Αν μου επιτρέπεται να προσθέσω την άποψή μου, εδώ νιώθω μια μικρή παρεξήγηση. Για να μπορέσετε να λάβετε πληρωμή, πρέπει να έχετε πρόσβαση σε έναν συγκεκριμένο τραπεζικό λογαριασμό. Δεν έχει σημασία αν προτιμάτε την ηλεκτρονική τραπεζική ή πρέπει να επισκεφτείτε το ταχυδρομείο για να μπορέσετε να αλληλεπιδράσετε με τα κεφάλαια.
Σε αυτήν την περίπτωση, το ταχυδρομείο είναι απλώς ένα σημείο πρόσβασης, όχι ένα μέρος που εμπλέκεται άμεσα στη συναλλαγή.
Όταν λένε "προμηθευτής", το καζίνο αναφέρεται στον τρίτο συνεργάτη του που ονομάζεται "πάροχος πληρωμών", όπως εξηγείται:
"Ότι εάν το καζίνο δεν χειριστεί απευθείας τις πληρωμές, πιθανότατα θα περάσει το αναμενόμενο χρονικό πλαίσιο σε εσάς, επειδή το καζίνο δεν διαθέτει επίσης τις πληροφορίες. Επιπλέον, εάν ο πάροχος πληρωμής στέκεται πίσω από την αρχική καθυστέρηση, φαντάζομαι ότι το καζίνο απλά δεν να έχει την απάντηση».
Φανταστείτε το καζίνο ως εταιρεία που χρησιμοποιεί κοινές υπηρεσίες, κάτι που είναι απολύτως φυσιολογικό αυτές τις μέρες. Μια τέτοια εταιρεία ανέθεσε κάθε δυνατή ενέργεια σε άλλες εταιρείες, εστιάζοντας αποκλειστικά σε συγκεκριμένα καθήκοντα ή θέσεις εργασίας.
Δεν έχει να κάνει με το ταχυδρομείο και, πιθανότατα, ούτε καν με την τράπεζά σας.
Με βάση τις προηγούμενες πληροφορίες, ο πάροχος πληρωμών του καζίνο έχει προβλήματα και ακόμη και το καζίνο περιμένει λύση ή ενημερώσεις.
Αυτό έφτιαξα από αυτό, λαμβάνοντας επίσης υπόψη το παρακάτω στιγμιότυπο οθόνης. Δεν λέει τίποτα για το ταχυδρομείο, θα έλεγα.
If I may add my point of view, I feel a bit of a misunderstanding here. To be able to receive payment, you need to have access to a certain bank account. It does not matter whether you prefer online banking or have to visit the post office to be able to interact with the funds.
In this case, the post office is just an access point, not a party directly involved in the transaction.
When they say "supplier" the casino is referring to its third-party partner called "payment provider", as explained:
"that if the casino does not handle the payouts directly, they will most likely pass the expected time frame to you because the casino also lacks the information. Furthermore, if the payment provider stands behind the initial delay, I imagine the casino simply does not possess the answer."
Imagine the casino as a company using shared services, which is perfectly normal these days. Such a company delegated every possible action to other companies, focusing solely on concrete tasks or jobs.
It has nothing to do with the post office, and, more likely, not even with your bank.
Based on the previous info, the casino's payment provider has issues, and even the casino is waiting for a solution or updates.
This is what I made out of it, also considering the following screenshot. It says nothing about the post office, I'd say.
Αυτόματη μετάφραση: