Γεια σας, έχω διαβάσει για το πρόβλημά σας με την ανάληψη χρημάτων. Αν περιμένατε ένα χρόνο για τα χρήματά σας, θα έλεγα ότι είναι πάρα πολύ. Παρατήρησα επίσης ότι το καζίνο σας έδωσε πολλούς λόγους για τους οποίους δεν έχετε ακόμα τα χρήματα, αλλά δεν νομίζω ότι είναι επαρκής.
Τέλος πάντων, έχετε κάνει μια καταγγελία μαζί μας και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει στην περίπτωσή σας. Απλώς αναρωτιόμουν αν πιστεύατε ότι θα θέλατε να έρθετε σε επαφή νωρίτερα και να ζητήσετε βοήθεια;
Εξάλλου, διαπιστώνω επίσης ότι έχετε στείλει αυτήν την υπόθεση σε δικηγόρο, οπότε θα είμαι περίεργος να ακούσω πώς θα εξελιχθεί όλη αυτή η υπόθεση.
Θα μπορούσατε να με ενημερώσετε όταν έχετε κάτι νέο;
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα. 🤞
Hello, I have read about your problem with withdrawing money. If you've been waiting a year for your funds, I'd say that's too much. I also noticed that casino gave you a lot of reasons why you still don't have the money, but I don't think that's adequate.
Anyway, you have opened a complaint with us and our team will try to help you in your situation. I was just wondering if you thought you might want to get in touch sooner and ask for help ?
Besides, I also find that you have sent this case to a lawyer, so I'll be curious to hear how this whole case turns out.
Could you please let me know when you have something new ?
I will keep my fingers crossed. 🤞
Αυτόματη μετάφραση: