ΦόρουμΚαζίνοCasino Sieger - γενική συζήτηση

Casino Sieger - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Radka
|
6709 προβολές 47 απαντήσεις |
|
1 23
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Casino Sieger, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
Δημοσίευση από Radka διαγράφηκε
πριν από 2 έτη

Περιμένω από τις 5 Ιουλίου 2022 να ληφθούν τα κέρδη μου από το Casino Sieger και δεν έχουν πιστωθεί στον λογαριασμό μου μέχρι σήμερα. Η πληρωμή θα εγκριθεί στις 7/5/22. Είναι φυσιολογικό να παίρνει τόσο πολύ; Στο chat υπάρχει πάντα το ίδιο, έχει μεταφερθεί και ζητάμε υπομονή

Αυτόματη μετάφραση:
m4d6p4tyvb
πριν από 2 έτη

Hello,

this question is more complex than it could seem, but in general - yes, it could take so long.

Depending mainly on the payment option, the verification process - it could take up to 14 days.

Assuming, that your account has been fully verified I'd give the casino a few more days and ask for some payment identification, like a transaction id.

It would be great if you could update us on Monday, hopefully, there will be no need for submitting a complaint.

Can you d that, please?



πριν από 1 έτος

Έχει κανείς εμπειρία με το casino sieger!??

Ξεκίνησα να παίζω εκεί και απέσυρα 2063€ οι dockers επιβεβαίωσαν όλα εντάξει αλλά τα χρήματα δεν εμφανίζονται, 17 μέρες αναμονή εδώ. Ισχυρίζονται ότι τα λεφτά είναι καθ' οδόν, νομίζουν ότι θα τα χαλάσω. Επικοινώνησε με την άδειά τους. Και υποβλήθηκε ποινική μήνυση. Έχει κανείς άλλος καμιά ιδέα; Πρώτη φορά συμβαίνει αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
eedisivac
πριν από 1 έτος

I moved your post here in order to help you get further attention to this casino and your issue.

Allow me to start with the complaint you managed to submit - good work by the way.

I just feel you should update the complaint by providing all crucial information directly at the beginning,

namely: When did you submit the withdrawal requests?

Plus: when did you pass the account verification?

Because as far as I see now, you got an automatic response mentioned for players currently waiting for less than 14 full days. On the other hand, according to your forum post, I would guess the given time frame has passed. Has it?

Feel free to update the complaint using this link, please.

As goes for the casino, have you tried asking for the transaction confirmation? 🤔

If they claim the order has been confirmed, I would say the confirmation is relatively easy to provide, what do you think?



Radka
πριν από 1 έτος

Το έγγραφο επιβεβαιώθηκε εδώ και πολύ καιρό. Έχω όλες τις φωτογραφίες αποθηκευμένες. Έβγαλα χρήματα, έγινε δεκτό αλλά δεν δείχνει 20 μέρες αναμονή όταν το ρωτάω, είναι πάντα η ίδια αναμονή αναμονής. Ζήτησα πριν 4 μέρες να μου στείλουν απόδειξη πληρωμής. Ακόμα δεν μπορώ να το δω ούτε αυτό. αλλά έχω αναφέρει αυτό το θέμα στην αστυνομία και στον δικηγόρο. Δεν γίνεται 20 μέρες χωρίς καμία ενημέρωση να μην δείχνουν τα χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
eedisivac
πριν από 1 έτος

Yet many things you just mentioned are still missing in the complaint.

Provide all the information in the complaint without a delay, please. Complaints handlers have no time to spare thus, keeping them well informed is the best way to speed up the whole complaint process.

Send all relevant communications, print screens, or simple updates right away:

https://casino.guru/fi/casino-sieger-pelaaja-uskoo--etta-hanen-nostonsa-on

Do you understand what I am asking you to do, please?


πριν από 1 έτος

Ναι καταλαβαίνω. Εχω στείλει...

που θες να ξαναστείλω.. εχεις email να βαλω ολες τις φωτο εκει??

Αυτόματη μετάφραση:
eedisivac
πριν από 1 έτος

Great! Thank you very much. As soon as Veronika comprehends your complaint should be addressed directly (because the 14-day period has passed already), you'll be assigned a specialist to help you out, as well as an email address for providing additional information along the way.

I would say you are well set for now. Let's wait for the complaint update. Thanks again.

What about the transaction confirmation? Have you tried, perhaps?


Radka
πριν από 1 έτος

Πρόσθεσα μερικές φωτογραφίες. Μπορείτε να βρείτε περισσότερα. Η διεύθυνση email μου είναι eedisivac@hotmail.com

Αυτόματη μετάφραση:
eedisivac
πριν από 1 έτος

Thanks! Keep an eye on the complaint as soon as you get the specialist surely, he or she will appreciate additional pictures.

Good luck with the complaint.

πριν από 1 έτος

Τους έχω στείλει ένα pdf με τις κινήσεις του τραπεζικού μου λογαριασμού ότι δεν έχουν έρθει τα χρήματα. Και ζήτησα να μου στείλουν μια φωτογραφία της συναλλαγής του λογαριασμού που με έχουν πληρώσει εδώ και 5 μέρες και περίμενα και αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
m4d6p4tyvb
πριν από 1 έτος

Έχετε λάβει ποτέ χρήματα;;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Τους έχω στείλει ένα pdf με τις κινήσεις του τραπεζικού μου λογαριασμού ότι δεν έχουν έρθει τα χρήματα. Και ζήτησα να μου στείλουν μια φωτογραφία της συναλλαγής του λογαριασμού που με έχουν πληρώσει εδώ και 5 μέρες και περίμενα και αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

That's good - thank you for that. Yet the casino still has 4 days to sort things out without our intervention. Hopefully, they pull together and send you the money soon!


πριν από 1 έτος

Έχετε λάβει ποτέ χρήματα;;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Well, this case is more than a year old, but yes, this player was paid after all:

https://casino.guru/casino-sieger-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7

Radka
πριν από 1 έτος

Ελπίζω τα χρήματα να μπουν σύντομα στον λογαριασμό. Μετά βίας μπορείς να ακούσεις τίποτα από αυτούς. Δεν έχω ακούσει τίποτα από αυτούς εδώ και 4 μέρες. Ζήτησα απόδειξη πληρωμής και δεν φαίνεται.. Απλά πρέπει να κάνεις υπομονή και να περιμένεις, έτσι είπαν.. αλλά εδώ περιμέναμε αρκετά!

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Επικοινώνησα με τους askgamblers πριν από 6 μέρες.. Το casino Sieger δεν έχει απαντήσει τίποτα ακόμα και τότε. Δεν βλέπω την απόδειξη πληρωμής, περιμένω 7 μέρες. Περίμενα τα χρήματα για 21 μέρες.. ζούμε το 2023 δεν μπορεί να είναι πολύ δύσκολο να πληρώσω την ανάληψη μου.. καμία άλλη απάντηση από αυτούς εκτός από απλά να περιμένω.. αλλά τώρα έχω στείλει τα έγγραφα εκεί με δικηγόρο. Και ο δικηγόρος θα επικοινωνήσει με την άδεια τυχερών παιχνιδιών της Μάλτας. Ευτυχώς, έχω επίγνωση όλων των χαζών με το λάθος άτομο. Θέλω να πέσει όλο το καζίνο τους

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

file ,

ούτε τους έχουν απαντήσει τίποτα. Όπως ήξερα, δεν νομίζω ότι θα σου απαντήσουν κάτι. Πρέπει να τους τελείωσαν τα λεφτά. Αλλά για αυτό θέλω αποζημίωση από αυτούς και αυτό θα περάσει από το δικαστήριο είτε έρθουν τα χρήματα είτε όχι

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Πριν από 8 ημέρες ζήτησα να στείλουν μια επιβεβαίωση συναλλαγής ότι έγινε η πληρωμή. Δεν έχω λάβει καμία απάντηση. Κάθε μέρα λένε υπομονή.. αυτή τη στιγμή δεν με αφήνουν ούτε να το κουβεντιάσω!

Αυτόματη μετάφραση:
1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα