Φαντάζομαι ότι πιστεύετε ότι αυτό είναι ένα απολύτως λογικό αίτημα και συμφωνώ μαζί σας. Ειλικρινά, ο κανόνας λέει: Επιτρέπουμε στο casino 14 full dys να επιλύσουν τα προβλήματά τους επειδή, από τις πολύ περίπλοκες εμπειρίες μας, οι περισσότερες καθυστερημένες αναλήψεις επιλύονται πιο γρήγορα χωρίς την παρέμβαση κατά τις πρώτες 14 ημέρες.
Απλά φανταστείτε ότι αυτό το καζίνο αντιμετωπίζει πραγματικά μια τεράστια καθυστέρηση με το KYC, τις πληρωμές, τα πάντα. Πώς θα επιταχύναμε τη διαδικασία εάν προσπαθούσαμε να επικοινωνήσουμε μαζί τους για κάθε συγκεκριμένο ζήτημα; Ή αν πούμε απλώς, "Γεια, τι συμβαίνει. Έχουμε πολλούς παίκτες που διαμαρτύρονται για καθυστερημένες πληρωμές. Έχετε χρόνο να το συζητήσετε μαζί μας;"
Τι να καταλάβουμε άλλωστε, αναρωτιέμαι.
Ξέρω πώς ακούγεται, ωστόσο υπάρχουν διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσουμε.
Γι' αυτό ενημερώνουμε τους παίκτες για αυτό. Το σύστημα δεν είναι χωρίς ελαττώματα. Για παράδειγμα, νομίζω ότι 14 ημέρες είναι πάρα πολλές. Από την άλλη πλευρά, αυτή η προσέγγιση βασίζεται σε πολύπλοκες αναλύσεις, περιττό να πούμε ότι η Ομάδα Παραπόνων είναι τόσο συγκλονισμένη που δεν έχει άλλο λεπτό για να κάνει άλλη μια επιπλέον δουλειά.
I imagine you think this is a perfectly reasonable request, and I agree with you. Frankly, the rule says: We allow casino 14 full dys to resolve their issues because, from our very complex experiences, most of the deayed withdrawals gets resolved quicker without the intervention during the first 14 days.
Just imagine this casino is actually experiencing a huge delay with KYC, payments, everything. How would it speed up the process if we tried to reach out to them with every specific issue? Or if we just say, "Hey what's up. We have lots of players complaining about delayed payments. Do you have time to discuss that with us?"
What should we figure out anyway, I wonder.
I know how it sounds, yet there are procedures we have to follow.
That's why we inform players about that. The system is not without its flaws; for instance, I think 14 days is far too much. On the other hand, this approach is based on complex analyses, needless to say, the Complaint Team is so overwhelmed that they don't have another minute to do another extra work.
Αυτόματη μετάφραση: