Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCashalot Casino - γενική συζήτηση

Cashalot Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 10)

πριν από 3 έτη από ToniG81
|
43.585 προβολές 239 απαντήσεις |
|
1...9 10 1112
yldrm07119
πριν από 1 έτος

Hello.

I can see that you have already filed a complaint. Kristina is waiting for your answer so please find the time to answer her questions and I'm confident she will do her best to solve your problem.

In the meantime don't hesitate to ask any questions.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 10 μήνες

Warning to anyone who is stupid enough (like me) to play here.


Been trying to withdraw for a year.


I'm told payment methods unavailable, i put the wrong info in, max of 200 euro per day.


Over 20 withdrawals have been cancelled. I have a complaint open, but wanted to warn people.


file

dionbarker
πριν από 10 μήνες

Hello there and thank you for your post. Please do not be that harsh on yourself, everyone makes mistakes, and we are suppose to learn from them, as they say. 👌 It could actually help you next time to be more cautious, maybe, and choose a casino which could perhaps be more trustworthy. What do you say, would you agree?

You have done good that you opened a complaint with our team. I am sure they will do everything possible to get it solved, which is not an easy task for them when it comes to casinos with a very low safety index.

So let's keep fingers crossed 🤞 and hope that your experience will help others, as you wished when you wrote your post.


πριν από 10 μήνες

This site needs removal and/or clear theft warning.


Been trying to get 599 euros out for a year. Every excuse under the sun:


  • Tech issues
  • Kyc (completed twice)
  • Random new limit of 200 euro per day
  • No payment methods available in the country
  • etc


Have sent stuff to a solicitor.


Avoid like the plague!

dionbarker
πριν από 10 μήνες

Hello, I have read about your problem with withdrawing money. If you've been waiting a year for your funds, I'd say that's too much. I also noticed that casino gave you a lot of reasons why you still don't have the money, but I don't think that's adequate. 

Anyway, you have opened a complaint with us and our team will try to help you in your situation. I was just wondering if you thought you might want to get in touch sooner and ask for help ? 

Besides, I also find that you have sent this case to a lawyer, so I'll be curious to hear how this whole case turns out. 

Could you please let me know when you have something new ? 

I will keep my fingers crossed. 🤞

πριν από 8 μήνες

Γεια, τώρα έχω ένα μεγάλο ποσό στο υπόλοιπό μου σε αυτό το καζίνο. Ήθελα να κάνω ανάληψη 10.000 ευρώ και μου είπαν ότι μπορώ να κάνω ανάληψη μόνο 400 ανά ανάληψη. Τώρα είμαι περίεργος να δω αν συμβαίνει κάτι. Τώρα έχω συνολικά 9.400 ευρώ, τα οποία πρέπει τώρα να τα αποσύρω με προσαυξήσεις των 400;!

Πολύ παράξενο. Ήθελα να γράψω ένα παράπονο εδώ, αλλά δεν μπορώ να προχωρήσω περισσότερο με τις ερωτήσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
Flohdreck
πριν από 8 μήνες

They actually have a weekly limit of €5,000 and monthly limit is €20,000. I would recommend yo to get in touch with the support and ask them about this. Give us any update whenever you have one, please.

Romi
πριν από 8 μήνες

Γεια σου Romi, σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Τώρα έχω ζητήσει 400 ευρώ όπως προτείνει το καζίνο. Εάν αυτή η πληρωμή έχει όντως φτάσει, θα ζητήσω υποστήριξη σχετικά με αυτά τα όρια.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 8 μήνες

Γεια, τώρα έλαβα τα πρώτα 400 ευρώ. Ζήτησα υποστήριξη για τα όρια.

Αυτόματη μετάφραση:
Flohdreck
πριν από 8 μήνες

Hey, that's great. Let us know, please, whenever you'll find out. I'd really like to know what the answer will be about the limits. Could you also take some screenshots for me of the conversation, or the email, where they say what the actual withdrawal limit is, please? Maybe it'll be a great information for our data team to know about.😉

Romi
πριν από 8 μήνες

Γεια Romi,

Αφού έφτασαν τα πρώτα 400, ζήτησα αμέσως τα επόμενα 400. Ταυτόχρονα, έγραψα το ακόλουθο email για υποστήριξη:

file

Καμία απάντηση ακόμα.

Αυτόματη μετάφραση:
Flohdreck
πριν από 8 μήνες

Hi and thank you for the update. I am really curious what the answer's gonna be. Please keep us informed.

Romi
πριν από 8 μήνες

Γεια, στο chat υποστήριξης μου λένε ότι το όριο είναι ακόμα 400 και δεν ξέρουν πότε θα αρθεί το όριο. Συνεχίζω με τις χρεώσεις των 400 ευρώ έκαστος.

Αυτόματη μετάφραση:
Flohdreck
πριν από 8 μήνες

Try to write an email to their official email address to request an explanation, if you wish. That is what I would do, for sure. They should be able to change the limit, as stated on their website.

πριν από 8 μήνες

Γειά σου,


Το έκανα, αλλά δυστυχώς δεν έχω απαντήσει ακόμα.


τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Γεια σας, περιμένω ένα ποσό 600 ευρώ περίπου μια εβδομάδα. Αυτοί οι μεγάλοι χρόνοι επεξεργασίας φαίνονται φυσιολογικοί για το καζίνο ή μπορώ να αποχαιρετήσω διανοητικά τα χρήματα; Δεν έχω ξαναζήσει τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα. Η επαλήθευση κ.λπ. πραγματοποιήθηκε ως μέρος του αιτήματος ανάληψης.

Αυτόματη μετάφραση:
GerriDelayne
πριν από 8 μήνες

Γεια, ναι, οι χρόνοι επεξεργασίας είναι πολύ μεγάλοι. Συμπεριλαμβανομένης της επαλήθευσης, μπορεί εύκολα να διαρκέσει δύο εβδομάδες. Επιπλέον, εργάζονται μόνο τις εργάσιμες ημέρες. Έχω ήδη λάβει συνολικά 800 ευρώ. Λίγη υπομονή ακόμα 😉

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Γειά σου,


Το έκανα, αλλά δυστυχώς δεν έχω απαντήσει ακόμα.


τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

I just hope you will be able to get to them, but especially to get all your money.

GerriDelayne
πριν από 8 μήνες

Hello!

I understand your concern about this issue. I think the extended withdrawal period may be due to the fact that this is your first withdrawal from the casino and the verification was part of the process. Please try to be patient, according to our experience, most casinos, pay out within 14 days.

You can see here that Flohdreck who's also from Germany says that this process "can easily take two weeks" and after that he got his money, so please cooperate with the casino and I hope there will be positive news in the end!

If you have any new news, contact us without hesitation.

 

πριν από 8 μήνες

Hey everyone.

My question is how are Cashalot acting today. Because when i reed the post here the 99% is bad but from 10 months and older.

Because I love their bonus offers ,

But I got some worries with the Withdraws 550euro because I did an 16/4 and still Pending and it's was to mastercard. I talk to the chat the answer was it's in their service and was working on it. So is that normal to take so long for them to pay out.

I was hopeful that they today was better casino and the old reviews I Reed. Best regard M

1...9 10 1112
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα