πριν από 3 μήνες
Εγώ στις 22 Ιουλίου στις 14.30.... ήδη 5 μέρες
Me on July 22nd at 2.30pm.... already 5 days
Io il 22 luglio alle 14.30.... sn già 5 giorni
0
Εγώ στις 22 Ιουλίου στις 14.30.... ήδη 5 μέρες
Me on July 22nd at 2.30pm.... already 5 days
Io il 22 luglio alle 14.30.... sn già 5 giorni
The withdrawal request was made yesterday afternoon
Η αίτηση της ανάληψης έγινε χθες το απόγευμα
Βλέπω. Οπότε όντως δεν χρειάζεται να υποβάλετε καταγγελία ακόμα. ¨Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ο λογαριασμός σας να υποβληθεί σε επαλήθευση.
Παρεμπιπτόντως, γνωρίζετε αν αυτό το καζίνο εξυπηρετεί συναλλαγές πληρωμών τα Σαββατοκύριακα; Αν δεν το κάνουν, απλώς προσπαθήστε να χαλαρώσετε. Θα δούμε την επόμενη εβδομάδα.
I see. So there is indeed no need to submit a complaint yet. ¨There is quite a fair chance your account will undergo verification.
By the way, do you know whether this casino serves payment transactions during the weekends? If they don't, just try to relax. We shall see next week.
Ευχαριστώ για την άμεση σημείωση! Με βάση αυτό, πραγματικά πιστεύω ότι δεν πρέπει να προβληματιστείτε τώρα. Ηρέμησε; είναι πραγματικά πολύ νωρίς για να ανησυχούμε.
Thanks for the immediate note! based on this, I truly think you should not trouble yourself now. Take it easy; it's really far too early to be concerned.
Όχι απολύτως τίποτα, τώρα έρχεται το Σαββατοκύριακο οπότε θα το συζητήσουμε τη Δευτέρα σίγουρα
No nothing at all, now the weekend is coming so we'll talk about it on Monday for sure
No nulla di nulla, ora arriva il weekend quindi se ne parla lunedì sicuro
Προσπάθησα να τους ξαναγράψω αλλά λένε πάντα τις ίδιες αυτόματες απαντήσεις, δεν υπάρχει διέξοδος
I tried to write to them again but they always say the same automatic replies, there is no way out
Ho provato a scrivergli ancora ma dicono sempre le stesse risposte automatiche, non c'è via d uscita
Ήλπιζα ότι η Παρασκευή θα μπορούσε να είναι η τυχερή μέρα για την απόσυρση. Λοιπόν, σε αυτήν την περίπτωση, συμφωνώ ότι πρέπει να συνεχίσουμε να περιμένουμε. Λυπάμαι, αυτή τη στιγμή, θα έλεγα ότι δεν υπάρχει τίποτα άλλο να κάνω.
Ίσως υπάρχουν νέα αύριο.
I was hoping Friday could be the lucky day for the withdrawal. Well, in this case, I agree we need to keep waiting. I'm sorry, at this moment, I'd say there is nothing else to do.
Maybe there will be news tomorrow.
Προφανώς το παίρνουν πολύ χαλαρά, αύριο θα περιμένω ήδη μια εβδομάδα, δεν συνέβη ποτέ πουθενά αλλού.
Apparently they're taking it very easy, tomorrow I'll already be waiting a week, never happened anywhere else.
A quanto pare se la prendono molto comoda, con domani sarò già a una settimana di attesa, mai successo altrove.
I unfortunately needed the money to pay off a small debt by Wednesday, but it seems that I won't have received the money by then
εγω δυστυχώς τα είχα ανάγκη τα χρήματα για μα πληρώσω μέχρι την Τετάρτη ένα μικρό χρέος , αλλά από ότι φαίνεται δεν θ τα έχω πάρει τα λεφτά μέχρι τοτε
Θα σας ενημερώσω σήμερα αν αλλάξει κάτι, είμαι την 5η μέρα που εργάζομαι για αυτούς. Κάτι περιμένω μέχρι το τέλος της ημέρας.
I'll update you today if anything changes, I'm on my 5th day working for them. I expect something by the end of the day.
Oggi ti aggiorno se cambia qualcosa, sono al 5° giorno lavorivo x loro. Mi aspetto qualcosa entro fine giornata.
Προφανώς το παίρνουν πολύ χαλαρά, αύριο θα περιμένω ήδη μια εβδομάδα, δεν συνέβη ποτέ πουθενά αλλού.
Apparently they're taking it very easy, tomorrow I'll already be waiting a week, never happened anywhere else.
A quanto pare se la prendono molto comoda, con domani sarò già a una settimana di attesa, mai successo altrove.
Θα περιμένουμε τα καλά νέα και ελπίζουμε ότι θα έρθουν σύντομα.
Πόσο καιρό περιμένετε συνήθως για την απόσυρση σε άλλα διαδικτυακά καζίνο;
We will wait for the good news, and hopefully it will come soon.
How long do you usually wait for the withdrawal in other online casinos?
Την τρίτη μέρα λαμβάνω πάντα τα χρήματα στην ώρα τους, εδώ είμαστε επτά ολόκληρες μέρες αναμονής και η επαλήθευση δεν ζητήθηκε καν, παράλογο
On the third day I always receive the money on time, here we are seven whole days of waiting and verification was not even requested, absurd
Al terzo giorno ricevo sempre puntualmente i soldi, qui siamo a sette giorni interi di attesa e non è stata nemmeno richiesta la verifica, assurdo
Είναι πολύ σημαντικό να μην βασίζεστε σε χρήματα από τον διαδικτυακό τζόγο. Θα πρέπει να λαμβάνεται ως χόμπι και τίποτα άλλο. Σας παρακαλώ να το έχετε υπόψη σας, για να μην ταλαιπωρηθείτε.
Ενημερώστε μας για τυχόν ενημερώσεις.
It is very important not to rely on money from online gambling. It should be taken just as a hobby and nothing else. Please have that in mind, so you won't trouble yourself.
Let us know about any updates.
I have opened a complaint since yesterday and you have not even processed it
Έχω ανοίξει από χθες παράπονο και δεν το έχετε επεξεργαστεί καν
Did you chat today? What excuses do they say?
Μίλησες στο τσατ σήμερα ; Τι δικαιολογίες λένε ;
Ότι υπάρχουν επιβραδύνσεις λόγω των μεγάλων αιτημάτων και ότι έχουν ζητήσει από την πλευρά μου, πραγματικά δεν το πιστεύω!
That there are slowdowns due to the large requests and that they have requested on my part, I really don't believe it!
Che ci sn rallentamenti per le grandi richieste e che hanno sollecitato da parte mia, mah non ci credo proprio!
A pity really! They make fun of us in our faces! And I'm sorry but what you say casino guru for 14 days is not allowed! Since they say that the withdrawal takes 1-3 days, it must be completed on Tuesday!
this is a shame
Κρίμα πραγματικά ! Μας κοροϊδεύουν μέσα στα μούτρα μας ! Και με συγχωρείτε αλλά αυτό που λέτε η casino guru για 14 μέρες είναι ανεπίτρεπτο ! Εφόσον λένε ότι η ανάληψη διαρκεί 1-3 μέρες , πρέπει στην Τρίτη να έχει ολοκληρωθεί !
ειναι ντροπη αυτό
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.