Γεια, έχετε κάνει κάποια βήματα για αγωγή;
Όσον αφορά το παράπονό σας και τις 4 ημέρες, η ομάδα μας προσπαθεί να αντιμετωπίζει κάθε περίπτωση με συνέπεια, γι' αυτό μερικές φορές μπορεί να πάρει χρόνο. Η Βερόνικα θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα, αλλά περιμένει επίσης τις 14 ημέρες που αναφέρονται στην καταγγελία σας. 2 εβδομάδες είναι ο χρόνος που δίνουμε στο καζίνο για να επιλύσει αυτή τη διαδικασία, επομένως πρέπει να είστε υπομονετικοί.
Όσον αφορά την απάντηση, λυπάμαι που το καζίνο δεν επικοινωνεί μαζί σας, γιατί πιστεύω ότι δεν είναι ευχάριστο. Όταν ζητήσατε από το καζίνο απόδειξη πληρωμής, το καζίνο απάντησε, γιατί δεν ήταν δυνατό να το παράσχει ή δεν απάντησε καθόλου;
Τέλος πάντων, όπως είπα, η Veronica θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα και πιστεύω ακράδαντα ότι θα καταφέρετε να πάρετε κάποια λογική απάντηση από το καζίνο και όλα θα πάνε καλά στο τέλος. Θα μπορούσατε να συνεχίσετε να μας ενημερώνετε εάν είναι δυνατόν.
Hi, have you taken any steps towards a lawsuit ?
Regarding your complaint and the 4 days, our team tries to deal with each case consistently, which is why sometimes it can take time. Veronica will get back to you soon, but she is also waiting for the 14 days mentioned in your complaint. 2 weeks is the time we give the casino to resolve this process, so you need to be patient.
As far as the reply is concerned, I am sorry that the casino is not communicating with you, because I believe it is not pleasant. When you asked the casino for proof of payment, the casino replied, why was it not possible to provide it or did not reply at all ?
Anyway, as I said, Veronica will get back to you soon and I firmly believe that you will manage to get some reasonable answer from the casino and everything will turn out well in the end. You could continue to update us if possible.
Αυτόματη μετάφραση: