ΦόρουμΚαζίνοBitKingz Casino - γενική συζήτηση

BitKingz Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Milaxavier
|
1276 προβολές 11 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το BitKingz Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Δεν μπορώ να πάρω το μπόνους

Αυτόματη μετάφραση:
Milaxavier
πριν από 1 έτος

Hello,

I guess you should ask the casino what is causing this problem. Which bonus you tried to take, please? Kindly mind that if you are interested to take any bonus listed on our side, you have to take it properly, by clicking/taping "get bonus" in the bonus tab - for example.

Let me now what you learn from the casino, please. 🤔


πριν από 7 μήνες

filefilefilefile

πριν από 7 μήνες

filefilefilefile

This is already an exaggeration (:

It's time to leave Dama N.V. forever.

koVVal92
πριν από 7 μήνες

I think when things don't go well, it's probably best to take a break. It's gambling, so that's the risk every player takes when playing in a casino. But I understand that just losing is probably quite frustrating. 

Anyway, I hope that similar misfortune doesn't stick to you and fortune will smile on you. 😊

πριν από 5 μήνες

file

The deposit was small, followed by several very high winnings, until at some point pragmatic play disabled the winning algorithms for my account. In 13 minutes the casino recovered the entire loss.

This is how it works nowadays... We will let you win, but only for a moment. (:


BONUS BUYS COST: 2700 PLN

RETURN: 954,87 PLN

koVVal92
πριν από 5 μήνες

I would probably stop playing and quit if I won more. I think you have similar cases quite often, but you can't win in a casino all the time, especially when the casino always has a long run advantage over the player. I think we have discussed this several times. 🙂

πριν από 3 εβδομάδες

Γεια σας, κέρδισα 2000 € στο Bitkingz και ήθελα να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου. Αλλά η επαλήθευση αποτυγχάνει όλη την ώρα γιατί ζητούν ένα έγγραφο στο chat που δεν ξέρω. Δηλαδή μια κίνηση τραπεζικού λογαριασμού με το όνομα του καζίνο. Αυτό είναι δύσκολο γιατί κατέθεσα μέσω paysafecard και η paysafecard αγοράζει crypto μέσω utorg για να καταθέσει εκεί. Ζητάω βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
w8dyskh9rk
πριν από 3 εβδομάδες

Hello. Have you explained to the support of the casino that you actually used the Paysafecard to deposit and did not deposit from your bank account? Try to contact them by email and they should give you an alternative to provide some different document to prove your deposit. Please let us know if you have any news about this.

Romi
πριν από 3 εβδομάδες

Έχω ήδη γράψει για υποστήριξη αρκετές φορές, μου ζητούν να δώσω ένα στιγμιότυπο οθόνης του Paysafe, αλλά αυτό πάντα απορρίπτεται. Η εξήγησή μου ότι είναι αδύνατη η παροχή τραπεζικού λογαριασμού αγνοείται.

Αυτόματη μετάφραση:
w8dyskh9rk
πριν από 3 εβδομάδες

Try to ask them in which format should the screenshot be. Many times the reason for rejecting documents is, that they are in wrong format. Have they explained that to you , by any chance? Do you know which format should be used? Let us know, please.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα