ΦόρουμΚαζίνοBettilt Casino - γενική συζήτηση

Bettilt Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Ari_barreira
|
3924 προβολές 25 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
joaomarsh20
πριν από 2 μήνες

Dear player.

I suggest you calm down, we are here to help you. Still, here on the forum, we also depend on the information you have given us.

So, I spoke with Nick to help you out. This is the explanation I was given:

Your complaint against The Bettilt Casino - handled by Nick, was considered irrelevant mainly because:

  • it described your situation in Roku Casino
  • based on the exclusion you made in Bettilt, you were, however, able to create an account at Roku. Besides that, they have found nothing related to Bettilt Casino

Thus, your complaint against Bettilt Casino has been rejected and has not been reopened.

From their perspective, the issue with Roku is the main point, and Petronela will handle it.

If you, for any reason, disagree with it, please respond to Petronela and explain your point of view. We can't do that on your behalf because that could easily cause another misunderstanding.

As far as I understand, you and Petronela are in touch, am I correct? It would be best to clarify your opinions with her.

Can you try that, please?

πριν από 2 μήνες

αυτό το καζίνο δεν είναι καλό. πρέπει να μελετήσετε τα καλά καζίνο και να ελέγξετε την επισκεψιμότητά τους. Τα καζίνο με λιγότερα από 2 εκατομμύρια επισκέψεις το μήνα γενικά δεν είναι καλά.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Hello, interesting point I'd say.

Is your information related to the estimated revenue? In any case, it is a good pointer wheter the casino is capable of paying out extensive winnings. There are some other aspects worth a look too. Thanks for mentioning your point of view. Anything else you focus on?

πριν από 2 μήνες

κέρδισα παιδιά! κέρδισα το Antillephone! η ομάδα eMoore NV απάντησε σήμερα και αφού εξέτασαν τα τελευταία στοιχεία μου, αποφάσισαν υπέρ μου και πρόκειται να κάνουν μια συμφωνία!

Είμαι πολύ χαρούμενος, ήξερα ότι είχα δίκιο! Δεν εγκαταλείπω ποτέ τίποτα... Ήμουν ενοχλητικός αλλά το έκανα! Ο πρώτος Πορτογάλος που έλαβε επιστροφή χρημάτων από ένα διαδικτυακό καζίνο με άδεια από την Antillephone. Είναι μια νίκη για μένα!


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

κέρδισα παιδιά! κέρδισα το Antillephone! η ομάδα eMoore NV απάντησε σήμερα και αφού εξέτασαν τα τελευταία στοιχεία μου, αποφάσισαν υπέρ μου και πρόκειται να κάνουν μια συμφωνία!

Είμαι πολύ χαρούμενος, ήξερα ότι είχα δίκιο! Δεν εγκαταλείπω ποτέ τίποτα... Ήμουν ενοχλητικός αλλά το έκανα! Ο πρώτος Πορτογάλος που έλαβε επιστροφή χρημάτων από ένα διαδικτυακό καζίνο με άδεια από την Antillephone. Είναι μια νίκη για μένα!


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

We'll be happy to see any further developments regarding all this, so do not hesitate to share them with us later.

πριν από 2 μήνες

Ξέρω ότι αυτό μπορεί να είναι άσκοπο, αλλά δεν αφορά μόνο αυτό το καζίνο (το οποίο κατά τη γνώμη μου είναι μια πλήρης απάτη) το σύστημά τους είναι απλά σχεδιασμένο να προσφέρει κάτι για να ενθαρρύνει τον παίκτη να παίξει περισσότερο, από τότε αρχίζει η χειραγώγηση των κουλοχέρηδων, αλλά ακόμη και εδώ είτε μας αρέσει είτε όχι είναι η βασική αρχή των καζίνο 😅

Τώρα το κομμάτι που δεν καταλαβαίνω είναι ότι ο γκουρού του καζίνο είναι άμεσα υπεύθυνος! Όπως εγώ, πολλοί παίκτες παίζουν με βάση τα σχόλια του γκουρού του καζίνο, πολλά καζίνο εδώ δεν έχουν καν βαθμολογία 1 και έχουν βαθμολογία 9! Εγώ ο ίδιος έχω δει παράλογα χρηματικά ποσά να κατασχέθηκαν από καζίνο (εταιρίες) γεμάτα ποινικές καταγγελίες για φορολογική απάτη, απάτη κ.λπ. και με βαθμολογία 9 εδώ στον ιστότοπο δεν θα ήταν πιο σοβαρό από την πλευρά του γκουρού του καζίνο απλά στο η περιπτωση της bettilt και η εταιρεια που το διαχειριζεται απλα αντι να δωσεις 4 βαθμο γραψε ( απατη δεν επαιξα εδω ) και μπλοκαρει καμια διαφημιση του εδω στο site???

Αυτόματη μετάφραση:
rsesinando2
πριν από 2 μήνες

Hello, I don't know where exactly you are going with this and what would help players if we write in our review fraud instead of safety index. This process has been around for a long time and I don't think it will change based on something like this. It's certainly not right if a casino is not honest but we don't advertise any casinos but we try to inform about them, which is quite a difference I would say. 

And if you haven't played here it's also a bit strange to talk about such things. We always try to warn the players as much as possible, but sometimes it's not possible if the casino is fresh or almost nobody plays there and doesn't give feedback. But if it is the other way around, we try our best to avoid unpleasantness for the players.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα