Γειά σου.
Καταλαβαίνω τι λέτε, αλλά όταν πρόκειται για παράπονα, ο δείκτης ασφάλειας μειώνεται με βάση τον αριθμό των μαύρων πόντων που κερδίζονται μέσω αυτού - στην περίπτωσή σας 400. Αυτή είναι μια αρκετά χαμηλή τιμή.
Παράθεση από τον οδηγό παραπόνων :
"Εάν το παράπονο είναι δικαιολογημένο και δεν είμαστε σε θέση να το επιλύσουμε, κλείνει και κατηγοριοποιείται ως "ανεπίλυτο". Αυτό συμβαίνει όταν το καζίνο είτε δεν απαντά σε εμάς είτε αρνείται να κάνει αυτό που θεωρούμε δίκαιο στη συγκεκριμένη περίπτωση . Δεν θα λάβετε το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά το παράπονο θα αποθηκευτεί στο σύστημά μας, το καζίνο θα τιμωρηθεί με χαμηλότερη βαθμολογία από εμάς και η κριτική μας για το καζίνο θα προειδοποιήσει τους άλλους παίκτες για το τι συνέβη. Επιπλέον, εάν το καζίνο θέλει για να βελτιώσει την αξιολόγησή του στο μέλλον, θα αναγκαστεί να αντιμετωπίσει την καταγγελία, επομένως υπάρχει πιθανότητα η καταγγελία σας να επιλυθεί αργότερα."
Η προειδοποίηση υπάρχει, ωστόσο, όχι μόνο με τη μορφή της ανεπίλυτης καταγγελίας, αλλά και ως μέρος της επισκόπησης: ,
Εάν κάνετε κύλιση προς τα κάτω, θα δείτε το πιο πρόσφατο παράπονο ακριβώς πάνω από το Ευρετήριο ασφαλείας , ώστε να μην χάνονται.
Δεν λέω ότι το σύστημα είναι τέλειο όπως είναι, από την άλλη, είναι ο τρόπος που το κάνουμε τώρα. Χρειαζόμαστε μαθηματικά και αξίες για να τιμωρούμε τα καζίνο με τον ίδιο ακριβώς τρόπο για να διατηρήσουμε τη δικαιοσύνη.
Τιμώ τη γνώμη σας. λάβετε αυτό ως μια σύντομη περίληψη της πολύ περίπλοκης διαδικασίας.
Hello.
I understand what you say, but when it comes to complaints the safety index decreases based on the number of black points earned through that - in your case 400. This is quite a low value.
Quoting from the complaint guide:
"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
The warning is there, though, not just only in the form of the unresolved complaint, but also as a part of the overview:
If you scroll down, you'll see the latest complaint right over the Safety Index, so those won't be missed.
I'm not saying the system is perfect as it is, on the other hand, it is the way we do it now. We need math and values to punish casinos exactly the same way to maintain fairness.
I honor your opinion; take this as a short summary of the very complex process.
Αυτόματη μετάφραση: