Βλέπω ότι το luckystar casino δεν δίνει μπόνους κατάθεσης, αλλά όταν κάνω εγγραφή μέσω του Guru δεν παίρνω μπόνους χωρίς κατάθεση ... ξέρετε περί τίνος πρόκειται;
I see that luckystar casino gives no deposit bonus but when I register through Guru I don't get bonus without deposit ... do you know what it is about?
Vidim da luckystar casino daje no deposit bonus ali kada se registrujem preko Guru ne dobijam bonus bez deposita...da li znate o čemu je reč?
Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για αυτό. Μερικές φορές αυτές οι πληροφορίες είναι λανθασμένες επειδή το καζίνο άλλαξε τους κανόνες για το μπόνους. Αυτό μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τη χώρα ή την τοποθεσία.
There are several reasons for this. Sometimes this info is wrong because the casino changed the rules for the bonus. This can be different depending on the country or location.
Das hat verschiedene Gründe. Manchmal ist diese Info falsch weil das Casino die Regeln für den Bonus geändert hat. Das kann von land oder Standort innmer anderes sein.
Όσο για τα bitstarz καζίνο, έχω πολλούς γνωστούς που παίζουν σαν εμένα σε κρυπτονομίσματα, στην αρχή έβγαζαν πληρωμές χωρίς τεκμηρίωση του παίκτη που παίζει σε κρυπτονομίσματα... αλλά τώρα που τους ρωτάμε στο chat γενικά λένε ότι δεν κάνουν Δεν χρειάζομαι τεκμηρίωση ... όταν ρωτήσω ποιος μπορεί να είναι ο λόγος, δεν θα μου απαντήσουν ποτέ.
As for bitstarz casinos, I have a lot of acquaintances who play like me in cryptocurrencies, in the beginning they released payments without documentation of the player who plays in cryptocurrencies ... but now when we ask them on the chat they generally say they don't need documentation ... when asked what could be the reason, they will never give me an answer.
Επειδή είναι η ίδια η φύση του τρόπου λειτουργίας της κρυπτογράφησης. Νομίσματα όπως το bitcoin δημιουργούνται μέσω της αγοράς. Δεν υπάρχει Notebank ή χώρα που το κατέχει. Το καζίνο βλέπει μόνο το ποσό που καταθέτετε. Δεν μπορούν να το κάνουν πίσω έτσι κι αλλιώς. Το ίδιο όπως το αγοράσατε το μόνο που έχετε είναι αυτός ο αριθμός πορτοφολιού, δεν ξέρετε από ποιον το πήρατε. Και υπάρχει Skrill ή κάποιος μεταξύ συναλλαγής. Γι' αυτό δεν χρειάζονται τη διεύθυνσή σας
Because it's the very nature of how crypto works. Currency like bitcoin are created through the market . There is no Notebank or country that owns it The casino only sees the amount you deposit. They can't backtrack it anyway. The same as you buyed it all you have is that wallet number, you don't know who you got it from. And there is Skrill or someone between transaction. That's why they don't need your address
Γεια σας παιδιά, ελέγξτε αυτό το καζίνο: https://bs2.direct/be4a47ebc
Λαμβάνετε 180 δωρεάν περιστροφές
Hey guys,check this casino:https://bs2.direct/be4a47ebc
U get 180 free spins
Γεια σας και σας ευχαριστώ που παρατηρήσατε την ενότητα μπόνους 🙂.
Hello and thank you for noticing the bonus section 🙂.
Αυτό είναι ένα φρικτό καζίνο. Εκεί, οι άνθρωποι της υποστήριξης πελατών είναι εξαιρετικά αγενείς, θέλουν να σε αποκαλούν ψεύτη και στη συνέχεια να σε απειλήσουν ότι θα σου απαγορεύσουν τη συνομιλία αν πεις κάτι που δεν τους αρέσει. Πολύ αγενείς και δεν φαίνεται να τιμούν τις προαγωγές τους όπως υποτίθεται. Πώς αναφέρετε εκεί οι άνθρωποι της εξυπηρέτησης πελατών γιατί δεν φαίνεται να έχουν κανέναν να τους επιβλέπει
This is a horrible casino. There customer support people are extremely rude they want to call you a liar and then threaten to ban you from chat if you say something they don't like. Very rude and they don't seem to honor their promotions like they are supposed. How do you report there customer service people cause they seem to have nobody overseeing them
Γεια, ποια είναι η κατάστασή σας σχετικά με το καζίνο; Έχετε κάποια χρήματα στο καζίνο και δεν μπορέσατε να τα βγάλετε;
Hi, what is your status regarding the casino? Do you happen to have some money in the casino and weren't able to get them out?
Όχι, δεν έχω χρήματα που δεν μπορώ να τα βγάλω. Αυτό νιώθω για τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών τους. Κάθε φορά που προσπαθείτε να μιλήσετε μαζί τους, ανεξάρτητα από το τι είναι, είναι εξαιρετικά αγενείς και δεν σας ακούνε καν. απλά λένε αμέσως το λάθος σας ή είναι ψεύτες.
No I do not have any money in them that I can't get out. This is what I feel about their customer service reps. Anytime you try to speak with them no matter what its regarding they are extremely rude and don't even listen to you..they just immediately say your wrong or a liar.
Όχι, δεν έχω χρήματα που δεν μπορώ να τα βγάλω. Αυτό νιώθω για τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών τους. Κάθε φορά που προσπαθείτε να μιλήσετε μαζί τους, ανεξάρτητα από το τι είναι, είναι εξαιρετικά αγενείς και δεν σας ακούνε καν. απλά λένε αμέσως το λάθος σας ή είναι ψεύτες.
No I do not have any money in them that I can't get out. This is what I feel about their customer service reps. Anytime you try to speak with them no matter what its regarding they are extremely rude and don't even listen to you..they just immediately say your wrong or a liar.
Χαίρετε,
θα μπορούσατε να μοιραστείτε μερικά στιγμιότυπα οθόνης, παρακαλώ; Αυτό το καζίνο πρέπει να είναι εντάξει, γι' αυτό θα ήθελα να δω πώς σας προσέβαλαν οι χειριστές συνομιλίας.
Σκοπεύουμε να επικεντρωθούμε στις ιδιότητες υποστήριξης του καζίνο, οπότε αυτό θα μας βοηθήσει.
Ευχαριστώ.
Hello,
could you share some screenshots, please? This casino should be alright, so I would like to see how the chat operators have offended you.
We intend to focus on the casino's support qualities, so this will help us.
Thank you.
Δεν τράβηξα κανένα στιγμιότυπο οθόνης από τις τελευταίες πολλές συνομιλίες. Υπάρχει τρόπος να λάβετε ένα αντίγραφο αυτών των συνομιλιών από αυτούς;
I didn't take any screenshots from the last several conversations. Is there a way to get a copy of those chats from them.
Χαίρετε,
Ορισμένα καζίνο μπορούν να παρέχουν μεταγραφές, αλλά μερικά δεν μπορούν.
Θα πρέπει να ρωτήσετε το καζίνο.
Hello,
some casinos can provide transcripts, but some can't.
You should ask the casino.
ναι, το έκανα, ακύρωσαν τα κέρδη-- επέστρεψαν μόνο την τελευταία (μικρή κατάθεση) όχι τα χιλιάδες $$, και αυτό είναι
ΤΡΟΜΕΡΟΣ. Έχω τόσες αποδείξεις που σώζονται εναντίον τους -- πώς παραβίασαν τους δικούς τους όρους. Για αρχή, ανέβασα το USA PASSPORT-- ΚΑΙ ο λογαριασμός μου ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ. Στη συνέχεια, θα σας επιτρέψουν να κάνετε ανάληψη ενός μικρού ποσού, αλλά αν κερδίσετε κάτι καλό, θα ρίξουν κάθε λόγο που μπορούν για να μην πληρώσουν, συμπεριλαμβανομένου ότι έπαιξα από μια παραβιασμένη χώρα. Ή--- διπλότυπος λογαριασμός. Θα κάνουν ό,τι θέλουν... Ανακάλυψα επίσης ότι φαίνεται ότι βρίσκονται αλλού, ή τουλάχιστον ένας από τους διακομιστές τους φαίνεται ότι μπορεί να είμαστε εμείς στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ. Πράγμα που θα ήταν ένα ολότελα όχι... αλλά ειλικρινά, θα σε βάλουν να ξεπεράσεις το στρίψιμο και θα σε καταπονήσουν, αλλά ξέρεις τι,. Ευχαριστώ που μου το θύμησες. Θα συνεχίσω να κυνηγάω τους απατεώνες. (ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ξέρω ότι λειτουργεί εξαιρετικά για πολλά ppl σε μη περιορισμένη χώρα, αλλά το μόνο γεγονός ότι δεν βάζουν γεωγραφικό μπλοκ, είναι κακό επιχειρηματικό και σκιερό σαν σκατά. Είναι κυριολεκτικά μερικές γραμμές κώδικα.
yes, I did, they cancelled winnings-- returned only the last (small deposit) not the thousands of$$, and that's that
TERRIBLE. I have so much proof saved against them-- how they violated their own terms. For starters, I uploaded my USA PASSPORT-- AND my account was APPROVED. Then, they'll let you withdrawal small amount, but if you win anything good, they'll throw every reason they can to not pay, including I played from a aviolated country. OR--- duplicate account. They'll make whatever they want... I also found out that it appears they're located elsewhere, or at least one of their servers looks like it may be us California, US. Which would be a total no no--.. but frankly, they'll put you through the wringer and wear you down, but you know what,. thanks for reminding me. I'm going to continue to pursue crooks. (NOTE: I know it works out great for alot of ppl in non restricted country, but the sole fact that they don't put a geo-block, is bad business, and shady as shit. It's literally a few lines of code.
Επιτρέψτε μου να αναφέρω ότι απορρίψαμε την καταγγελία σας . Συγγνώμη:
"Ο παίκτης από τις ΗΠΑ είχε μπλοκάρει τον λογαριασμό επειδή ήταν από χώρα περιορισμένης πρόσβασης. Η παίκτρια είχε επίσης πολλούς λογαριασμούς. Απορρίψαμε την καταγγελία επειδή το καζίνο δεν έχει κατασχέσει ποτέ τα κέρδη της παίκτριας επειδή είναι από μια περιορισμένη χώρα, αλλά επειδή χρησιμοποίησε πολλαπλούς λογαριασμούς."
Allow me to mention that we rejected your complaint. I'm sorry:
"The player from US had the account blocked due to being from a restricted country. The player has also had multiple accounts. We rejected the complaint because the casino has never confiscated the player's winnings because of being from a restricted country, but because she used multiple accounts."
Γεια!
Μπορείτε παρακαλώ να διευκρινίσετε εάν επιτρέπουν τη χρήση VPN ή είναι δυνατόν να παίξω όταν θα είμαι σε διακοπές/στη δουλειά όχι στον Καναδά;
Hi!
Can you please specify if they allow VPN usage or is it possible for me to play when I'll be on holiday/at work not in Canada?
Χαίρετε,
Αυτό μπορεί να είναι αρκετά δύσκολο, γι' αυτό θα σας πρότεινα να ρωτήσετε το καζίνο, στο τέλος εξαρτάται από αυτούς.
Θα έσωζα τη συζήτηση αν ήμουν στη θέση σου. Για παν ενδεχόμενο.
Hello,
This could be quite tricky, so I'd suggest you ask the casino, it's up to them in the end.
I'd save the conversation if I were you. Just in case.
Έχω επίσης προβλήματα με αυτό το καζίνο. Μου φαίνεται ότι μόνο παίκτες που χάνουν όλα τους τα χρήματα είναι ευπρόσδεκτοι εκεί. Από τη στιγμή που θέλετε να πληρώσετε ένα μεγαλύτερο ποσό, απαιτούνται πράγματα που δεν μπορείτε να υποβάλετε. Στο παράδειγμά μου, κατέθεσα μεγαλύτερο ποσό με cashtcode. Επίσης κέρδισε μερικές χιλιάδες ευρώ. Τότε θα πρέπει πρώτα να ανεβάσω το κουπόνι από το cashtocode. Το έκανα κι εγώ. Μετά ήρθε το επόμενο αίτημα. Αφήστε το παντελόνι σας εντελώς κάτω. Χρονοδιάγραμμα συν λογαριασμών τραπεζών. Δεν μπορώ να καταλάβω τι πρέπει να κάνει αυτό. Κατέθεσα το cashtcode μετρητά. Δεν φαίνεται στα τραπεζικά αντίγραφα. Εάν το καζίνο δεν συμφωνεί με αυτόν τον τρόπο πληρωμής, τότε μην το προσφέρετε. Εάν δεν ανεβάσω τα στοιχεία, δεν θα γίνει καμία πληρωμή. Η υποστήριξη εξαφανίζεται συνεχώς. Κακή σύνδεση φυσικά.
I am also having problems with this casino. It seems to me that only players who lose all their money are welcome there. As soon as you want to have a larger sum paid out, things are required that you cannot submit. In my example, I deposited a larger sum with cashtocode. Also won a few thousand euros. Then I should first upload the voucher from cashtocode. I did it too. Then came the next request. Please let your pants down completely. Time slips plus bank statements. I can't understand what that's supposed to do. I deposited the cashtocode cash. It is not visible on the bank statements. If the casino doesn't agree with this payment method, then please don't offer it either. If I don't upload the items, no payment will be made. Support keeps dropping out. Bad connection of course.
Habe auch gerade Probleme mit diesem Casino. Es kommt mir so vor das da nur Spieler willkommen sind, die auch ihr komplettes Geld verlieren. Sobald man eine größere Summe auszahlen lassen möchte werden Sachen gefordert die man nicht einreichen kann. In meinem Beispiel habe ich eine größere Summe mit cashtocode eingezahlt. Auch ein paar tausend Euro gewonnen. Dann sollte ich erst den Voucher von cashtocode hochladen. Habe ich auch gemacht. Dann kam die nächste Forderung. Einmal bitte die Hosen komplett runter lassen. Lohnscheine plus Kontoauszüge. Ich kann nicht nachvollziehen was das soll. Ich habe den cashtocode Bar eingezahlt. Es ist auf den Kontoauszügen nicht ersichtlich. Wenn das Casino mit dieser Zahlweise nicht einverstanden ist, dann sollen Sie es doch auch bitte nicht anbieten. Wenn ich die Sachen nicht hochlade wird nicht ausgezahlt. Support bricht ständig ab. Natürlich durch schlechte Verbindung.
Χαίρετε,
Ιδιαίτερα καλά καζίνο ανησυχούν πολύ για το σωστό KYC. Μπορώ να φανταστώ ότι δεν είναι πολύ δημοφιλές μεταξύ των παικτών, αλλά το καζίνο πρέπει απλώς να είναι σίγουρο ότι ήσασταν εσείς που καταθέσατε, παίξατε και κερδίσατε.
Αν όμως πιστεύετε ότι σας έχουν κακομεταχειριστεί, υποβάλετε μια καταγγελία, παρακαλώ.
Ευχαριστώ.
Hello,
Especially good casinos are very concerned about the proper KYC. I can imagine that it is not very popular among players, but the casino just must be sure that it was you who deposited, played, and won.
If you feel you have been mistreated though, submit a complaint, please.
Thank you.
Χαίρετε,
θα πρέπει να συμβουλευτείτε το καζίνο και να αποθηκεύσετε την απάντηση. 🤔
(αγκαλιά στις danilolopes5959 😉)
Hello,
you should consult with the casino and save the reply. 🤔
(hug to danilolopes5959 😉)
Καληνυχτα!
οι κακίες δείχνουν το bitstarz.com ;
Πήρα ένα μπόνους σε αυτήν την πλατφόρμα και τώρα έχω ένα σημαντικό ποσό για την ανάληψη, αλλά μου δόθηκε προθεσμία 12 ωρών για να ολοκληρώσω την επαλήθευση λογαριασμού για να καταργήσω την ανάληψη και έχουν περάσει περισσότερες από 24 ώρες που δεν έχουν ολοκλήρωσε την επαλήθευση λογαριασμού.
Αρνήθηκαν την απόσυρση λέγοντας ότι δεν είχα στείλει τα έγγραφα που ζήτησαν, αλλά ο συνοδός συνομιλίας επιβεβαίωσε ότι τα έγγραφα υποβλήθηκαν σε επεξεργασία και παραλήφθηκαν.
Έτσι, φοβήθηκα.
Goodnight!
vices indicate bitstarz.com ?
I got a bonus on this platform, and now I have a significant amount for the withdrawal, but I was given a period of 12 hours to complete the account verification to release the withdrawal, and it has been more than 24 hours that they have not finalized the account verification.
They refused the withdrawal saying that I had not sent the documents they asked for, but the chat attendant confirmed that the documents were processed and received.
So, I was scared.
Boa noite!
vices indicam o bitstarz.com?
Ganhei um bonus nessa plataforma, e agora estou com um valor expressivo p/ saque, porém me deram um prazo de 12h para finalizar a verificação da conta para liberar o saque, e ja tem mais de 24h que não finalizam a verificação de conta.
Recusaram o saque dizendo que eu não havia enviado os documentos que pediram, mas a atendente do chat confirmou que os documentos foram processados e recebidos.
entao, fiquei com receio.
Γεια,
απλά για να βεβαιωθώ ότι το έχω πάρει σωστά:
Λάβατε επιβεβαίωση ότι περάσατε την επαλήθευση λογαριασμού, αλλά οι αναλήψεις σας ακυρώνονται λόγω της μη αλιευμένης επαλήθευσης, σωστά;
Στη συνέχεια, θα πρέπει να ρωτήσετε το καζίνο ποια συγκεκριμένα έγγραφα φαίνεται να λείπουν.
Μπορείτε να το κάνετε αυτό παρακαλώ;
Hello,
just to make sure I get it correctly:
You've received a confirmation that you passed the account verification, but your withdrawals get canceled because of the unfished verification, right?
Then you should ask the casino which particular documents seem to be missing.
Can you do that please?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.