Το γεγονός είναι ότι οι φορείς εκμετάλλευσης λένε 3-5 εργάσιμες ημέρες μετά το αίτημα.
The fact is that the operators instead say 3-5 working days after the request.
Il fatto è che gli operatori invece dicono 3-5 giorni lavorativi successivi a quello di richiesta.
Όχι, άφησέ το έτσι, αλλιώς θα ξαναρχίσουν οι μέρες. Τουλάχιστον δεν τα αγγίζω.
No, leave it like this, otherwise the days will start again. At least I don't touch them.
No lascia così, sennò ripartono i giorni. Io almeno non li tocco.
Με κάρτα, ωστόσο αν υπάρχει κάποιο νέο απαντήστε μου εδώ για να ενημερώσουμε
By card, however if there is any news please reply to me here so we can update
Con carta, comunque se ci sono novità rispondimi pure qui così ci aggiorniamo
Είμαστε στην 4η μέρα χωρίς επαφή από το καζίνο. Μετά από χρόνια εμπειριών αυτό είναι το χειρότερο! Μπορείτε να με βοηθήσετε να τους μιλήσω; Δεν ξέρω τι να κάνω για να πάρω την απόσυρσή μου!
We are on the 4th day without contact from the casino. After years of experiences this is the worst! Can you help me talk to them? I don't know what to do to get my withdrawal!
Siamo al 4° giorno senza un contatto da parte del casino. Dopo anni di esperienze questa è la peggiore! Potete aiutarmi a parlare con loro? Non so cosa fare per avere il mio prelievo!
Όπως ανέφερε η Veronika στην ανοιχτή καταγγελία σας, δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν όλα όσα χρειάζονται για να σας στείλουν χρήματα. Εάν δεν συμβεί τίποτα μέχρι τότε, η ομάδα μας θα προσπαθήσει να επικοινωνήσει με το καζίνο. Θα χρειαστεί να κάνετε λίγο υπομονή προς το παρόν, ειδικά αν είναι μόνο λίγες μέρες μακριά. Ξέρω ότι δεν είναι ωραίο να μην ακούς από το καζίνο ούτως ή άλλως, αλλά επίσης δεν νομίζω ότι χρειάζεται να είσαι δύσπιστος και να ανησυχείς αμέσως χωρίς κάποια στοιχεία.
As Veronika mentioned in your open complaint, we give casinos 14 days to resolve everything they need to send you money. If nothing happens by then, our team will try to contact the casino. You will need to be a bit patient for now, especially if it's only a few days away. I know it's not nice not to hear from the casino anyway, but I also don't think there is any need to be skeptical and worried right away without some evidence.
Ευχαριστώ για την ενθάρρυνση! Προσπαθώ να παραμένω ήρεμος και να έχω πίστη
Thanks for the encouragement! I'm trying to stay calm and have faith
Grazie x l incoraggiamento! Sto tentando di stare tranquilla e aver fiducia
Γεια σου, πιστεύω ότι αν είσαι στην αρχή μπορεί να πάρει λίγο χρόνο, αλλά σίγουρα δεν θα ανησυχούσα αμέσως. Σας ζήτησε το καζίνο κάποια έγγραφα και επομένως να επαληθεύσετε τον εαυτό σας ή όχι; Φορτώσατε τα χρήματά σας χρησιμοποιώντας το μπόνους;
Ενημερώστε με ποια είναι η κατάστασή σας παρακαλώ.
Hey, I believe that if you are at the beginning it may take some time, but I would definitely not be worried right away. Did the casino ask you for any documents and therefore to verify yourself or not ? Did you load your money using the bonus ?
Let me know what your situation is please.
No, they haven't asked me for anything at all!
Όχι δεν μου έχουν ζητήσει απολύτως τίποτα !
Ορισμένα καζίνο χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να πληρώσουν έναν παίκτη. Αυτό το καζίνο είχε επίσης κάποια παράπονα που επιλύθηκαν πρόσφατα σχετικά με καθυστερημένες αναλήψεις. Οπότε, όπως είπα, σίγουρα θα χρειαστεί υπομονή.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα και για τους δυο σας. ☘️
Some casinos take longer to pay a player. This casino has also had some complaints that have been resolved recently regarding delayed withdrawals. So like I said, patience will definitely be needed.
I will keep my fingers crossed for both of you. ☘️
Επομένως, είναι ένα συνηθισμένο πράγμα για αυτό το καζίνο, θα έπρεπε να το είχα διαβάσει πριν το παίξω.
So it's a common thing about this casino, I should have read before playing it.
Quindi è una cosa comune di questo casino, avrei dovuto leggere prima di giocarci.
Εντάξει, αυτό σημαίνει ότι μάλλον δεν χρειάζονται τίποτα από εσάς ακόμα. Θα δούμε πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση και αν υπάρξει κάποια πρόοδος. Ενημερώστε με αν αλλάξει κάτι.
Okay, so that means they probably don't need anything from you yet. We'll see how the situation moves on and if there's any progress. Let me know if anything changes.
Should I file a complaint or wait a little longer?
Να ανοίξω παράπονο η να περιμένω λίγο ακόμα ;
Καλό σημείο, θα έλεγα. Τα παράπονα περιήγησης και οι κριτικές χρηστών ενδέχεται να παρέχουν πολύτιμες λεπτομέρειες, ειδικά όταν πρόκειται για αναλήψεις.
Ίσως είναι καλύτερο να αναφέρουμε ότι, ο Δείκτης ασφάλειας δεν θα σας πει πόσο γρήγορη είναι η υποστήριξη ή πόσο πιθανό είναι να καθυστερήσει η απόσυρσή σας. Ας ελπίσουμε ότι τα πράγματα θα προχωρήσουν σύντομα για εσάς!
Good point, I'd say. Browsing complaints and user reviews may provide valuable details, especially when it comes to withdrawals.
Perhaps it's best to mention that, the Safety Index won't tell you how quick the support is or how likely your withdrawal will be delayed. Hopefully, things move on soon for you!
Όπως ανέφερε ο Jaro, είναι πολύ νωρίς για την καταγγελία. Θέλω να πω, είστε ευπρόσδεκτοι να υποβάλετε ένα όποτε θέλετε. Απλώς πρέπει να τους δώσουμε λίγο χρόνο για να επιλύσουν την απόσυρση χωρίς την άμεση παρέμβασή μας.
Αν δεν κάνω λάθος, προτιμήσατε τραπεζικό έμβασμα - δεν είναι ασυνήθιστο να διαρκέσει μερικές ημέρες αυτή η επιλογή πληρωμής. Μπορώ να ξέρω πότε ακριβώς υποβάλατε την απόσυρση; Μάλλον μου ξέφυγε αυτή η πληροφορία, συγγνώμη.
As Jaro mentioned, it's quite too early for the complaint. I mean, you are welcome to submit one anytime you like. It's just that we have to give them some time to resolve the withdrawal without our direct intervention.
If I'm not mistaken, you preferred a bank transfer - it's not unusual for this payment option to take a couple of days. May I know when exactly you submitted the withdrawal? I probably missed this information, sorry.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.