ΦόρουμΚαζίνοBoGamba Casino - γενική συζήτηση

BoGamba Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Samir91
|
11710 προβολές 81 απαντήσεις |
|
1 2 3...5
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Γεια σου καζίνο, κερδίζεις, αποσύρθηκες, όλα είναι καλά😃!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Cool - nice to hear something sooo positive! ✨👌

What about the support? Are they supportive enough, kind, patient, and knowledgeable?

zena5755
πριν από 1 έτος

Nice! On the other hand, there is a huge difference between 1 or 10-dollar stakes when it comes to the consecutive dead spins 😀.

No matter! An awesome 1k x win! 👍✨✨👌

Radka
πριν από 1 έτος

γνωρίζουν ελάχιστα σχετικά με τις καταθέσεις κρυπτογράφησης και τις αναλήψεις κρυπτογράφησης, ο χειριστής στη συνομιλία μου είπε ότι πρέπει να επαληθεύσουν το κρυπτογραφικό πορτοφόλι τους, όπως μια τραπεζική κάρτα, (αν και αυτό τεχνικά δεν είναι δυνατό), αλλά το οικονομικό τμήμα έφερε τα πάντα έξω.

Αυτόματη μετάφραση:
dmitry87
πριν από 1 έτος

Ναι, και η ετικέτα δεν χρειαζόταν, αυτός είναι ο τελευταίος αιώνας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

γνωρίζουν ελάχιστα σχετικά με τις καταθέσεις κρυπτογράφησης και τις αναλήψεις κρυπτογράφησης, ο χειριστής στη συνομιλία μου είπε ότι πρέπει να επαληθεύσουν το κρυπτογραφικό πορτοφόλι τους, όπως μια τραπεζική κάρτα, (αν και αυτό τεχνικά δεν είναι δυνατό), αλλά το οικονομικό τμήμα έφερε τα πάντα έξω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

It sounds more like a beginning of a sad joke. I agree crypto doesn't come with a debit or prepaid card, as far as I'm informed. 🤦‍♀️🤔



πριν από 1 έτος

Ναι, και η ετικέτα δεν χρειαζόταν, αυτός είναι ο τελευταίος αιώνας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Not sure I follow, tag was not needed? Probably the auto-translate forum feature is making fun of us again.


Radka
πριν από 1 έτος

Ακριβώς, αλλά το πιο σημαντικό, τα κέρδη αποσύρθηκαν

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Κατά την ανάληψη στο crypto, πρέπει να εισάγουν τη διεύθυνση του πορτοφολιού και η ετικέτα αυτού του πορτοφολιού, στην πραγματικότητα, αυτή η ετικέτα χρειάζεται

Αυτόματη μετάφραση:
dmitry87
πριν από 1 έτος

Now I see! It was my poor memory rather than the translator 😀.

Sure thing - wallet's tag!

I appreciate the patience you're showing me...

I'm glad the withdrawal worked out in the end!


πριν από 1 έτος

The operator in the chat said that on the weekend, the payment of winnings will not be made, the accounting department is resting

dmitry87
πριν από 1 έτος

Hm, I think it's common in some casinos that winnings are not paid out on weekends. But besides that, do you have any problem with not being able to withdraw or something like that ? 

Jaro
πριν από 1 έτος

Hi, Jaro, I wrote a complaint,

Jaro
πριν από 1 έτος

They wrote that banking operations are not carried out on weekends, except for crypto.I have a deposit, a crypto withdrawal

dmitry87
πριν από 1 έτος

Hi, I noticed that you have already created complaint and that you are waiting for 3 days. Of course I didn't know that crypto withdrawals are allowed on the weekend, so thanks for the clarification.

However, I would also say that as mentioned in the complaint, we give casinos 14 days to resolve the withdrawal. So it will be necessary to be patient and wait. Anyway, if you have any new information, feel free to let me know. 

πριν από 11 μήνες

Γειά σου,

Για μένα είναι να είμαι σαν τους άλλους. Εάν έχετε αναφέρει εδώ για τις πληρωμές από το καζίνο Bogamba, αυτές δεν πληρώνονται ή κανείς δεν το έχει αναφέρει.

Λοιπόν, έκανα ανάληψη πριν από μια εβδομάδα και δεν μου έχει πληρωθεί ακόμα.

Η ζωντανή συνομιλία λέει κάθε φορά ναι, δεν έχουμε καμία σχέση, είναι ξεχωριστό τμήμα, αλλά θα το μεταφέρουμε ξανά και ξανά.

Όπως είπα, δεν έχει γίνει τίποτα εδώ και μια εβδομάδα. Έστειλα ένα email στην υποστήριξη αλλά δεν έχω λάβει απάντηση ακόμα.


Όπως διάβασα θα πρέπει να κάνετε υπομονή για 2 εβδομάδες, απλά το σημειώνω τώρα.

Θα χαιρόμουν για τη βοήθειά σας.


Τις καλύτερες ευχές.

Αυτόματη μετάφραση:
shango108
πριν από 11 μήνες

Hi, I'm glad you're coherent and that you've already noticed that we give 14 days to casino to resolve the withdrawal. You've been waiting for a week and I absolutely understand that you don't have the best feelings when even support doesn't answer and you don't know where you stand. An answer as to why it's taking a week would certainly be appreciated. 

However, if the problem persists and another week goes by without you finding out anything new or getting any money, we will try to help you by recommending that you file a complaint. 

So will it be possible to update us as the situation develops ? 

Jaro
πριν από 11 μήνες

Γεια σας, ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας.

Δεν έχει γίνει τίποτα ακόμα, λένε πάντα ότι θα διεκπεραιωθεί το συντομότερο δυνατό.

Υποτίθεται ότι οφείλεται στην υψηλή επισκεψιμότητα πληρωμών που έχουν 😀.


Λοιπόν, κάνω υπομονή, ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
shango108
πριν από 11 μήνες

Sometimes it is the case that casinos have high payout traffic and it can be a problem, but we believe that in 14 days such a problem should be solved. However, we'll see where the next few days take us and whether you'll be able to get new information or whether you'll get your money. I hope it will be soon and you will enjoy it. Fingers crossed.  🤞😊

πριν από 11 μήνες

Ενημερώστε με ξανά, δεν υπάρχει τίποτα νέο. Η ίδια απάντηση ξανά και ξανά που απλώς αντιγράφεται και επικολλάται από τη ζωντανή συνομιλία, συγνώμη που θα τη μεταφέρουμε στο οικονομικό τμήμα. Δεν νομίζω ότι αυτό το καζίνο σκοπεύει να πληρώσει τίποτα, εννοώ ότι δεν καλύπτει καν τις ζημιές που κατέθεσα εκεί.


Λοιπόν, σύντομα θα περάσουν 2 εβδομάδες και ελπίζω να με βοηθήσετε.


Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
shango108
πριν από 11 μήνες

So it's a pity if you keep getting the same answer because it would certainly be better to have a more specific one. That's why I think it's good that you have a complaint, so if the casino fails to give you the money, then we will try to help you. We'll see how it all turns out, but I'm a firm believer in good. I wish you the best of luck. 

1 2 3...5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα