Γειά σου
Υπέβαλα το πρώτο αίτημα ανάληψης πριν από 2 εβδομάδες και έκτοτε λαμβάνω 200€ κάθε εβδομάδα. Τώρα έχουμε μια νέα εφαρμογή, ας δούμε πόσο καιρό θα πάρει ξανά. Ο λογαριασμός μου έχει πλέον αυξηθεί στα 7000€. Αμφιβάλλω αν θα πάρω ποτέ τα χρήματα.
τις καλύτερες ευχές
Μικρόφωνο
Hello
I submitted the first withdrawal request 2 weeks ago and have received €200 every week since then. Now we have a new application, let's see how long it takes again. My account has now increased to €7000. I doubt whether I will ever get the money.
Best regards
Mike
Hallo
habe vor 2 Wochen den ersten Auszahlungsantrag gestellt und seit dem jede Woche 200€ Euro bekommen mehr nicht . Jetzt liegt ein neuer Antrag vor mal sehen wie lange das wieder dauert . Mein Konto ist mittlerweile auf 7000€ angestiegen . Ob ich das Geld jemals bekomme bezweifle ich .
Mit freundlichen Grüßen
maik
Ευχαριστώ για την απάντησή σου. Φροντίστε να μας ενημερώσετε για το πώς πάει και αν λάβετε χρήματα, γιατί αν όχι, τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δωρεάν δυνατότητα - καταγγελία μας.
Ωστόσο, δοκιμάσατε να ρωτήσετε το καζίνο εάν είναι δυνατό να αυξήσετε το ποσό ανάληψης ή τι θα έπρεπε να κάνετε για να το πραγματοποιήσετε; Υπάρχει κάποια πιθανότητα;
Thank you for your reply. Be sure to update us how it goes and if you get money, because if not, then you can use our free feature - complaint.
However, have you tried asking the casino if it is possible to increase the withdrawal amount or what you would have to do to make it happen? Is there any possibility ?
Γειά σου
Ναι το έκανα. Λένε ότι αυτή τη στιγμή όλοι οι παίκτες μπορούν να κάνουν ανάληψη μόνο 200€. Αλλά δεν το πιστεύω αυτό.
Προς το παρόν δεν υπάρχει τρόπος πληρωμής.
Hello
Yes, I did. They say that at the moment all players can only withdraw €200. But I don't believe that.
There is currently no way to pay out.
Hallo
ja das habe ich sie sagen es können zur Zeit alle Spieler nur 200€ Auszahlen . Was ich aber nicht glaube.
Es gibt zur Zeit keine Möglichkeit mehr auszuzahlen .
Λοιπόν, η μικροσκοπία λειτουργεί για κάποιους
Well mifinity works for some
Jo mifinity funkar för vissa
Γειά σου
Ναι το έκανα. Λένε ότι αυτή τη στιγμή όλοι οι παίκτες μπορούν να κάνουν ανάληψη μόνο 200€. Αλλά δεν το πιστεύω αυτό.
Προς το παρόν δεν υπάρχει τρόπος πληρωμής.
Hello
Yes, I did. They say that at the moment all players can only withdraw €200. But I don't believe that.
There is currently no way to pay out.
Hallo
ja das habe ich sie sagen es können zur Zeit alle Spieler nur 200€ Auszahlen . Was ich aber nicht glaube.
Es gibt zur Zeit keine Möglichkeit mehr auszuzahlen .
Επομένως, είναι πολύ περίπλοκη η κατάσταση όταν έχετε αρκετά μεγάλο ποσό στον λογαριασμό σας. Πιθανότατα θα το αποσύρετε για αρκετό καιρό εάν δεν αυξηθεί το προς ανάληψη ποσό. Ωστόσο, εάν το καζίνο έχει τέτοιους κανόνες, θα είναι σημαντικό να τους ακολουθήσετε, παρόλο που ξέρω ότι δεν είναι τα καλύτερα νέα για εσάς.
Ωστόσο, εάν συμβεί ότι το καζίνο σταματήσει να πληρώνει, φροντίστε να μας ενημερώσετε.
So it's quite a complicated situation when you have quite a large amount in your account. You will probably be withdrawing it for quite a long time if the amount to be withdrawn is not increased. However, if the casino has such rules, it will be important to follow them, even though I know it's not the best news for you.
However, if it happens that the casino stops paying, be sure to let us know.
Γεια, έχουν περάσει σχεδόν 3 εβδομάδες, έχω κάνει ανάληψη 200 ευρώ από 12.000 ευρώ.
αρνούνται τα πάντα και λένε μόνο τεχνικό σφάλμα δοκιμάστε μια άλλη επιλογή απόσυρσης,
αυτή η εταιρεία τυχερών παιχνιδιών είναι ένα μεγάλο αστείο δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη!!!!!
Hi, it's almost been 3 weeks, I've withdrawn 200 euros out of 12,000 euros.
they deny everything and say only technical error try another withdrawal option,,
this gambling company is a big joke takes no responsibility at all!!!!!
Hej det har snart gått 3 veckor, jag har fått ut 200 euro av 12000 euro.
dom nekar allt och säger bara tekniskt fel testa en annan Uttag möjlighet,,
detta spelbolag är ett stort skämt tar inget ansvar överhuvudtaget!!!!!
Τότε τι είδους επιλογές απόσυρσης έχετε;
Το καζίνο έχει πολύ χαμηλό δείκτη ασφάλειας σύμφωνα με τον ιστότοπό μας, οι κριτικές των χρηστών είναι επίσης τρομερές, οπότε δεν εκπλήσσομαι που δεν πάει καλά μέχρι στιγμής 😕
Then what kind of withdrawal options do you have?
The casino has a very low safety index according to our website, the user reviews are also terrible so I'm not that surprised it's not going well so far 😕
Έλαβε 400 ευρώ σε 3 εβδομάδες μέσω της μικροσκοπίας, αλλά συνεχίζουν να βρίσκουν δικαιολογίες
Received 400 euros in 3 weeks through mifinity, but they keep coming up with excuses
Har fått ut 400 euro på 3 veckor genom mifinity men dom håller på att hitta på ursäkter hela tiden
Ήλπιζα ότι αυτό θα συνεχιζόταν και θα συνεχίζατε να λαμβάνετε τα χρήματά σας, αλλά όπως μπορούμε να δούμε αυτό δεν ισχύει. Έχετε δοκιμάσει κάποιον άλλο τρόπο πληρωμής από αυτόν που είπε το καζίνο;
Τέλος πάντων, βλέπω και ότι έχετε ανοιχτή καταγγελία και η μπάλα είναι στο γήπεδο του καζίνο και περιμένουμε την απάντησή τους. Αναρωτιέμαι αν θα παρέχουν. Αν έχετε ενημέρωση ενημερώστε μας.
I had hoped that this would continue and you would continue to receive your money, but as we can see this is not the case. Have you tried any other payment method than what the casino said ?
Anyway, I also see that you have an open complaint and the ball is in the casino's court and we are waiting for their response. I wonder if they will provide one. If you have an update let us know.
Υπάρχουν τόσες πολλές δικαιολογίες όλη την ώρα, έχω λάβει 400 ευρώ, έχουν μείνει 11670 ευρώ
τεχνικά το πρόβλημα είναι το μόνο που φταίνε
There are so many excuses all the time, have received 400 euros, have 11670 euros left
technically the problem is all they blame
Det är så mycket ursäkter hela tiden, har fått ut 400 euro har 11670 euro kvar
teknislt problemet är allt dom skyller på
Καταλαβαίνω ότι σίγουρα δεν είναι μια κατάσταση στην οποία θέλω να μπω. Ανεξάρτητα από τον τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιείτε, υπάρχουν πάντα τεχνικά προβλήματα; Δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω σε αυτή την περίπτωση, αφού πάντα είναι το ίδιο πράγμα.
Τέλος πάντων, ελπίζω ότι το καζίνο θα σχολιάσει το παράπονό σας και θα βοηθήσει στην επίλυση της κατάστασης.
I understand that this is certainly not a situation I want to get into. No matter what payment method you use, there are always technical problems ? I don't know if I should laugh or cry in this case, since it's always the same thing.
Anyway, I hope that the casino will comment to your complaint and help to resolve the situation.
Γεια σας, δεν μπορώ να κάνω ανάληψη χρημάτων από το καζίνο Cashalot, βρίσκουν συνεχώς δικαιολογίες και δεν πληρώνουν τα χρήματά μου, θέλω να με βοηθήσετε για αυτό.
Hello, I cannot withdraw money from Cashalot casino, they constantly find excuses and do not pay my money, I want you to help me for this.
Γειά σου. Λυπάμαι που ακούω ότι έχεις τέτοιο πρόβλημα.
Όπως μπορείτε να δείτε εδώ το Cashalot Casalot έχει πολύ χαμηλό δείκτη ασφάλειας και αρκετά άτομα σε αυτό το νήμα έχουν παρόμοια προβλήματα.
Τέλος πάντων...μπορείς να μου πεις περισσότερες λεπτομέρειες σε παρακαλώ; Σίγουρα θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Ποια μέθοδο πληρωμής έχετε χρησιμοποιήσει και ποιο ακριβώς φαίνεται να είναι το πρόβλημα;
Θα περιμένω την απάντησή σας.
Hello. I´ m sorry to hear that you have such a problem.
As you can see here Cashalot casino has got a very low safety index and quite a few people in this thread have similar problems.
Anyway...could you tell me some more details please? We certainly will try to help you out.
Which payment method have you used and what exactly seems to be the problem?
Will wait for your answer.
Προσπαθώ να κάνω ανάληψη χρημάτων με το Mifinty, είπαν ότι το μέγιστο όριο είναι 200 και αυτό είναι ανοησία, το δέχτηκα, αλλά και πάλι δεν πληρώνουν.
I'm trying to withdraw money with Mifinty, they said the maximum limit is 200 and this is nonsense, I accepted it, but they still don't pay.
Έχετε δοκιμάσει, λοιπόν, το MiFinity στο παρελθόν; Εδώ έχετε μερικές χρήσιμες πληροφορίες αν σας πειράζει.
Πότε κάνατε αίτηση για απόσυρση; Έχετε ήδη περάσει τη διαδικασία επαλήθευσης;
So have you tried MiFinity before? Here you have some useful information if you mind.
When did you apply for the withdrawal? Have you already past the verification process?
Ναι, πέρασα τη διαδικασία επαλήθευσης, πλήρωσαν συνολικά 400 €. Με το Mifinty, αυτή τη στιγμή έχω 3500 ευρώ χρήματα στο καζίνο Cashalot, αλλά δεν πληρώνουν, θέλω να λυθεί το πρόβλημά μου Ευχαριστώ.
Yes, I passed the verification process, they paid a total of 400 €. With Mifinty, I currently have 3500 Euros of money in Cashalot casino, but they do not pay, I want my problem to be solved Thank you.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.