ΦόρουμΚαζίνοBetriot Casino - γενική συζήτηση

Betriot Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από quartasalvatore748
|
15721 προβολές 159 απαντήσεις |
|
1 2 3...8
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Οι άνθρωποι μένουν μακριά από αυτό το καζίνο

Προσφέρω παιχνίδια εδώ και 10 χρόνια στο διαδικτυακό καζίνο, αλλά το καζίνο εδώ είναι το χειρότερο που έχω δει ανθρώπους, μην εγγραφείτε, απλά κοιτάξτε το... πρόκειται για κέρδη που δεν έχουν πληρωθεί από απάτη και για τρέλα συνομιλίας! !!! γι' αυτό μην καταχωρείτε απάτη απάτης

Αυτόματη μετάφραση:
michela1996
πριν από 1 έτος

Hi, could you please describe your situation a bit more, because nobody will probably know from this what happened and what experience you had. Would it be possible to elaborate more ? 

πριν από 11 μήνες

Γεια, κατάφερα να κάνω την πρώτη ανάληψη, αλλά οι χρόνοι αναμονής ήταν πολύ μεγάλοι και, επειδή είμαι εθισμένος στον τζόγο, έπαιξα ξανά τα πάντα. Ως προς αυτό, μπορώ να ρωτήσω τους γκουρού και τους διαχειριστές του καζίνο εάν είναι δυνατόν να εφαρμοστεί ένα μέτρο αυτοαποκλεισμού για καζίνο εκτός ADM, είμαι σοβαρά εθισμένος στον τζόγο και μου φέρνει σοβαρά προβλήματα. Θα σας ήμουν πολύ ευγνώμων αν μπορούσατε να μου δώσετε περισσότερες πληροφορίες.

Αυτόματη μετάφραση:
mimmotesauro33
πριν από 11 μήνες

I'm truly sorry for your condition. But for obvious reasons, this is something we just can't do on your behalf. 🙁

At this moment, there is no way to exclude from every casino through one platform or an application. Yet we are aware of the fact that such a tool is needed solely.

Well, the best procedure is to permanently self-exclude from every casino you are registered in. I know how that sounds, but there is no other 100% working solution. Make sure to mention your gambling problem; this is important. In such a case, support should consider your request immediately. If you reach the chat operator, be prepared; you will need to send an additional email to a concrete email address. It just works differently in many casinos. Some casino groups state in their terms that you can self-exclude from the whole group if you make a correct request in just one casino of that group. Well, it may be risky, so every time you do so, take a screenshot of the conversation since we do not see this as an industry standard. In the worst scenario, such an action will only block you at one casino.

Additionally, in some casinos, only an email, name, and password are required to register. Due to that, creating a new account may still be available to you. This is something you need to overcome, probably by staying out of such casinos.

In an urgent situation, take one person you trust fully and ask him to change your casino's password and email addresses. Just try everything to avoid the possibility of entering your account again.

It makes me sad that I can't help you further right now. For other forms of support, please visit this secured place called "Problem Gambling Help"


πριν από 11 μήνες

Hola buenas tardes Betriot en el fondo paga son 3 días hábiles y estoy esperando un pago algúnos de acá a recibido pagos por este casino 🎰🎰???

rowleymachine
πριν από 11 μήνες

Hello, it would be nice if you wrote in English so I could understand. 

However, according to what you wrote you say you have a problem with the withdrawal is that right ? It should only be three days so I don't think it's such a disaster, but did the casino give any reason why your withdrawal is delayed ? It could also be due to the fact that the holidays are coming up and therefore casinos may have different reasons. I also wanted to ask if you have a verified account ? 

Let me know. 

Jaro
πριν από 11 μήνες

Jaro makes a withdrawal of 15 usd and they transferred it to me now I have one of 500 usd to wait but at the moment this casino pays to wait up to 3 days

rowleymachine
πριν από 10 μήνες

So you got some amount, however small, from the casino. Well, now we are waiting for the next withdrawal right ? I hope it will be successful and the money will come to you without any problems. I will wait for your next update. 

simbval
πριν από 10 μήνες

φιλε είχες ποτέ θέμα με το site της σελίδας; Γιατί έκανα ανάληψη και τώρα μου λέει ότι δεν μπορεί να βρει την σελίδα που ζητάω

πριν από 10 μήνες

Καλησπέρα , αφότου έκανα αίτηση για ανάληψη δεν μπορώ να βρω το site της εταιρίας . Η ανάληψη αγγίζει τα 500 και θέλω να ξέρω αν υπάρχει περίπτωση να χάσω αυτά τα χρηματα

xzjb8zxm6w
πριν από 10 μήνες

Hi does this mean you can't get to the page or do you have some other problem ? 

As for your withdrawal, when did you submit it ? 

xzjb8zxm6w
πριν από 10 μήνες

https://betriot.com ελέγξτε στο ίντερνετ σας ότι περιηγείστε καλά, περιμένω ανάληψη 500 USD και η σελίδα είναι διαθέσιμη, λειτουργεί καλά

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 10 μήνες

I have the same problem , I have been chasing them for 4 days to pay 500 of my 2000 , they said to me to w8 a bit , and right now the casino page is down …

πριν από 8 μήνες

Καλημέρα, 13 Φεβρουαρίου πάω να κάνω ανάληψη 500€, μετά από 3 μέρες βρίσκω τα λεφτά στο "game account", ζητάω εξηγήσεις στο "live chat", μου λένε ότι η κάρτα δεν έχει αναγνωριστεί...

Λοιπόν λέω αλλά με συγχωρείτε για την κατάθεση, η κάρτα είναι υπέροχη για ανάληψη είναι χάλια;;;

Φαίνεται σαν να ονειρεύομαι, μπήκα στο IBAN (που είναι πάντα συνδεδεμένο με την ίδια κάρτα) και τώρα θα δούμε αν θα βρουν άλλο τρόπο...

Ζήτησα ευγενικά να μην χρειαστεί να περιμένω άλλες 3 μέρες για επαλήθευση μιας και το πρόβλημα ήταν δικό τους, αλλά τίποτα, μου απαντούν με αυτόματα μηνύματα τύπου ρομπότ...

Οι ίδιοι λένε στις γενικές πληροφορίες: προσπάθησε να κάνεις την ανάληψη με την ίδια κάρτα που έκανες την κατάθεση 🤣🤣🤣

Είναι όλα σχεδιασμένα για να σας κάνουν να χάσετε την υπομονή σας και να επαναλάβετε το όλο θέμα.

Απολύτως αρνητική εμπειρία

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
cuccichristian83
πριν από 8 μήνες

I must say, I feel like this happens quite a lot these days. Or at least I got that impression.

Anyway, thank you very much for sharing this kind of experience with us. Much appreciated!

πριν από 8 μήνες

Παρά το προβάδισμα 22 πόντων, το bet nba δεν πληρώθηκε

Αυτόματη μετάφραση:
Kristijan123
πριν από 8 μήνες

Hi, as I see that your case is related to sports betting, we probably won't be able to help you, which is a pity. But if it's about something else, feel free to correct me and we'll see what we can do.

Anyway, what happened ? Did you have a handicap or something ? Did you also try to contact the support why they don't want to pay you the money ? 

Jaro
πριν από 8 μήνες

Ναι, είναι ξεκάθαρα 20 πόντους μπροστά στοίχημα πρόωρη πληρωμή 50 € ποντάρισμα 500 € θα ήταν κέρδος Η υποστήριξη είπε ότι ο μάνατζερ είπε ότι δεν ισχύει σε αυτό ακριβώς το παιχνίδι ποιος είναι ο λόγος που το Τορόντο προηγείται με 22 πόντους και δεν μετράει ?

Αυτόματη μετάφραση:
Kristijan123
πριν από 8 μήνες

Hmm, I'm thinking about the same thing, why shouldn't it be valid for a given match if it was possible to make such a bet. 🤔

Anyway, since you have this issue, I'll recommend you a couple of sites that deal with sports betting and hopefully they'll be able to help you out. 

You can find them here:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/


Let me know how it goes or how it ends. I'll keep my fingers crossed. 🤞

πριν από 6 μήνες

I m trying to make a withdrawal one month now.. if anyone can help would be grateful. Theu asked for identification and i send again and again and every time they asked for better photos! I tried in every way you can possibly imagine! I have lot of times spoke to the chat! I told them to check them through email that i have send but for security reasons this is not possible as the told me. There are two withdrawals of 500 euros each and 270 euros in my account. Thie is so pity..

1 2 3...8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα