ΦόρουμΚαζίνοBettilt Casino - γενική συζήτηση

Bettilt Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Ari_barreira
|
4368 προβολές 25 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Bettilt Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Και το χειρότερο ΚΑΖΙΝΟ που έχω δει ποτέ.

ειλικρινά πολύ κακό

το ίδιο! Μόνο και καλά μέχρι να κερδίσεις!

όταν κερδίζεις καλύτερα να κλείσεις τον λογαριασμό,


πριν το κάνουν για σένα! 😅

Αυτόματη μετάφραση:
Ari_barreira
πριν από 2 έτη

Hello, so your account has been closed am I correct? Are you sure there was no other reason than your winnings being the closure? Can you share more details, please?

I guess you already know that you can submit a complaint in case you feel like you need some help.

πριν από 1 έτος

The worst casino I have ever visited and played , the didn't pay a single rupee out of 450000 inr , and they just sent me an email that I had played foul when I was just placing bets and I won

Sarfarazshah
πριν από 1 έτος

Could you share the explanation given in the email, please? 🤔

Radka
πριν από 1 έτος

My account was not closed but my winnings were just cancelled only because I had won large with small deposit this time

Sarfarazshah
πριν από 1 έτος

May I repeat my request? I still see that as a crucial part.


πριν από 1 έτος

I had deposited only 4000inr and I managed to win about 500000 in about 3hours and they sent me an email that I had placed bets against the rules which was not specified, and even if that was the case I had been playing since day 1 like that only way ,, in that case all my loses also need to be paid back to me

Sarfarazshah
πριν από 1 έτος

So technically, you violated the max bet rule, right? How many times did you do that, please? Can you tell?

Allow me to remind you that by registering the account, you also confirm you read and get in touch with all rules. So, if this limit is stated in the rules, you were informed.

Only a few casinos actually enforce this rule on the technical level - meaning the game won't allow you to pace higher than the allowed bet. In most cases, you must pay attention to the amount bet.

Does it sound reasonable?

Why would your losses must be returned, I wonder?


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

I have been on other casinos the same way and I never found this type of arbitrary rule . Let's presume that I was placing bets against the terms and conditions, in that case of winning is cancelled, losses should also be cancelled for level playing field . Why should only winning be cancelled, And if a casino is allowing a certain pattern of betting, it automatically means that it is allowed,, And the casino does not give lightening on every number or in every spin , it places the player in a situation where he is most likely to lose ,, Why are u defending the cheating practised by bettilt casino over my winnings

Sarfarazshah
πριν από 1 έτος

I think you mistaken my educational explanation with a defending state. I'm not defending the casino, I explained the most common situation to give you a chance to avoid the same mistake in the future.

You should consider this a lesson, I'd say.

Anyway, did you play with a bonus, please? Or the issue lies in the batting patterns. That's a huge difference:

By placing a higher bet than allowed by the rules, you may or may not gain an unfair advantage over the casino, which pushes me back to the questions you failed to answer:

How many times did you do that, please? Can you tell?

Did you win or lose while overbetting the rules, please?

Kindly mind I only aim to help you increase your awareness of the standards applied in the casinos. You deliberately chose a bad casino to play in and also, violated the rules - Good luck with the complaint.



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 8 μήνες

Αυτό το καζίνο δεν πληρώνει υψηλά κέρδη! δίκαιος βαθμός "3" πράγματι. ο φίλος μου μόλις απατήθηκε γιατί κέρδισε 3000 ευρώ!

Αυτόματη μετάφραση:
Brunkozoroski
πριν από 8 μήνες

Hi, do you also have problems in the casino or is it just your friend ? What exactly happened and why was he scammed ? Can you tell us more and we'll see if we can help ? 

Regarding the casino itself, it's not the best choice as it has a low safety index as you pointed out. So I would definitely be careful before depositing here. 

I will wait for the answer.

πριν από 3 μήνες

Αυτό το καζίνο και άλλα καζίνο της Abudantia BV φαίνεται να προστατεύονται από όλους, διαφορετικά το CasinoGuru τα φοβάται! Δεν καταλαβαίνω γιατί ο ατζέντης σας "Nick" έκλεισε την καταγγελία μου ισχυριζόμενος ότι το καζίνο δεν μοιράζεται ένα σύστημα αυτοαποκλεισμού που μοιράζονται και τα δύο καζίνο της εταιρείας! Κάτι που είναι εντελώς ψευδές και έχει μάλιστα διαψευστεί από τη συνάδελφό σας "Petronela" που ανακάλυψε στην ιστοσελίδα BetTilt και Roku, μέρος του αυτοαποκλεισμού, ότι ένας παίκτης όταν αποκλείεται από το BetTilt, αποκλείεται αυτόματα από όλα τα καζίνο Abudantia BV! Έχω μια διαφωνία 4500 € εναντίον αυτού του καζίνο... ο nick έκλεισε την καταγγελία και τώρα κανείς δεν μου απαντά. Πώς είναι αυτό; Θα γίνουμε επαγγελματίες ή όχι; Μερικές φορές φαίνεται ότι η ομάδα Abudantia και οι Antillephone πληρώνουν καλά τη σιωπή όλων! Θα ήθελα να δω την κατάστασή μου να επιλύεται! Για χάρη όλων των παικτών! Η Abudantia BV πάντα εξαπατά ανθρώπους και ισχυρίζεται πράγματα που απλά δεν ισχύουν!

filefile

Αυτόματη μετάφραση:
joaomarsh20
πριν από 3 μήνες

I am sorry about the whole situation, and please feel free to reopen the complaint with our team if you wish so. Try to explain the situation well when reopening it, so our team is able to determine the issue, and we will do our best to get it solved.

Please let us know how it all goes; we'll wait for updates from you.

πριν από 3 μήνες

Έχω ήδη προσπαθήσει να ανοίξω ξανά την καταγγελία, αλλά δεν έχω καν απάντηση ακόμα... Δεν νομίζω ότι κάποιος θέλει να με βοηθήσει με αυτήν την υπόθεση 😔 Έχω αρχίσει να χάνω την ελπίδα μου

Αυτόματη μετάφραση:
joaomarsh20
πριν από 3 μήνες

More likely, the team member is occupied with other cases. Even the complaint reopening sometimes takes a bit longer. Since when have you been waiting? Perhaps I can give it a closer look.



joaomarsh20
πριν από 3 μήνες

αυτό το καζίνο δεν είναι καλό. πρέπει να μελετήσετε τα καλά καζίνο και να ελέγξετε την επισκεψιμότητά τους. Τα καζίνο με λιγότερα από 2 εκατομμύρια επισκέψεις το μήνα γενικά δεν είναι καλά.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 3 μήνες

Ο συνάδελφός σας Νικ απέρριψε την επανέναρξη της καταγγελίας! Ακόμη και με όλα τα στοιχεία... παρόλο που είναι γραμμένο στους όρους και τις προϋποθέσεις του ιστότοπου, είναι στους κανόνες αυτο-αποκλεισμού του ιστότοπου BETTILT ότι ο παίκτης ζητώντας αποκλεισμό αναγνωρίζει ότι αποκλείεται αυτόματα από όλα τα καζίνο του Abudantia BV Είμαι πολύ λυπημένος γιατί νόμιζα ότι το casinoguru ήταν ένας διαφορετικός και αμερόληπτος ιστότοπος. Άλλωστε, μου φαίνεται ότι είναι και με το Casino και το Antillephone. Αν ήθελαν πραγματικά να βοηθήσουν, δεν θα έκαναν αυτά τα πράγματα! Ο συνάδελφός σας που έκλεισε την καταγγελία της BetTilt ήταν αντιεπαγγελματικός σε όλη τη διαδικασία καταγγελίας, αγενής, δεν βοήθησε και με έκανε να απελπίζομαι περισσότερο! Αν η πρόθεση είναι να βοηθήσει, έκανε οτιδήποτε άλλο εκτός από αυτό! Από την άλλη, η Πετρονέλα, με το ίδιο παράπονο, είναι εξαιρετικά επαγγελματίας... αναλύοντας ενδελεχώς την υπόθεση. Και μάλιστα ανακάλυψε ότι έχω δίκιο και η Καζίνο λέει ψέματα όλο αυτό το διάστημα! Νομίζω ότι πρέπει να ερευνήσετε τον συνάδελφό σας Nick, μου φαίνεται ότι προσπαθεί να ωφελήσει τον όμιλο Abudantia BV, eMoore NV και Antillephone.

Ατιμωτική συμπεριφορά... να ξεκαθαρίσω σε όλους να διαβάσουν, ότι ο Νικ από το CasinoGuru, δεν έδωσε καμία σημασία στην περίπτωσή μου, δεν ήθελε να με βοηθήσει και έκλεισε την καταγγελία δύο φορές με το ζόρι. Θα γράψω μια καταγγελία για αυτό που συνέβη εδώ στο Trustpilot. Ντροπή σε όλους τους εθισμένους τζογαδόρους, υποτίθεται ότι προσπαθούν να μας βοηθήσουν... Νομίζω ότι η Πετρονέλα πρέπει να διδάξει καλύτερα τον Νικ!

filefilefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 3 μήνες

Your colleague Nick rejected the reopening of the complaint! Even with all the evidence... even though it is written in the terms and conditions of the site, it is in the self-exclusion rules of the BETTILT site that by requesting exclusion the player acknowledges that he is automatically excluded from all Casinos of Abudantia B.V. I am very sad because I thought casinoguru was a different and impartial site. After all, it seems to me that they are also in league with Casino and Antillephone. If they really wanted to help, they wouldn't do these things! Your colleague who closed the BetTilt complaint was unprofessional throughout the complaint process, rude, unhelpful and only made me despair more! If the intention is to help, he did anything but that! On the other hand, Petronela, with the same complaint, is being extremely professional... analyzing the case thoroughly. And in fact she's discovered that I'm right and Casino has been lying all along! I think you should investigate your colleague Nick, he seems to me to be trying to benefit the Abudantia B.V. group, eMoore N.V. and Antillephone.

Disgraceful behavior... let me make it clear for everyone to read, that Nick from CasinoGuru, did not give any importance to my case, did not want to help me and closed the complaint twice by force. I will write a complaint about what happened here on Trustpilot. Shame on all addicted gamblers, they're supposed to be trying to help us... I think Petronela needs to teach Nick better!

filefile

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα