Μετακίνησα την ανάρτησή σας εδώ για να σας βοηθήσω να τραβήξετε περισσότερη προσοχή σε αυτό το καζίνο και το πρόβλημά σας.
Επιτρέψτε μου να ξεκινήσω με την καταγγελία που καταφέρατε να υποβάλετε - καλή δουλειά παρεμπιπτόντως.
Απλώς πιστεύω ότι πρέπει να ενημερώσετε την καταγγελία παρέχοντας όλες τις κρίσιμες πληροφορίες απευθείας στην αρχή,
συγκεκριμένα: Πότε υποβάλατε τα αιτήματα ανάληψης;
Επιπλέον: πότε περάσατε την επαλήθευση λογαριασμού;
Επειδή από όσο βλέπω τώρα, λάβατε μια αυτόματη απάντηση που αναφέρεται για παίκτες που περιμένουν αυτήν τη στιγμή για λιγότερο από 14 ολόκληρες ημέρες. Από την άλλη πλευρά, σύμφωνα με την ανάρτησή σας στο φόρουμ, θα υποθέσω ότι το δεδομένο χρονικό πλαίσιο έχει παρέλθει. Το έχει;
Μη διστάσετε να ενημερώσετε την καταγγελία χρησιμοποιώντας αυτόν τον σύνδεσμο .
Όσο για το καζίνο, δοκιμάσατε να ζητήσετε την επιβεβαίωση της συναλλαγής; 🤔
Εάν ισχυριστούν ότι η παραγγελία έχει επιβεβαιωθεί, θα έλεγα ότι η επιβεβαίωση είναι σχετικά εύκολη, τι πιστεύετε;
I moved your post here in order to help you get further attention to this casino and your issue.
Allow me to start with the complaint you managed to submit - good work by the way.
I just feel you should update the complaint by providing all crucial information directly at the beginning,
namely: When did you submit the withdrawal requests?
Plus: when did you pass the account verification?
Because as far as I see now, you got an automatic response mentioned for players currently waiting for less than 14 full days. On the other hand, according to your forum post, I would guess the given time frame has passed. Has it?
Feel free to update the complaint using this link, please.
As goes for the casino, have you tried asking for the transaction confirmation? 🤔
If they claim the order has been confirmed, I would say the confirmation is relatively easy to provide, what do you think?
Αυτόματη μετάφραση: