ΦόρουμΚαζίνοCasinerX Casino - γενική συζήτηση

CasinerX Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 1 έτος από Radka
|
9624 προβολές 135 απαντήσεις |
|
1...4 5 67
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 11 μήνες

send an email to george support manager.i think email is on this topic

here:

gmorgan@casinerx.com

ygorjogosx
πριν από 11 μήνες

gmorgan@casinerx.com

Anonymized487
πριν από 11 μήνες

Μέχρι στιγμής δεν έχω στείλει καμία απάντηση!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

i think because you won with a bonus they just delay the payment.yoi know what i mean .it is free money. have patient!

CasinerX Casino
πριν από 10 μήνες

May I ask you to respond to the deposit question as well? I feel the player could use some explanation. Especially, when another has mentioned a bug on your site associated with withdrawals.

It's just a kind plea.

Thank you for considering.

ygorjogosx
πριν από 10 μήνες

Normally such deposit need to be wagered too in order to get available for withdrawal. It's due to the Anti-money-laundering policy. Have you checked the rules? I would start right there to be sure.

Though I agree the support should explain. 🤔

Anonymized487
πριν από 10 μήνες

Οι απαντήσεις δεν στάλθηκαν καν email πριν από μέρες.

Απλώς δεν είναι καλό μέρος για τυχερά παιχνίδια, ανεξάρτητα από το ποιος λέει τι.

Γεγονός είναι ότι εδώ υπάρχουν περισσότερα προβλήματα παρά καλές στιγμές.

Ανεξάρτητα από το αν είναι μπόνους ή όχι, δεν ενδιαφέρονται σχεδόν καθόλου για τους πελάτες τους εδώ και αυτό απλά δεν είναι δυνατό.

Τα καλά καζίνο αντιμετωπίζουν διαφορετικά τους ανθρώπους που βάζουν χρήματα στα ταμεία τους.


Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 10 μήνες

Όχι δεν λέει πουθενά ότι πρέπει να ποντάρεις την κατάθεση, έψαξα ήδη και δεν την βρήκα, μίλησα χθες μαζί τους, περιμένω το αίτημα ανάληψης που έκανα.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 10 μήνες

Ο ιστότοπος κυκλοφόρησε το τμήμα ανάληψης, αλλά μόνο για ανάληψη μέσω κάρτας, εδώ στη Βραζιλία δεν υπάρχει τρόπος να λάβετε χρήματα έτσι, γι 'αυτό επέλεξα μέσω crypto, αλλά πρέπει να το στείλετε μέσω email για ανάληψη Περιμένω το email I έστειλε ζητώντας. τα λάφυρα

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Επιστρέφω εδώ για να σας ενημερώσω ότι ακόμα δεν μου έχουν απαντήσει μέσω email, αναφερόμενος στο αίτημα ανάληψης μου!

Αυτόματη μετάφραση:
ygorjogosx
πριν από 10 μήνες

Απόλυτη κοροϊδία κατά τη γνώμη μου και πραγματικά δεν το εννοώ με άσχημο τρόπο.

Είναι άλλο πράγμα να είσαι ΝΕΟΣ και ίσως να μην είσαι 100% έμπειρος και άλλο να μην απαντάς στους ανθρώπους.

Για να είμαι ειλικρινής αισθάνομαι προδομένος από αυτούς.

Χωρίς email.

Μετά από 10 ημέρες υπέβαλα μια κριτική στον Guru και την ίδια μέρα το καζίνο απάντησε με αίτημα να γράψει ένα email για να με βοηθήσει και ακόμα περιμένω αυτό το email μέχρι σήμερα. 🙂

Δεν αποκτάς έτσι πελάτες.


Αυτόματη μετάφραση:
ygorjogosx
πριν από 10 μήνες

Κανείς δεν πρέπει να έχει τόσο άγχος όταν παίζει, δεν είναι διασκεδαστικό.

Αυτόματη μετάφραση:
ygorjogosx
πριν από 10 μήνες

Hello, 

Hopefully you will receive your answer, they have 14 days as per what the complaint said. However, I do understand that you want to get your money asap. But from our experience it is usually done within 14 days. You also have timer on your complaint to keep track of that.

 

Do keep us informed if casino gets in touch with you or you receive your funds.

CasinoStreamer88
πριν από 10 μήνες

I fully agree that playing should be fun, not stressful but again you are betting your money so stress comes naturally. However there are certain measures to keep the stress as low as possible, either by money management, playing with funds you are actually willing to lose.

πριν από 10 μήνες

Γεια, μόλις με πλήρωσαν μέσω κρυπτογράφησης.

Αυτόματη μετάφραση:
ygorjogosx
πριν από 10 μήνες

Καλα ΝΕΑ!

Συγχαρητήρια!

Αυτόματη μετάφραση:
Hiros
πριν από 10 μήνες

Οριστικός.

Νομίζω ότι αν ένα καζίνο θέλει να προσελκύσει πελάτες, πρέπει απλώς να κάνετε τους παίκτες να αισθάνονται άνετα, διαφορετικά θα κοιτάξουν αλλού.

Για να είμαι ειλικρινής, είμαι λίγο απογοητευμένος γιατί δεν έχω λάβει απάντηση εδώ και μέρες 🙂

Αλλά τώρα δεν είναι το μισό κακό 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

On Sunday, they contacted and asked for documents for verification, I provided them. After that, silence again. Some resources can verify a user in 10 minutes. Two days have passed here and nothing. It's just horrible

don4yk
πριν από 10 μήνες

Well, according to other posts in this thread, I'd say you're not alone. 🙁

As far as I know, some casinos seems to be working on weekends but not in full strenght. Still, its Wednesday, seems like they are not in a rush.

Let me know how it goes, will you?

πριν από 10 μήνες

Hello, Yes of course. a few hours ago I received a message from gmorgan@casinerx.com. He claims that players from Ukraine are not allowed to play CasinerX because their jurisdiction does not extend to players from Ukraine. And also I have few questions

where can I find this information on your site?

If this is really true, then why was I able to register an account, get a bonus, play slots and make a deposit?

Why didn't I see any message about this during registration?

And in general, I have extremely bad impressions from interacting with them. Some of the users of the site rightly said that the purpose of the casino is to give people entertainment. Instead, they ruined my mood for exactly one week with their inactivity and lack of elementary ethics of behavior. And I believe that there can be absolutely no excuses for this.

My late grandfather always liked to repeat: "If you can't do it, don't do it. That way you won't disgrace yourself and you won't harm anyone."

1...4 5 67
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα