Ας δούμε τι ανακαλύπτουμε μέσα από την καταγγελία , η οποία ήταν σίγουρα ένα καλό βήμα.
Ένα πράγμα είναι να κατηγορούμε έναν παίκτη, αλλά στοχεύουμε να αναζητήσουμε πραγματικές αποδείξεις για να διασφαλίσουμε ότι είχατε ή όχι δίκαιη μεταχείριση.
Για αυτό, θα χρειαστούμε τη συνεργασία του καζίνο, πιστεύω.
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, όταν πρόκειται για παιχνίδια περιορισμένης πρόσβασης, ειλικρινά, δεν είναι κοινό πρότυπο ότι τα απαγορευμένα παιχνίδια επιβάλλονται σε επίπεδο λογισμικού, κρίμα. Αυτό θα εξαλείφει το χώρο για ένα πολύ συνηθισμένο σφάλμα. 🙁
Let's see what we discover through the complaint, which was certainly a good step to take.
One thing is accusing a player, but we aim to seek real proof to ensure you were or were not treated fairly.
For that, we will need the casino's cooperation, I reckon.
One way or another, when it comes to restricted games, frankly, it is not a common standard that forbidden games are enforced on the software level, quite a pity. That would eliminate space for a very common error. 🙁