Γεια σας, η προσπάθεια ανάληψης για ένα μήνα είναι αρκετά μεγάλη. Παρατήρησα επίσης ότι έχετε ήδη ανοίξει μια καταγγελία , που είναι ένα καλό βήμα.
Όσον αφορά την επαλήθευση, τι απαιτεί το καζίνο από εσάς για να γίνουν πιο ορατές οι φωτογραφίες ή τι συγκεκριμένα; Μερικές φορές καταλαβαίνω ότι όλες οι λεπτομέρειες πρέπει να είναι ορατές σωστά, οπότε προσπαθώ απλώς να μάθω πώς είναι. Προσπάθησες να δεις τι μπορείς να κάνεις;
Τέλος πάντων, δεν χρειάζεται να ανησυχείς, η ομάδα μας θα προσπαθήσει να βοηθήσει και πιστεύω ακράδαντα ότι θα βγει καλά, θα επαληθευτείς και θα πάρεις τα χρήματα. Ενημερώστε με αν αλλάξει η κατάσταση.
Hi, trying to withdraw for one month is quite a lot. I also noticed that you've already opened a complaint, which is a good step.
Regarding verification, what does the casino require from you to make the photos more visible or what specifically ? Sometimes I understand that all the details have to be visible properly, so I'm just trying to find out how it is. Did you try to see what you could do ?
Anyway, you don't have to worry, our team will try to help and I firmly believe that it will turn out well, you will be verified and you will get the money. Let me know if the situation changes.