Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBetriot Casino - γενική συζήτηση

Betriot Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

 από quartasalvatore748
|
27.682 προβολές 182 απαντήσεις |
|
1...5 6 7...10

Αυτό που θέλουν είναι να σε κάνουν να χάσεις την υπομονή σου, για να τα ξαναπαίξεις όλα...

Υπομονή, μην αφήσεις τον θυμό σου να σε κυριεύσει.

Αυτόματη μετάφραση:
cuccichristian83

Δυστυχώς είμαι στο όριο να κάνω ακύρωση ανάληψης και να τα χάσω , αλλά τα έχω μεγάλη ανάγκη

vasileior

Αν το χρειάζεσαι, γιατί το παρατάς έτσι; Αντιστέκομαι και θα νικήσω!

Αυτόματη μετάφραση:
vasileior

Θα τα χάσεις 100%, οπότε τι νόημα έχει να το κάνεις αυτό;;; Αν ξέρεις ήδη πώς θα πάει, τότε γίνε πιο δυνατός, είναι πραγματικά σπάνιο να προβλέψεις το μέλλον...

Αυτόματη μετάφραση:
Brylliant88

Βλέπεεεε αλλά μιλάμε για ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ξέρουμε ότι είναι πιο δυνατές, άντε

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
cuccichristian83

Αχαχαχαχαχααα η υπομονή και η ικανοποίηση που θα ακολουθήσει!

Αυτόματη μετάφραση:
Brylliant88

Χωρίς καμία αμφιβολία 🤭😉

Αυτόματη μετάφραση:

Την τρίτη μέρα λαμβάνω πάντα τα χρήματα στην ώρα τους, εδώ είμαστε επτά ολόκληρες μέρες αναμονής και η επαλήθευση δεν ζητήθηκε καν, παράλογο

Αυτόματη μετάφραση:

It might be absurd. Or, if the casino is truly short on people, it would be kind of an explanation. In any case, it would be nice if the management utilized some measures to prevent the damage. I'm trying to say it's a bad signal that it has gone so far.

Έχω ανοίξει από χθες παράπονο και δεν το έχετε επεξεργαστεί καν

Hey there,

the complaint has been published, and I can see that your situation is quite similar to others. Well, surely, the team will try to support you as best as possible when the time comes. I'm sorry, we all have to be patient, despite it's not pleasant.

Δυστυχώς είμαι στο όριο να κάνω ακύρωση ανάληψης και να τα χάσω , αλλά τα έχω μεγάλη ανάγκη

Please make an effort to resist. It is best to demonstrate that it will not work on you if this is the true goal—which I am not claiming it is. How does that sound?

Radka

Εφόσον είστε εδώ για να μας βοηθήσετε , γιατί δεν κάνετε μια προσπάθεια και εσείς να επικοινωνήσετε με το εν λόγω καζίνο μήπως βγάλουμε άκρη ;

vasileior

I imagine you think this is a perfectly reasonable request, and I agree with you. Frankly, the rule says: We allow casino 14 full dys to resolve their issues because, from our very complex experiences, most of the deayed withdrawals gets resolved quicker without the intervention during the first 14 days.

Just imagine this casino is actually experiencing a huge delay with KYC, payments, everything. How would it speed up the process if we tried to reach out to them with every specific issue? Or if we just say, "Hey what's up. We have lots of players complaining about delayed payments. Do you have time to discuss that with us?"

What should we figure out anyway, I wonder.

I know how it sounds, yet there are procedures we have to follow.

That's why we inform players about that. The system is not without its flaws; for instance, I think 14 days is far too much. On the other hand, this approach is based on complex analyses, needless to say, the Complaint Team is so overwhelmed that they don't have another minute to do another extra work.

Brylliant88

Καμία εξέλιξη ;

vasileior

Έγινε δεκτή η ανάληψη σου ;

vasileior

ΑΚΟΜΑ ΤΙΠΟΤΑ

Αυτόματη μετάφραση:

Έκτη μέρα χωρίς καμία εξέλιξη

η κοροϊδία συνεχίζεται

Brylliant88

ουτε σήμερα έγινε δεκτή ;

vasileior

Όχι τίποτα, προσπάθησα να του ξαναμιλήσω αλλά δεν μπορούμε να ξεφύγουμε άλλο

Αυτόματη μετάφραση:
Brylliant88

Στο τσατ τι σου λένε ; Εμένα μου λένε τα ίδια αυτοματοποιημένα πράγματα ! Πολύ σύντομα θα ολοκληρωθεί και τέτοια ψέματα

vasileior

Τα ίδια που σου λένε, σε διαβεβαιώνω. Και που αφήνουν πάντα το σημείωμα 🤣🤣

Αυτόματη μετάφραση:
1...5 6 7...10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα