ΦόρουμΚαζίνοBitKingz Casino - γενική συζήτηση

BitKingz Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Milaxavier
|
2554 προβολές 24 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το BitKingz Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Δεν μπορώ να πάρω το μπόνους

Αυτόματη μετάφραση:
Milaxavier
πριν από 1 έτος

Hello,

I guess you should ask the casino what is causing this problem. Which bonus you tried to take, please? Kindly mind that if you are interested to take any bonus listed on our side, you have to take it properly, by clicking/taping "get bonus" in the bonus tab - for example.

Let me now what you learn from the casino, please. 🤔


πριν από 1 έτος

filefilefilefile

πριν από 1 έτος

filefilefilefile

This is already an exaggeration (:

It's time to leave Dama N.V. forever.

koVVal92
πριν από 1 έτος

I think when things don't go well, it's probably best to take a break. It's gambling, so that's the risk every player takes when playing in a casino. But I understand that just losing is probably quite frustrating. 

Anyway, I hope that similar misfortune doesn't stick to you and fortune will smile on you. 😊

πριν από 11 μήνες

file

The deposit was small, followed by several very high winnings, until at some point pragmatic play disabled the winning algorithms for my account. In 13 minutes the casino recovered the entire loss.

This is how it works nowadays... We will let you win, but only for a moment. (:


BONUS BUYS COST: 2700 PLN

RETURN: 954,87 PLN

koVVal92
πριν από 11 μήνες

I would probably stop playing and quit if I won more. I think you have similar cases quite often, but you can't win in a casino all the time, especially when the casino always has a long run advantage over the player. I think we have discussed this several times. 🙂

πριν από 6 μήνες

Γεια σας, κέρδισα 2000 € στο Bitkingz και ήθελα να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου. Αλλά η επαλήθευση αποτυγχάνει όλη την ώρα γιατί ζητούν ένα έγγραφο στο chat που δεν ξέρω. Δηλαδή μια κίνηση τραπεζικού λογαριασμού με το όνομα του καζίνο. Αυτό είναι δύσκολο γιατί κατέθεσα μέσω paysafecard και η paysafecard αγοράζει crypto μέσω utorg για να καταθέσει εκεί. Ζητάω βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
w8dyskh9rk
πριν από 6 μήνες

Hello. Have you explained to the support of the casino that you actually used the Paysafecard to deposit and did not deposit from your bank account? Try to contact them by email and they should give you an alternative to provide some different document to prove your deposit. Please let us know if you have any news about this.

Romi
πριν από 6 μήνες

Έχω ήδη γράψει για υποστήριξη αρκετές φορές, μου ζητούν να δώσω ένα στιγμιότυπο οθόνης του Paysafe, αλλά αυτό πάντα απορρίπτεται. Η εξήγησή μου ότι είναι αδύνατη η παροχή τραπεζικού λογαριασμού αγνοείται.

Αυτόματη μετάφραση:
w8dyskh9rk
πριν από 6 μήνες

Try to ask them in which format should the screenshot be. Many times the reason for rejecting documents is, that they are in wrong format. Have they explained that to you , by any chance? Do you know which format should be used? Let us know, please.

πριν από 3 μήνες

Έπαιξα στο Bitkingz και κέρδισα 150 ευρώ. Όταν ήθελα να το αποσύρω, η απόσυρσή μου απορρίφθηκε 2 ώρες αργότερα. Έγραψα για υποστήριξη και μου εξήγησαν αμέσως γιατί, επειδή έπρεπε να επαληθεύσω τα τραπεζικά μου στοιχεία. Έπαιξα λίγο περισσότερο εκείνο το βράδυ και κέρδισα ακόμα περισσότερα. Τότε ζήτησα ανάληψη 500 ευρώ εκείνο το βράδυ και τα χρήματα ήταν στον λογαριασμό μου σε λίγες μόνο ώρες. Οπότε πιστεύω ότι το καζίνο είναι καλό και η υποστήριξη μπόρεσε να λύσει το πρόβλημά μου πολύ γρήγορα.

Αυτόματη μετάφραση:
Kyami
πριν από 3 μήνες

This is nice to hear. So, were you able to provide the document they asked for that quickly? Really great!

It is really important when support can solve issues or requests quickly and well. Right?

πριν από 2 εβδομάδες

I asked for a lifetime ban on my account, making it clear that I am addicted to gambling, and they allowed me to play again to lose my funds. Can you tell me if you will do anything about this aspect? They do not adhere to the principles of safe gaming policy and should be severely punished by the body that issued their license. I ask for casino guru to intervene in this matter. I asked for a transcript of all chat conversations to confirm my words, which they have access to - they refused to send it to me.

koVVal92
πριν από 2 εβδομάδες

Hey, when did you request a ban on your account? Is there a reason why the casino didn't close it? Did you mention to them that you are a gambling addict or not? If you did and the casino still did nothing, then I think it's not right on their part and if you file a complaint, our team will deal with it further. 

So please let me know the answers to my questions. 

Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

filefilefilefile

I found these messages from bitkingz in my email. I think this is enough evidence of how this casino don't adheres to the principles of responsible gaming. Can I claim a refund of the funds I lost since they reopened my account, which was effectively closed for life? They allowed me to reopen it at my request so I could continue playing and losing my hard-earned money. Unfortunately, this is due to the continued lack of control over the game. It's a bit sad, but unfortunately true.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 εβδομάδες
πριν από 2 εβδομάδες

filefile

Free gift after losing deposits, upon reopening an account that was already closed for life.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 εβδομάδες
koVVal92
πριν από 2 εβδομάδες

I won't promise if you will get a refund, but I would definitely file a complaint if I were you because this shouldn't happen if you have a closed lifetime account. 

Our team will try to help you and we'll see where this goes.

Definitely keep me posted on how it goes and if you've managed to resolve it. 

I'll be waiting. 

Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

filefile

Answer to my demands. But wait.. they probably don't understand that they opened an account that was permanently closed again. My screenshots with email dates only confirm this. Should I file a complaint and will you help me wipe the mocking smile off their face of this casino?

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα