ΦόρουμΚαζίνοBullsbet.io Casino - γενική συζήτηση

Bullsbet.io Casino - γενική συζήτηση

πριν από 10 μήνες από Pimpim
|
3636 προβολές 45 απαντήσεις |
|
1 23
πριν από 10 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Bullsbet.io Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 10 μήνες

Bonus wagering is 40x bonus + deposit, not 40x bonus as casinoguru says

Pimpim
πριν από 10 μήνες

Hi thanks for the information. I've passed it on to our data team who will take a look at it and will update the bonus if it's correct. 

Anyway, did you play with this bonus when you found out? 

Jaro
πριν από 10 μήνες

I did play it awyways!

Pimpim
πριν από 10 μήνες

And did you also manage to win and withdraw something ? 🙂

Jaro
πριν από 10 μήνες

I did yes, verification went fine and withdraw also very quick

Pimpim
πριν από 10 μήνες

That's what I like to hear. What method did you use when it was fast ? 🙂

Jaro
πριν από 10 μήνες

skrill

Pimpim
πριν από 10 μήνες

Thumbs up for Skrill, then! 👌🐱‍🏍

πριν από 10 μήνες

σήμερα μου έκλεισαν τον λογαριασμό χωρίς να μου δώσουν λόγο, δεν απαντούν σε email, δεν απαντούν στο τηλέφωνο και δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων από τον λογαριασμό που κέρδιζα τακτικά χωρίς μπόνους και με σωστή εγγραφή παραστατικών. Πρόσεχε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Seems strange, intersting to see what happens here before i deposit again

lucio31
πριν από 10 μήνες

Hello Lucio

You have received an Account suspension notice email for three violations of the Terms and Conditions. While your account is still under review it will remain temporarily closed.

We can share more details to administrators for this review if required. As advised if you have any specific question relating to the Account suspension email you can reply to the email directly.

We appreciate your understanding.

πριν από 10 μήνες

σήμερα μου έκλεισαν τον λογαριασμό χωρίς να μου δώσουν λόγο, δεν απαντούν σε email, δεν απαντούν στο τηλέφωνο και δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων από τον λογαριασμό που κέρδιζα τακτικά χωρίς μπόνους και με σωστή εγγραφή παραστατικών. Πρόσεχε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Sounds nasty, so I'm glad you managed to find our website, and more importantly, it's great the complaint was also raised!

According to the complaint itself and the fact that the investigation has just started, I feel it's far too early for some sort of wild speculation.

Simply put, if there is a suspicion, the casino has to respond in order to clear up all doubts before your account is free to use again. I imagine it may be just a strike from nowhere for you now, but try to be patient,please.

As soon as this check is over, your time for a response will come. I hope it's just a formality, yet once initiated, this procedure must be carried out until its very end.

By the way, I have to admit, I'm amazed you were informed about so many details; that's quite unlikely, and I would definitely take that as a bright side showing the casino's willingness to act transparently.

It's a good sign.


πριν από 10 μήνες

Ευχαριστώ το Bullsbet.io για την απάντηση, αλλά γιατί κανείς δεν απάντησε στα email ή στις τηλεφωνικές κλήσεις μου για 12 ώρες χθες;

Επίσης, λέτε να έκανα 3 παραβιάσεις των όρων; Γιατί ? Πρόσθεσα 2 νέες πιστωτικές κάρτες; ποιό είναι το λάθος σ'αυτό! Ή επειδή χρησιμοποίησα το μπόνους ακατάλληλα; Λάθος επειδή τα κέρδη που αποκτήθηκαν στον λογαριασμό έγιναν αφού είχαν τελειώσει τα χρήματα μπόνους και είχαν κατατεθεί ξανά χωρίς μπόνους. Ή επειδή υπάρχει σύνδεση με αποκλεισμένο λογαριασμό αυτοκινήτου; τι σημαίνει ? Σε κάθε περίπτωση, τα χρήματα που κερδήθηκαν κερδίζονταν τακτικά, συμπληρωμένα με καταθέσεις και εγγραφή όλων των εγγράφων. Τώρα πρέπει να ανακτήσω τα χρήματα που δαπανήθηκαν και τα παρακρατείτε χωρίς λόγο. Θα μπορούσατε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μου χωρίς να κλείσετε τον λογαριασμό μου, θα είχα απαντήσει αμέσως με όλα όσα θέλατε να μάθετε και θα ήταν πιο ευγενικό εκ μέρους σας.

Αυτόματη μετάφραση:
lucio31
πριν από 10 μήνες

Hmm, as far as the cards are concerned, they are yours and you also provided the casino with some documents about them as part of their verification ? 

Regarding the excluded account, did you try this process in this casino or is it some other account ? 

Either way our team will try to investigate the whole case and so will the casino and you will probably get a final decision later. And that's why I wouldn't like to rush and wait for the facts. If you have something new, let me know. 

πριν από 10 μήνες

Βέβαιο! είναι όλα δικά μου και έχω δώσει τα έγγραφα για τις κάρτες. Για τον αποκλεισμένο λογαριασμό δεν καταλαβαίνω περί τίνος πρόκειται, ο μόνος λογαριασμός που έχω στην bullsbet είναι αυτός, τι σημασία έχει για άλλα καζίνο;;

Αυτόματη μετάφραση:
lucio31
πριν από 10 μήνες

To be honest, we need to get a deeper explanation regarding the "second," or better say, excluded, account.

There must be something that triggered the check, though it is impossible to identify the starter.

Now that you mentioned that on your own, it seems like it has something to do with an account in a different casino, am I correct? Well, that's another thing worth investigating through the complaint, if you ask me.

🤷‍♂️

πριν από 10 μήνες

Έχω ήδη καταθέσει την αναφορά πριν από αρκετές μέρες και ακόμα περιμένω να την δείτε και να εγκρίνετε τα μηνύματα. Αλλά θα ήθελα να σας κάνω μια ερώτηση: γιατί δεν μπορώ να έχω άλλους λογαριασμούς σε άλλα καζίνο; Ποιος από εμάς δεν έχει παίξει σε πολλά καζίνο; Παίζετε μόνο σε ένα καζίνο; Με κάνει να γελάω ...

Αυτόματη μετάφραση:
lucio31
πριν από 10 μήνες

Dear player,

I bet you're confusing two things together. Not a single casino (anonymous casinos excluded) allows the player to create multiple accounts; this is a well-known business standard.

Of course, you can create one account at every casino within the same group. The golden rule says: One account per casino - not a group.

I hope it is now clear.

And for the complaint, I suggest you pay attention to the instructions 🙏:

"How long will it all take?

The time elapsed between submitting a complaint and the complaint being closed varies greatly. The complaints processed most quickly are those that can be resolved without getting the casino involved or those that are rejected because the casino has not done anything wrong. Other complaints, however, can be very time-consuming.

Here are some rough estimates and time-related information about complaints:

You will get your first response from our complaint team within 48 hours, but we do our best to respond within 12 to 24 hours.

Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.

As the successful resolution of a complaint often takes a lot of communication between all three parties, the total time can add up. The average time it takes to close successfully-resolved complaints is roughly 21 days from the date they were submitted, but again, this varies a lot from one complaint to another.

We do everything we can to resolve complaints as quickly as possible, but it's not always a straightforward process. Please be patient and provide all the necessary information to speed things up on your side."




πριν από 10 μήνες

Θα ήθελα να προειδοποιήσω όλους τους παίκτες να μείνουν μακριά από αυτό το καζίνο. Για να αποφύγουν την πληρωμή των κερδών, προσποιούνται ότι παίζετε με 2 λογαριασμούς ή ότι έχετε παίξει με φρουτάκια που δεν επιτρέπονται στη χώρα σας (αλλά τα φρουτάκια δεν είναι μπλοκαρισμένα, σας επιτρέπουν να παίξετε!!). Επιπλέον, κατά τη στιγμή της πληρωμής συνιστούν το γεγονός ότι είστε παίκτες εθισμένοι στον τζόγο και επομένως δεν πληρώνουν τα κέρδη για να σας προστατεύσουν!! Αν δεν θέλετε να χάσετε τα χρήματά σας, ξεχάστε το!

Αυτόματη μετάφραση:
1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα