ΦόρουμΚαζίνοCashalot Casino - γενική συζήτηση

Cashalot Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 12)

πριν από 3 έτη από ToniG81
|
33460 προβολές 235 απαντήσεις |
|
1...11 12 13
Προσθήκη ανάρτησης
Flohdreck
πριν από 4 μήνες

Yes I got a limit on 200 but in their Fac rules on bet and pay they wrote there limit Is 5000, check it out your self

I took a screen shot before they blocked me. Read 2:8

file

No comments on why they blocked me in mail any were



GerriDelayne
πριν από 4 μήνες

file

Read there own rules on 2:8

So they will fxxk u.like they did to me.

But it was 200 my limit.😆

So keep up fighting, I got blocked.or something

πριν από 4 μήνες

Μπορώ μόνο να σας προειδοποιήσω για αυτά τα καζίνο και να κρατήσετε τα χέρια σας μακριά τους. Παίρνετε 200 € κάθε λίγες εβδομάδες και εγώ είχα 6000 € σε αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Και ανεξάρτητα από τα αιτήματα ή οτιδήποτε άλλο, δεν λαμβάνετε τίποτα. Και αυτό έγινε σχεδόν πριν από ένα χρόνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Είμαι περίεργος πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να φτάσω στο 300. Έπρεπε να επαληθεύσω μόνο την πιστωτική μου κάρτα κατά την επαλήθευση και πιθανότατα θα υπάρξει πρώτα ένας βρόχος επαλήθευσης myfinity...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Γεια,

Στη δική μου περίπτωση ήρθε η τρίτη πληρωμή των 400 ευρώ έκαστος. Η τελευταία πληρωμή κράτησε περίπου μια εβδομάδα.


τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

That is great that you've got the money. Thank you for the update.

πριν από 4 μήνες

Μόλις μπήκα ξανά και είδα ότι η ανάληψη ακυρώθηκε χωρίς να δοθεί λόγος. Τα χρήματα πιστώθηκαν πίσω στον λογαριασμό. Τι πρέπει να κάνω?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Try to find out from the support the reason for cancelling, I would say. Could it be the wrong format of the documents, perhaps? 🤷‍♀️

πριν από 4 μήνες

Well I got new info.

I got the same mail. And I got mail that's said maximum withdraw is 200euro and I did a ,550,

Told them I read their Fac rules in bet&payouts and their they wrote maximum is 5000. I told them this and said I wuld write bad reviews of them and told that this is Scam acting.

So I hop u get your money, but it's looking Dark. They blocked my account said that I cheat ...in slots come on this is their way of business.

Best regards

Migge

πριν από 4 μήνες

Would you like to file a complaint so our team could try to help you out with your issue at this casino? Here is the link if you decide to do so. Let us know, please, if you need any assistance.

πριν από 4 μήνες

Μπορώ μόνο να σας προειδοποιήσω για αυτά τα καζίνο και να κρατήσετε τα χέρια σας μακριά τους. Παίρνετε 200 € κάθε λίγες εβδομάδες και εγώ είχα 6000 € σε αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Have you managed to get out your money, if I may ask? If you need our complaint team to look into this issue, please let us know.

πριν από 4 μήνες

Δυστυχώς έχω κι εγώ ένα παράπονο. Παίζω εκεί για χρόνια, αλλά δεν ζήτησα ποτέ πληρωμή. Τώρα κέρδισα και ήθελα να κάνω ανάληψη 450 ευρώ. Μετά από 6 ημέρες ξαφνικά έλαβα ένα μήνυμα που έλεγε ότι ο λογαριασμός μου έχει κλείσει παρόλο που είμαι επαληθευμένο μέλος και δεν θα λάβω πληρωμή επειδή έχω παραβιάσει το 7.6 των όρων και προϋποθέσεων τους, κάτι που δεν ισχύει καθόλου.

Αυτόματη μετάφραση:
marcuslandwehr92
πριν από 4 μήνες

Μου έκαναν ακριβώς το ίδιο σήμερα. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ μπόνους

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Δυστυχώς έχω κι εγώ ένα παράπονο. Παίζω εκεί για χρόνια, αλλά δεν ζήτησα ποτέ πληρωμή. Τώρα κέρδισα και ήθελα να κάνω ανάληψη 450 ευρώ. Μετά από 6 ημέρες ξαφνικά έλαβα ένα μήνυμα που έλεγε ότι ο λογαριασμός μου έχει κλείσει παρόλο που είμαι επαληθευμένο μέλος και δεν θα λάβω πληρωμή επειδή έχω παραβιάσει το 7.6 των όρων και προϋποθέσεων τους, κάτι που δεν ισχύει καθόλου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hi, it's a shame when something like this just occurred. Could you tell me what the point is and what you violated ? Were you playing with some kind of bonus?

Tell me a little more about it so I know what's going on. 

πριν από 4 μήνες

Μου έκαναν ακριβώς το ίδιο σήμερα. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ μπόνους

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Oh, so I see that the casino is obviously not the most reliable, especially when I saw that your complaint was closed a few days ago because the casino doesn't want to cooperate with us and doesn't respond to complaints. I would like to say something positive but I don't think I can find it in this situation and the only thing that can be taken from this is that I would not play in casinos with such a low safety index and I would be cautious. 

Jaro
πριν από 3 μήνες

Λένε ότι παραβίασα το 7,6 των όρων και προϋποθέσεων τους. Δεν έχω δεχθεί ποτέ μπόνους στις καταθέσεις μου. Έχω παίξει μόνο στο Έχω παίξει παιχνίδια καζίνο αλλά δεν αγόρασα κανένα μπόνους. Κέρδισα σε ένα παιχνίδι χωρίς γύρους μπόνους. Τώρα που προσπάθησα να κάνω chat μαζί τους και να ρωτήσω τι έκανα λάθος, έκλεισαν το chat και φαίνεται ότι είμαι μπλοκαρισμένος και εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
Lajka12
πριν από 3 μήνες

Well, from what you describe, it's all unpleasant. But since we tried to help and nothing was resolved, I suppose they probably won't cooperate much with you either. I'd like to say something different, but the way they are behaving, it's going downhill and I would definitely forget about this casino as soon as possible. 😥

I could think of one more possibility and that is to complain to the authority, so if you feel like it, you can try it, although I don't guarantee a positive result again. 

What do you think? 

Jaro
πριν από 3 μήνες

Έχω ήδη στείλει στο Curaçao eGaming.

Αυτόματη μετάφραση:
Lajka12
πριν από 3 μήνες

Great and when did you send the complaint there ? I'm curious what they'll write you off and how they'll handle it. If you get an answer, you can certainly share it with me. 

It's probably the last option you have besides a lawyer, of course. 😕

Jaro
πριν από 3 μήνες

Τους έγραψα σήμερα. Περίεργο που το chasalot fortum στέλνει προσφορές για μπόνους στο email μου όταν έκλεισαν τον λογαριασμό μου και με μπλόκαραν στο chat

Αυτόματη μετάφραση:
Lajka12
πριν από 3 μήνες

Apparently it will be an automatic email, and I have seen this happen in several cases at other casinos as well. I find it quite strange and not totally cool. But there's nothing you can do about it, unless you block the email if you don't want to receive anything from them. Of course, while there is still some hope, I probably wouldn't do it.  

πριν από 3 μήνες

Απολύτως μείνετε μακριά!!! Δεν πληρώνουν κανένα κέρδος. Παίζω εκεί για πολύ καιρό αλλά δεν κέρδισα ποτέ και τώρα ήθελα να κάνω cash out και ξαφνικά μου λένε ότι παίζω με μπόνους και ο λογαριασμός μου κλείνει. Η ζωντανή συνομιλία κλείνει μόλις ρωτήσω και τα email δεν απαντώνται. Απόλυτο αίσχος και εγκληματικό

Αυτόματη μετάφραση:
1...11 12 13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη