ΦόρουμΚαζίνοCasinerX Casino - γενική συζήτηση

CasinerX Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 1 έτος από Radka
|
9631 προβολές 135 απαντήσεις |
|
1...6 7
Προσθήκη ανάρτησης
don4yk
πριν από 8 μήνες

I would like to add a personal note. In search of internal contact, I checked out our database, and I was sincerely hoping I could ask someone from our Affiliate Team for a working email contact. You would not believe what I found. An internal note saying we've been given some emails, yet never ever has replied back... 🙁

I must say I'm glad to see the safety index is low.

Radka
πριν από 8 μήνες

Hello don4yk, Sorry to hear about your negative experience regarding Email, Now info@casinerx.com is available for everyone, and We will try our best to get back to customers as soon as possible.


Best Regards,


Casinerx team.

XSupport
πριν από 8 μήνες

εντάξει απλώς επεξεργαστείτε την απόσυρσή μου και τα πάντα.

Έγραψα και σε αυτό το mail. Τίποτα ακόμη.

Περιμένω από τα μέσα Ιουλίου φέτος και χωρίς επιτυχία. Ίσως τον Σεπτέμβριο επιτέλους να τα καταφέρεις;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
XSupport
πριν από 8 μήνες

Γεια σου απατεώνα!

Λυπούμαστε για τα κραυγαλέα ψέματά σας, αλλά ούτε πριν ούτε τώρα info@casinerx.com δεν ήταν ποτέ προσβάσιμο σε όλους. Αν γράψεις κάτι εκεί, δεν θα πάρεις καμία απάντηση. Και γενικά, θα δώσω συμβουλές στους παίκτες που διαβάζουν αυτό το νήμα μηνυμάτων: είναι καλύτερα να μην εμπλακείτε με απατεώνες που κλέβουν τα χρήματά σας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Γεια σου απατεώνα!

Λυπούμαστε για τα κραυγαλέα ψέματά σας, αλλά ούτε πριν ούτε τώρα info@casinerx.com δεν ήταν ποτέ προσβάσιμο σε όλους. Αν γράψεις κάτι εκεί, δεν θα πάρεις καμία απάντηση. Και γενικά, θα δώσω συμβουλές στους παίκτες που διαβάζουν αυτό το νήμα μηνυμάτων: είναι καλύτερα να μην εμπλακείτε με απατεώνες που κλέβουν τα χρήματά σας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Ντάσα, όπως μπορείτε να δείτε, οι προσπάθειές μας δεν ήταν μάταιες. Βλέπω πώς ο δείκτης τους εδώ πηγαίνει όλο και πιο κάτω κάθε φορά.

Δεν ξέρω γιατί, αλλά δεν πιστεύω καθόλου ότι θα μπορέσουν να φτιάξουν την κατάσταση. Είναι περισσότερο σαν μια προσπάθεια να παραμείνουμε στη ζωή λίγο περισσότερο λόγω των υποτιθέμενων σχολίων από τους πελάτες, αλλά στην πραγματικότητα τίποτα δεν έχει αλλάξει και δεν πρόκειται να αλλάξει. Γιατί στήνετε αυτό το τσίρκο εδώ, κύριοι;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
don4yk
πριν από 8 μήνες

Some casinos that become a scam stay online to still get deposits, a case I remember is Scatterhall, they were a normal casino like many operating with a Curacao license and all of a sudden they stopped processing withdrawals but they are still online even tho their rating is near zero

SunsetGaze
πριν από 8 μήνες

Ναι έχεις δίκιο. Η δραστηριότητά τους μπορεί να σταματήσει μόνο με ανάκληση της «ψευδοάδειάς» τους. Μάλιστα, αυτή τη στιγμή ετοιμάζω έκκληση προς την αρμόδια κυβερνητική αρχή της Κόστα Ρίκα να ανακαλέσει την άδεια επεξεργασίας δεδομένων τους, καθώς η λεγόμενη «δραστηριότητά» τους προκαλεί ζημιές στους δικούς τους πελάτες. Έχω σχεδόν τελειώσει, έχω λίγες μέρες να περιμένω κάποια έγγραφα από τις κυβερνητικές αρχές της Ουκρανίας και μετά θα τα στείλω όλα στο Υπουργείο Εμπορίου, Βιομηχανίας και Οικονομίας της Κόστα Ρίκα και στον δήμο που τα εξέδωσε στην πραγματικότητα αυτό "άδεια". Τι θα προκύψει από όλα αυτά - θα δούμε. Αλλά δεν θα τους αφήσω να ζήσουν ειρηνικά.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Despite those complaints, why there's no warning or note on review page that this casino is stealing players money?

πριν από 7 μήνες

I made a deposit of $70! I can't bet on sports or play slots. I constantly get an error that I have no money on my balance. But that's not true! Nobody answers me in chat or email! I created a withdrawal request a month ago! The withdrawal has not yet been confirmed!

don4yk
πριν από 7 μήνες

Φίλε, κατάφερες να αποσύρεις τα χρήματά σου; Περιμένω ένα μήνα να κάνω ανάληψη της κατάθεσής μου. Είναι ένα μικρό ποσό των 70 $, αλλά ακόμα δεν έχουν επιβεβαιώσει το αίτημα ανάληψης μου.

Αυτόματη μετάφραση:
xray200
πριν από 7 μήνες

Of course not. I submitted a withdrawal request back in mid-July this year and still haven't received anything. People, when will they finally remove this hole from the site or at least put a zero in the rating scale? How many more people have to lose their money for someone to understand: casinerx are criminals and they have no place on such forums. Site administration, you are ruining your reputation by helping these scoundrels cheat players. The longer you delay, the more I'm starting to think you're with them.

don4yk
πριν από 7 μήνες

Hello,

I understand and respect your opinion. But you should consider the situation as a whole. What is the difference between, e.g. delayed payment and stealing? We do not know the casinos' intentions. We can't even prevent that, but when it happens and we have proof, the safety index goes down.

Along the way, we published this:

file

So far, there has been just one unresolved complaint:

file

https://casino.guru/complaints/all

If you can provide proof that the casino is stealing, please send it here: data@casino.guru

or, preferably, submit a complaint.

We do not change the safety index because we think we know; we change it when we know for certain. Otherwise, all reviews would turn into guessed values. We prefer to avoid that. Luckily, everyone is welcome to read this thread and decide whether the casino is worth the risk. The safety index is not the one and only information we provide about casinos. It's just a part, as well as complaints, the forum, and user reviews.


Radka
πριν από 7 μήνες

Τα πάντα σχετικά με το παράπονό μου για αυτό το "καζίνο" είναι τέλεια:

Αυτό το "καζίνο" αγνοεί εντελώς τα αιτήματά μου

μου έκλεψαν τις καταθέσεις

δεν πλήρωσαν τα κέρδη μου

επιπλέον: άλλαξαν συγκεκριμένα τους κανόνες για να μην πληρώσουν


Μου φαίνεται ότι μια ελαφρά μείωση της βαθμολογίας (με βάση το ποσό της καταγγελίας) θα αντικατοπτρίζει ελάχιστα την πραγματική κατάσταση με αυτό το "καζίνο".

Ίσως θα έπρεπε να προσθέσουμε κάποιες σημειώσεις σχετικά με αυτό στην κριτική αυτού του καζίνο;

τουλάχιστον ότι το καζίνο μπορεί να αλλάξει τους κανόνες αργότερα για να μην πληρώσει

Αυτόματη μετάφραση:
pozndarya
πριν από 7 μήνες

Hello.

I understand what you say, but when it comes to complaints the safety index decreases based on the number of black points earned through that - in your case 400. This is quite a low value.

Quoting from the complaint guide:

"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."

The warning is there, though, not just only in the form of the unresolved complaint, but also as a part of the overview:file

If you scroll down, you'll see the latest complaint right over the Safety Index, so those won't be missed.

I'm not saying the system is perfect as it is, on the other hand, it is the way we do it now. We need math and values to punish casinos exactly the same way to maintain fairness.

I honor your opinion; take this as a short summary of the very complex process.

πριν από 1 μήνα

τελικά έγινε και η βαθμολογία τους έπεσε. Αλλά φοβάμαι ότι θα συνεχίσουν τη βρώμικη δουλειά τους

Αυτόματη μετάφραση:
don4yk
πριν από 1 μήνα

Let's hope that the players will check the safety index before depositing, and will prevent any issues.

1...6 7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα