριν από 1 έτος

I checked your complaint - I mean, the one you submitted here on Casino Guru, it really needs your update regarding the delayed withdrawal since the time for the casino to resolve it without our intervention has passed.

I also informed Veronika, and I'm sorry to see the response from support remains the same 🙁!

Radka
πριν από 1 έτος

Δεν έχει νόημα σε αυτό, δεν φαίνονται χρήματα και πρέπει να περιμένεις την ίδια απάντηση κάθε μέρα!

Αυτόματη μετάφραση:
eedisivac
πριν από 1 έτος

This must be simply a horrible feeling! Try to keep this out of your mind if you can, we will help you, it just needs some time. 🙏

Radka
πριν από 1 έτος

Λίγο δύσκολο. Εγώ πάντως έχω χάσει στο καζίνο. Και τώρα έχω κάνει ανάληψη μεγάλου ποσού και δεν ακούγεται τίποτα για τα χρήματα. Περιμένω τη βοήθειά σας σε αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
eedisivac
πριν από 1 έτος

According to the process, you are about to be assigned a specialist to engage in a possible conversation with the casino. This step is usually taken after the initial period of 14 days has passed. We usually try to explain that by ignoring the player's complaint or acting unfairly, the casino risks its reputation, and as a result, players may be more hesitant to register there.

The collaboration, however, is crucial hence, I pray you'll get the money soon.

Hold on!

Radka
πριν από 1 έτος

Περιμένω 16 μέρες τώρα και δεν βλέπω τίποτα ούτε για την απόδειξη ούτε για τα χρήματα. Μπορείτε να μου πείτε πότε ακριβώς θα παρέμβετε; Ή έχετε απευθείας σύνδεση με τη Μάλτα; Ότι θα τηλεφωνούσα για αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

για να είμαι ειλικρινής, αυτό το καζίνο Sieger αποφεύγει τώρα το θέμα... περιμέναμε εδώ για 17 ημέρες και δεν μπορεί να χρειαστεί τόσος χρόνος για να στείλουμε την απόδειξη πληρωμής. Αφού δεν έχουν πληρώσει, δεν μπορούν να παραδώσουν την απόδειξη.. ναι, να παρέμβει κάποιος σε αυτό! Ήταν ένα πλήρες αστείο

Αυτόματη μετάφραση:
eedisivac
πριν από 1 έτος

I understand that you're angry and that it's tiring. If nothing progresses Veronica, who is handling your case, will try to help you and will take your complaint further. You need to be a little patient, because our team is dealing with a lot of complaints.

Anyway, I hope that the situation will end as soon as possible and especially happily for you. For the time being, we have to keep a cool head until your complaint proceeds further. I believe that your money will come from the casino and the complaint will no longer be necessary. Whatever changes, don't hesitate to let us know.

1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα