Cool - είναι ωραίο να ακούς κάτι τόσο θετικό! ✨👌
Τι γίνεται με την υποστήριξη; Είναι αρκετά υποστηρικτικοί, ευγενικοί, υπομονετικοί και ενημερωμένοι;
Cool - nice to hear something sooo positive! ✨👌
What about the support? Are they supportive enough, kind, patient, and knowledgeable?
Ομορφη! Από την άλλη πλευρά, υπάρχει τεράστια διαφορά μεταξύ στοιχημάτων 1 ή 10 δολαρίων όταν πρόκειται για διαδοχικές νεκρές περιστροφές 😀.
Δεν πειράζει! Μια εκπληκτική νίκη 1k x! 👍✨✨👌
Nice! On the other hand, there is a huge difference between 1 or 10-dollar stakes when it comes to the consecutive dead spins 😀.
No matter! An awesome 1k x win! 👍✨✨👌
γνωρίζουν ελάχιστα σχετικά με τις καταθέσεις κρυπτογράφησης και τις αναλήψεις κρυπτογράφησης, ο χειριστής στη συνομιλία μου είπε ότι πρέπει να επαληθεύσουν το κρυπτογραφικό πορτοφόλι τους, όπως μια τραπεζική κάρτα, (αν και αυτό τεχνικά δεν είναι δυνατό), αλλά το οικονομικό τμήμα έφερε τα πάντα έξω.
they are weakly aware about crypto deposits and crypto withdrawals, the operator in the chat told me they should verify their crypto wallet, in the likeness of a bank card, (although this is technically not possible), but the financial department brought everything out.
осведомлены , по поводу , криптодепозитов, и криптовыводов слабенько, оператор в чате , говорил мне стоят должен верифицировать свой криптокошелек, на подобии банковской карты, ( хотя это технически не возможно) , но фин отдел все вывел.
Ναι, και η ετικέτα δεν χρειαζόταν, αυτός είναι ο τελευταίος αιώνας.
Yes, and the tag was not needed, this is the last century.
Да и тег, не нужен был, это прошлый век.
γνωρίζουν ελάχιστα σχετικά με τις καταθέσεις κρυπτογράφησης και τις αναλήψεις κρυπτογράφησης, ο χειριστής στη συνομιλία μου είπε ότι πρέπει να επαληθεύσουν το κρυπτογραφικό πορτοφόλι τους, όπως μια τραπεζική κάρτα, (αν και αυτό τεχνικά δεν είναι δυνατό), αλλά το οικονομικό τμήμα έφερε τα πάντα έξω.
they are weakly aware about crypto deposits and crypto withdrawals, the operator in the chat told me they should verify their crypto wallet, in the likeness of a bank card, (although this is technically not possible), but the financial department brought everything out.
осведомлены , по поводу , криптодепозитов, и криптовыводов слабенько, оператор в чате , говорил мне стоят должен верифицировать свой криптокошелек, на подобии банковской карты, ( хотя это технически не возможно) , но фин отдел все вывел.
Ακούγεται περισσότερο σαν αρχή ενός θλιβερού αστείου. Συμφωνώ ότι η κρυπτογράφηση δεν συνοδεύεται από χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα, από όσο γνωρίζω. 🤦♀️🤔
It sounds more like a beginning of a sad joke. I agree crypto doesn't come with a debit or prepaid card, as far as I'm informed. 🤦♀️🤔
Κατά την ανάληψη στο crypto, πρέπει να εισάγουν τη διεύθυνση του πορτοφολιού και η ετικέτα αυτού του πορτοφολιού, στην πραγματικότητα, αυτή η ετικέτα χρειάζεται
When withdrawing to crypto, they need to enter the wallet address, and the tag of this wallet, in fact, this tag is needed
У них при выводе на крипто,нужно вводить, адрес кошелька, и тег этого кошелька, на самом деле, этот теге нужен
Τώρα βλέπω! Ήταν η κακή μου μνήμη παρά ο μεταφραστής 😀.
Σίγουρα - ετικέτα πορτοφολιού!
Εκτιμώ την υπομονή που μου δείχνετε...
Χαίρομαι που η απόσυρση πέτυχε τελικά!
Now I see! It was my poor memory rather than the translator 😀.
Sure thing - wallet's tag!
I appreciate the patience you're showing me...
I'm glad the withdrawal worked out in the end!
Χμ, νομίζω ότι είναι σύνηθες σε ορισμένα καζίνο τα κέρδη να μην πληρώνονται τα Σαββατοκύριακα. Αλλά εκτός από αυτό, έχετε κάποιο πρόβλημα με το να μην μπορείτε να κάνετε ανάληψη ή κάτι τέτοιο;
Hm, I think it's common in some casinos that winnings are not paid out on weekends. But besides that, do you have any problem with not being able to withdraw or something like that ?
Έγραψαν ότι οι τραπεζικές εργασίες δεν πραγματοποιούνται τα Σαββατοκύριακα, εκτός από την κρυπτογράφηση. Έχω κατάθεση, ανάληψη κρυπτογράφησης
They wrote that banking operations are not carried out on weekends, except for crypto.I have a deposit, a crypto withdrawal
Γεια σας, παρατήρησα ότι έχετε ήδη δημιουργήσει παράπονο και ότι περιμένετε 3 ημέρες. Φυσικά δεν ήξερα ότι οι αναλήψεις κρυπτογράφησης επιτρέπονται το Σαββατοκύριακο, οπότε ευχαριστώ για τη διευκρίνιση.
Ωστόσο, θα έλεγα επίσης ότι όπως αναφέρεται στην καταγγελία, δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν την απόσυρση. Θα χρειαστεί λοιπόν υπομονή και αναμονή. Τέλος πάντων, αν έχετε κάποια νέα πληροφορία, μη διστάσετε να με ενημερώσετε.
Hi, I noticed that you have already created complaint and that you are waiting for 3 days. Of course I didn't know that crypto withdrawals are allowed on the weekend, so thanks for the clarification.
However, I would also say that as mentioned in the complaint, we give casinos 14 days to resolve the withdrawal. So it will be necessary to be patient and wait. Anyway, if you have any new information, feel free to let me know.
Γειά σου,
Για μένα είναι να είμαι σαν τους άλλους. Εάν έχετε αναφέρει εδώ για τις πληρωμές από το καζίνο Bogamba, αυτές δεν πληρώνονται ή κανείς δεν το έχει αναφέρει.
Λοιπόν, έκανα ανάληψη πριν από μια εβδομάδα και δεν μου έχει πληρωθεί ακόμα.
Η ζωντανή συνομιλία λέει κάθε φορά ναι, δεν έχουμε καμία σχέση, είναι ξεχωριστό τμήμα, αλλά θα το μεταφέρουμε ξανά και ξανά.
Όπως είπα, δεν έχει γίνει τίποτα εδώ και μια εβδομάδα. Έστειλα ένα email στην υποστήριξη αλλά δεν έχω λάβει απάντηση ακόμα.
Όπως διάβασα θα πρέπει να κάνετε υπομονή για 2 εβδομάδες, απλά το σημειώνω τώρα.
Θα χαιρόμουν για τη βοήθειά σας.
Τις καλύτερες ευχές.
Hello,
For me it's about me being like others. If you have reported here about the payouts from Bogamba casino, these are not paid out or no one has reported this.
Well, I made a withdrawal a week ago and it hasn't been paid out to me yet.
The live chat says every time yes, we have nothing to do with it, it's a separate department, but we'll pass it on again and again.
As I said, nothing has happened for a week now. I sent an email to support but haven't received a response yet.
As I read you should be patient for 2 weeks, I'm just making a note of it now.
I would be happy about your help.
Best regards.
Hallo,
es geht bei mir darum das ich wie andere auch schon. Hier sich gemeldet haben was die auszahlungen von Bogamba casino angehen, diese werden nicht ausgezahlt oder es meldet sich diesbezüglich keiner.
nun ich habe jetzt eine woche her eine auszahlung getätigt, die mir bis heute jetzt datu nicht ausbezahlt wurde.
der live chat meint jedes mal ja wir haben damit nichts zu tun das ist eine separate abteilung, aber wir geben das jetzt wieder und wieder weiter.
es tut sich wie gesagt jetzt eine woche nichts. habe dem support ne email geschickt aber keine antwort bis jetzt erhalten.
wie ich gelesen habe soll man sich ja 2 wochen gedulden, das tue ich nur merke ich das jetzt schon vor.
würde mich über hilfe eurer seits freuen.
mit freundlichen grüssen.
Γεια, χαίρομαι που είστε συνεπής και που έχετε ήδη παρατηρήσει ότι δίνουμε 14 ημέρες στο καζίνο για να επιλύσει την ανάληψη. Περιμένεις μια εβδομάδα και καταλαβαίνω απόλυτα ότι δεν νιώθεις τα καλύτερα συναισθήματα όταν ούτε η υποστήριξη δεν απαντά και δεν ξέρεις πού βρίσκεσαι. Μια απάντηση στο γιατί παίρνει μια εβδομάδα σίγουρα θα εκτιμούσαμε.
Ωστόσο, εάν το πρόβλημα παραμένει και περάσει άλλη μια εβδομάδα χωρίς να μάθετε κάτι νέο ή να λάβετε χρήματα, θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε συνιστώντας να υποβάλετε καταγγελία.
Θα είναι λοιπόν δυνατή η ενημέρωση μας καθώς εξελίσσεται η κατάσταση;
Hi, I'm glad you're coherent and that you've already noticed that we give 14 days to casino to resolve the withdrawal. You've been waiting for a week and I absolutely understand that you don't have the best feelings when even support doesn't answer and you don't know where you stand. An answer as to why it's taking a week would certainly be appreciated.
However, if the problem persists and another week goes by without you finding out anything new or getting any money, we will try to help you by recommending that you file a complaint.
So will it be possible to update us as the situation develops ?
Γεια σας, ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας.
Δεν έχει γίνει τίποτα ακόμα, λένε πάντα ότι θα διεκπεραιωθεί το συντομότερο δυνατό.
Υποτίθεται ότι οφείλεται στην υψηλή επισκεψιμότητα πληρωμών που έχουν 😀.
Λοιπόν, κάνω υπομονή, ευχαριστώ.
Hello, thank you for your participation.
Nothing has happened yet, they always say it will be processed as quickly as possible.
Supposedly it's due to the high payout traffic they have 😀.
Well, I'm patient, thanks.
Hallo, danke für eure teilhabe.
Es ist noch nichts passiert, es heist immer es wird so schnell wie möglich bearbeitet.
Soll angeblich am hohen auszahlungsverkehr liegen die sie haben 😀.
naja ich habe geduld, danke.
Μερικές φορές συμβαίνει ότι τα καζίνο έχουν υψηλή επισκεψιμότητα πληρωμών και μπορεί να είναι πρόβλημα, αλλά πιστεύουμε ότι σε 14 ημέρες ένα τέτοιο πρόβλημα θα πρέπει να λυθεί. Ωστόσο, θα δούμε πού θα μας οδηγήσουν οι επόμενες μέρες και αν θα μπορείτε να λάβετε νέες πληροφορίες ή αν θα λάβετε τα χρήματά σας. Ελπίζω να είναι σύντομα και να το απολαύσετε. Σταυρωμένα δάχτυλα. 🤞😊
Sometimes it is the case that casinos have high payout traffic and it can be a problem, but we believe that in 14 days such a problem should be solved. However, we'll see where the next few days take us and whether you'll be able to get new information or whether you'll get your money. I hope it will be soon and you will enjoy it. Fingers crossed. 🤞😊
Ενημερώστε με ξανά, δεν υπάρχει τίποτα νέο. Η ίδια απάντηση ξανά και ξανά που απλώς αντιγράφεται και επικολλάται από τη ζωντανή συνομιλία, συγνώμη που θα τη μεταφέρουμε στο οικονομικό τμήμα. Δεν νομίζω ότι αυτό το καζίνο σκοπεύει να πληρώσει τίποτα, εννοώ ότι δεν καλύπτει καν τις ζημιές που κατέθεσα εκεί.
Λοιπόν, σύντομα θα περάσουν 2 εβδομάδες και ελπίζω να με βοηθήσετε.
Ευχαριστώ.
Let me know again, there's actually nothing new. The same answer over and over again that is simply copied and pasted from the live chat, sorry we will pass this on to the finance department. I don't think this casino plans to pay out anything, I mean it doesn't even cover the losses I deposited there.
Well, it will soon be 2 weeks, and I hope you can help me.
Thanks.
Melde mich mal wieder, es gibt eigentlich nichts neues. Die selbe und immer wieder selbe Antwort die vom Livechat einfach kopiert und eingefügt wird, es tut uns leid wir geben das an die Finanzabteilung weiter. Ich glaube nicht daß dieses Casino vorhat etwas auszuzahlen, ich meine es deckt nicht einmal die Verluste die ich da eingezahlt habe.
Naja bald sind es 2 Wochen, und ich hoffe ihr Schaft es mir zu helfen.
Danke.
Οπότε είναι κρίμα αν συνεχίζεις να παίρνεις την ίδια απάντηση γιατί σίγουρα θα ήταν καλύτερο να είχες μια πιο συγκεκριμένη. Γι' αυτό πιστεύω ότι είναι καλό που έχετε ένα παράπονο, οπότε αν το καζίνο δεν καταφέρει να σας δώσει τα χρήματα, τότε θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε. Θα δούμε πώς θα εξελιχθούν όλα, αλλά πιστεύω ακράδαντα στο καλό. Σας εύχομαι καλή τύχη.
So it's a pity if you keep getting the same answer because it would certainly be better to have a more specific one. That's why I think it's good that you have a complaint, so if the casino fails to give you the money, then we will try to help you. We'll see how it all turns out, but I'm a firm believer in good. I wish you the best of luck.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.