ΦόρουμΚαζίνοBetriot Casino - γενική συζήτηση

Betriot Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 1 έτος από quartasalvatore748
|
16013 προβολές 159 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...8
Προσθήκη ανάρτησης
vasileior
πριν από 3 μήνες

Εκκρεμεί ακόμα!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Πολύ περίεργα πράγματα

vasileior
πριν από 3 μήνες

Το γεγονός είναι ότι οι φορείς εκμετάλλευσης λένε 3-5 εργάσιμες ημέρες μετά το αίτημα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Μήπως να κάναμε ακύρωση ανάληψης και να τις σπάγαμε σε δυο ;

vasileior
πριν από 3 μήνες

Όχι, άφησέ το έτσι, αλλιώς θα ξαναρχίσουν οι μέρες. Τουλάχιστον δεν τα αγγίζω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Με τι τρόπο έχεις αιτηθεί ανάληψη ;

vasileior
πριν από 3 μήνες

Με κάρτα, ωστόσο αν υπάρχει κάποιο νέο απαντήστε μου εδώ για να ενημερώσουμε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Εγ έκανα bank transfer

πριν από 3 μήνες

Είμαστε στην 4η μέρα χωρίς επαφή από το καζίνο. Μετά από χρόνια εμπειριών αυτό είναι το χειρότερο! Μπορείτε να με βοηθήσετε να τους μιλήσω; Δεν ξέρω τι να κάνω για να πάρω την απόσυρσή μου!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

As Veronika mentioned in your open complaint, we give casinos 14 days to resolve everything they need to send you money. If nothing happens by then, our team will try to contact the casino. You will need to be a bit patient for now, especially if it's only a few days away. I know it's not nice not to hear from the casino anyway, but I also don't think there is any need to be skeptical and worried right away without some evidence. 

πριν από 3 μήνες

Είχες καμία εξέλιξη με την ανάληψη σου ;

Jaro
πριν από 3 μήνες

Ευχαριστώ για την ενθάρρυνση! Προσπαθώ να παραμένω ήρεμος και να έχω πίστη

Αυτόματη μετάφραση:
vasileior
πριν από 3 μήνες

Κανένας και εσύ;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Καλησπέρα ! Αιτήθηκα μια ανάληψη 400 ευρώ από betriot ! Υπάρχει περίπτωση να πάρω τα λεφτά μου η θα με ταλαιπωρήσουν κανένα μήνα;

πριν από 3 μήνες

Hey, I believe that if you are at the beginning it may take some time, but I would definitely not be worried right away. Did the casino ask you for any documents and therefore to verify yourself or not ? Did you load your money using the bonus ? 

Let me know what your situation is please.

Jaro
πριν από 3 μήνες

Όχι δεν μου έχουν ζητήσει απολύτως τίποτα !

πριν από 3 μήνες

Ευχαριστώ για την ενθάρρυνση! Προσπαθώ να παραμένω ήρεμος και να έχω πίστη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Some casinos take longer to pay a player. This casino has also had some complaints that have been resolved recently regarding delayed withdrawals. So like I said, patience will definitely be needed. 

I will keep my fingers crossed for both of you. ☘️

Jaro
πριν από 3 μήνες

Επομένως, είναι ένα συνηθισμένο πράγμα για αυτό το καζίνο, θα έπρεπε να το είχα διαβάσει πριν το παίξω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Όχι δεν μου έχουν ζητήσει απολύτως τίποτα !

πριν από 3 μήνες

Okay, so that means they probably don't need anything from you yet. We'll see how the situation moves on and if there's any progress. Let me know if anything changes. 

Jaro
πριν από 3 μήνες

Να ανοίξω παράπονο η να περιμένω λίγο ακόμα ;

πριν από 3 μήνες

Επομένως, είναι ένα συνηθισμένο πράγμα για αυτό το καζίνο, θα έπρεπε να το είχα διαβάσει πριν το παίξω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Good point, I'd say. Browsing complaints and user reviews may provide valuable details, especially when it comes to withdrawals.

Perhaps it's best to mention that, the Safety Index won't tell you how quick the support is or how likely your withdrawal will be delayed. Hopefully, things move on soon for you!

πριν από 3 μήνες

Να ανοίξω παράπονο η να περιμένω λίγο ακόμα ;

πριν από 3 μήνες

As Jaro mentioned, it's quite too early for the complaint. I mean, you are welcome to submit one anytime you like. It's just that we have to give them some time to resolve the withdrawal without our direct intervention.

If I'm not mistaken, you preferred a bank transfer - it's not unusual for this payment option to take a couple of days. May I know when exactly you submitted the withdrawal? I probably missed this information, sorry.



1...3 4 5...8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα