Καλημέρα στις 13 Φεβρουαρίου πάω να κάνω ανάληψη 500€ μετά από 3 μέρες βρίσκω τα λεφτά στο "gaming account" ζητάω εξηγήσεις στο "live chat" μου λένε ότι η κάρτα έχει πρακτικά δεν αναγνωρίστηκε...
Λοιπόν λέω αλλά συγγνώμη για την κατάθεση, η κάρτα είναι εξαιρετική για ανάληψη είναι χάλια;;;
Νιώθω σαν να ονειρεύομαι, μπήκα στο IBAN (που είναι πάντα συνδεδεμένο με την ίδια κάρτα) και τώρα θα δούμε αν θα βρουν άλλη λαβή...
Ρώτησα ευγενικά, φαίνεται, ότι δεν χρειάζεται να περιμένω άλλες 3 μέρες για επαλήθευση μιας και το πρόβλημα ήταν δικό τους, αλλά τίποτα, απαντούν με αυτόματα μηνύματα τύπου ρομπότ...
Οι ίδιοι λένε στις γενικές πληροφορίες: προσπάθησε να κάνεις την ανάληψη με την ίδια κάρτα που έκανες την κατάθεση 🤣🤣🤣
Είναι όλα σχεδιασμένα έτσι ώστε να χάνετε την υπομονή σας και να επαναλαμβάνετε τα πάντα.
Απολύτως αρνητική εμπειρία
Good morning, on February 13th I'm going to make a withdrawal of €500, after 3 days I find the money in my "gaming account", I ask for explanations in "live chat", they tell me that the card has practically not been recognised...
So I say but sorry for depositing, the card is excellent for withdrawing it sucks???
I feel like I'm dreaming, I entered the IBAN (which is always connected to the same card) and now we'll see if they'll find another handle...
I asked politely, it seems, that I don't have to wait another 3 days for verification since the problem was theirs, but nothing, they reply with automatic robot-style messages...
They themselves say in the general information: try to make the withdrawal with the same card you made the deposit with 🤣🤣🤣
It's all designed so that you lose patience and replay everything.
Absolutely negative experience
Buongiorno, il 13 febbraio vado per effettuare il prelievo di 500€, dopo 3 giorni mi ritrovo i soldi nel "conto gioco", chiedo spiegazioni in "live chat", mi dicono che praticamente la carta non è stata riconosciuta...
Allora dico ma scusate per depositare, la carta è ottima per prelevare fa schifo???
Mi sembra di sognare, ho inserito l'iban (che è collegata sempre alla stessa carta) e ora staremo a vedere se troveranno un altro appiglio...
Ho chiesto sembra gentilmente di non dover ancora attendere altri 3 giorni per la verifica visto che il problema è stato il loro, ma niente mi rispondono con messaggi automatici stile robot...
Sono loro stessi che dicono nelle informazioni generali: cercate di effettuare il prelievo con la stessa carta con cui avete fatto il deposito 🤣🤣🤣
È tutto studiato perché tu perdi la pazienza e rigiochi tutto.
Assolutamente esperienza negativa
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: