ΦόρουμΚαζίνοCashalot Casino - γενική συζήτηση

Cashalot Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 12)

πριν από 3 έτη από ToniG81
|
37973 προβολές 239 απαντήσεις |
|
1...11 12
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 5 μήνες

Δυστυχώς έχω κι εγώ ένα παράπονο. Παίζω εκεί για χρόνια, αλλά δεν ζήτησα ποτέ πληρωμή. Τώρα κέρδισα και ήθελα να κάνω ανάληψη 450 ευρώ. Μετά από 6 ημέρες ξαφνικά έλαβα ένα μήνυμα που έλεγε ότι ο λογαριασμός μου έχει κλείσει παρόλο που είμαι επαληθευμένο μέλος και δεν θα λάβω πληρωμή επειδή έχω παραβιάσει το 7.6 των όρων και προϋποθέσεων τους, κάτι που δεν ισχύει καθόλου.

Αυτόματη μετάφραση:
marcuslandwehr92
πριν από 5 μήνες

Μου έκαναν ακριβώς το ίδιο σήμερα. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ μπόνους

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Δυστυχώς έχω κι εγώ ένα παράπονο. Παίζω εκεί για χρόνια, αλλά δεν ζήτησα ποτέ πληρωμή. Τώρα κέρδισα και ήθελα να κάνω ανάληψη 450 ευρώ. Μετά από 6 ημέρες ξαφνικά έλαβα ένα μήνυμα που έλεγε ότι ο λογαριασμός μου έχει κλείσει παρόλο που είμαι επαληθευμένο μέλος και δεν θα λάβω πληρωμή επειδή έχω παραβιάσει το 7.6 των όρων και προϋποθέσεων τους, κάτι που δεν ισχύει καθόλου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Hi, it's a shame when something like this just occurred. Could you tell me what the point is and what you violated ? Were you playing with some kind of bonus?

Tell me a little more about it so I know what's going on. 

πριν από 5 μήνες

Μου έκαναν ακριβώς το ίδιο σήμερα. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ μπόνους

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Oh, so I see that the casino is obviously not the most reliable, especially when I saw that your complaint was closed a few days ago because the casino doesn't want to cooperate with us and doesn't respond to complaints. I would like to say something positive but I don't think I can find it in this situation and the only thing that can be taken from this is that I would not play in casinos with such a low safety index and I would be cautious. 

Jaro
πριν από 5 μήνες

Λένε ότι παραβίασα το 7,6 των όρων και προϋποθέσεων τους. Δεν έχω δεχθεί ποτέ μπόνους στις καταθέσεις μου. Έχω παίξει μόνο στο Έχω παίξει παιχνίδια καζίνο αλλά δεν αγόρασα κανένα μπόνους. Κέρδισα σε ένα παιχνίδι χωρίς γύρους μπόνους. Τώρα που προσπάθησα να κάνω chat μαζί τους και να ρωτήσω τι έκανα λάθος, έκλεισαν το chat και φαίνεται ότι είμαι μπλοκαρισμένος και εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
Lajka12
πριν από 5 μήνες

Well, from what you describe, it's all unpleasant. But since we tried to help and nothing was resolved, I suppose they probably won't cooperate much with you either. I'd like to say something different, but the way they are behaving, it's going downhill and I would definitely forget about this casino as soon as possible. 😥

I could think of one more possibility and that is to complain to the authority, so if you feel like it, you can try it, although I don't guarantee a positive result again. 

What do you think? 

Jaro
πριν από 5 μήνες

Έχω ήδη στείλει στο Curaçao eGaming.

Αυτόματη μετάφραση:
Lajka12
πριν από 5 μήνες

Great and when did you send the complaint there ? I'm curious what they'll write you off and how they'll handle it. If you get an answer, you can certainly share it with me. 

It's probably the last option you have besides a lawyer, of course. 😕

Jaro
πριν από 5 μήνες

Τους έγραψα σήμερα. Περίεργο που το chasalot fortum στέλνει προσφορές για μπόνους στο email μου όταν έκλεισαν τον λογαριασμό μου και με μπλόκαραν στο chat

Αυτόματη μετάφραση:
Lajka12
πριν από 5 μήνες

Apparently it will be an automatic email, and I have seen this happen in several cases at other casinos as well. I find it quite strange and not totally cool. But there's nothing you can do about it, unless you block the email if you don't want to receive anything from them. Of course, while there is still some hope, I probably wouldn't do it.  

πριν από 5 μήνες

Απολύτως μείνετε μακριά!!! Δεν πληρώνουν κανένα κέρδος. Παίζω εκεί για πολύ καιρό αλλά δεν κέρδισα ποτέ και τώρα ήθελα να κάνω cash out και ξαφνικά μου λένε ότι παίζω με μπόνους και ο λογαριασμός μου κλείνει. Η ζωντανή συνομιλία κλείνει μόλις ρωτήσω και τα email δεν απαντώνται. Απόλυτο αίσχος και εγκληματικό

Αυτόματη μετάφραση:
marcuslandwehr92
πριν από 5 μήνες

Αυτό ακριβώς έκαναν και σε μένα.

Αυτόματη μετάφραση:
marcuslandwehr92
πριν από 5 μήνες

Δεν θα δούμε ποτέ αυτά τα χρήματα.. Νιώθω τόσο γαμημένος εξαπατημένος. Είναι τιμωρητικό τώρα που νομίζεις ότι θα τα πάρεις. Ξέρω ότι δεν έκανα τίποτα λάθος.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Απολύτως μείνετε μακριά!!! Δεν πληρώνουν κανένα κέρδος. Παίζω εκεί για πολύ καιρό αλλά δεν κέρδισα ποτέ και τώρα ήθελα να κάνω cash out και ξαφνικά μου λένε ότι παίζω με μπόνους και ο λογαριασμός μου κλείνει. Η ζωντανή συνομιλία κλείνει μόλις ρωτήσω και τα email δεν απαντώνται. Απόλυτο αίσχος και εγκληματικό

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Are you saying your account has been closed, and winnings voided, because you played with a bonus? That's rough... Sadly, it quite fits what we already know about the site. I mean this casino's lost interest in resolving players' issues some time ago. I am really sorry, you had to experience it for yourself.

Did you see its Safety Index?

file

Well, I don't dare to ask how much you lost there.

Radka
πριν από 5 μήνες

Δεν παίζω με μπόνους.. Δεν παίζω ποτέ με μπόνους

Αυτόματη μετάφραση:
Lajka12
πριν από 5 μήνες

I believe the post above was meant for someone else.🤷‍♀️

Thank you for the information anyway. Could you perhaps tell us the reason you try to avoid the bonuses?🤔

πριν από 1 μήνα

Αυτό το καζίνο cashalot έχει τεθεί εκτός λειτουργίας; Μπορείτε να μου πείτε Casinoguru;

Αυτόματη μετάφραση:
ericleo
πριν από 1 μήνα

Hi, according to what I have seen the casino should not operate anymore and it should be closed as we have mentioned in the review. Why do you ask?

πριν από 1 μήνα

Επειδή μέχρι πριν από περίπου 15 ημέρες ήταν σε λειτουργία, τώρα ο ιστότοπος είναι υπό συντήρηση για περισσότερες από 15 ημέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
ericleo
πριν από 1 μήνα

And do you have any money in your player account or not? Or did you want to play in this casino and try it? 🤔

1...11 12
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα