πριν από 2 έτη
στείλτε ένα email στον george support manager.νομίζω ότι το email αφορά αυτό το θέμα
εδώ:
Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
στείλτε ένα email στον george support manager.νομίζω ότι το email αφορά αυτό το θέμα
εδώ:
Μέχρι στιγμής δεν έχω στείλει καμία απάντηση!
So far I have sent no response!
Já enviei até agora nenhuma resposta !
Νομίζω ότι επειδή κερδίσατε με ένα μπόνους απλώς καθυστερούν την πληρωμή. Ξέρετε τι εννοώ. είναι δωρεάν χρήματα. κάνε υπομονή!
i think because you won with a bonus they just delay the payment.yoi know what i mean .it is free money. have patient!
Μπορώ να σας ζητήσω να απαντήσετε και στην ερώτηση κατάθεσης; Πιστεύω ότι ο παίκτης θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει κάποια εξήγηση. Ειδικά, όταν κάποιος άλλος έχει αναφέρει ένα σφάλμα στον ιστότοπό σας που σχετίζεται με αναλήψεις.
Είναι απλώς μια ευγενική παράκληση.
Σας ευχαριστούμε που το λάβατε υπόψη σας.
May I ask you to respond to the deposit question as well? I feel the player could use some explanation. Especially, when another has mentioned a bug on your site associated with withdrawals.
It's just a kind plea.
Thank you for considering.
Κανονικά, μια τέτοια κατάθεση πρέπει επίσης να στοιχηματιστεί για να είναι διαθέσιμη για ανάληψη. Οφείλεται στην πολιτική κατά του ξεπλύματος χρήματος. Έχετε ελέγξει τους κανόνες; Θα ξεκινούσα από εκεί για να είμαι σίγουρος.
Αν και συμφωνώ, η υποστήριξη πρέπει να εξηγηθεί. 🤔
Normally such deposit need to be wagered too in order to get available for withdrawal. It's due to the Anti-money-laundering policy. Have you checked the rules? I would start right there to be sure.
Though I agree the support should explain. 🤔
Οι απαντήσεις δεν στάλθηκαν καν email πριν από μέρες.
Απλώς δεν είναι καλό μέρος για τυχερά παιχνίδια, ανεξάρτητα από το ποιος λέει τι.
Γεγονός είναι ότι εδώ υπάρχουν περισσότερα προβλήματα παρά καλές στιγμές.
Ανεξάρτητα από το αν είναι μπόνους ή όχι, δεν ενδιαφέρονται σχεδόν καθόλου για τους πελάτες τους εδώ και αυτό απλά δεν είναι δυνατό.
Τα καλά καζίνο αντιμετωπίζουν διαφορετικά τους ανθρώπους που βάζουν χρήματα στα ταμεία τους.
The answers didn't even sent an email days ago.
It's just not a good place to gamble no matter who says what.
The fact is that there are more problems than good times here.
Regardless of whether it is a bonus or no bonus, they hardly care about their customers here and that is simply not possible.
Good casinos treat the people putting money in their coffers differently.
Die Antworten nicht habe vor Tagen auch eine Mail gesendet.
Es ist einfach kein guter Ort um zu zocken egal wer was sagt.
Fakt ist man hat hier mehr Probleme als gute Zeiten.
Egal ob Bonus oder ohne Bonus die kümmern sich hier kaum um ihre Kunden und das geht einfach nicht.
Gute Casinos Verhalten sich anders gegenüber den Menschen die Geld in ihre Kassen bringen.
Όχι δεν λέει πουθενά ότι πρέπει να ποντάρεις την κατάθεση, έψαξα ήδη και δεν την βρήκα, μίλησα χθες μαζί τους, περιμένω το αίτημα ανάληψης που έκανα.
No, it says nowhere that you have to bet the deposit, I already looked and couldn't find it, I spoke to them yesterday, I'm waiting for the withdrawal request I made.
Não, está dizendo em nenhum lugar que tem q apostar o depósito, já procurei e não achei, falei com eles ontem, estou aguardando a solicitação que fiz de saque .
Ο ιστότοπος κυκλοφόρησε το τμήμα ανάληψης, αλλά μόνο για ανάληψη μέσω κάρτας, εδώ στη Βραζιλία δεν υπάρχει τρόπος να λάβετε χρήματα έτσι, γι 'αυτό επέλεξα μέσω crypto, αλλά πρέπει να το στείλετε μέσω email για ανάληψη Περιμένω το email I έστειλε ζητώντας. τα λάφυρα
The site released the withdrawal part, but only for withdrawal via card, here in Brazil there is no way to receive money like that, so I opted via crypto, but you have to send it via email to withdraw I am waiting for the email I sent requesting. the loot
O site liberou a parte de saque, mas apenas para saque via cartão, aqui no Brasil não tem como receber dinheiro assim, então optei via cripto, mas tem que enviar via email para sacar estou aguardando o email que mandei solicitando . O saque
Επιστρέφω εδώ για να σας ενημερώσω ότι ακόμα δεν μου έχουν απαντήσει μέσω email, αναφερόμενος στο αίτημα ανάληψης μου!
Coming back here to inform you that they still haven't answered me via email, referring to my withdrawal request!
Voltando aqui para informar que ainda não me responderam via email, referente a minha solicitação de saque !
Απόλυτη κοροϊδία κατά τη γνώμη μου και πραγματικά δεν το εννοώ με άσχημο τρόπο.
Είναι άλλο πράγμα να είσαι ΝΕΟΣ και ίσως να μην είσαι 100% έμπειρος και άλλο να μην απαντάς στους ανθρώπους.
Για να είμαι ειλικρινής αισθάνομαι προδομένος από αυτούς.
Χωρίς email.
Μετά από 10 ημέρες υπέβαλα μια κριτική στον Guru και την ίδια μέρα το καζίνο απάντησε με αίτημα να γράψει ένα email για να με βοηθήσει και ακόμα περιμένω αυτό το email μέχρι σήμερα. 🙂
Δεν αποκτάς έτσι πελάτες.
Absolute fooling in my opinion and I really don't mean that in a bad way.
It's one thing to be NEW & maybe not 100% versed and quite another not to answer people.
To be honest I feel betrayed by them too.
No emails.
After 10 days I submitted a review to Guru and on the same day the casino replied with the request to write an email so that they could help me & I am still waiting for this email to this day. 🙂
That's not how you get customers.
Absolute verarsche meiner Meinung nach und dies meine ich echt nicht böse.
Es ist eine Sache NEU zu sein & sich villeicht nicht zu 100% auszukennen und eine völlig andere den Leuten einfach nicht zu antworten.
Um ehrlich zu sein fühle ich mich von denen auch verarscht.
Keinerlei Emails.
Ich habe daraufhin nach 10 Tagen eine Bewertung bei Guru abgegeben und am selben Tag noch antwortete das Casino mit der Bitte eine Email zu schreiben damit sie mir helfen können & auf diese Email warte ich bis heute. 🙂
So gewinnt man einfach keine Kundschaft.
Κανείς δεν πρέπει να έχει τόσο άγχος όταν παίζει, δεν είναι διασκεδαστικό.
Nobody should have so much stress while playing, it's not fun.
Keiner sollte soviel Stress beim spielen haben das macht so keinen Spaß.
Γειά σου,
Ας ελπίσουμε ότι θα λάβετε την απάντησή σας, έχουν 14 ημέρες σύμφωνα με όσα είπε η καταγγελία. Ωστόσο, καταλαβαίνω ότι θέλετε να πάρετε τα χρήματά σας το συντομότερο. Αλλά από την εμπειρία μας γίνεται συνήθως μέσα σε 14 ημέρες. Έχετε επίσης χρονόμετρο στο παράπονό σας για να το παρακολουθείτε.
Ενημερώστε μας εάν το καζίνο έρθει σε επαφή μαζί σας ή εάν λάβετε τα χρήματά σας.
Hello,
Hopefully you will receive your answer, they have 14 days as per what the complaint said. However, I do understand that you want to get your money asap. But from our experience it is usually done within 14 days. You also have timer on your complaint to keep track of that.
Do keep us informed if casino gets in touch with you or you receive your funds.
Συμφωνώ απόλυτα ότι το παιχνίδι πρέπει να είναι διασκεδαστικό, όχι αγχωτικό, αλλά πάλι στοιχηματίζετε τα χρήματά σας, οπότε το άγχος έρχεται φυσικά. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα μέτρα για να διατηρήσετε το άγχος όσο το δυνατόν χαμηλότερα, είτε μέσω της διαχείρισης χρημάτων, είτε παίζοντας με κεφάλαια που είστε πραγματικά διατεθειμένοι να χάσετε.
I fully agree that playing should be fun, not stressful but again you are betting your money so stress comes naturally. However there are certain measures to keep the stress as low as possible, either by money management, playing with funds you are actually willing to lose.
Γεια, μόλις με πλήρωσαν μέσω κρυπτογράφησης.
Hi, they just paid me via crypto.
Ola, eles acabou de me pagar via cripto.
Καλα ΝΕΑ!
Συγχαρητήρια!
Good news!
Congratulations!
Gute Nachrichten!
Gratuliere!
Οριστικός.
Νομίζω ότι αν ένα καζίνο θέλει να προσελκύσει πελάτες, πρέπει απλώς να κάνετε τους παίκτες να αισθάνονται άνετα, διαφορετικά θα κοιτάξουν αλλού.
Για να είμαι ειλικρινής, είμαι λίγο απογοητευμένος γιατί δεν έχω λάβει απάντηση εδώ και μέρες 🙂
Αλλά τώρα δεν είναι το μισό κακό 🙂
Definitive.
I think that if a casino is looking to attract customers, you just have to make the players feel comfortable, otherwise they'll look elsewhere.
To be honest, I'm a bit disappointed because I haven't received an answer for days 🙂
But now it's not half as bad 🙂
Definitiv.
Ich bin der Meinung das wenn ein Casino darauf aus ist Kunden zu gewinnen muss man einfach dafür sorgen das die Spieler sich wohlfühlen ansonsten suchen sie sich andere Orte.
Ich bin ehrlich gesagt etwas enttäuscht da ich seit Tagen keine Antwort erhalte 🙂
Mittlerweile ist es aber halb so schlimm 🙂
Την Κυριακή επικοινώνησαν και ζήτησαν έγγραφα για εξακρίβωση, τα έδωσα. Μετά από αυτό, πάλι σιωπή. Ορισμένοι πόροι μπορούν να επαληθεύσουν έναν χρήστη σε 10 λεπτά. Πέρασαν δύο μέρες εδώ και τίποτα. Είναι απλά φρικτό
On Sunday, they contacted and asked for documents for verification, I provided them. After that, silence again. Some resources can verify a user in 10 minutes. Two days have passed here and nothing. It's just horrible
Λοιπόν, σύμφωνα με άλλες δημοσιεύσεις σε αυτό το νήμα, θα έλεγα ότι δεν είστε μόνοι. 🙁
Από όσο γνωρίζω, ορισμένα καζίνο φαίνεται να λειτουργούν τα Σαββατοκύριακα αλλά όχι σε πλήρη ισχύ. Ωστόσο, η Τετάρτη είναι, φαίνεται ότι δεν βιάζονται.
Πες μου πώς πάει, έτσι;
Well, according to other posts in this thread, I'd say you're not alone. 🙁
As far as I know, some casinos seems to be working on weekends but not in full strenght. Still, its Wednesday, seems like they are not in a rush.
Let me know how it goes, will you?
Γεια, ναι φυσικά. Πριν από λίγες ώρες έλαβα ένα μήνυμα από το [email protected]. Ισχυρίζεται ότι οι παίκτες από την Ουκρανία δεν επιτρέπεται να παίξουν CasinerX επειδή η δικαιοδοσία τους δεν εκτείνεται σε παίκτες από την Ουκρανία. Και επίσης έχω λίγες ερωτήσεις
πού μπορώ να βρω αυτές τις πληροφορίες στον ιστότοπό σας;
Αν αυτό είναι πραγματικά αλήθεια, τότε γιατί μπόρεσα να κάνω εγγραφή λογαριασμού, να πάρω μπόνους, να παίξω κουλοχέρηδες και να κάνω μια κατάθεση;
Γιατί δεν είδα κανένα μήνυμα σχετικά με αυτό κατά την εγγραφή;
Και γενικά έχω εξαιρετικά κακές εντυπώσεις από την αλληλεπίδραση μαζί τους. Ορισμένοι από τους χρήστες του ιστότοπου είπαν σωστά ότι ο σκοπός του καζίνο είναι να προσφέρει στους ανθρώπους ψυχαγωγία. Αντίθετα, μου χάλασαν τη διάθεση για ακριβώς μια εβδομάδα με την αδράνεια και την έλλειψη στοιχειώδους ηθικής συμπεριφοράς. Και πιστεύω ότι δεν μπορεί να υπάρξει καμία απολύτως δικαιολογία για αυτό.
Ο αείμνηστος παππούς μου άρεσε πάντα να επαναλαμβάνει: "Αν δεν μπορείς να το κάνεις, μην το κάνεις. Έτσι δεν θα ντροπιάσεις τον εαυτό σου και δεν θα βλάψεις κανέναν".
Hello, Yes of course. a few hours ago I received a message from [email protected]. He claims that players from Ukraine are not allowed to play CasinerX because their jurisdiction does not extend to players from Ukraine. And also I have few questions
where can I find this information on your site?
If this is really true, then why was I able to register an account, get a bonus, play slots and make a deposit?
Why didn't I see any message about this during registration?
And in general, I have extremely bad impressions from interacting with them. Some of the users of the site rightly said that the purpose of the casino is to give people entertainment. Instead, they ruined my mood for exactly one week with their inactivity and lack of elementary ethics of behavior. And I believe that there can be absolutely no excuses for this.
My late grandfather always liked to repeat: "If you can't do it, don't do it. That way you won't disgrace yourself and you won't harm anyone."
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.