πριν από 1 έτος
0
θα πάρετε τα χρήματά σας, μην ανησυχείτε. είναι νέο καζίνο με μερικά σφάλματα.
you wil get your money ,dont worry.it is new casino with some bugs.
Περιμένω να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου και μετά θα κάνω μια κατάθεση 100$ για να μπορώ να κάνω ανάληψη.
I'm waiting to verify my account, then I'll make a deposit of 100$ so I can withdraw.
Estou esperando verificar a minha conta, aí vou fazer o depósito de 100$ para eu poder sacar.
εντάξει, καλή τύχη. το καζίνο μου φαίνεται αυθεντικό. κατέθεσα 2 φορές κέρδισα και μετά το έχασα, οπότε δεν μπορώ να σχολιάσω τις πληρωμές, αλλά σύντομα θα το κάνω 😀
oke ,good luck .the casino seems genuine to me .i deposited 2x i won then i lost it so i cant comment on payouts but soon l will 😀
Όχι και Bug, απλά μου είπαν ότι ακόμα δεν έχω φτάσει τις απαιτήσεις ανάληψης, οπότε ρωτάω τι λείπει, δεν απαντούν!
No and Bug, they simply said that I still haven't reached the withdrawal requirements, so I ask what's missing, they don't answer!
Não e Bug eles simplesmente falou que ainda não atingi o requisitos para saque, aí eu pergunto oque falta eles não respondem!
Αχα! Αυτό τεχνικά εξηγεί πολλά. 😀
Φυσικά, θα πρέπει να πάρετε μια σωστή εξήγηση, αλλά όπως είπα, φαίνεται ότι η έλλειψη επικοινωνίας είναι ο πραγματικός πόνος σε αυτό το καζίνο.
Μπορώ να ξέρω πόσο προσπαθείτε να κάνετε ανάληψη; Θα ξεκινούσα να ελέγχω τα όρια ανάληψης, ή οτιδήποτε "χρήσιμο" αναφέρεται στους κανόνες. 🤔 Προσπαθώ να καταλάβω μια καλή υπόδειξη, λοιπόν... Θα μπορούσε πραγματικά να χρησιμοποιήσει τη συνεργασία του καζίνο.
Aha! That technically explains a lot. 😀
Of course, you should get a proper explanation, but as I said, it seems the lack of communication is the real pain in this casino.
May I know how much do you try to withdraw? I would start checking the withdrawal limits, or anything "useful" stated in the rules. 🤔 Trying to figure out a good hint, well... Could really use the casino's cooperation.
Το ποσό που κέρδισα ήταν με το μπόνους εγγραφής 10$, το μέγιστο επιτρεπόμενο κέρδος είναι 250$, και λέει επίσης ότι πρέπει να καταθέσετε 100$ για να μπορέσετε να κάνετε ανάληψη αυτών των κερδών, αλλά τους ρωτάω αν είναι 100 δολάρια ή και 100 ρεάλ δεν με ενημερώνει κανείς! Είμαι λίγο καχύποπτος που ζητάω ένα σημαντικό ποσό για να μπορέσω να κάνω ανάληψη
The amount I won was with the registration bonus 10$, the maximum gain allowed is 250$, and it also says that you have to deposit 100$ to be able to withdraw these earnings, but I ask them if it is 100 dollars or and 100 reais no one informs me! I'm a little suspicious asking for a considerable amount to be able to withdraw
O valor que eu ganhei foi com o bônus de cadastro 10$,o máximo de ganho permito e 250$,e também lá diz que tem que depositar 100$ para poder sacar esses ganhos, mas eu pergunto para eles se e 100 dólares ou e 100 reais ninguém me informa! Fico meio desconfiado pedir um valor considerável alto para poder sacar
Με βάση την περιγραφή μπόνους που πήραμε από το καζίνο, νομίζω ότι πρόκειται για δολάρια:
"Μέγιστο ποσό εξαργύρωσης: $250 Το μέγιστο ποσό χρημάτων που μπορείτε να κάνετε ανάληψη από αυτό το μπόνους περιορίζεται στα $250. Εάν κερδίσετε περισσότερα από αυτό, το ποσό που υπερβαίνει θα καταπέσει.":
Δεν χρειάζεται να επαναλάβετε, είναι δουλειά του καζίνο να απαντά σωστά σε τέτοιες ερωτήσεις. 🙁
Based on the bonus description we got from the casino, I think those are dollars:
"Maximum cashout: $250The maximum amount of money you can withdraw from this bonus is limited to $250. If you win more than that, the exceeding amount will be forfeited.":
No need to repeat it's the casino's job to answer such questions properly. 🙁
προσωπικά δεν παίρνω ποτέ μπόνους μόνο και μόνο για να αποφύγω όλες αυτές τις παρεξηγήσεις. σε σπάνιες περιπτώσεις όταν χάνω μεγάλα παίρνω το μπόνους μόνο για να ξεκουραστώ και στο μυαλό μου δεν παίζω για να κερδίσω. απλώς καταθέστε το διπλάσιο από αυτό που θα παίξετε και να είστε ελεύθεροι με τα πάντα.αυτό είναι το άνοιγμα μου.
i personally never take bonusses just to avoid all these misunderstoodings .in rarely cases when i lose big i take the bonus just to cool off and in my mind i am not playing to win .just deposit double what you will ing to play and be free with everything.that is my openion.
Λοιπόν, ο χειριστής λέει 100 $ - θα έλεγα ότι πήρατε την απάντηση. Προς το παρόν, θα πρέπει να κάνετε την κατάθεση για να αποσύρετε τα κέρδη σας. Σύμφωνα με το στιγμιότυπο, νομίζω ότι το στοίχημα έχει ολοκληρωθεί. Αν και μια άμεση απάντηση θα ήταν καλύτερη από το "Διάβασες τους κανόνες;"🤔 Καθόλου ευγενική κουβέντα, αν με ρωτάς...
Well, the operator says 100$ - I'd say you got the answer. For now, you should make the deposit in order to withdraw your winnings. According to the screenshot, I think the wagering is completed. Though a direct response would be better than "Have you read the rules?"🤔 Not a polite chat at all, if you ask me...
Συμφωνώ. Από την άποψή μου, όλη αυτή η κατάσταση αντιμετωπίστηκε αρκετά περίεργα από το καζίνο, τράβηξε μια αρκετά μεγάλη εικόνα. Αμφιβάλλω ότι μια τέτοια προσέγγιση απευθύνεται στους παίκτες με θετικό τρόπο 😀.
Ας ελπίσουμε ότι πήραν το μάθημα...
I agree. From my point of view, this whole situation was handled pretty weirdly by the casino, it drew quite a picture. I doubt such an approach addresses players in a positive way 😀.
Let's hope they learned the lesson...
Καταλαβαίνω πραγματικά όταν ένα καζίνο έχει έλλειψη προσωπικού ή σε διακοπές ή οτιδήποτε άλλο 🙂
Στην πραγματικότητα δεν είμαι άτομο που αγχώνεται για τους χρόνους αναμονής, αλλά περισσότερες από 2 εβδομάδες είναι πάρα πολύ για μένα προσωπικά. 🙂
Αν κάνω ήδη κατάθεση σε ένα καζίνο, τότε τουλάχιστον περιμένω υποστήριξη από το καζίνο.
Είναι σημαντικό για μένα να ανταποκρίνεσαι στις ανησυχίες μου όσο το δυνατόν γρηγορότερα, διαφορετικά δεν νιώθεις άνετα και δεν νομίζω ότι κανένας παίκτης το θέλει αυτό 🙂
Δεν λέω ότι αυτό το καζίνο είναι κακό και εκτιμώ τον εκπρόσωπο του καζίνο που απάντησε εδώ, αλλά με όλο τον σεβασμό που έχω πραγματικά χάσει το ενδιαφέρον μου να παίξω εδώ.
Θα ζητούσα μόνο από το καζίνο να αντιδράσει στους παίκτες στο μέλλον, διαφορετικά θα τους βλάψει και πραγματικά το εννοώ καλά γιατί πιστεύω ότι όλοι έχουν δικαίωμα να βγάλουν χρήματα με το καζίνο τους 🙂 αλλά φυσικά ο παίκτης (το πιο σημαντικό μέρος ) δεν μπορεί να αγνοηθεί και τίποτα δεν στέκεται εμπόδιο στην επιτυχία σας. 🙂
Ζήστε και αφήστε να ζήσετε 🫡
Αλλά παρακαλώ απαντήστε στους πελάτες κάνοντας αυτό, κάνετε στον εαυτό σας μια πολύ μεγάλη χάρη.
Εύχομαι στο καζίνο κάθε επιτυχία!
I really understand when a casino is short of staff or on vacation or whatever 🙂
I'm actually not a person who is stressed about waiting times, but more than 2 weeks is too much for me personally. 🙂
If I already deposit in a casino then I at least expect support from the casino.
It's important to me that you respond to my concerns as quickly as possible, otherwise you don't feel comfortable & I don't think any player wants that 🙂
I'm not saying this casino is bad & appreciate the casino representative replying here but with all due respect I've really lost interest in playing here.
I would only ask the casino to react to the players in the future, otherwise it will harm them and I really mean that well because I think that everyone is entitled to make money with their casino 🙂 but of course the player (the most important part) cannot be ignored and nothing stands in the way of your success. 🙂
Live and let live 🫡
But please answer the customers by doing so you are doing yourself a very big favor.
I wish the casino every success!
Ich verstehe wirklich wenn ein Casino Personal Mangel hat oder im Urlaub ist oder was auch immer 🙂
Bin eigentlich kein Mensch der wegen Wartezeiten stresst aber mehr als 2 Wochen ist für mich persönlich zu viel. 🙂
Wenn ich in einem casino schon einzahle dann erwarte ich wenigstens Support seitens des Casinos.
Mir ist wichtig das man innerhalb kürzester Zeit auf meine Anliegen eingeht da man sich sonst nicht wohlfühlt & ich denke kein Spieler möchte sowas 🙂
Ich behaupte nicht das dieses casino schlecht ist & weiß es zu schätzen das der Vertreter des Casinos hier antwortet aber mir ist bei allem Respekt die Lust hier zu spielen mittlerweile echt vergangen.
Ich würde das Casino nur bitten in Zukunft villeicht auf die Spieler zu reagieren da es ihnen sonst schaden wird und dies meine ich wirklich nur gut da ich denke das jeder Anspruch darauf hat geld mit seinem Casino zu verdienen 🙂 aber natürlich darf der Spieler (der wichtigste teil) nicht ignoriert werden und eurem erfolg steht nichts mehr im Wege. 🙂
Leben und Leben lassen 🫡
Aber bitte den Kunden antworten damit tut ihr euch einen sehr großen Gefallen.
Ich wünsche dem Casino viel Erfolg!
Μου είπαν ότι έπρεπε να στείλω έγγραφα για την επικύρωση του λογαριασμού, τα έστειλα χθες και περιμένω την απάντησή τους
They said I had to send documents to validate the account, I sent them yesterday and I'm waiting for their response
Eles falaram que eu tinha que mandar documentos para validar a conta, mandei ontem estou aguardando a resposta deles
Agrred - Είναι όλα απολύτως ξεκάθαρα για μένα! Και το αίτημα που κάνατε προς το καζίνο είναι ακριβές. 🙂
Είναι υπέροχο που σε έχουμε πίσω 😉🙌
Agrred - It's all perfectly clear to me! And the request you made toward the casino stuff is precise. 🙂
It's great to have you back 😉🙌
Είναι καλό. Αυτή η διαδικασία ονομάζεται επαλήθευση KYC (Know You Customer). Μόλις ολοκληρωθεί με επιτυχία, θα είστε πολύ πιο κοντά σε μια επιτυχημένη απόσυρση.
Ενημερώστε μας πώς πάει, εξακολουθώ να έχω "λίγη ανησυχία" για την υποστήριξη του καζίνο. Λοιπόν, θα ήθελα να παρακολουθώ την πρόοδό σας.
It's good. This process is called the KYC (Know You Customer) verification. As soon as it's done successfully, you'll be much closer to a successful withdrawal.
Let us know how it goes, I still have "a little concern" about the casino's support. So, I'd love to keep track of your progress.
Ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε σήμερα, αναρωτιέμαι αν θα κάνω την κατάθεση των 100$ για να μπορέσω να κάνω ανάληψη. Είμαι σε επαφή μαζί τους, μερικές φορές αργούν να απαντήσουν, αλλά το κάνουν. Αμφιβάλλω αν θα κάνω κατάθεση για ανάληψη γιατί μου είπαν ότι το ποσό της κατάθεσης θα μπορούσε να αποσυρθεί, συνολικού ύψους 375 $
Τώρα μου είπε ότι δεν μπορεί άλλο, μόνο 250$, περίπλοκο..
My account was verified today, I'm wondering if I'll make the deposit of 100$ to be able to withdraw. I'm in contact with them, sometimes they take a while to respond, but they do. I am in doubt if I will deposit to withdraw because I was told that the deposit amount could be withdrawn, totaling 375$
Now he told me that he can't do it anymore, only 250$, complicated..
Minha conta foi verificada hoje, tô pensando se irei fazer o depósito de 100$ para poder sacar. Estou em contato com eles, as vezes demoram para responder, mas respondem. Estou em dúvida se vou depositar para sacar pois me falaram que que o valor de depósito poderia ser sacado, totalizando 375$
Agora me falou que não pode mais, apenas 250$, complicado..
Γεια σου Ygor,
Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να επικοινωνήσουμε μαζί σας όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με το μπόνους, το οποίο βρίσκεται στη σελίδα Προσφοράς μας στο CasinerX, το μέγιστο ποσό ανάληψης μπόνους ΚΑΜΙΑ κατάθεση είναι 250$ Αυτοί είναι οι όροι.
Hello Ygor,
We try our best to communicate with you all the details about the bonus, Which is in our Promo page on CasinerX, NO deposit bonus max withdrawal amount is 250$ That are the terms.
Ξέρω ότι το μέγιστο είναι 250$, αλλά το ποσό που καταθέτω θα πρέπει επίσης να μπορεί να κάνει ανάληψη με το μπόνους!
I know the maximum is 250$ but the amount I deposit should also be able to withdraw with the bonus!
Eu sei que o máximo e 250$ mas o valor que eu depositar também devia poder retirar junto com o bônus!
Έκανα την απαιτούμενη κατάθεση των 100$ ακόμα δεν κυκλοφόρησε τίποτα για ανάληψη! Κάνω κλικ στην απόσυρση πίσω στην αρχική σελίδα του καζίνο
I made the required deposit of 100$ still nothing released to withdraw! I click on withdraw back to the casino homepage
Fiz o depósito exigido de 100$ ainda não liberou nada para sacar! Clico em saque volta para a página inicial do cassino
Ξέρω ότι είναι ένα σφάλμα στον ιστότοπο. Το σημείωσα στο καζίνο, αλλά ακόμα δεν διορθώθηκε. Όταν χρησιμοποιείτε την επιλογή withdaw, μεταβαίνει πίσω στην αρχική σελίδα.
i know that is a bug on the site .i made note of it to the casino but it still not fixed.when you use withdaw option it jumps back to home page .
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.