ΦόρουμΚαζίνοBullsbet.io Casino - γενική συζήτηση

Bullsbet.io Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 10 μήνες από Pimpim
|
3627 προβολές 45 απαντήσεις |
|
1 2 3
lucio31
πριν από 10 μήνες

Let's see what we discover through the complaint, which was certainly a good step to take.

One thing is accusing a player, but we aim to seek real proof to ensure you were or were not treated fairly.

For that, we will need the casino's cooperation, I reckon.

One way or another, when it comes to restricted games, frankly, it is not a common standard that forbidden games are enforced on the software level, quite a pity. That would eliminate space for a very common error. 🙁


πριν από 8 μήνες

Very good games selection, crypto deposits have better bonuses! Games RTP is fair.

πριν από 8 μήνες

Τέλος, θα ήθελα να προσθέσω σε όλα όσα έχω γράψει στο παρελθόν ότι χάρη στον γκουρού του καζίνο ξεμπλοκάρουν τον λογαριασμό μου και πλήρωσαν όλα τα κέρδη μου!!!

Χάρη στο bullsbet.io και τον γκουρού του καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
AfroditiNt2
πριν από 8 μήνες

Hey. That is nice to hear. Have you had any experience with the withdrawal, perhaps?

πριν από 8 μήνες

Τέλος, θα ήθελα να προσθέσω σε όλα όσα έχω γράψει στο παρελθόν ότι χάρη στον γκουρού του καζίνο ξεμπλοκάρουν τον λογαριασμό μου και πλήρωσαν όλα τα κέρδη μου!!!

Χάρη στο bullsbet.io και τον γκουρού του καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Hello and thank you for your kind words. I'm glad, our team was able to help you out. Will you continue to play at this casino?

Romi
πριν από 8 μήνες

Hello yes one time from the second deposit bonus, withdrawal paid in 20 mins.

AfroditiNt2
πριν από 8 μήνες

That sounds great. Wish you continue this well.👌

πριν από 8 μήνες

Συναρπαστικό και αξιόπιστο, με ανταποκρινόμενη υποστήριξη πελατών. Συνιστάται!

Αυτόματη μετάφραση:
ElenaPalade
πριν από 8 μήνες

Hello, I see you got a good feedback towards the casino. Have you ever managed to withdraw money here ? 

Since you say they have responsive customer support, what did you need to solve ? 🙂

Jaro
πριν από 8 μήνες

Γεια Jaro, ναι, είχα κάποιες ανησυχίες σχετικά με τη διαδικασία στοιχηματισμού του μπόνους μου και τα παιχνίδια που μετρούσαν σε αυτό. Κατάφερα να κερδίσω χρησιμοποιώντας το μπόνους και είχα πρόβλημα με την επαλήθευση στο προφίλ μου. Ο Μπράιαν με βοήθησε καθώς ο λογαριασμός του κινητού μου δεν έγινε δεκτός. Έλαβα τα κέρδη μου σε 5 ώρες.

Αυτόματη μετάφραση:
ElenaPalade
πριν από 8 μήνες

This is how it should be in every casino in my opinion. Support that is willing to help with everything that is needed and players are then satisfied and happy to come back.

Anyway, what method did you use to make your withdrawal ? 🤗

Jaro
πριν από 8 μήνες

I used my Revolut card 🙂

πριν από 8 μήνες

who has a good experience with this site, please tell me which game you played and which one is worth it, because after my first payment, he gave me 200€ and let me play it for half an hour, and he took it off in 5 minutes, since then I have been paying him a lot, but in a pitiful way it doesn't give anything...I don't understandhow can you run this casino with such unscrupulous game settings... there is no longer a normal site, boosters want

Novcsi87
πριν από 8 μήνες

Well, what can I say here? Sorry you have this kind of experience, just do not forget that casino always wins, right? Please try to take it just like a hobby, which you need to pay for, of course, have some fun by playing, and if you feel that the luck is really not on your side, there is always a choice to move somewhere else. What do you say about this, will it be possible for you to see it somehow like this?🤷‍♀️🙂

πριν από 1 μήνα

Καλημέρα σε όλους.

Ο λογαριασμός που άνοιξε τον Ιούλιο έκανε καταθέσεις και εξαργύρωσε. Χθες 23.10 κάνω αίτημα εξαργύρωσης 500 ευρώ το οποίο απορρίπτεται. Τον Σεπτέμβριο παρείχα στο καζίνο αντίγραφα καρτών, αντίγραφα τραπεζικών λογαριασμών, αντίγραφα δηλώσεων εισοδήματος και άλλα. Τώρα λένε ότι η πληρωμή «απορρίπτεται» λόγω έλλειψης εγγράφων. Έχω επικοινωνήσει με την υποστήριξη εδώ και 24 ώρες, αλλά καμία απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
Michele1672
πριν από 1 μήνα

Hmm, that seems like a strange thing to say when you've made your withdrawal. 

Although, the first thing I was wondering is whether or not you have to do additional verification and whether or not the casino has asked for any documents from you? I see they haven't got back to you but I would definitely try both live chat and email and if you don't hear back with instructions on what to do next, let me know and we'll try to help you out. 

Think you can handle it?

Jaro
πριν από 1 μήνα

Ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση. Ναι, απάντησαν λίγο καθυστερημένα και διεκπεραίωσαν την απόσυρση. Όλα εντάξει. Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Michele1672
πριν από 1 μήνα

I see that everything has been resolved and positive, so I am certainly happy about that. Are you going to continue to play here even if something like this happened? 🙂

Jaro
πριν από 1 μήνα

Γεια, δεν κατάλαβα την ερώτησή σου;

Αυτόματη μετάφραση:
Michele1672
πριν από 1 μήνα

I asked if you will continue to play here despite this situation that has arisen. 😀

1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα