ΦόρουμΚαζίνοCasinerX Casino - γενική συζήτηση

CasinerX Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 1 έτος από Radka
|
18635 προβολές 135 απαντήσεις |
|
1...5 6 7
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

It is worth adding that I am waiting for their decision in this difficult situation. I'm still waiting for my winnings to be paid out. Judging by the received negative experience, I assume that making a decision can last a very long time and I am afraid to predict what it will be like for me.

πριν από 1 έτος

Perhaps they do not know, I will remind them of something. There is a WAR going on in my country. Today I am all right, as happens in war. Tomorrow everything can change. Tomorrow it may happen that I will be killed, and what next? They will keep my money. Well, if they wanted it from the beginning, then everything is clear. I don't have the patience to wait that long.

don4yk
πριν από 1 έτος

Hello!

Those are good questions and the casino should be able to answer. We at Casino Guru believe that once the player is allowed to play using the correct information in the registration form, the casino should fairly pay out every winnings gained in compliance with the terms and conditions.

It's great you've lodged a complaint it is important to get in touch with the casinos and clear things out.


πριν από 1 έτος

Perhaps they do not know, I will remind them of something. There is a WAR going on in my country. Today I am all right, as happens in war. Tomorrow everything can change. Tomorrow it may happen that I will be killed, and what next? They will keep my money. Well, if they wanted it from the beginning, then everything is clear. I don't have the patience to wait that long.

πριν από 1 έτος

I know it must be hard, just do whatever you can to endure this phase, ok?

Radka
πριν από 1 έτος

I try not to mention the war, especially when it comes to my private affairs, such as this case. Because this should not be abused. But in this situation, for some reason, I did not hold back. Of course, I apologize for such posts.

don4yk
πριν από 1 έτος

That's ok - I assure you.

I was trying to express my support, nothing more.

For me, it is almost impossible to imagine what it must feel like.

War should not ever be an option!

💚🙌🤞

πριν από 1 έτος

As far as I can see, these fraudsters are not thinking of returning my money. If until this moment they have not verified my account, have not responded to letters - ignored me and, perhaps, you, then it is useless to hope for something positive for me in solving this case. Let me remind you that two and a half weeks have already passed. If this was a normal casino, we would have forgotten about this case a long time ago. However, in this case I must forget about my money. I can't even find words about them without profanity. It may be worth removing them from this resource so that there are no more victims of their criminal scams


And besides, I am convinced that someday the same thing will happen to them as it is to me now, because nothing in the world disappears without a trace and any evil will receive a corresponding reward.


I am 1000% sure of this. To be honest, it does not comfort me at all. On the contrary, I am surprised by the fact that these businessmen are so small that the value of their reputation is only a few hundred dollars.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
don4yk
πριν από 1 έτος

δεν αξίζει να διαγραφεί

αν είναι πραγματικά απατεώνες, τότε θα πρέπει να βαθμολογηθούν όπως το καζίνο scatterhall και τα παρόμοια

έτσι ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να δουν ότι αυτό το καζίνο είναι αναξιόπιστο και δεν πρέπει να παίζεται

Αυτόματη μετάφραση:
pozndarya
πριν από 1 έτος

Σίγουρα έχεις δίκιο, αλλά δίκοπο μαχαίρι, αν αφήσεις τέτοιους απατεώνες, τότε είναι λίγες οι αρνητικές εκτιμήσεις. Είναι απαραίτητο να τα επιλέξετε με τέτοιο τρόπο ώστε ο χρήστης να μην έχει την επιθυμία να κοιτάξει προς αυτή την κατεύθυνση. Οι εκτιμήσεις είναι όλες υποκειμενικές, και όχι όλοι και όχι πάντα, και πολύ περισσότερο θετικές. Αλλά αν υπάρχουν συγκεκριμένα στοιχεία απάτης, τότε καλό θα ήταν να τα αναφέρουμε

