πριν από 5 μήνες
Χμμ, γιατί έχεις αυτή τη γνώμη, μπορείς να το εξηγήσεις;
Hmm, why would you have this opinion please, can you explain ?
0
Χμμ, γιατί έχεις αυτή τη γνώμη, μπορείς να το εξηγήσεις;
Hmm, why would you have this opinion please, can you explain ?
Γειά σου,
Γνωρίζετε αν είναι φυσιολογικό αυτό το καζίνο να μην πραγματοποιεί ελέγχους KYC; Ζήτησα να κλείσει οριστικά ο λογαριασμός μου λόγω εθισμού. Αυτό έγινε. Αλλά σε αρκετές περιπτώσεις, εμπλακώντας σε παρορμήσεις, δημιούργησα νέους λογαριασμούς και έχασα πολλά χρήματα. Αφού επικοινώνησαν με την υποστήριξη, επιβεβαίωσαν ότι τίποτα δεν με εμποδίζει να το κάνω αυτό. Αυτό είναι πραγματικά τεράστιο πρόβλημα για τον υπεύθυνο τζόγο, οπότε ο αυτοαποκλεισμός είναι άχρηστος...
Hello,
Do you know if it is normal that this casino does not carry out any KYC checks? I have asked for my account to be permanently closed for addiction. This was done. But on several occasions, caught up in impulses, I created new accounts and lost a lot of money. After contacting support, they confirmed that nothing prevents me from doing this. This is really a huge problem for responsible gambling, so a self-exclusion is useless...
Γεια σας, αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα και σίγουρα δεν είστε το πρώτο άτομο που έχει συμβεί αυτό σε ένα καζίνο. Τι απαιτείται για το άνοιγμα νέου λογαριασμού; Πρέπει να συμπληρώσετε όλα τα προσωπικά σας στοιχεία ή όχι; Εάν ναι, τότε το καζίνο θα πρέπει να καταγράψει κάτι παρόμοιο, αλλά αν εγγραφείτε μόνο με κάποιο email και έναν αριθμό τηλεφώνου, τότε είναι πολύ δύσκολο να παρακολουθήσετε τέτοιες καταστάσεις. 😕
Hi, this is a pretty big problem and you're definitely not the first person this has happened to in a casino. What is required to open a new account ? Do you have to fill in all your personal details or not ? If yes then the casino should record something similar but if you only register with some email and a phone number then it's pretty hard to track such situations. 😕
Το μόνο που χρειάζεστε είναι μια διεύθυνση e-mail και έναν κωδικό πρόσβασης για να δημιουργήσετε έναν νέο λογαριασμό. Είναι πραγματικά κόλαση, δεν υπάρχει πραγματικός τρόπος να αποκλειστείς από αυτό το καζίνο. Είναι εξαιρετικά επικίνδυνο, δεν ξέρω τι να κάνω. Επιπλέον, έχω διαβάσει αρκετές φορές ότι η ρυθμιστική αρχή με έδρα την Κόστα Ρίκα δεν είναι από τις πιο αξιόπιστες... Έχω χαθεί τελείως.
All you need is an e-mail address and a password to create a new account. It's really hell, there's no real way to exclude yourself from this casino. It's extremely dangerous, I don't know what to do. What's more, I've read several times that the regulator based in Costa Rica is not one of the most reputable... I'm totally lost.
Πιστεύετε ότι μια καταγγελία δικαιολογείται σε τέτοιου είδους καταστάσεις; Είναι πραγματικά κόλαση. Το καζίνο θα πρέπει να αναφέρει στους όρους και τις προϋποθέσεις του ότι επιτρέπεται μόνο ένας λογαριασμός ανά παίκτη και ότι η δημιουργία άλλων λογαριασμών απαγορεύεται αυστηρά.
Γιατί σε αυτή την περίπτωση ο αυτο-αποκλεισμός είναι αυστηρά άχρηστος, αφού ο παίκτης ξέρει πολύ καλά ότι μπορεί να δημιουργήσει όσους λογαριασμούς θέλει. Ευχαριστώ πολύ.
Do you think a complaint is justified in this kind of situation? It really is hell. The casino should state in its terms and conditions that only one account is allowed per player, and that the creation of other accounts is strictly forbidden.
Because in this case, self-exclusion is strictly useless, since the player knows full well that he can create as many accounts as he likes. Thank you very much.
Το μόνο που χρειάζεστε είναι μια διεύθυνση e-mail και έναν κωδικό πρόσβασης για να δημιουργήσετε έναν νέο λογαριασμό. Είναι πραγματικά κόλαση, δεν υπάρχει πραγματικός τρόπος να αποκλειστείς από αυτό το καζίνο. Είναι εξαιρετικά επικίνδυνο, δεν ξέρω τι να κάνω. Επιπλέον, έχω διαβάσει αρκετές φορές ότι η ρυθμιστική αρχή με έδρα την Κόστα Ρίκα δεν είναι από τις πιο αξιόπιστες... Έχω χαθεί τελείως.
All you need is an e-mail address and a password to create a new account. It's really hell, there's no real way to exclude yourself from this casino. It's extremely dangerous, I don't know what to do. What's more, I've read several times that the regulator based in Costa Rica is not one of the most reputable... I'm totally lost.
Λυπάμαι που ακούω πόσο εύκολα μπορεί κάποιος να δημιουργήσει έναν άλλο λογαριασμό σε ένα τέτοιο καζίνο. Μιλούσαμε για παρόμοιες καταστάσεις μόλις πρόσφατα, αλλά το αποτέλεσμα δεν είναι αρκετά σαφές.
Εάν το καζίνο επιτρέπει στους παίκτες να εγγραφούν με τόσες λίγες λεπτομέρειες, είναι ένα σημάδι ότι το μέρος δεν είναι ασφαλές για όλους. Φανταστείτε ότι ένα τέτοιο καζίνο δεν θα απαιτούσε επαλήθευση KYC, σε συνδυασμό με τη γρήγορη διαδικασία εγγραφής, μοιάζει σαν ένα ανώνυμο καζίνο. Κάθε ψυχαναγκαστικός παίκτης θα πρέπει να μείνει μακριά από αυτές τις τοποθεσίες.
Λοιπόν, αυτό είναι το θέμα. Πώς πρέπει να ενημερώνουμε τους παίκτες για το πώς κάθε καζίνο προσεγγίζει τις λεπτομέρειες εγγραφής και παρακολουθεί πιθανούς αγώνες; Έχουμε μερικές ιδέες, αλλά τίποτα οριστικό ακόμα.
Μιλώντας για τον δεύτερο λογαριασμό, δεν μπόρεσα να βρω ούτε τη συγκεκριμένη συνθήκη.
Από την άλλη πλευρά, θα έλεγα ότι εάν το καζίνο εφαρμόσει επαλήθευση KYC, προφανώς κανένας παίκτης δεν θα τα καταφέρει με τον δεύτερο λογαριασμό, γιατί όλοι πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τα δικά μας αναγνωριστικά και ούτω καθεξής.
Από όσο μπορώ να πω, μόνο τα ανώνυμα καζίνο δεν ενδιαφέρονται καθόλου για πολλούς λογαριασμούς.
Σε κάθε περίπτωση, αυτό είναι ένα πολύ πιεστικό θέμα και σας ευχαριστώ που το αναφέρατε εδώ.
I'm sorry to hear how easily one is able to create another account in such a casino. We've been talking about similar situations just recently, yet the outcome is not pretty clear.
If the casino allows players to register with so few details, it's a signal that the place is not safe for everyone. Imagine that such a casino would not demand KYC verification, combined with the quick registration process, it feels like an anonymous casino. Every compulsive player should stay off these sites.
Well, that's the matter. How should we inform players about how each casino approaches registration details and tracks possible matches? We have a few ideas, but nothing final yet.
Speaking about the second account, I could not find the specific condition either.
On the other hand, I'd say that if the casino applies KYC verification, obviously no player will make it through with the second account, because we all have to use our own IDs and so on.
As far as I can tell, only anonymous casinos are not concerned about multiple accounts at all.
In any case, this is quite a pressing matter, and I thank you for bringing it up here.
Πιστεύετε ότι μια καταγγελία δικαιολογείται σε τέτοιου είδους καταστάσεις; Είναι πραγματικά κόλαση. Το καζίνο θα πρέπει να αναφέρει στους όρους και τις προϋποθέσεις του ότι επιτρέπεται μόνο ένας λογαριασμός ανά παίκτη και ότι η δημιουργία άλλων λογαριασμών απαγορεύεται αυστηρά.
Γιατί σε αυτή την περίπτωση ο αυτο-αποκλεισμός είναι αυστηρά άχρηστος, αφού ο παίκτης ξέρει πολύ καλά ότι μπορεί να δημιουργήσει όσους λογαριασμούς θέλει. Ευχαριστώ πολύ.
Do you think a complaint is justified in this kind of situation? It really is hell. The casino should state in its terms and conditions that only one account is allowed per player, and that the creation of other accounts is strictly forbidden.
Because in this case, self-exclusion is strictly useless, since the player knows full well that he can create as many accounts as he likes. Thank you very much.
Καλή ερώτηση. Θα υπέβαλα την καταγγελία χωρίς δισταγμό. Ας δείξουμε στο καζίνο πόσο αναποτελεσματική είναι αυτή η προσέγγιση και τι σημαίνει για τους ευάλωτους παίκτες.
Αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει πολλούς άλλους. Κατά τη γνώμη μου, αξίζει να δοκιμάσετε.
Good question. I would submit the complaint without hesitation. Let us show the casino how ineffective this approach is and what it means for vulnerable players.
That could help many others. In my opinion, it is worth trying.
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Έχω επικοινωνήσει με το καζίνο για να προσπαθήσω να βρω μια λύση μαζί τους. Εάν δεν βρεθεί λύση, θα υποβάλω καταγγελία στον ιστότοπό σας. Πραγματικά δεν ξέρω πώς να ξεφύγω από αυτό...
Thank you very much for your answers. I have contacted the casino to try to find a solution with them. If no solution is found, I will file a complaint on your site. I really don't know how to get out of this...
Θα είμαστε εδώ, έτοιμοι να βοηθήσουμε αν χρειαστεί. Κράτα μας ενήμερους, παρακαλώ.
We will be here, ready to help if needed. Keep us updated, please.
Το καζίνο δεν απαντά ούτε στα e-mail μου πια. Θα κάνω την καταγγελία σήμερα, ευχαριστώ πολύ, ελπίζω να οδηγήσει σε κάτι.
The casino doesn't even answer my e-mails anymore. I'm going to file the complaint today, thank you very much, I hope it will lead to something.
Είναι μια σοφή επιλογή να υποβάλετε την καταγγελία και ελπίζω ότι η ομάδα μας θα μπορέσει να βοηθήσει με αυτό το ζήτημα.
Θα εξετάσουμε προσεκτικά την ανάλυσή του και θα κρατήσουμε σταυρωμένα τα δάχτυλά μας.🤞
It is a wise choice to submit the complaint, and I hope that our team will be able to help out with this issue.
We will look at its resolution closely and keep our fingers crossed.🤞
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.