Δεν νομίζω ότι αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο ένα καζίνο πρέπει να επικοινωνεί με τους παίκτες του, αλλά έχω την αίσθηση ότι κατά καιρούς γίνεται αρνητική τάση. Καταλαβαίνω ότι όταν ένας παίκτης βρεθεί σε μια τέτοια κατάσταση, θα ήθελε μια εξήγηση και φυσικά να πάρει τα λεφτά του.
Σίγουρα θα υπενθυμίσω στον εαυτό μου το καζίνο, αν και δεν ξέρω αν θα ήταν άσχετο, αφού έχουν πάρει θέση όπου δεν απαντούν.
Όσον αφορά την επικοινωνία με έναν δικηγόρο, πιθανότατα δεν θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε σε αυτήν την περίπτωση. Πρέπει να πάρετε αυτή την πρωτοβουλία. Φυσικά, κάθε στοιχείο θα είναι ευπρόσδεκτο και νομίζω ότι μόνο θα βοηθήσει.
Καταλαβαίνω επίσης ότι θα ήταν ίσως πολύ καθησυχαστικό αν είχατε μια απόδειξη, αλλά μπορείτε να δείτε μόνοι σας ότι το καζίνο δεν θέλει να σας δώσει μια απόδειξη. Ωστόσο, η ομάδα μας θα προσπαθήσει να κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί και θα προσπαθήσει να βοηθήσει.
Τέλος πάντων, προφανώς είναι δύσκολο να περιμένουμε σε αυτή την περίπτωση, αλλά αυτό είναι το μόνο που μας μένει. Αν αλλάξει κάτι, ενημερώστε μας.
I don't think this is the way a casino should communicate with its players, but I have a feeling that it is becoming a negative trend from time to time. I understand that when a player finds himself in such a situation, he would like an explanation and of course to get his money.
I would certainly remind myself to the casino, although I don't know if it would be irrelevant, since they have taken a stance where they don't answer.
As for contacting a lawyer, we probably won't be able to help you in this case. You have to take that initiative. Of course, any evidence will be welcome and I think it will only help.
I also understand that it would probably be most reassuring if you had a receipt, but you can see for yourself that the casino is not too keen on giving you one. However, our team will try to do the best they can and will try to help.
Anyway, it's obviously hard to wait in this case, but that's all we have left. If something changes, let us know.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: