πριν από 7 μήνες
Χμμ, γιατί έχεις αυτή τη γνώμη, μπορείς να το εξηγήσεις;
Hmm, why would you have this opinion please, can you explain ?
0
Χμμ, γιατί έχεις αυτή τη γνώμη, μπορείς να το εξηγήσεις;
Hmm, why would you have this opinion please, can you explain ?
Γειά σου,
Γνωρίζετε αν είναι φυσιολογικό αυτό το καζίνο να μην πραγματοποιεί ελέγχους KYC; Ζήτησα να κλείσει οριστικά ο λογαριασμός μου λόγω εθισμού. Αυτό έγινε. Αλλά σε αρκετές περιπτώσεις, εμπλακώντας σε παρορμήσεις, δημιούργησα νέους λογαριασμούς και έχασα πολλά χρήματα. Αφού επικοινώνησαν με την υποστήριξη, επιβεβαίωσαν ότι τίποτα δεν με εμποδίζει να το κάνω αυτό. Αυτό είναι πραγματικά τεράστιο πρόβλημα για τον υπεύθυνο τζόγο, οπότε ο αυτοαποκλεισμός είναι άχρηστος...
Hello,
Do you know if it is normal that this casino does not carry out any KYC checks? I have asked for my account to be permanently closed for addiction. This was done. But on several occasions, caught up in impulses, I created new accounts and lost a lot of money. After contacting support, they confirmed that nothing prevents me from doing this. This is really a huge problem for responsible gambling, so a self-exclusion is useless...
Γεια σας, αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα και σίγουρα δεν είστε το πρώτο άτομο που έχει συμβεί αυτό σε ένα καζίνο. Τι απαιτείται για το άνοιγμα νέου λογαριασμού; Πρέπει να συμπληρώσετε όλα τα προσωπικά σας στοιχεία ή όχι; Εάν ναι, τότε το καζίνο θα πρέπει να καταγράψει κάτι παρόμοιο, αλλά αν εγγραφείτε μόνο με κάποιο email και έναν αριθμό τηλεφώνου, τότε είναι πολύ δύσκολο να παρακολουθήσετε τέτοιες καταστάσεις. 😕
Hi, this is a pretty big problem and you're definitely not the first person this has happened to in a casino. What is required to open a new account ? Do you have to fill in all your personal details or not ? If yes then the casino should record something similar but if you only register with some email and a phone number then it's pretty hard to track such situations. 😕
Το μόνο που χρειάζεστε είναι μια διεύθυνση e-mail και έναν κωδικό πρόσβασης για να δημιουργήσετε έναν νέο λογαριασμό. Είναι πραγματικά κόλαση, δεν υπάρχει πραγματικός τρόπος να αποκλειστείς από αυτό το καζίνο. Είναι εξαιρετικά επικίνδυνο, δεν ξέρω τι να κάνω. Επιπλέον, έχω διαβάσει αρκετές φορές ότι η ρυθμιστική αρχή με έδρα την Κόστα Ρίκα δεν είναι από τις πιο αξιόπιστες... Έχω χαθεί τελείως.
All you need is an e-mail address and a password to create a new account. It's really hell, there's no real way to exclude yourself from this casino. It's extremely dangerous, I don't know what to do. What's more, I've read several times that the regulator based in Costa Rica is not one of the most reputable... I'm totally lost.
Πιστεύετε ότι μια καταγγελία δικαιολογείται σε τέτοιου είδους καταστάσεις; Είναι πραγματικά κόλαση. Το καζίνο θα πρέπει να αναφέρει στους όρους και τις προϋποθέσεις του ότι επιτρέπεται μόνο ένας λογαριασμός ανά παίκτη και ότι η δημιουργία άλλων λογαριασμών απαγορεύεται αυστηρά.
Γιατί σε αυτή την περίπτωση ο αυτο-αποκλεισμός είναι αυστηρά άχρηστος, αφού ο παίκτης ξέρει πολύ καλά ότι μπορεί να δημιουργήσει όσους λογαριασμούς θέλει. Ευχαριστώ πολύ.
Do you think a complaint is justified in this kind of situation? It really is hell. The casino should state in its terms and conditions that only one account is allowed per player, and that the creation of other accounts is strictly forbidden.
Because in this case, self-exclusion is strictly useless, since the player knows full well that he can create as many accounts as he likes. Thank you very much.
Το μόνο που χρειάζεστε είναι μια διεύθυνση e-mail και έναν κωδικό πρόσβασης για να δημιουργήσετε έναν νέο λογαριασμό. Είναι πραγματικά κόλαση, δεν υπάρχει πραγματικός τρόπος να αποκλειστείς από αυτό το καζίνο. Είναι εξαιρετικά επικίνδυνο, δεν ξέρω τι να κάνω. Επιπλέον, έχω διαβάσει αρκετές φορές ότι η ρυθμιστική αρχή με έδρα την Κόστα Ρίκα δεν είναι από τις πιο αξιόπιστες... Έχω χαθεί τελείως.
All you need is an e-mail address and a password to create a new account. It's really hell, there's no real way to exclude yourself from this casino. It's extremely dangerous, I don't know what to do. What's more, I've read several times that the regulator based in Costa Rica is not one of the most reputable... I'm totally lost.
Λυπάμαι που ακούω πόσο εύκολα μπορεί κάποιος να δημιουργήσει έναν άλλο λογαριασμό σε ένα τέτοιο καζίνο. Μιλούσαμε για παρόμοιες καταστάσεις μόλις πρόσφατα, αλλά το αποτέλεσμα δεν είναι αρκετά σαφές.
Εάν το καζίνο επιτρέπει στους παίκτες να εγγραφούν με τόσες λίγες λεπτομέρειες, είναι ένα σημάδι ότι το μέρος δεν είναι ασφαλές για όλους. Φανταστείτε ότι ένα τέτοιο καζίνο δεν θα απαιτούσε επαλήθευση KYC, σε συνδυασμό με τη γρήγορη διαδικασία εγγραφής, μοιάζει σαν ένα ανώνυμο καζίνο. Κάθε ψυχαναγκαστικός παίκτης θα πρέπει να μείνει μακριά από αυτές τις τοποθεσίες.
Λοιπόν, αυτό είναι το θέμα. Πώς πρέπει να ενημερώνουμε τους παίκτες για το πώς κάθε καζίνο προσεγγίζει τις λεπτομέρειες εγγραφής και παρακολουθεί πιθανούς αγώνες; Έχουμε μερικές ιδέες, αλλά τίποτα οριστικό ακόμα.
Μιλώντας για τον δεύτερο λογαριασμό, δεν μπόρεσα να βρω ούτε τη συγκεκριμένη συνθήκη.
Από την άλλη πλευρά, θα έλεγα ότι εάν το καζίνο εφαρμόσει επαλήθευση KYC, προφανώς κανένας παίκτης δεν θα τα καταφέρει με τον δεύτερο λογαριασμό, γιατί όλοι πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τα δικά μας αναγνωριστικά και ούτω καθεξής.
Από όσο μπορώ να πω, μόνο τα ανώνυμα καζίνο δεν ενδιαφέρονται καθόλου για πολλούς λογαριασμούς.
Σε κάθε περίπτωση, αυτό είναι ένα πολύ πιεστικό θέμα και σας ευχαριστώ που το αναφέρατε εδώ.
I'm sorry to hear how easily one is able to create another account in such a casino. We've been talking about similar situations just recently, yet the outcome is not pretty clear.
If the casino allows players to register with so few details, it's a signal that the place is not safe for everyone. Imagine that such a casino would not demand KYC verification, combined with the quick registration process, it feels like an anonymous casino. Every compulsive player should stay off these sites.
Well, that's the matter. How should we inform players about how each casino approaches registration details and tracks possible matches? We have a few ideas, but nothing final yet.
Speaking about the second account, I could not find the specific condition either.
On the other hand, I'd say that if the casino applies KYC verification, obviously no player will make it through with the second account, because we all have to use our own IDs and so on.
As far as I can tell, only anonymous casinos are not concerned about multiple accounts at all.
In any case, this is quite a pressing matter, and I thank you for bringing it up here.
Πιστεύετε ότι μια καταγγελία δικαιολογείται σε τέτοιου είδους καταστάσεις; Είναι πραγματικά κόλαση. Το καζίνο θα πρέπει να αναφέρει στους όρους και τις προϋποθέσεις του ότι επιτρέπεται μόνο ένας λογαριασμός ανά παίκτη και ότι η δημιουργία άλλων λογαριασμών απαγορεύεται αυστηρά.
Γιατί σε αυτή την περίπτωση ο αυτο-αποκλεισμός είναι αυστηρά άχρηστος, αφού ο παίκτης ξέρει πολύ καλά ότι μπορεί να δημιουργήσει όσους λογαριασμούς θέλει. Ευχαριστώ πολύ.
Do you think a complaint is justified in this kind of situation? It really is hell. The casino should state in its terms and conditions that only one account is allowed per player, and that the creation of other accounts is strictly forbidden.
Because in this case, self-exclusion is strictly useless, since the player knows full well that he can create as many accounts as he likes. Thank you very much.
Καλή ερώτηση. Θα υπέβαλα την καταγγελία χωρίς δισταγμό. Ας δείξουμε στο καζίνο πόσο αναποτελεσματική είναι αυτή η προσέγγιση και τι σημαίνει για τους ευάλωτους παίκτες.
Αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει πολλούς άλλους. Κατά τη γνώμη μου, αξίζει να δοκιμάσετε.
Good question. I would submit the complaint without hesitation. Let us show the casino how ineffective this approach is and what it means for vulnerable players.
That could help many others. In my opinion, it is worth trying.
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Έχω επικοινωνήσει με το καζίνο για να προσπαθήσω να βρω μια λύση μαζί τους. Εάν δεν βρεθεί λύση, θα υποβάλω καταγγελία στον ιστότοπό σας. Πραγματικά δεν ξέρω πώς να ξεφύγω από αυτό...
Thank you very much for your answers. I have contacted the casino to try to find a solution with them. If no solution is found, I will file a complaint on your site. I really don't know how to get out of this...
Θα είμαστε εδώ, έτοιμοι να βοηθήσουμε αν χρειαστεί. Κράτα μας ενήμερους, παρακαλώ.
We will be here, ready to help if needed. Keep us updated, please.
Το καζίνο δεν απαντά ούτε στα e-mail μου πια. Θα κάνω την καταγγελία σήμερα, ευχαριστώ πολύ, ελπίζω να οδηγήσει σε κάτι.
The casino doesn't even answer my e-mails anymore. I'm going to file the complaint today, thank you very much, I hope it will lead to something.
Είναι μια σοφή επιλογή να υποβάλετε την καταγγελία και ελπίζω ότι η ομάδα μας θα μπορέσει να βοηθήσει με αυτό το ζήτημα.
Θα εξετάσουμε προσεκτικά την ανάλυσή του και θα κρατήσουμε σταυρωμένα τα δάχτυλά μας.🤞
It is a wise choice to submit the complaint, and I hope that our team will be able to help out with this issue.
We will look at its resolution closely and keep our fingers crossed.🤞
Γεια, θα ήθελα να μάθω αν κάποιος έχει άδεια χρήσης ή διαχειριστή πληρωμών για να μπορεί να υποβάλει καταγγελία. Χθες το βράδυ έβγαλα σχεδόν 4500 usdc αλλά αντί να τα στείλω με eth μου τα έστειλαν με bsc. Έτσι χάθηκαν τα κεφάλαια. Βοήθεια που δεν νοιάζεται (δόξα τω Θεώ είμαι VIP)
Hi I would like to know if anyone has a license or payment manager to be able to file a complaint. Last night I withdrew almost 4500 usdc but instead of sending them with eth they sent them to me with bsc. So lost funds. Assistance who doesn't care (thank goodness I'm a VIP)
Salve vorrei sapere se qualcuno ha la licenza o gestore dei pagamenti per poter presentare reclamo. Ieri sera ho prelevato quasi 4500 usdc ma al posto di mandarli con eth me li hanno mandati con bsc. Quindi fondi persi. Assistenza che se ne sbatte (meno male sono vip)
Γεια σου! Ζητώ συγγνώμη, αλλά δεν είμαι σίγουρος τι είδους βοήθεια ψάχνετε. Υποθέτω ότι θα θέλατε να έρθετε σε επαφή με έναν διαχειριστή πληρωμών εκτός του καζίνο, καθώς και με την αρχή αδειοδότησης.
Αν και δεν μπορώ να βοηθήσω στην εύρεση του μάνατζερ, η Κόστα Ρίκα κατέχει αυτήν τη στιγμή την εξουσία, τουλάχιστον με βάση τα ευρήματά μας. Αυτό είναι ατυχές γιατί η «αρχή» δεν αντιμετωπίζει τις ανησυχίες των παικτών.
Ίσως η δωρεάν διαδικασία καταγγελίας μας να είναι αρκετή για να κεντρίσει το ενδιαφέρον σας. Θέλετε να εξετάσετε αυτήν την επιλογή;
Φαντάζομαι ότι μπορεί να έχετε πολλές ερωτήσεις, οπότε ρωτήστε μακριά. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στο τέλος. 🙏
Hi there! I apologize, but I am not sure what kind of help you are looking for. I assume you would like to get in touch with a payment manager outside the casino, as well as the licensing authority.
Although I am unable to assist in finding the manager, Costa Rica currently holds the authority, at least based on our findings. This is unfortunate because the "authority" does not address player concerns.
Maybe our free complaint procedure would be enough to pique your interest. Care to consider this option?
I imagine you may have a lot of questions, so ask away. We'll get to you eventually. 🙏
Γεια σου! Ζητώ συγγνώμη, αλλά δεν είμαι σίγουρος τι είδους βοήθεια ψάχνετε. Υποθέτω ότι θα θέλατε να έρθετε σε επαφή με έναν διαχειριστή πληρωμών εκτός του καζίνο, καθώς και με την αρχή αδειοδότησης.
Αν και δεν μπορώ να βοηθήσω στην εύρεση του μάνατζερ, η Κόστα Ρίκα κατέχει αυτήν τη στιγμή την εξουσία, τουλάχιστον με βάση τα ευρήματά μας. Αυτό είναι ατυχές γιατί η «αρχή» δεν αντιμετωπίζει τις ανησυχίες των παικτών.
Ίσως η δωρεάν διαδικασία καταγγελίας μας να είναι αρκετή για να κεντρίσει το ενδιαφέρον σας. Θέλετε να εξετάσετε αυτήν την επιλογή;
Φαντάζομαι ότι μπορεί να έχετε πολλές ερωτήσεις, οπότε ρωτήστε μακριά. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στο τέλος. 🙏
Hi there! I apologize, but I am not sure what kind of help you are looking for. I assume you would like to get in touch with a payment manager outside the casino, as well as the licensing authority.
Although I am unable to assist in finding the manager, Costa Rica currently holds the authority, at least based on our findings. This is unfortunate because the "authority" does not address player concerns.
Maybe our free complaint procedure would be enough to pique your interest. Care to consider this option?
I imagine you may have a lot of questions, so ask away. We'll get to you eventually. 🙏
ναι, έκανα ήδη μια καταγγελία πριν από 4 ημέρες επισυνάπτοντας όλα τα αποδεικτικά στοιχεία που έχω στην κατοχή μου. προς το παρόν δεν έχω απαντήσεις και το καζίνο δεν μου απαντά πια.
yes I already made a complaint 4 days ago attaching all the evidence in my possession. for now I have no answers and the casino does not respond to me anymore.
si ho fatto gia reclamo 4 giorni fa allegando tutte le prove in mio possesso. per ora non ho risposte e il casino a me non risponde piu.
Καλά κάνατε που υποβάλατε το παράπονό σας . Τώρα πρέπει να περιμένουμε τον Τόμας να επικοινωνήσει μαζί σας.
Δυστυχώς, δεν είναι δυνατό να φτάσουμε σε όλα τα παράπονα μία φορά, καθώς πρέπει να περνάμε εκατοντάδες από αυτά καθημερινά.
Οπότε, περιμένετε υπομονετικά μέχρι να επικοινωνήσει μαζί σας ο χρονοδιακόπτης και μετά θα μάθουμε ποια θα είναι η συνέχεια.
Καταλαβαίνω καλά ότι δεν λαμβάνετε απαντήσεις από την υποστήριξη του καζίνο; Τι γίνεται όμως με το οικονομικό τμήμα; Ή δεν υπάρχει κανένας να έρθει σε επαφή;
You have done well to submit your complaint. Now we need to wait for Tomas to get back to you.
Unfortunately, it is not possible to get to all the complaints in once, as we have to go through hundreds of them every day.
So, please wait patiently for the timer to get back to you, and then we'll know what the continuing will be.
Do I understand correctly that you don't get any answers from the support of the casino? What about the finance department, though? Or there is no one to get in touch with?
Καλησπέρα, δεν μπορώ να καταλάβω τι έγινε, αλλά κατά την ανάληψη 2.000$, μου έγραψαν χθες ότι ο λογαριασμός μου είναι σε κάποιο είδος σούπερ επιταγή, που δεν έχει προθεσμίες. Εάν υπάρχει εκπρόσωπος αυτού του καζίνο σε αυτόν τον ιστότοπο, θα ζητούσα να διευκρινιστεί η κατάσταση. Επιπλέον, μόλις έχασα το κουμπί ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπο. ,
Good evening, I can't understand what happened, but when withdrawing $2,000, they wrote to me yesterday that my account is on some kind of super check, which has no deadlines. If there is a representative of this casino on this site, I would ask for clarification of the situation. Plus, I just lost the live chat button on the site.
Γεια, για να σας βοηθήσω λίγο περισσότερο, μετακίνησα την ανάρτησή σας στο "επίσημο" νήμα του καζίνο. Όπως μπορείτε να δείτε εδώ, κάποιοι άλλοι έχουν συζητήσει το καζίνο. Ωστόσο, όσον αφορά τον εκπρόσωπο του καζίνο, δεν έχω δει κανέναν.
Δεν μου αρέσει να υποθέτω πράγματα, αλλά μου φαίνεται σαν ένας πρόσθετος έλεγχος ασφάλειας AML/απάτης, ο οποίος μπορεί πράγματι να διαρκέσει περισσότερο. Λυπάμαι που δεν μπορώ να προσθέσω πολλά σε αυτό το σημείο, γιατί προφανώς μόνο το καζίνο θα μπορούσε να εξηγήσει τι πυροδότησε αυτόν τον έλεγχο. Εδώ τα πράγματα είναι λίγο πιο περίπλοκα, μόνο και μόνο επειδή στα καζίνο δεν αρέσει πολύ να μοιράζονται τις υποψίες και τις σχετικές διαδικασίες με τους παίκτες, κάτι που δυστυχώς είχε κάποιο βασικό νόημα.
Ελπίζω ότι θα έχετε κάποια αποτελέσματα σύντομα και λυπάμαι που αναγκάστηκε να το περάσετε.
Θα μας κρατάτε ενήμερους, παρακαλώ; Βάζω στοίχημα ότι δεν βλάπτει ποτέ να έχω κάποιο αντίγραφο ασφαλείας.
Hi, to help you out a bit more, I moved your post to the "official" casino thread. As you may see here, some others have been discussing the casino. Yet when it comes to the casino representative, I have not seen anyone.
I hate to assume things, but to me it seems like an additional security AML/fraud check, which may indeed take longer. I'm sorry I can't add much to that point, because obviously only the casino could explain what has triggered this check. Here it comes a bit more complicated, just because casinos are not very fond of sharing suspicion and associated procedures with players, which sadly made some basic sense.
I hope you'll get some results soon, and I am sorry you had to go through this.
Would you keep us posted, please? I bet it never hurts to have some backup.
Έχουν περάσει 48 ώρες από τότε που έβαλα τα χρήματά μου για ανάληψη, η ζωντανή συνομιλία δεν είναι επίσης διαθέσιμη, το mail δεν απαντάται, όλα μοιάζουν πολύ με απάτη
it's been 48 hours since I put my funds on withdrawal, the live chat is also unavailable, the mail is not answered, it's all very similar to a scam
Γειά σου! Έκανα πολλά στοιχήματα σε αθλήματα, όταν αποφάσισα να κάνω ανάληψη των κερδών μου, δεν έλαβα τα χρήματά μου, μια μέρα αργότερα έγραψα στο LiveChat για να μάθω τι συνέβη με την απόσυρσή μου, μου απάντησαν ότι η ανάληψη ήταν υπό επεξεργασία, ρώτησα για το timing, δεν μου απάντησαν, μετά σταμάτησαν να μου απαντούν στο LiveChat και άρχισαν να κλείνουν τον διάλογο μαζί μου. Τους έγραψα με email για να μάθω τον λόγο, μου απάντησαν ότι η ανάληψη επαληθεύεται, παρακαλώ περιμένετε. Ξεκαθάρισα και μαζί τους για την ώρα, πόσο να περιμένω; Άλλωστε, έχουν περάσει περισσότερες από 48 ώρες, μετά από αυτή τη στιγμή, σταμάτησαν να μου απαντούν μέσω email, άρχισα να γράφω στην επίσημη συνομιλία τηλεγραφήματος της BetPanda, η οποία βρίσκεται στον ιστότοπό τους, μετά από αρκετές ερωτήσεις από τον διαχειριστή της ομάδας, απλώς αφαιρέθηκα από η ομάδα και μπλοκαριστεί, αυτή ήταν η πρώτη μου ανάληψη, έπαιξα σε αυτό το καζίνο για αρκετές ημέρες και μετά τη νίκη δεν μου επέτρεψαν να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου, αγνοώντας με, αφαιρώντας με από τη συνομιλία με το τηλεγράφημα.
Hello! I made several bets on sports, when I decided to withdraw my winnings, I did not receive my money, a day later I wrote to LiveChat to find out what happened to my withdrawal, they answered that the withdrawal was being processed, I asked about the timing, they did not answer me, then they stopped answering me in LiveChat and began to close the dialogue with me. I wrote to them by email to find out the reason, they answered that the withdrawal was being verified, please wait. I also clarified with them about the time, how long should I wait? After all, more than 48 hours have passed, after this moment, they stopped answering me by email, I started writing to the official BetPanda telegram chat, which is on their website, after several questions from the group administrator, I was simply removed from the group and blocked, this was my first withdrawal, I played in this casino for several days, and it was after the win that they did not allow me to withdraw my money, ignoring me, removing me from the telegram chat.
Привет! Сделал несколько ставок на спорт, когда решил вывести выигрыш, мне не пришли мои деньги, через день я написал в LiveChat, чтобы узнать что с моим выводом, мне ответили что вывод в обработке, я спросил про сроки, мне ничего не ответили, в дальнейшем в LiveChat мне перестали отвечать, и стали закрывать со мной диалог. Я написал им на почту, чтобы узнать в чем причина, мне ответили что вывод на проверке, ожидайте. Я так же уточнил у них по времени, сколько мне ждать? Ведь прошло уже больше 48 часов, после этого момента, мне перестали отвечать на электронной почте, я начал писать в официальный телеграмм чат BetPanda, который находится на их сайте, после нескольких вопросов у администратора группы, меня просто удалили из группы и заблокировали, это был мой первый вывод, играл я в данном казино несколько дней, и именно после выигрыша, мне не дают вывести мои деньги, игнорируя меня, удаляя из телеграмм чата.
Έχουν περάσει 48 ώρες από τότε που έβαλα τα χρήματά μου για ανάληψη, η ζωντανή συνομιλία δεν είναι επίσης διαθέσιμη, το mail δεν απαντάται, όλα μοιάζουν πολύ με απάτη
it's been 48 hours since I put my funds on withdrawal, the live chat is also unavailable, the mail is not answered, it's all very similar to a scam
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.