Γειά σου,
Ναι, νομίζω ότι δεν θα κάνουν την πληρωμή για τις επόμενες 7 ώρες.
Ζητήστε λοιπόν τη βοήθειά σας τώρα.
Εξακολουθούν να είναι οι ίδιες δηλώσεις όπως, θα το μεταφέρουμε στο οικονομικό τμήμα.
Τίποτα περισσότερο δεν προέρχεται από τη ζωντανή συνομιλία από αυτό.
Ευχαριστώ.
Hello,
Yep, I think they won't make the payment for the next 7 hours.
So please ask for your help now.
It's still the same statements like, we'll pass this on to the finance department.
Nothing more comes from live chat than that.
Thanks.
Hallo,
jau also ich denk mal sie werden die auszahlung jetzt in denn nexten 7 stunden nicht tätigen.
Daher schon mal bitte um eure hilfe jetzt.
es sind immer noch die selben aussagen wie, wir geben das an die finanzabteilung weiter.
Mehr kommt vom livechat nicht als das.
danke.




Έλαβα 2.000 $ τον Αύγουστο-Σεπτέμβριο. Και τώρα, το καζίνο δεν έχει πληρώσει για σχεδόν 3 μήνες. Όταν γράφω στο chat, μου λένε ότι το αίτημα έχει προωθηθεί στο οικονομικό τμήμα και ότι θα λάβω τα χρήματα το συντομότερο δυνατό. Αυτό έλεγαν τον Σεπτέμβριο. Αυτό λένε και τώρα τον Δεκέμβριο. Ο χειριστής συνομιλίας απαντά με κλισέ φράσεις και λέει μόνο ότι δεν ασχολείται με αναλήψεις. Έγραψα στο mail 4 φορές - δεν έλαβα ούτε μία απάντηση. Επισυνάπτω στιγμιότυπα οθόνης, μόλις τους έγραψα ξανά.