Αυτόματη μετάφραση:
don4yk
πριν από 1 έτος

ναι και εχεις δικιο

αλλά ο γκουρού του καζίνο εκπληρώνει τέλεια τον ρόλο του

Οι γκουρού του καζίνο δεν προσκαλούν κανέναν να παίξει, απλώς εξετάζουν σχεδόν όλα τα καζίνο που είναι διαθέσιμα (είναι σαφές ότι είναι επίσης θυγατρικές, αλλά πρέπει επίσης να υπάρχουν για κάτι)

Κρίνω μόνος μου και νομίζω ότι αυτό είναι κοντά στην αλήθεια - οι περισσότεροι παίκτες βρίσκουν νέα καζίνο σε άλλους πόρους, ή μέσω spam email ή banner και παρόμοια, και μόνο μετά έρχονται στους γκουρού του καζίνο και αφήνουν κριτικές.

Οι γκουρού του καζίνο είναι επί του παρόντος ένας ιδανικός αδιάφθορος πόρος, ενεργούν αμερόληπτα και στις περισσότερες περιπτώσεις στο πλευρό των παικτών, κάτι που είναι σπάνιο στις μέρες μας. Προηγουμένως, ήταν askgamblers, αλλά αυτή τη στιγμή έχουν γίνει μια διεφθαρμένη χωματερή (ξέρω ότι μεταπωλήθηκαν, αλλά και πριν από αυτό άρχιζαν ήδη να απατούν).

πολλές σκέψεις, αλλά πολύ τεμπέλης για να τις ζωγραφίσω τώρα, ελπίζω να καταλάβατε το μήνυμά μου)

Παρεμπιπτόντως, πώς κατέληξα σε αυτό το υποκατάστημα του καζίνο; Έκανα μια κατάθεση εκεί 🙂

υποστήριξη στη ζωντανή συνομιλία γράφει με τυπογραφικά λάθη. απαντήστε για πολύ καιρό. Είναι σαφές ότι δεν καταλαβαίνουν τις ερωτήσεις που τους τίθενται.

θα γίνει ένα πείραμα

Είμαι ακόμα παίκτης και παίζω σε πολλά καζίνο, οπότε δεν θα μετανιώσω άλλα ~50 δολάρια για να ελέγξω αυτό το καζίνο, αν καταφέρω να κερδίσω, θα γράψω είτε ένα παράπονο είτε μια κριτική (ανάλογα με το αν θα αποσύρουν χρήματα ή όχι)

ξεκαθάρισα προηγουμένως για τη χώρα μου για υποστήριξη - είπαν ότι μπορώ να παίξω 🙂

και συγγνώμη για τη σύγχυση, ήπια λίγο, αλλά από συνήθεια αποδεικνύεται ότι μέθυσα)))

Αυτόματη μετάφραση:
pozndarya
πριν από 1 έτος

συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Το μόνο πράγμα που δεν θα συμβούλευα να κάνετε είναι η επόμενη κατάθεση σε αυτό το καζίνο. Νομίζω ότι ξέρετε χωρίς εμένα τι είναι η "άδεια της Κόστα Ρίκα" και ότι υπό τέτοιες συνθήκες ο παίκτης δεν προστατεύεται, επειδή δεν υπάρχει ρυθμιστής που να επηρεάζει το καζίνο. Κάθισα να μελετήσω την τεκμηρίωσή τους και

έχουν ένα σημείο εκεί, η παρουσία του οποίου ισοπεδώνει το υπόλοιπο κείμενο των ίδιων κανόνων.

"4.7 Επιπλέον, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αποδεχτεί ή να απορρίψει την εγγραφή ή να αναστείλει ή να κλείσει οποιονδήποτε Λογαριασμό, για οποιονδήποτε λόγο, χωρίς εξήγηση σε εσάς.
4.7 Επιπλέον, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αποδεχτεί ή να απορρίψει την εγγραφή και να αναστείλει ή να κλείσει οποιονδήποτε Λογαριασμό για οποιονδήποτε λόγο χωρίς να αιτιολογήσει.

Αυτό τα λέει όλα.

Επιπλέον, σωστά παρατήρησες για τον αλφαβητισμό της υποστήριξής τους, με την οποία είχα μια πολύ αστεία (όπως για μένα) περίπτωση. Εκείνη την ημέρα έψαχνα τρόπους να επικοινωνήσω μαζί τους (σύμ. skype - ψεύτικο, το viber δεν είναι πολύ καιρό online, το votsap είναι το ίδιο με το viber, δεν απαντούν σε mail, τα τηλέφωνα δεν εξυπηρετούνται ή είναι εκτός σύνδεσης ) έγραψε στη ζωντανή συνομιλία το πρωί και μετά κατά τη διάρκεια της ημέρας αρκετές δεκάδες φορές, αλλά κανείς δεν απαντά. Προς το βράδυ, δεν άντεξα και από θυμό στα ουκρανικά έγραψα "you guys are pid *** sy." Δέκα δευτερόλεπτα αργότερα (!!) εμφανίστηκε ένα σημάδι; και μετά η ερώτηση "γιατί νομίζεις έτσι;"

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Dear administrators of this wonderful project, allow me to express my respect and thanks for your help in handling my complaint. You are doing an incredible job and I wish you nothing but success in your endeavours. But I'm a bit confused.

1. As you and I know, CasinerX representatives completely ignored my complaint and did not respond. Therefore, you can safely assume that these scoundrels do not care about you and me. But you can put up with it.

2. These scammers from this casinerX casino, which I do not understand, did not pay me the winnings from the no deposit bonus. And I can accept that too.

3. They committed a crime - they fraudulently took my money in the amount of $100, which they have not yet returned and, as I understand, never will. In many countries, such actions qualify as fraud and are punishable by criminal law. And although in this case the court did not recognize them as criminals, we understand very well that these guys are fraudsters and criminals.

4. Considering these circumstances, we have sufficient grounds to believe that these persons will most likely continue their criminal activities. Therefore, other people who do not know anything about these criminals may be affected by their activities.

So I have a simple question:

  1. Why does the casino of these criminals, who fraudulently appropriated my $100 back on July 12, 2023 and still have not returned it, have a rating of 6.2 and not -6.2?
  2. Why is there no record of their crime or even a hint of it on your site in the profile of this misunderstanding (here by "misunderstanding" I mean the casino) so that the next potential victim of their crimes doesn't become a victim and just bypass them?
  3. Do you like dealing with people whose reputation is worth $100? Do you really want to continue to see on this site (and your goal is noble, I'm sure) a casino that literally robs its customers?

I hate to think that you can somehow cover up for these criminals. Anyway, with the current economic situation in my country, this was the last casino I made a deposit at and I will never forget that $100. Let the war end. I hope you will respond to my appeal. thank you

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
don4yk
πριν από 1 έτος

Hello there.

Allow me to start with the most important fact: We are not lawyers nor a policy. If you are certain the casino is acting against the law, you should act because we can't do that on your behalf.

I completely understand your feelings, but we have no authority over the casinos.

As stated in the complaint:

"Since the casino operates with a bad reputation license and doesn't refer to any ADR service, there is practically no gaming authority to turn to. I will mark the complaint as "unresolved" in our system. I understand this isn't a satisfactory solution to your issue. However, the decrease in the rating caused by unresolved complaints could help to change the casino's approach. If the casino decides to react, we will reopen the complaint and you will be notified by email. I can only recommend you choose casinos by their reviews and ratings in the future to avoid situations like this. I am sorry we could not be of more help on this occasion."

The license "quality" is listed as a negative fact, the safety index is below average - this indicates the casino is not very reliable.

Untill the casino shows us what they are capable of, there is no way to warn players.

At this point, the review looks like this:

CasinerX Casino Review

We've thoroughly reviewed CasinerX Casino and gave it a Below average Safety Index. This casino has some good qualities, but also a lot of negatives because of which it's better to play elsewhere. In our review, we've considered the casino's player complaints, estimated revenues, license, games genuineness, customer support quality, fairness of terms and conditions, withdrawal and win limits, and other factors. So, if you were ever wondering whether this casino is safe and legit or a scam, read the full review below to learn more.

According to our research and estimates, CasinerX Casino is a smaller online casino revenue-wise. The revenue of a casino is an important factor, as bigger casinos shouldn't have any issues paying out big wins, while smaller casinos could potentially struggle if you manage to win really big.

CasinerX Casino has a casino license, however, it wasn't issued by a good licensing authority.

We have found no relevant complaints about this casino.

CasinerX Casino has a customer support, however, we've rated it as slow or bad. This means there are customer support representatives available to help you, but their responses tend to be slow and not as helpful as they could be.

As we already mentioned, CasinerX Casino has a Below average Safety Index. That means that while it's not completely bad, it does have some negative qualities because of which it's advisable to look for a better online casino to play at.


As we always advise players:

file

https://casino.guru/how-to-choose-an-online-casino

I'm sincerely sorry your complaint was the first unresolved for this casino.

It is vital to spread this information on the forum, as we are doing now.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

Let me make something clear. Of course, I understand that you have no leverage over this casino. But in a previous post, I tried to convey that a casino that literally steals customers' money should not be hosted on resources like yours. And the simplest proof of my words is that the representatives of the casino did not even show a desire to refute my accusations. They also ignored my complaint where the third party is your resource. So, a simple conclusion: they don't care about customers and your resource. They ignore you and you calmly react to it. You don't even react. Why then these complaints? To watch the countdown timer for two weeks waiting for an answer?

I am convinced that you are much more important to them than they are to you. Your resource is one of the top in this direction. But I do not have the right to tell you how to conduct a policy regarding the placement of such casinos on your site, but, in my subjective opinion, if such cases happen and the casino ignores you, then they should not be here.

    Do you know where I found out about this casino? Yes, on your resource in the "No Deposit Bonuses" section. And I'm sure most of their customers found out about them because of yours and sites like yours. So I don't think it's right to say that leaving them here with a bad index will alert others.

Also, I think your statement about them being licensed needs some tweaking. They do not have a gambling license. I recently learned that the organization and operation of a gambling business is not prohibited by Costa Rican law, but there is no specific law governing the organization and licensing of online gambling. Therefore, such business is not controlled and regulated at the state level.

Since there is no specific license for online gaming in Costa Rica, operators use a Data Processing license to operate. And although this license does not directly indicate the right to act as an operator of online games, it is still used as an official permission document. By registering a company in Costa Rica and obtaining a Data Processing license, the operator can operate safely online and accept bets from players from all over the world, except Costa Rican residents.

Therefore, I believe that the statement that they have a license is false. This is a paradigm shift, and it affects the decision of potential customers to go to them and spend their money there. But it is up to you to decide what and how to do in such situations.

don4yk
πριν από 1 έτος

Hi, I have a few notes here.

First of all, we're the largest online casino database in the world. Our aim is to have every single online casino review and provide honest information about them to anyone who's looking for more info in the internet. When it comes to bonuses, we did a poll some time ago. The results were clear. Approximately 78% of players are interested in no deposit bonuses even when the casino doesn't have a good reputation. That's why we also have every single no deposit bonus that we find in our database.

On the other hand, in order to protect the players a bit more, we send no deposit bonuses via our newsletter, but we never send a bonus that can be found in a casino that doesn't have a good reputation. We feel like when you receive an email from Casino Guru, you may tend to believe that it's all safe and we don't want to confuse players this way.

When it comes to your complaint and your question why the casino doesn't have a rating of -6.2. There are cases when the casinos are good or quite good, but they simply refuse to cooperate with us or any external party. It's their policy. Then we can't claim they're pure scammers. It's hard to say. Anyway, there were cases back in a day where casinos were just a pure scam, but that was also reflected in our complaints section. In other words, when a casino scams people, you suddenly receive a lot of complaints about the same thing. This isn't the case for CasinerX so far. On the other hand, we agreed you're right based on what you described in your complaint and that's why we assigned black points to the casino.

Daniel
πριν από 1 έτος

Σκέφτηκα ότι μπορεί να ήμουν ένας από τους πρώτους και μόνους που υπέφεραν από τις ενέργειες αυτών των μαλακών, αλλά δυστυχώς, είδα τη χθεσινή ανάρτηση της pozndarya ότι δεν μπορεί να βγάλει 400 $ από αυτήν την τρύπα. Λοιπόν, παρακαλώ σχολιάστε την πολιτική αυτού του καζίνο να αγνοεί τους πελάτες του και πείτε μου, πόσες ακόμη προφανείς περιπτώσεις απάτης casinerx χρειάζεστε για να βγάλετε αυτά τα σκουπίδια από εδώ; ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
don4yk
πριν από 1 έτος

Though I understand your concern, I dare to say two unresolved cases are far from indisputable proof.

It is bad, unfair - thus the casino will get black points for every single unresolved case. As explained in the Complaint Resolution Center Guide:

"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."

We just can't punish the casino as an act of prevention. That would unstabilize the whole concept of safety index calculations. If you are familiar with the Scatterhall situation, you also know how we explained our approach.

Players capable of browsing complaints or this thread will find the warning, it is also shown right here:

file

I'm sorry the casino didn't care about your complaint.

πριν από 1 έτος

Βλέπω ότι απάντησαν στην κριτική μου και μου είπαν να τους γράψω ένα email. Έγραψα σε τέσσερις από τις υποτιθέμενες γνωστές διευθύνσεις τους, αλλά οι επιστολές δεν παραδόθηκαν. Επικοινωνώ με εκπροσώπους του καζίνο: στείλτε μου την τρέχουσα διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της υπηρεσίας υποστήριξης του καζίνο σας, ώστε να επικοινωνήσω μαζί σας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Το καζίνο απάντησε στην κριτική μου με τα εξής:

«Γεια σου, Πόζνταργια!


Λυπάμαι που είχατε αυτήν την εμπειρία με το CasinerX, αλλά το γεγονός είναι ότι η Λευκορωσία είναι μια από τις χώρες που απαγορεύονται. Δεν είμαι σίγουρος πώς καταφέρατε να κάνετε μια κατάθεση στο CasinerX, αλλά ΕΜΕΙΣ θα το εξετάσουμε και θα δούμε τι μπορεί να γίνει.


Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email."


Πρώτον, όταν έκανα μια κατάθεση, ρώτησα στη συνομιλία εάν οι παίκτες από τη Λευκορωσία επιτρέπεται να παίξουν στο καζίνο τους:

(για κάποιο λόγο η εικόνα δεν φορτώνει, αλλά αν χρειαστεί, μπορώ να τη στείλω σε κάποιον που ενδιαφέρεται για αυτήν)


.

Κατα δευτερον:

Έχω ήδη στείλει πολλά μηνύματα στο email του καζίνο και δεν έχω λάβει ποτέ απάντηση από αυτούς.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ίδια μαλακίες, απάντησαν στις κριτικές μας και μας είπαν να τους γράψουμε. Τους έστειλα email πριν από δύο μέρες και ακόμα τίποτα. Συνεχίζουν να αγνοούν τα email των χρηστών και από τις τέσσερις διευθύνσεις email που γνωρίζω, το email μου έφτασε μόνο σε αυτό που ξεκινά με info@….com. Τα υπόλοιπα δεν είναι πλέον σχετικά. Λοιπόν, υποθέτω ότι αυτή η εφάπαξ εμφάνισή τους στο φόρουμ για να απαντήσει σε αρνητικές κριτικές με το πνεύμα του "είναι εντάξει, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email και θα τα λύσουμε όλα" δεν είναι στην πραγματικότητα τίποτα περισσότερο από μια προσπάθεια να αποσπάσουν την προσοχή των νέων πελάτες για να τους ληστέψουν αργότερα. Όπως μπορείτε να δείτε, τίποτα δεν έχει αλλάξει.

Αυτόματη μετάφραση:
1...5 6 7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα