ΦόρουμΚαζίνοCashalot Casino - γενική συζήτηση

Cashalot Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 9)

πριν από 3 έτη από ToniG81
|
33454 προβολές 235 απαντήσεις |
|
1...8 9 10...13
Προσθήκη ανάρτησης
yldrm07119
πριν από 10 μήνες

Γεια σας, υπάρχουν πολλά ονόματα

Αυτόματη μετάφραση:
istres
πριν από 10 μήνες

Δείτε αιτήματα μηνυμάτων

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Μετά στείλε μου τον κανονικό σου αριθμό και θα γράψουμε μέσω WhatsApp

Αυτόματη μετάφραση:
istres
πριν από 10 μήνες

Εντάξει, ξεχάστε το

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Αν μου γράψετε ξανά, μπορείτε να δείτε ένα πάτημα στην εικόνα του προφίλ μου 😃

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από yldrm07119 διαγράφηκε
Δημοσίευση από yldrm07119 διαγράφηκε
πριν από 10 μήνες

Αλλά δεν πήρα τίποτα 🤷‍♂️

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Τώρα σε έχω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Γειά σου

Υπέβαλα το πρώτο αίτημα ανάληψης πριν από 2 εβδομάδες και έκτοτε λαμβάνω 200€ κάθε εβδομάδα. Τώρα έχουμε μια νέα εφαρμογή, ας δούμε πόσο καιρό θα πάρει ξανά. Ο λογαριασμός μου έχει πλέον αυξηθεί στα 7000€. Αμφιβάλλω αν θα πάρω ποτέ τα χρήματα.

τις καλύτερες ευχές

Μικρόφωνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Thank you for your reply. Be sure to update us how it goes and if you get money, because if not, then you can use our free feature - complaint. 

However, have you tried asking the casino if it is possible to increase the withdrawal amount or what you would have to do to make it happen? Is there any possibility ? 

πριν από 10 μήνες

Γειά σου

Ναι το έκανα. Λένε ότι αυτή τη στιγμή όλοι οι παίκτες μπορούν να κάνουν ανάληψη μόνο 200€. Αλλά δεν το πιστεύω αυτό.

Προς το παρόν δεν υπάρχει τρόπος πληρωμής.

Αυτόματη μετάφραση:
istres
πριν από 10 μήνες

Λοιπόν, η μικροσκοπία λειτουργεί για κάποιους

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Γειά σου

Ναι το έκανα. Λένε ότι αυτή τη στιγμή όλοι οι παίκτες μπορούν να κάνουν ανάληψη μόνο 200€. Αλλά δεν το πιστεύω αυτό.

Προς το παρόν δεν υπάρχει τρόπος πληρωμής.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

So it's quite a complicated situation when you have quite a large amount in your account. You will probably be withdrawing it for quite a long time if the amount to be withdrawn is not increased. However, if the casino has such rules, it will be important to follow them, even though I know it's not the best news for you. 

However, if it happens that the casino stops paying, be sure to let us know. 

πριν από 10 μήνες

Γεια, έχουν περάσει σχεδόν 3 εβδομάδες, έχω κάνει ανάληψη 200 ευρώ από 12.000 ευρώ.

αρνούνται τα πάντα και λένε μόνο τεχνικό σφάλμα δοκιμάστε μια άλλη επιλογή απόσυρσης,

αυτή η εταιρεία τυχερών παιχνιδιών είναι ένα μεγάλο αστείο δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη!!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Mickem99
πριν από 10 μήνες

Then what kind of withdrawal options do you have?

The casino has a very low safety index according to our website, the user reviews are also terrible so I'm not that surprised it's not going well so far 😕

Daniel
πριν από 10 μήνες

Έλαβε 400 ευρώ σε 3 εβδομάδες μέσω της μικροσκοπίας, αλλά συνεχίζουν να βρίσκουν δικαιολογίες

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 10 μήνες

Έχουν μείνει 11700 ευρώ

Αυτόματη μετάφραση:
Mickem99
πριν από 10 μήνες

I had hoped that this would continue and you would continue to receive your money, but as we can see this is not the case. Have you tried any other payment method than what the casino said ? 

Anyway, I also see that you have an open complaint and the ball is in the casino's court and we are waiting for their response. I wonder if they will provide one. If you have an update let us know. 

Jaro
πριν από 10 μήνες

Υπάρχουν τόσες πολλές δικαιολογίες όλη την ώρα, έχω λάβει 400 ευρώ, έχουν μείνει 11670 ευρώ

τεχνικά το πρόβλημα είναι το μόνο που φταίνε

Αυτόματη μετάφραση:
Mickem99
πριν από 10 μήνες

I understand that this is certainly not a situation I want to get into. No matter what payment method you use, there are always technical problems ? I don't know if I should laugh or cry in this case, since it's always the same thing. 

Anyway, I hope that the casino will comment to your complaint and help to resolve the situation. 

1...8 9 10...13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη